Ik vond hem wel mooi net tegen Kale Janquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:04 schreef Pedroso het volgende:
En gelukkig heb ik Sport1, hoef ik die kut van Marwijk niet te horen ieder geval.
Sinds ie op het middenveld staat is ie ook onzichtbaar. Spits of evt. op de 10 zijn de posities waar ie van waarde kan zijn voor Ajax.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:05 schreef Adames het volgende:
Speelt De Jong vandaag eigenlijk wel? Ik heb hem nog werkelijk helemaal niks zien doen.
ja, maar vandaag is nog erger dan anders. al is dit idd Real Madrid en niet Roda JCquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sinds ie op het middenveld staat is ie ook onzichtbaar. Spits of evt. op de 10 zijn de posities waar ie van waarde kan zijn voor Ajax.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:09 schreef ValHallen het volgende:
Haal Poulsen er alsjeblieft af. Hij is nog slechter dan Enoh
Daarom niet switchen naar een andere wedstrijd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:11 schreef Pedroso het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd na die 0-2 ? Had al 2-2 moeten staan. Van volkomen kansloos na 50 minuten (vnl. qua spel) naar hoopvol.
Zal het nooooit meer doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daarom niet switchen naar een andere wedstrijd.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:18 schreef Pedroso het volgende:
Zou wel erg lekker zijn als je nog een punt haalt.
had er maar gebleven.quote:
Nou, nou wat een drama. Gewoon verwacht dit. Kwaliteitsverschil is te groot.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
godverdomme, nog nooit zo ziek geweest als bij de WK FinaleOo
Ach, kop op. Real Madrid heeft gewoon veel meer geld en klasse dan wij. Ronaldo heeft zegmaar 60 miljoen meer gekost dan onze hele selectie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
godverdomme, nog nooit zo ziek geweest als bij de WK FinaleOo
Niet dat ik een winst verwachtte of zo, maar na die 1-2 speelde Ajax heerlijk en verdienden ze zo een 2-2.;quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou, nou wat een drama. Gewoon verwacht dit. Kwaliteitsverschil is te groot.
Wel duidelijk geworden dat Poulsen niks toevoegt, Sana niet op rechts hoort en Boerrigter ook niks toevoegt.
Ja ach, en in het livetopic moet ik ook niet meer komen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach, kop op. Real Madrid heeft gewoon veel meer geld en klasse dan wij. Ronaldo heeft zegmaar 60 miljoen meer gekost dan onze hele selectie.
Dat sowieso niet, dat topic zit vol frusti's die balen dat hun club niet tegen Real Madrid speelt. Wij spelen al jaren tegen de absolute top terwijl zij het mogen doen met Dnjepr, Zeta, Sparta Praag en Hannover.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja ach, en in het livetopic moet ik ook niet meer komen.
godsamme
klote
en ze lachen alleen maar spelers uit (massa's psv fans), terwijl de psv'ers denken dat ze klaar zijn voor CL maar daar worden ze toch met 10-0 weggetikt door een barça/real amdrid.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, dat topic zit vol frusti's die balen dat hun club niet tegen Real Madrid speelt. Wij spelen al jaren tegen de absolute top terwijl zij het mogen doen met Dnjepr, Zeta, Sparta Praag en Hannover.
En ik word me een partij treurig van Boerrigter. steeds maar ego'en en te laat een keuze makenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:35 schreef Gramulanion het volgende:
Gewoon beginnen met Sporkslede voortaan.
Het is geen ego'en... Hij kan gewoon niet beter en je zult toch een keer een actie moeten maken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik word me een partij treurig van Boerrigter. steeds maar ego'en en te laat een keuze maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |