Misschien zit ie in de kroegquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Detroit zou koken maar die is nog niet thuis.. Wordt weer laat
Dat klopt..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nja, moet ik wel de juiste tegenkomen
Nee er is hier niemand die Detroit heetquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien zit ie in de kroeg
In Royco's kroeg!
Ligt eraan wat je onder lichamelijk inspannen verstaat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij mag je toch niet lichamelijk inspannen morgen
misschien in je andere kroeg?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee er is hier niemand die Detroit heet
Alles wat lichamelijk is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:08 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder lichamelijk inspannen verstaat.
Enkel in mijn dromen.quote:
Is toch lastig hoor. Maar daar kom je morgen wel achter.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alles wat lichamelijk is.
Jij bent ziek dus moet lekker rustig aan doen.
Ik iig niet, jij?quote:
is dat nou echt offquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:09 schreef Sammers het volgende:
[..]
Is toch lastig hoor. Maar daar kom je morgen wel achter.
OF hij zit bij z'n nieuwste aanwinst!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb gehosseld![]()
Ik gok dat Detroit aan het rennen is in het westerpark
Nee jij komt er morgen dan wel achter.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:09 schreef Sammers het volgende:
[..]
Is toch lastig hoor. Maar daar kom je morgen wel achter.
MAAR ALS IK WAKKER WORD NAAST JOU DROOM IK NOGquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En de meeste dromen zijn bedrog
Terecht.quote:
Gelukkig weet je wel beter, en weet je dat ik (soms!) eigenwijs kan zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee jij komt er morgen dan wel achter.
Als Dr Royco zegt dat je rustig aan moet doen dan gebeurt dat ook.
Dat vind ik ook best, alleen maar fijn voor hemquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
OF hij zit bij z'n nieuwste aanwinst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |