Poulsen brengt juist enorm veel rust en speelt gewoon goed hoor...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:27 schreef ValHallen het volgende:
Boerrigter, Sana en PoulsenSpelen ontzettend matig.
Blind en Vermeer beste Ajacieden.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Poulsen brengt juist enorm veel rust en speelt gewoon goed hoor...
Pardon?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je computer is stuk, er komen willekeurige K's bij.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:43 schreef Smoofie het volgende:
Wat spelen boerrigter en sana weer kk slecht hoor. Gvd. Poulsen faalt ook , maar sana en boerigter zijn wel heell kk erg. Kk falers echt , al die sana fappers mogen optyfen. sulejmani 10x beter
Kansloze reactie maar goed het is al bekend dat jij totaal geen inzicht hebt en het vooral op Eriksen hebt gemunt.quote:
Het constante falen van Poulsen is funester voor het team dan het gepruts van onze briljante buitens. Tegengoal dan wel weer de schuld van Sana. Met afstand de 3 slechtste Ajacieden vandaag.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:43 schreef Smoofie het volgende:
Wat spelen boerrigter en sana weer kk slecht hoor. Gvd. Poulsen faalt ook , maar sana en boerigter zijn wel heell kk erg. Kk falers echt , al die sana fappers mogen optyfen. sulejmani 10x beter
Lekkere vrije trap hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kansloze reactie maar goed het is al bekend dat jij totaal geen inzicht hebt en het vooral op Eriksen hebt gemunt.
Eriksen is weer de enige die wat onderneemt op het middenveld. Poulsen kan het niet omdat hij niet kan voetballen en de Jong is zoals wel vaker onzichtbaar op het middenveld.
Had je anders verwacht dan? Vertonghen en Anita, onze beste spelers vorig jaar zijn pleite.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:51 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Ze zijn geen zak opgeschoten vergeleken met een jaar geleden
niet echt. maar de zelfs de simpelste ballen gaan misquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Had je anders verwacht dan? Vertonghen en Anita, onze beste spelers vorig jaar zijn pleite.
Hoe vaak heeft de Jong iets aanvallend ondernomen? Ik neem hem dat niet kwalijk, hij is tenminste één van de weinige die iets doet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Lekkere vrije trap hoor.
Hoeveel balverlies had Eriksen de eerste helft?
Eens. Vind De Jong ook erg matig spelen vanavond. Jammer dat hij onze aanvoerder is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft de Jong iets aanvallend ondernomen? Ik neem hem dat niet kwalijk, hij is tenminste één van de weinige die iets doet.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:01 schreef Pedroso het volgende:
Ben eigenlijk al overgeschakeld naar City-Dortmund. Dat is tenminste wel een wedstrijd.
En jij bent voor Ajax?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:01 schreef Pedroso het volgende:
Ben eigenlijk al overgeschakeld naar City-Dortmund. Dat is tenminste wel een wedstrijd.
Yep, absoluut. Maar hier kan ik niet erg tegen. Doet me pijn als ik ze kansloos zie verliezen.quote:
Eriksen is niet heel erg gelukkig hoor. Al druipt de kwaliteit er op sommige momenten wel vanaf. De Jong is aan het zwemmen en Poulsen kan het volgens mij niet helemaal belopen. Boerrigter en Sana zijn ook wel erg matig aan het ballen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft de Jong iets aanvallend ondernomen? Ik neem hem dat niet kwalijk, hij is tenminste één van de weinige die iets doet.
2-1 achter met net een vrij grote kans voor Boerrigter noem ik niet bepaald kansloos.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, absoluut. Maar hier kan ik niet erg tegen. Doet me pijn als ik ze kansloos zie verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |