Wattan!?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou niet eens
Het was meer de dingen die voor en na de wedstrijden gebeurde
quote:Barcelona-vedette Lionel Messi doelde op El Clasico van zondag maar had in een interview met El Pais van maandag eigenlijk ook een boodschap voor Ajax, woensdag tegenstander van Real Madrid in de Champions League.
'Madrid is levensgevaarlijk op de counter. Ze hebben razendsnelle aanvallers. De verbinding tussen verdediging en aanval kost 5 seconden en dan is het een goal', omschreef Messi het spel van de aartsrivaal.
'Ze hoeven niet goed te spelen om toch gewoon drie goals te maken', meende Messi, die dinsdag met zijn ploeg in de Champions League op bezoek gaat bij Benfica. In Barcelona is echter de topper van zondag, wanneer Real op bezoek komt, nu al het gesprek van de dag.
Messi vertelde goed bevriend te zijn met zijn landgenoten in dienst van Real, Gonzalo 'El Pepita' Higuain en Angel di Maria. 'Je ziet El Pepita niet en dan heeft hij er opeens twee in liggen.'
Over Real-coach José Mourinho liet hij zich niet uit. 'Ik kan niets zeggen, ik ken hem niet. Ik heb hem nog nooit gesproken. Ik kan hem alleen beoordelen op wat hij als trainer bereikt heeft. En dat is heel veel. Zijn spelers zijn enthousiast over hem.'
Ja gewoon dingenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:02 schreef Equites het volgende:
[..]
Wattan!?
Hier nog een tip voor vanavond boys
[..]
Ok ik vraag niets meer ;p Wat denk jij morgen goos?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja gewoon dingen
Ik ga er verder niet op in man
Al genoeg gezeik had dat dingen op facebook terecht kwamen enzo en dat iedereen kon meelezen
Zelf denk ik 0-4 maar hoop op een stuntje en gelijkspelletjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:05 schreef Equites het volgende:
[..]
Ok ik vraag niets meer ;p Wat denk jij morgen goos?
Ik hoop op een 0-4, maar mocht Ajax gelijk scoren en de irritatie slaat toe bij Real onderling, dan is alles mogelijk hoor. Bij achterstand is het team niet echt constant. (behalve tegen City dan).quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelf denk ik 0-4 maar hoop op een stuntje en gelijkspelletje
Het is afwachten wat Real gaat doen natuurlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:08 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik hoop op een 0-4, maar mocht Ajax gelijk scoren en de irritatie slaat toe bij Real onderling, dan is alles mogelijk hoor. Bij achterstand is het team niet echt constant. (behalve tegen City dan).
Zondag ja, dat is over 4 dagen. Kom op man, die komen gewoon met alle toppers in de basis. Logisch ook. Khedira en modric starten iig niet in de basis. Krijg je Essien en Ozil voor terug.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is afwachten wat Real gaat doen natuurlijk
Ze hebben zondag wel de wedstrijd tegen Barca
Maar goed, ik heb gewoon valse hoop maar hoop doet een mens leven
Tjaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:10 schreef Equites het volgende:
[..]
Zondag ja, dat is over 4 dagen. Kom op man, die komen gewoon met alle toppers in de basis. Logisch ook. Khedira en modric starten iig niet in de basis. Krijg je Essien en Ozil voor terug.
Sinds ik Ajax heb zien winnen bij Man United thuis ga ik nergens meer van uit hoor.quote:
Omdat we wonnen van United uit ga je nergens meer van uit ja?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:14 schreef Equites het volgende:
[..]
Sinds ik Ajax heb zien winnen bij Man United thuis ga ik nergens meer van uit hoor.
Dan kan je Real thuis ook pakken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat we wonnen van United uit ga je nergens meer van uit ja?
SCC of niet, loopt altijd uit de hand qua bierquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou niet eens
Het was meer de dingen die voor en na de wedstrijden gebeurde
Daaromquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
SCC of niet, loopt altijd uit de hand qua bier
Sowiesoquote:
Heb ik altijd een hekel aanquote:
Ik kan mij een dortmund uit herinneren dat helemaal kut wasquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heb ik altijd een hekel aanDe ergste ooit was nog Roda uit dat ik tot 5 uur ging stappen en 6 uur alweer in de trein moest zitten om de combi te halen
![]()
![]()
Bier
![]()
\is toch gezellie met de boys?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heb ik altijd een hekel aanDe ergste ooit was nog Roda uit dat ik tot 5 uur ging stappen en 6 uur alweer in de trein moest zitten om de combi te halen
![]()
![]()
Bier
![]()
Niet wanneer je helemaal naar kerkrade of all places moetquote:
Dikke kater manquote:
waar ben je dan wezen stappen? die bozzini of wat?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bier
![]()
Ja, klinkt ook bekendquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan mij een dortmund uit herinneren dat helemaal kut was
Je hoeft niet te gaan he, niemand dwingt je.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dikke kater manEn het erge is dat ik nog een half uur ging slapen,dan ben je helemaal gaar
En idd, Kerkrade, wat hoopte ik toen dat ze failliet gingen en degradeerden
![]()
Ach wees blij dat je geen 2uur bij de grens stond en je hasj moest inleveren bij de polizei zodat je je coke kon houdenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, klinkt ook bekendVeel te laat maken bij een maatje in Utrecht met veel te veel drank om in de ochtend erop vroeg de trein te pakken. Zit je in de trein, zie je allemaal joden vrolijk een biertje openen terwijl jij nog met dikke koppijn zit
Goeie deal tochquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach wees blij dat je geen 2uur bij de grens stond en je hasj moest inleveren bij de polizei zodat je je coke kon houden
Zeer zeker, de trein was een vrijbrief voor alles wat verboden was in Duitsland. Wel vrezend om op transport doorgestuurd te worden naar Polenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach wees blij dat je geen 2uur bij de grens stond en je hasj moest inleveren bij de polizei zodat je je coke kon houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |