Sommige zijn om te walgen jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet altijd en niet per definitie...
Thanks.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nooo
Knuffel voor Fera
[..]
Hmm, oke
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo komt ze wel op mij over @ TT
Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo komt ze wel op mij over @ TT
euhm... isabellaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]goeiemorgen
Btw:
Nicolette Kluijver bevallen van dochter Isabella
Eindelijk een BN'er die haar kind een normale naam geeft
Hell yeah, eindelijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]goeiemorgen
Btw:
Mijnes gaat maagd hetenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]goeiemorgen
Btw:
Nicolette is ook gewoon normaalquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]goeiemorgen
Btw:
maar als ze dan wordt ontmaagd?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mijnes gaat maagd hetengewoon omdat het kan
Dan heet ze ontmaagdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar als ze dan wordt ontmaagd?
Eigenlijk moet ik t waarmaken. Hoge verwachtingen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest mijn quote van eerder, toch wel waarmaken
Hellow ME.quote:
Niet nodig...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik t waarmaken. Hoge verwachtingen.
Ok.quote:
Samen met ME?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh de CV mannetjes willen vandaag al klaar zijn met alles, dan hoeven ze morgen niet terug te komen
Vanavond lekker warm douchen, en langer dan 20 minuten
Daar had je mijn hulp bij nodig?quote:
Praat je altijd over jezelf in de derde persoon?quote:
Maar power-knop (van m'n DHD) zakt dag voor dag verder in... daardoor ik vanmorgen al een nagel-fijl nodig had om hem aan te krijgenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Morgen mijn scherm ook maar laten maken, typen gaat gewoon klote op dat scherm met scheuren erin
niet altijd, wel vaakquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Praat je altijd over jezelf in de derde persoon?
school in dordtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zit je op school in Dordrecht of ROtterdam?
Das ook balen dan..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar power-knop (van m'n DHD) zakt dag voor dag verder in... daardoor ik vanmorgen al een nagel-fijl nodig had om hem aan te krijgen
Een watquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar power-knop (van m'n DHD) zakt dag voor dag verder in... daardoor ik vanmorgen al een nagel-fijl nodig had om hem aan te krijgen
Welke hobbies?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoi ik ben M-Men ik houd van hobbies en jij
Daar ergerde ik me op een gegeven moment ook aan. Na een poosje kon het me ook weinig meer schelenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:25 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme. Ik heb maar een keer per jaar een open dag en toch gaan pa en ma uiteraard naar de softbalwedstrijd van mijn jongste zusje
.
Je zal ook een keer een wedstrijd missen die bijna het hele jaar door gespeeld worden...
Ik ben eerlijk gezegd wel teleurgesteldquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ergerde ik me op een gegeven moment ook aan. Na een poosje kon het me ook weinig meer schelen
Dat is echt faalquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:25 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme. Ik heb maar een keer per jaar een open dag en toch gaan pa en ma uiteraard naar de softbalwedstrijd van mijn jongste zusje
.
Je zal ook een keer een wedstrijd missen die bijna het hele jaar door gespeeld worden...
Ik ben Aldo en ik ben een hobbiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoi ik ben M-Men ik houd van hobbies en jij
Dank je.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, en natuurlijk grondig eens met de TT.
Waar is die open dag van dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd wel teleurgesteld.
Het asiel waar ik werk. Ik sta er zelf ook met een standquote:
Ojaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarschijnlijk dierenasiel
Dierendag deze week he
Hmm dan is het toch wel een ander verhaal, dat is wel lullig jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het asiel waar ik werk. Ik sta er zelf ook met een stand.
Ik zou het niet eens erg vinden als de wedstrijd een eens in het jaar event was of zo. Maar mijn zusje heeft zo'n beetje ieder weekend een wedstrijd... Ik heb een keer in het jaar een open dag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja
[..]
Hmm dan is het toch wel een ander verhaal, dat is wel lullig ja
Stom inderdaad, kunnen ze ook volgende week of weet ik veel wanneer gaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens erg vinden als de wedstrijd een eens in het jaar event was of zo. Maar mijn zusje heeft zo'n beetje ieder weekend een wedstrijd... Ik heb een keer in het jaar een open dag.
Maar goed, boeiend ook. Ik nodig ze nooit meer ergens voor uit.
positief blijvenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
Dit word nu al een faal
* LovelyLady gaat even door de grond zakken
Wut?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
Dit word nu al een faal
Nee, dat kan kennelijk niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stom inderdaad, kunnen ze ook volgende week of weet ik veel wanneer gaan.
Nee joh, komt goed!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
Dit word nu al een faal
JA!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:35 schreef MissExpert het volgende:
zijn er nog mensen die willen weten hoe ik eruit zie?
Jazeker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:35 schreef MissExpert het volgende:
picsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:35 schreef MissExpert het volgende:
Ah, gelukkig komen er toch wel andere mensen die je kentquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat kan kennelijk niet.
Maar goed, boeiend ook. M'n vriendin is er wel. En opa en oma komen ook.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:35 schreef MissExpert het volgende:
Uhuh.. dat word een afwijzing.. de vacature die op werk.nl staat is heel anders dan die op hun websitequote:
Boeiend, positief blijven dame!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhuh.. dat word een afwijzing.. de vacature die op werk.nl staat is heel anders dan die op hun website
En ik zie dat natuurlijk pas weer achteraf
Ja, ik wil het ook wel weten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:35 schreef MissExpert het volgende:
Aanstaande zondag in Enschedequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, gelukkig komen er toch wel andere mensen die je kent![]()
Waar en wanneer is het?
Als je hebt gerefereerd naar hun website dan moet dat neem ik aan niet uitmaken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhuh.. dat word een afwijzing.. de vacature die op werk.nl staat is heel anders dan die op hun website
En ik zie dat natuurlijk pas weer achteraf
plaatje van je pc uploaden bij tinypic, en dan die link hier postenquote:
Zal ik je een handje helpen anders?quote:
Zondag heb ik nog niks te doenquote:
zelfde functiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Boeiend, positief blijven dame!
Totaal andere functie of wat? Anders op beide manieren solliciteren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |