Ik dacht Roda, leukquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:30 schreef Equites het volgende:
[..]
Je hoeft niet te gaan he, niemand dwingt je.
Ja die honden werden nogal wildquote:
Volgende keer naar moffenland ga ik ook met de trein man, naar hsv toen ook gedaan en was echt vet relaxedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zeer zeker, de trein was een vrijbrief voor alles wat verboden was in Duitsland. Wel vrezend om op transport doorgestuurd te worden naar Polen
Ja toen tufte ik juist met 7 dronken dwazen de grens over zonder gezeikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgende keer naar moffenland ga ik ook met de trein man, naar hsv toen ook gedaan en was echt vet relaxed
Ja begrijp ik. Niet zo'n fijne terugreis zonderquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die honden werden nogal wild
Later had ik mijn hasj wel willen houden hoor
Zouden eigenlijk tot 17uur woensdagmiddag blijven maar gingen 5uur in de ochtend alweer terug, wat een saaie klote stad is datquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:38 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja begrijp ik. Niet zo'n fijne terugreis zonder
hé, ik vroeg je wat, weet je nog welke tent je was geweest dan? of blijf je dan buiten nu je toch al in duitsland zatquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik dacht Roda, leuk2x geweest ( stom van me
) en 2x tegen een dikke stalen balk gekeken.
Half 5 is wel erg vroeg jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja toen tufte ik juist met 7 dronken dwazen de grens over zonder gezeikMaar misschien ook omdat we op een achterlijk vroeg tijdstip gingen rijden... ( half 5 in ochtend of zo
)
Nog die kroeg meegemaakt die avond dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Half 5 is wel erg vroeg ja
Wij gingen op woensdag om 9uur in de morgen dus tja en wedstrijd was donderdag toen
Welke tent bedoel je? Of waar? Bij Roda? Dortmund?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:39 schreef Adames het volgende:
[..]
hé, ik vroeg je wat, weet je nog welke tent je was geweest dan? of blijf je dan buiten nu je toch al in duitsland zat
Welke?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nog die kroeg meegemaakt die avond dan?
Hij ging in de ochtend naar kerkrade schelequote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:41 schreef Adames het volgende:
[..]
kerkrade, is toch bijna niks open tot 5
Met die molen op de luifel..kan dat?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Welke?
Ik heb er meerdere gezien
Maar wij zaten voornamelijk in die Ierse Pub op de reeperbahn
Dat was die halve stripclubquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Met die molen op de luifel..kan dat?
In elke andere stad is wel iets tot 5 openquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:41 schreef Adames het volgende:
[..]
kerkrade, is toch bijna niks open tot 5
oh op die manier, ook logisch jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij ging in de ochtend naar kerkrade schele
Die flat met al die hoeren, episch! Liep er met een maatje en ineens zo'n wijf aanbiedingen doen van ja dan gaan we me je maatje naar die kamer en dan haal ik nog 3 lekkere wijven + Jack Daniels.. ik dacht WTFquote:
dacht misschien dat je nog een tip had in mijn eigen gebied. enige plek waar ik uit ga als ik het laat wil maken is aachen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
In elke andere stad is wel iets tot 5 openWeet niet waar ik was, iig te laat wezen stappen. Weet ook nog dat ik me verslapen had en die gasten toen lawaai stonden te maken voor mijn huis
Keihard fietsen om die trein te halen en onderweg nog snoeihard op mijn bek omdat ik zo'n stoeprand midden op de weg niet kon ontwijken
Jaaaaa maar die kon ik nog van de vorige keer dat ik in hamburg wasquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die flat met al die hoeren, episch! Liep er met een maatje en ineens zo'n wijf aanbiedingen doen van ja dan gaan we me je maatje naar die kamer en dan haal ik nog 3 lekkere wijven + Jack Daniels.. ik dacht WTFMaar niet gedaan
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jaaaaa maar die kon ik nog van de vorige keer dat ik in hamburg was![]()
Wij overal aankloppen en shit met een groep van 40 man
Die hoeren werden helemaal leip man
Dat is in 1 van die zijbuurten ja waar die wijven half naakt buiten staan als soort van proppersquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]Reeperbahn
![]()
![]()
![]()
En een andere hoerentent was nogal ontevreden over ons omdat we hoeren afwezen die op straat aanbiedingen deden wat we veel te duur vondenDuitse beren op straat ineens
Met die behaarde enkelbanden / laarzen, je wist meteen wie hoer was en wie nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is in 1 van die zijbuurten ja waar die wijven half naakt buiten staan als soort van proppers
Ik ookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Met die behaarde enkelbanden / laarzen, je wist meteen wie hoer was en wie niet![]()
Fantastische tijd, elk jaar hoop ik weer dat ze HSV loten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |