zullen dan wel weer afgekeurd wordenquote:
nee precies evenveel iddquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:06 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij uiteindelijk nog reuze mee.
Als je de generatie Ibrahimovic pakt, spreek je over:
Ibrahimovic
Sneijder
Van der Vaart
Chivu
Maxwell
Destijds had PSV:
Van Bommel
Afellay
Kezman
Vogel
Robben
Toch ook niet de minste.
Real Madrid's 1e elftal niet willen zien spelenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:37 schreef kurk_droog het volgende:
Eerste keer dat ik geen cl bezoek, mja de prijzen trek ik niet en Madrid 3x op rij![]()
kk op man
![]()
125 euro voor alle 3 dacht ik idd. Alleen morgen is een euro of 80, valt ook wel mee voor een cl wedstrijd tegen het beste elftal ter wereld. Toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:47 schreef Caland het volgende:
Viel toch wel mee, begreep iets van 100 euro voor 3 wedstrijdjes.
Gierige teringjood.
Zullen we de overgebleven duurste kaarten zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:48 schreef Equites het volgende:
[..]
125 euro voor alle 3 dacht ik idd. Alleen morgen is een euro of 80, valt ook wel mee voor een cl wedstrijd tegen het beste elftal ter wereld. Toch?
Geen idee, iedereen kan ze kopen. Denk dat je wel duurder uit kan zijn hoor. Maar ik als Feyenoorder ga nooit in die stink Arena zitten, hoe graag ik Real ook mag.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen we de overgebleven duurste kaarten zijn.
Dat was in de voorverkoop en voor 3 wedstrijden jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:47 schreef Caland het volgende:
Viel toch wel mee, begreep iets van 100 euro voor 3 wedstrijdjes.
Gierige teringjood.
Prima te doen die prijzen dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was in de voorverkoop en voor 3 wedstrijden ja
Losse kaartjes gingen vanaf 45euro maar die over zijn kosten nu vanaf 80euro
Mwahquote:
Ja had je zo een passe partout moeten kopen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah
Ik heb 85euro moeten betalen en zit 2e ring
80 is wel veel voor veel mensen, inclusief vervoer, parkeren, wat eten en drinken daar is het een behoorlijk bedrag voor 1 wedstrijdje.quote:
Ja, maar dat weet je als je op het laatste moment een kaartje haalt. Dan ben je gewoon fucked up dom. Maar 45 euro voor zo'n wedstrijd is vrij normaal lijkt me. 100 voor 3 al helemaal.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:52 schreef Adames het volgende:
[..]
80 is wel veel voor veel mensen, inclusief vervoer, parkeren, wat eten en drinken daar is het een behoorlijk bedrag voor 1 wedstrijdje.
Ja maar ik wilde eerst niet heen gaanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja had je zo een passe partout moeten kopen.
Wat ben jij voor nep fan. Ik denk Steven is sowieso een f-side hooligan. Die krijgt zelfs gratis toegang of hij blaast die Arena gewoon op.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde eerst niet heen gaan
Sinds dit jaar geen seizoenskaart meerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:56 schreef Equites het volgende:
[..]
Wat ben jij voor nep fan. Ik denk Steven is sowieso een f-side hooligan. Die krijgt zelfs gratis toegang of hij blaast die Arena gewoon op.
Geen seizoenskaart, men watskeburt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sinds dit jaar geen seizoenskaart meer
Kan wel aan kaarten komen enzo maar moest voor deze gewoon betalen
Even jaartje rust manquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:57 schreef Equites het volgende:
[..]
Geen seizoenskaart, men watskeburt?
Haha begrijp ik. Helemaal doorgesnoven daar op die f-side staan zeker.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Even jaartje rust man
vorig jaar liep het weer te vaak uit de hand
Nou niet eensquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:59 schreef Equites het volgende:
[..]
Haha begrijp ik. Helemaal doorgesnoven daar op die f-side staan zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |