Vergeet de mooie piercings niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze heeft ook een fijne kont, die MeMo hoor
Friesland.quote:
Oh jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vergeet de mooie piercings niet.
ja hallo, Magnetronnetje zet dat toch in de tt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat zo geslaagd vind.
piercingsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vergeet de mooie piercings niet.
tongweb whut?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
piercings
en neem die tongweb, echt de leukste piercing ever
Geen idee wat ik met die lapo's heb, ik heb ze steeds de laatste tijdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ja hallo, Magnetronnetje zet dat toch in de tt?
mn nieuwste aanwinstquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
tongweb whut?
en wat heb je inmiddels nog meer buiten de dermals die ik al ken?
Ga jij maarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een leuke date, toch?
ohquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
tongweb whut?
en wat heb je inmiddels nog meer buiten de dermals die ik al ken?
Ja maar er zijn een paar dingetjes. Anja zet hem niet en ik weet niet zeker of het bij mij kan en of het samen gaat met mijn tongpiercing (had jij nou ook een tongpiercing?). Daarnaast gaat vriendje het niet zo leuk vinden als ik een tijdje niet mag zoenen (laat staan iets andersquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
piercings
en neem die tongweb, echt de leukste piercing ever
Je zit aardig vol.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh
euhm
- 5 dermals idd van voren
- 2 dermals pols
- dermal nek/rug
- Tragus
- Helix
- VCH
- Tongweb
dat denk k
Fixed..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Voor mij is het ook ver weg, maar ach.
Friesland DW lijkt me wel leuk om te zien
Gewoon duodate, ik heb al een potentieel slachtoffer gevonden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat zo geslaagd vind.
Foto's en sollicitatieformulier in mijn PM-box gaarne.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil wel met je daten hoor, kan geen kwaad toch?
ik heb gewoon gezoend heurquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar er zijn een paar dingetjes. Anja zet hem niet en ik weet niet zeker of het bij mij kan en of het samen gaat met mijn tongpiercing (had jij nou ook een tongpiercing?). Daarnaast gaat vriendje het niet zo leuk vinden als ik een tijdje niet mag zoenen (laat staan iets anders). Hij vindt het al niet tof dat ik mijn VCH weer terug wil omdat 2 weken geen seks.
Diegene die bij jou in de buurt woont?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon duodate, ik heb al een potentieel slachtoffer gevonden.
Oh.quote:
Daar ga ik nu niet aan beginnen, veelste laat nuquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Foto's en sollicitatieformulier in mijn PM-box gaarne.
Neen een uit den oude doos.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Diegene die bij jou in de buurt woont?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh
euhm
- 5 dermals idd van voren - wist ik
- 2 dermals pols - wist ik
- dermal nek/rug - wist ik
- Tragus - ook al ouder toch?
- Helix - had je al eerder?
- VCH - wist ik
- Tongweb
dat denk k
Goed aantal dermals.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh
euhm
- 5 dermals idd van voren
- 2 dermals pols
- dermal nek/rug
- Tragus
- Helix
- VCH
- Tongweb
dat denk k
Heb je pics?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en toch zijn de meeste wel vrij beschaafd en niet zichtbaar
Vertel me meer.quote:
Ah ok, mjah, de rest wist ik sowieso al enzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tragus+nek dermal zijn vrij nieuw (juni)
en tongweb t nieuwste (augustus)
Je weet wel die collega van mij, had haar Facebook geroggeld. Ergens in juni.quote:
Mijn lichaam reageert heel heftig op piercings hequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb gewoon gezoend heuren mn tong is er niet af gevallen
nouja na 3 dagen gezoend, want donderdags laten zetten en zag mn vriend pas zondag
Owja die.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Je weet wel die collega van mij, had haar Facebook geroggeld. Ergens in juni.
Haal uit je quote weg schnell!!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dafuq doe je man, spytool alles..
Die wordt afgeschrikt door sex in de TT.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tevens, ben blij dat Benzin niet de weg naar dit topic gevonden heeft
Naast school, werk en sport? Ik heb na komende zondag 2 zondagen geen wedstrijd, verder gaat het heel lang duren.quote:
Kan hoor, met een dik wetsuit, handschoenen, schoentjes, cap. Alleen omkleden is niet zo lekker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg Faxie, kun je eigenlijk ook in de winter kitesurfen? Is dat niet koud?
Trusten Kaneeltjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Liefjes, ik ga slapen.
Tot morgen ofzo
Ze heeft net haar propedeuse gehaald en gaat redelijk vaak stappen in Amsterdam. Moet van te profiteren zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja die.
En je wilt dubbeldaten? Top.
Wat een gedoe was dat gisteren weer zegquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tevens, ben blij dat Ben-dinges-zin niet de weg naar dit topic gevonden heeft
fotos in spoiler wegens groottequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je pics?
[..]
Vertel me meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wijzig je quote dan ook evenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dafuq doe je man, spytool alles..
mijn lichaam is heel makkelijk altijd, gelukkigquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn lichaam reageert heel heftig op piercings heDus is even aankijken. Maar moet ik een x doen als ik in de grote stad ben denk ik.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Liefjes, ik ga slapen.
Tot morgen ofzo
Ja, vre-se-lijk. Hij ging maar door en door over hoe oneerlijk de wereld wel niet is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat een gedoe was dat gisteren weer zeg
Zeker. Doe je ding. Ik heb je rug.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft net haar propedeuse gehaald en gaat redelijk vaak stappen in Amsterdam. Moet van te profiteren zijn.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
fotos in spoiler wegens grootteborstdermals+nek
Ziet er leuk uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ok, nu ben ik echt naar bed)Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ai die zijn lastig.... competitie enzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Naast school, werk en sport? Ik heb na komende zondag 2 zondagen geen wedstrijd, verder gaat het heel lang duren.
Waarom jezelf veranderen als je ook de wereld kunt veranderen naar je eigen droombeeldenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, vre-se-lijk. Hij ging maar door en door over hoe oneerlijk de wereld wel niet is.
En de wereld zou zo-veel beter af zijn als we met z'n allen -zijn- regeltjes zouden volgen
Heloef, weizig eventjes je quote wil je?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Die wordt afgeschrikt door sex in de TT.
Met mate vind ik ze wel leuk. Heb zelf dan weer niks met tattoosquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met piercings
mijn vriend ook nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dan vind ik tattoos leuker, al hoeft dat van mij ook niet persequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met mate vind ik ze wel leuk. Heb zelf dan weer niks met tattoos
Wees blij. Mijn eerste dermal was eruit gegroeid, de 2e moest ik eruit laten snijden voor een operatie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mijn lichaam is heel makkelijk altijd, gelukkigheb dermals op borst/pols al 3+ jaar nu
Van kitesurfen? Daar heb ik dus ook last van. Wel bijna vakantie. Maar dan moet ik ook heel veel aan school doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ai die zijn lastig.... competitie enzo
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jij moet dus niet met mij datenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan vind ik tattoos leuker, al hoeft dat van mij ook niet perse
Het permanente karakter staat me tegen, en ze verstoren de egaliteit van de huid enzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan vind ik tattoos leuker, al hoeft dat van mij ook niet perse
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met mate vind ik ze wel leuk. Heb zelf dan weer niks met tattoos
Jij moet dus ook niet met mij daten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het permanente karakter staat me tegen, en ze verstoren de egaliteit van de huid enzo
En de motivaties om er een te nemen vind ik maar achterlijk in veel gevallen![]()
Maarja wat een ander doet moet ie zelf weten enzo...
Is voor mij geen reden om van een date af te zienquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Jij moet dus niet met mij daten
Nee poolen. Ik doe kitesurfen op recreatief niveauquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wees blij. Mijn eerste dermal was eruit gegroeid, de 2e moest ik eruit laten snijden voor een operatie.
[..]
Van kitesurfen? Daar heb ik dus ook last van. Wel bijna vakantie. Maar dan moet ik ook heel veel aan school doen.
Ook niet als ik tunnels in mijn neus heb?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is voor mij geen reden om van een date af te zien
Ja, preciesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het permanente karakter staat me tegen, en ze verstoren de egaliteit van de huid enzo
En de motivaties om er een te nemen vind ik maar achterlijk in veel gevallen![]()
Maarja wat een ander doet moet ie zelf weten enzo...
Ja Friesland, kom op zegquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Jij moet dus ook niet met mij daten.
Ahh oke. Dus ik moet nooit met jou gaan poolen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee poolen. Ik doe kitesurfen op recreatief niveauMisschien ooit eens aan een NK meedoen als ik beter word.
Wel zuid frieslandquote:
Niet als je perse wilt winnenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ahh oke. Dus ik moet nooit met jou gaan poolen?
Ook niet als je 100+ kg weegt, uiterlijk is voor mij geen reden om van een date af te zien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ook niet als ik tunnels in mijn neus heb?
echt zuid of sudwest?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel zuid frieslandTussen 2 meren in.
Ik win nooit, ik ben er superslecht in.quote:
Je weet toch waar ik woon?quote:
Das toch gewoon beginnersgeluk?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik win nooit, ik ben er superslecht in.Makkelijke ballen lukt nooit, maar moeilijke ballen gaan er bijna altijd in bij mij.
100 kg duurt nog even, ben de laatste paar jaar vrij stabiel op teveel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook niet als je 100+ kg weegt, uiterlijk is voor mij geen reden om van een date af te zien.
Na 6 jaar regelmatig poolen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das toch gewoon beginnersgeluk?
Alweer. Heb 2 jaar in nimma gewoond, zit nu weer bij mijn ouders.quote:
Ik let gewoon niet zo op uiterlijk als het er om gaat om iemand een kans te geven.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
100 kg duurt nog even, ben de laatste paar jaar vrij stabiel op teveel.
ik dacht al idd, ik 18 jaar Snits, 5 jaar Utreg, nu 1.5 jaar Maastrichtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alweer. Heb 2 jaar in nimma gewoond, zit nu weer bij mijn ouders.
Je blijft levenslang een beginnerling dus. Beter wen je er maar aan.quote:
Ach er zijn manieren om mij af te leiden hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je blijft levenslang een beginnerling dus. Beter wen je er maar aan.
Dat, of gewoon meer drinken bij het poolen
Wist helemaal niet dat je tegenwoordig in Maastricht zat. Vroeg me al af waarom je je web daar had laten zetten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik dacht al idd, ik 18 jaar Snits, 5 jaar Utreg, nu 1.5 jaar Maastricht
Zoals een leuke kitesurfster naast de tafelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach er zijn manieren om mij af te leiden hoor
Of minder.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je blijft levenslang een beginnerling dus. Beter wen je er maar aan.
Dat, of gewoon meer drinken bij het poolen
Ik kan nog steeds poolen in korte rokjes, shirtjes met decoledinges en naaldhakken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach er zijn manieren om mij af te leiden hoor
Ik krijg soms een kort lontje van alcoholquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis maar net wat je prettig vind
decoledinges!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds poolen in korte rokjes, shirtjes met decoledinges en naaldhakken.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds poolen in korte rokjes, shirtjes met decoledinges en naaldhakken.
Is gewoon je jeugdige geest die naar buiten komtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik krijg soms een kort lontje van alcohol
Ja, decolledinges.quote:
Ik ben sowieso jeugdig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is gewoon je jeugdige geest die naar buiten komt
* DevilsWhore springt ernaastquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:29 schreef Faxie het volgende:
Maar ik zit in te kakken hier... ga m'n bedje maar eens opzoeken
ik weet waar je woontquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat je tegenwoordig in Maastricht zat. Vroeg me al af waarom je je web daar had laten zetten.
SnitsMaar woon niet in Snits zelf. Als het een beetje meezit woon ik binnen een half jaar in Leeuwarden
Ok, trusten Faxie!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:29 schreef Faxie het volgende:
Maar ik zit in te kakken hier... ga m'n bedje maar eens opzoeken
Klopt. En kende je mijn zus nou of niet? Ik onthoud dat niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik weet waar je woonteen stadje verder dan Sneek, elfstedentochttechnisch gezien
En jup mn master hier gedaanen vooralsnog blijven plakken, geen idee nog what;s next
nee, jij mijn broer wel volgens mijquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. En kende je mijn zus nou of niet? Ik onthoud dat niet.
Ach, lekker blijven plakken voor je weer ergens anders heengaat.
Je bent ook niet zo groot, dus dat kanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik krijg soms een kort lontje van alcohol
quote:
Wie is je broer?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee, jij mijn broer wel volgens mij
We zijn even groot ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent ook niet zo groot, dus dat kan
Laatste x ben ik toch echt geklokt op 1.62quote:
Oh. Eerder had je 1.60 gezegd..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laatste x ben ik toch echt geklokt op 1.62
Ow, een klein onderdeurtje ben jij!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laatste x ben ik toch echt geklokt op 1.62
Kijk nou uit..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, een klein onderdeurtje ben jij!
Ik rond altijd af. Op mijn ID staat 1.62, en de laatste x in het ziekenhuis heeft mevrouw de assistent dat ook opgemeten.quote:
Snoezig he.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Snoezig he.Warned you..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Snoezig he.Ja, heul lief en schattig enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van paar jaar terug hoor, Remco W, heb zelf geen contact met m eigenlijk, wil ie niet.quote:
Oh, ik rond liever af naar boven want altijd gedonder mee gehad in m'n jeugd enzo.. Nosteeds wel last van..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik rond altijd af. Op mijn ID staat 1.62, en de laatste x in het ziekenhuis heeft mevrouw de assistent dat ook opgemeten.
Ik ken meerdere Remco'squote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Van paar jaar terug hoor, Remco W, heb zelf geen contact met m eigenlijk, wil ie niet.
ik ben keigroot met mn 1.64
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heul lief en schattig enzo
Vooral met zo'n bos krullen erbij ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik rond af zoals het hoortquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, ik rond liever af naar boven want altijd gedonder mee gehad in m'n jeugd enzo.. Nosteeds wel last van..
jullie waren ooit collegasquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken meerdere Remco'sKan hem zo niet plaatsen.
Onderdeurtjes united!
Ok, trusten voor straksquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja ik duik er ook in, CV lui zijn er om 8 uur al weer enzo
DW is geen klein onderdeurtje!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Verandering?quote:
Whatev.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar vrouw en dan mag dat enzo..
Daddyquote:
Hoi lieverd.quote:
Normaal wel hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi lieverd.
Ze zijn hier toch wel lief tegen je?
Hahaha ja nu welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hoewel ik niet meer wist dat t zo heette haha
Altijdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi lieverd.
Ze zijn hier toch wel lief tegen je?
Trusten ond...DWquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik zal mijn nest ook maar in, morgen school.
Kusjes!
maar goed ik besta al sinds ik uit huis ben niet meer voor mn broer dusjaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Normaal wel hoor.
[..]
Hahaha ja nu wel
Gelukkig.quote:
Mooi. Ik schrok al.quote:
Dat er mensen zouden zij die niet lief tegen DW zouden zijn.quote:
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 01-10-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 288 Vinniiee
02 272 Fera
03 179 Jofunu-kun
04 169 LovelyLady
05 125 kingtoppie
06 124 Giertje
07 121 JJH
08 104 Mistress_X
09 092 Cryothic
10 074 MissExpert
11 068 Knetterkrankjorum
12 061 AldoTheApache
13 060 Kaneelstokje
14 048 TheClown1
15 044 gewoonmezelf87
16 030 heloef
17 025 MeneerLogica
18 023 GSbrder
19 022 Nixx-
20 021 TheGirlNextDoor
21 017 Royco1
22 011 Grijsbaard
23 010 Xratedmind
23 010 fietsie
25 007 tijnbrein
26 006 -_Guitarist_-
26 006 DevilsWhore
28 005 goldfinger1963
29 003 Mirojack
29 003 Murdera
29 003 samthegreat5
32 002 Tom_Joad
33 001 kiekjesdief
33 001 Samzz
33 001 magnetronkoffie
33 001 sararaats
33 001 Ro-ald
33 001 JijHebtGeenRokje
33 001 Faxie
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Zo, dat is idd best een begin van je dag. Reed zelf gister bijna op iemand in omdat hij met 90 ineens vol op ze rem ging op een gladde weg (voor niks) en ik slipte door en had geen controle. Hart zat in me keel (figuurlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:02 schreef TheClown1 het volgende:
goedemorgen,
wat een begin van de dag. eerst komt er een gast van links mij zomaar voorbij op een kruispunt zonder licht terwijl het best donker was in de straat en vervolgens een ongeluk zowat voor mijn ogen gebeurd. bijna te laat voor werk. wat een begin!!
Niet genoeg afstand gehoudenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:03 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zo, dat is idd best een begin van je dag. Reed zelf gister bijna op iemand in omdat hij met 90 ineens vol op ze rem ging op een gladde weg (voor niks) en ik slipte door en had geen controle. Hart zat in me keel (figuurlijk)
echt ik heb het gevoel dat mensen steeds slechter rijden. zal wel iets te maken hebben met haast en smartphones en facebook/twitter en andere blablabla die bekeken moet worden in de ochtend.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:03 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zo, dat is idd best een begin van je dag. Reed zelf gister bijna op iemand in omdat hij met 90 ineens vol op ze rem ging op een gladde weg (voor niks) en ik slipte door en had geen controle. Hart zat in me keel (figuurlijk)
Jawel, ik heb geen abs en hij wel. Ik slipte gewoon echt ver door zodat hij kon remmen voor een kutvogel ofzo.quote:
jij ook al?quote:
wat dan?quote:
goedemorgen Koffie?quote:
Eerst verslapen, bus gemist. Gewacht op een andere bus toen zat ik daarin ontdekte ik dat ik me boeken allemaal was vergeten. Eruit, weer terug naar huis. En nu in de goede bus + 1uur verderquote:
dayam en ik dacht dat ik het slecht had. wowquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Eerst verslapen, bus gemist. Gewacht op een andere bus toen zat ik daarin ontdekte ik dat ik me boeken allemaal was vergeten. Eruit, weer terug naar huis. En nu in de goede bus + 1uur verder
Haha.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:19 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dayam en ik dacht dat ik het slecht had. wow
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:24 schreef TheClown1 het volgende:
iemand hier een beetje verstand van spiegelreflexcamera's?
waar moet ik een beetje op letten bij het aanschaffen van een goede camera. Ik wil de camera gebruiken voor dichtbij foto's en af en toe veraf (lees max 20m afstand).quote:
ik PM zo wel even, anders moet ik iedereen hier gaan vermoeien met cijfertjes enzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:33 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
waar moet ik een beetje op letten bij het aanschaffen van een goede camera. Ik wil de camera gebruiken voor dichtbij foto's en af en toe veraf (lees max 20m afstand).
Ik heb advies gekregen om een nikon d5100 aan te schaffen of anders een canon 550d dan wel 600d.
er staan zoveel cijfers bij lenzen en dergelijk. ik snap er niets van.
bedankt. hoeft niet meteen ofzo. als je tijd hebt. alvast bedankt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik PM zo wel even, anders moet ik iedereen hier gaan vermoeien met cijfertjes enzo
Heb je nog ingezet?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:35 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
bedankt. hoeft niet meteen ofzo. als je tijd hebt. alvast bedankt.
niet aan toegekomen. gekke avond. vergadering in de namiddag liep uit. kwam pas rond 19.00 uur thuis. helaas niet. nog ff over gehad met vrouwtje. we gaan er samen naar kijken. ze wil meedoen aangezien we de wedstrijden ook samen kijkenquote:
Leukquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:42 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
niet aan toegekomen. gekke avond. vergadering in de namiddag liep uit. kwam pas rond 19.00 uur thuis. helaas niet. nog ff over gehad met vrouwtje. we gaan er samen naar kijken. ze wil meedoen aangezien we de wedstrijden ook samen kijken
Is goed, gaandeweg de dag type ik wel een verhaaltjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:35 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
bedankt. hoeft niet meteen ofzo. als je tijd hebt. alvast bedankt.
quote:
komend weekend zetten we voor het eerst in. we kijken premier league en eredivisie dus denk dat we daar eerst op inzetten.quote:
Ik dacht dat 't aan mij lag, maar er zijn dus nog meer idioten op de weg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:02 schreef TheClown1 het volgende:
goedemorgen,
wat een begin van de dag. eerst komt er een gast van links mij zomaar voorbij op een kruispunt zonder licht terwijl het best donker was in de straat en vervolgens een ongeluk zowat voor mijn ogen gebeurd. bijna te laat voor werk. wat een begin!!
Als je wilt kan je wel ff een screenshot van je inzetten sturen. Wil best me mening erover gevenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:44 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
komend weekend zetten we voor het eerst in. we kijken premier league en eredivisie dus denk dat we daar eerst op inzetten.
was stiekem al van plan om je dat te vragen hehequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:46 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als je wilt kan je wel ff een screenshot van je inzetten sturen. Wil best me mening erover geven
Hahaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:48 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
was stiekem al van plan om je dat te vragen hehe
Kunt u die ook naar mij sturen? Ik wil t.z.t. ook een spiegelreflex aanschaffen. Maar dat is dan wel voor iets meer afstand misschien. Zoiets als dit: http://berlijn-blog.nl/wp(...)berlijn-is-sexy1.jpgquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Is goed, gaandeweg de dag type ik wel een verhaaltje
[..]
Dat kan ook al met een (goede) compact hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kunt u die ook naar mij sturen? Ik wil t.z.t. ook een spiegelreflex aanschaffen. Maar dat is dan wel voor iets meer afstand misschien. Zoiets als dit: http://berlijn-blog.nl/wp(...)berlijn-is-sexy1.jpg
Whut? Moaning is toch geil?quote:
Mja ik heb 't niet zo op compact camera'squote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat kan ook al met een (goede) compact hoor
Als je maar een statief hebt.
Maar ik stuur m'n verhaaltje ook wel ff naar jou
[..]
Whut? Moaning is toch geil?
quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey LolaJuuh, nog wel, wel iets minder. Stem begint weer normaal te worden
Whahahaquote:
Hoe wil je stil zijn als je aan het kreunen bent?quote:
Joa, was echt fucked up afgelopen 2 dagenquote:[..]
Gelukkig maar
We hebben er eentje voor erbij, omdat we niet altijd die rugzak meenemen (je hebt hem gezienquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja ik heb 't niet zo op compact camera'sThanks
En ja, moaning is geil
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe wil je stil zijn als je aan het kreunen bent?
[..]
Joa, was echt fucked up afgelopen 2 dagen
Je kon toch bij IKEA altijd advies krijgen (op de website) over matrassen? Ik zie dat niet meer terugAnders kon ik me alvast inlezen.
Ik kan me voorstellen dat dat niet altijd even handig of makkelijk is inderdaadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
We hebben er eentje voor erbij, omdat we niet altijd die rugzak meenemen (je hebt hem gezien). En onze DSLR kan niet filmen, dus dat maakt zo'n compact ook wel leuk.
[..]
Ja die pagina kende ik al, maar daar staat toch geen advies?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]stil zijn?
Even googlen jongen: http://www.ikea.com/nl/nl(...)edroom/10609/?cid=nl|ps|nonbranded|1._matrassen|go|matrassen
Sorry verkeerde linkjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja die pagina kende ik al, maar daar staat toch geen advies?
Dankje, je bent een schatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry verkeerde linkje
http://www.ikea.com/be/nl(...)LTAN_mattress_guide/
Jep, en hij zit ook heel lekker. Je voelt amper dat je een behoorlijk gewicht mee draagtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat niet altijd even handig of makkelijk is inderdaad. Wel een handig ding trouwens, met dat vak achterin
Succesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahaha
Ik moet me even focussen op een sollicitatiebrief
Whehe, ik zag 't jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep, en hij zit ook heel lekker. Je voelt amper dat je een behoorlijk gewicht mee draagt![]()
En idd, dat vak aan de achterkant. Kan je spullen pakken zonder je tas op de grond te hoeven zetten, en het helpt diefstal lastiger maken zolang je hem op je rug hebt.
Ben er ook nog steeds erg blij mee
Zo vroeg is het niet meer hoorquote:
Nee, voor mij is er normaal al een halve dag voorbij sowieso op dit tijdstipquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Succes![]()
[..]
Whehe, ik zag 't jaKomt denk ik ook deels door die heupband die het gewicht nog beter verdeeld.
[..]
Zo vroeg is het niet meer hoor
Just kidding .. haphaphapquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met de kids en naar school brengen
Omnomnomzquote:
Gewoon ff tanden op elkaar, en alleen maar knikken als er iets gevraagd wordt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met de kids en naar school brengen
Dan mis je je opmaak wel een beetje hequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
.txt dat kan elk programma wel aan..
Moet ik gelijk denken aan Stoya die ik gister voor het eerst gezien hebquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omnomnomz![]()
Ik zag je al staan hoor, licht hijgend met rooie oortjes en wangetjes tussen al die andere brave mama's
Een halve dag? Jij wordt om 21.00 uur pas wakker?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, voor mij is er normaal al een halve dag voorbij sowieso op dit tijdstip
Stoya, vast zo'n purnomeisje?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik gelijk denken aan Stoya die ik gister voor het eerst gezien hebwat een heldin
Een halve werkdag dan,quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een halve dag? Jij wordt om 21.00 uur pas wakker?
Oh. nooit geen last van gehad, toen ik nog CV's moest invullen bestond pdf heul nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan mis je je opmaak wel een beetje he
Altijd dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh. nooit geen last van gehad, toen ik nog CV's moest invullen bestond pdf heul niet
Damn, das vroegquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben meestal om 5.00 op de zaak ja
Grapjas... zo oud ben jij heul niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh. nooit geen last van gehad, toen ik nog CV's moest invullen bestond pdf heul niet
Watquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
.txt dat kan elk programma wel aan..
Ik deed alles in Word.. Maar het is al een tijd geleden dat ik CV's invulde enzo..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Grapjas... zo oud ben jij heul niet.
Daarbij, om maar even in jouw verhaal mee te gaan, dan had je evengoed WordPerfect 5.1 nog wel om een beetje opmaak in je brief en c.v. te brengen natuurlijk
Lekkere communicatiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Arme CV dude is vanochtend alleen, en was komen fietsen, nu heeft ie geen gereedschap
Z'n maatje ging eerst naar de dokte...
En terecht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:14 schreef Vinniiee het volgende:
Als je in txt je cv/sollicitatiebrief aan levert dan wordt je volgens mij per definitie al niet serieus genomen
.pdf bestaat al sinds 1991. Al was het toen nog niet zo populair als tegenwoordig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik deed alles in Word.. Maar het is al een tijd geleden dat ik CV's invulde enzo..
Deze houding bevalt me welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stoya, eens op den google slingeren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar t lijkt op een soep.Inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze houding bevalt me welDamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Inderdaad.![]()
Leuk koppie wel, doet me denken aan dat plaatje van gisteravond..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze houding bevalt me weldoe eens nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo kan ik me niet focussen![]()
W000000000000000000t, die ogenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn![]()
[ afbeelding ]
die is like 13 ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn![]()
[ afbeelding ]
Ligt er natuurlijk ook aan voor welke functie je soliciteerd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:14 schreef Vinniiee het volgende:
Als je in txt je cv/sollicitatiebrief aan levert dan wordt je volgens mij per definitie al niet serieus genomen
Jeetje dat zou je ook niet zeggenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whut? 15 juni 1986.. Maar 2 jaar jonger dan ik..
Damn...quote:
Zo?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Damn...
mag ik haar voor mijn verjaardag.. met een lintje
oeeeh pwetty please
Waar moet ik voor solliciteren?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
solliciteer je
[..]
doe eens niet![]()
Zo kan ik me niet focussen
Meh, ik denk dat 't geen zak uit maakt waarvoor je solliciteert.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan voor welke functie je soliciteerd.
Als je soliciteerd voor een functie waar je echt niks technisch hoeft te doen, en niks met computers hoeft te doen, kom je er waarschijnlijk wel mee weg.
Zeker wetenquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:22 schreef Vinniiee het volgende:
Voor lola:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of het hier mag modjes, dus in een spoilert:
NSFW:Die in de spoiler mag nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FERA![]()
Wat wil er niet lukken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom nu al niet uit die sollicitatie
wat een ramp is dat toch
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:29 schreef Nixx- het volgende:
Ik val toch meer voor dit soort foto'sVeelste veel make upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
uiteraard.. ik kan best begrijpen waarom nixx dat een lekker ding vind.. met al dat latex enzulksquote:
Zal ik de eerste zijn dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er mis met foto´s van mooie vrouwen?
Ja bovendien was ik er ook nogquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent raar! Je bent vrouw, 2 kids, toffe vriend en je kijkt naar vrouwen!quote:
Pff, daar is heul niks raars aanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar jij bent raar! Je bent vrouw, 2 kids, toffe vriend en je kijkt naar vrouwen!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar jij bent raar! Je bent vrouw, 2 kids, toffe vriend en je kijkt naar vrouwen!
Zie 't nu maar eens goed te makenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik vind je verder wel een lieverd hoor![]()
Ja jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik vind je verder wel een lieverd hoor![]()
Ik heb nergens gezegd dat het negatief was sowieso, dat maakt ze er zelf vanquote:
Volgens Knetter was ik gisteravond ook raar, en omdat ik raar ben was ik tof, dus.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgens Knetter was ik gisteravond ook raar, en omdat ik raar ben was ik tof, dus.
Dat maakt haar niet raar, dat maakt haar geweldigquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zie je, niks aan het handjequote:
Dit is een slowchat, het gaat hier over alles!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:57 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Ik dacht dat deze thread over dating ging...
Maar ik heb ook wel piercings dus ik kan sowieso mee praten
Ik ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:57 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat maakt haar niet raar, dat maakt haar geweldig![]()
Dat is ook wel weer waarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat maakt haar niet raar, dat maakt haar geweldig![]()
Wat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zal ik de eerste zijn dan?
Kom Fera, je past er vast mooi tussen!
Ik zie niet in hoe piercings direct met SEX te maken hebben, maargoed. Welkomquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:57 schreef Leef-Mijn-Liefde het volgende:
Niks, maar ben niet in de stemming.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
piercings = geil = seks?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe piercings direct met SEX te maken hebben, maargoed. Welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |