Sommige zijn om te walgen jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet altijd en niet per definitie...
Thanks.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nooo
Knuffel voor Fera
[..]
Hmm, oke
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo komt ze wel op mij over @ TT
Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo komt ze wel op mij over @ TT
euhm... isabellaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]goeiemorgen
Btw:
Nicolette Kluijver bevallen van dochter Isabella
Eindelijk een BN'er die haar kind een normale naam geeft
Hell yeah, eindelijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]goeiemorgen
Btw:
Mijnes gaat maagd hetenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]goeiemorgen
Btw:
Nicolette is ook gewoon normaalquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]goeiemorgen
Btw:
maar als ze dan wordt ontmaagd?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mijnes gaat maagd hetengewoon omdat het kan
Dan heet ze ontmaagdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar als ze dan wordt ontmaagd?
Eigenlijk moet ik t waarmaken. Hoge verwachtingen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest mijn quote van eerder, toch wel waarmaken
Hellow ME.quote:
Niet nodig...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik t waarmaken. Hoge verwachtingen.
Ok.quote:
Samen met ME?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh de CV mannetjes willen vandaag al klaar zijn met alles, dan hoeven ze morgen niet terug te komen
Vanavond lekker warm douchen, en langer dan 20 minuten
Daar had je mijn hulp bij nodig?quote:
Praat je altijd over jezelf in de derde persoon?quote:
Maar power-knop (van m'n DHD) zakt dag voor dag verder in... daardoor ik vanmorgen al een nagel-fijl nodig had om hem aan te krijgenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Morgen mijn scherm ook maar laten maken, typen gaat gewoon klote op dat scherm met scheuren erin
niet altijd, wel vaakquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Praat je altijd over jezelf in de derde persoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |