SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Trekker
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door Ame_thyst op 01-10-2012 22:41:01 ]Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn TT was "Impotente Mender"
begin bij jezelfquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:34 schreef Lorrelies het volgende:
Er moeten verdomme meer vrouwen gaan gamen
Waarom dan is het niet meer seksie.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:34 schreef Lorrelies het volgende:
die van mij elke dag.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:34 schreef Lorrelies het volgende:
Dude, dan ben ik ook een neger zeker.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:36 schreef bobbernaut het volgende:
Waarom stel ik alles uit, eckte neger
Coolquote:
HAHAHAHA FURTELLquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:38 schreef Flodder450 het volgende:
We gaan net onze 4e week in, en de eerste is al van school gestuurd..........
Ik heb mijn favorieite FPS serie ontdekt via een vriendin van mijquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:38 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Cool
Ik snap ook niet dat er zooooooooveel meisjes/vrouwen zijn die het niet leuk vinden of het zelfs niet eens proberen eigenlijk....
Heeft bij mij ook echt gescheeld hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Runescape leerde mij engels
Dit sowieso, owh mijn boek + schrift gevondenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mij ookquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ITS TIME TO SPLIT1quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:39 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik heb mijn favorieite FPS serie ontdekt via een vriendin van mij
TIMESPLITTERS
Sind de komst van breedbeeld schermen denk ik.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:40 schreef -Datdus- het volgende:
Waarom en wanneer begonnen we eigenlijk met het centreren van websites? En waarom maken we tegenwoordig met html 5 niet gebruik van heel het scherm?
Omgedoopt tot Topic Trekkerquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
TC HEEFT GOEDKEURING JONGENS
Is denk ik meer gewenning hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:41 schreef Mender het volgende:
[..]
Sind de komst van breedbeeld schermen denk ik.
En zo "leest" het denk ik prettiger. Is overzichtelijker ofzo?
die trekker-act begint zijn glorie te verliezen Aldie.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Meh, de standaard tuin- en parktrekkertjes vind ik saai, maar het grote machtige spul met honderden pk's is wel verrekte boeiend, ja.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja dan hoor je de knoken rammelen tijdens geslachtsgemeenschap
Mijn portie -> fikkie
zo te zien die van haar ook al een tijdje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja dan hoor je de knoken rammelen tijdens geslachtsgemeenschap
Mijn portie -> fikkie
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:53 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
zo te zien die van haar ook al een tijdje.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Had ik voor bobber gemaakt tijdens mijn maand ban, maar hij wilde hem nooit posten. Moest zijn vader voorstellen
quote:
D'aww, vond het eerst zielig, maar dat gelach van die Elmo is op een gegeven moment aanstekelijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:18 schreef Ame_thyst het volgende:
'
beste filmpje op het internet, ga altijd lachen
Mastermovies was echt het toppunt van mijn puberteit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:27 schreef Lorrelies het volgende:
[..]Doet me denken aan Mastermovies
[..]
D'aww, vond het eerst zielig, maar dat gelach van die Elmo is op een gegeven moment aanstekelijk
Ja is goed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Trouwens, de negentiende: iedereen neemt zelf drank mee neem ik aan?
Jaja die zijn ook wel goed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zeg loon of amethyst, die hebben toch niks te doen
Ey neem jij de 19de ook effe jouw 12 jaar oude scotch mee?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
Max
Alex
9Gag
Wtf is er de 19e..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zorg voor bier enzulks en andere versnaperingen jullie zorgen voor gezelligheid en cadeatjes. Dan laven we in weelde tot het einde der tijden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
zijn doorgaans te vinden in het huis van bewaring.quote:
Blijkbaar is hij minder autistisch dan gedacht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hmm nee, begin van het jaar vroeg hij een ban aan maar hij is weer soort van terug. Soort van, in augustus of september postte hij volgens mij nog een paar keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pr0n voor flodder.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
met wiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:32 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op dat klote gesprek.
Lol. wie was jouw slcer?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:43 schreef Ame_thyst het volgende:
zegt me niets, dat is een goed teken denk
Wat heeft SLC eigenlijk voor toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:45 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb er iets van 6 gehad ofzo in de eerste 2 jaar, daarna kreeg ik iemand die geen les gaf dus nooit zag / sprak. Heel logisch
studiepunten en euh....quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat heeft SLC eigenlijk voor toegevoegde waarde.
Ik ga altijd naar 4chan /hr/ of /WG/ of /b/.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik haal mijn wallpapers altijd bij thepaperwall vandaan, subje Industrial. Heerlijk spul
Bloed aan je handen, voor het verhandelen van slavenhandel producten waarin chinezen kunnen worden gesmokkeld. Iig en onderdeel van het geheel.quote:
Daar haalt de paperwall-knakker zijn spul dus vandaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:06 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar 4chan /hr/ of /WG/ of /b/.
Kun je wel lollig proberen te zijn, maar er zijn genoeg polen die hun handen aan de hakselaar kwijtraaktenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:09 schreef vogelkooi het volgende:
Mensenhandel door middel van tractors is een groot probleem.
Aah, IT-nerdjesgrapjequote:
Wat is het dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:24 schreef MineraalWater het volgende:
Oct 1, 2012 12:36:00 PM Status:Arrival at inward office of exchange, Location:AMSTERDAM
Nu hopen dat ik geen invoerrechten hoef te betalen.
quote:Hallo,
Ik heb geen datum van verzenden aan u doorgegeven, dus dat klopt niet.
Wat wel zo is is dat chemicalien donderdags hier aankomen.
Bestelling wordt zsm verstuurd, maar er liggen ruim 200 bestellingen die
'even snel' verstuurd moeten worden, dus er is nogal wat vertraging
Vr. Groet
Chagrijn van Zuurkop
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Mij [mailto:mij@mij.mij]
Verzonden: dinsdag 2 oktober 2012 8:09
Aan: bedrijf@bedrijf.nl
Onderwerp: Verzending bestelling
Goedemorgen,
de bestelling met de onderstaande gegevens zou afgelopen donderdag of
vrijdag verstuurd worden. Kunt u bevestigen dat dit is gebeurt?
Bestelnummer: 80883R
Productnummer: P03P
naar Mij te D-town.
Kunt u de verzending hiervan bevestigen of een vermoedelijke leverdatum
aangeven?
Met vriendelijke groet,
Ikkes
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
JA EN ALS IK ZEG DAT JE VAN DE KANT BENT IS DE WERELD TE KLEIN
Maak nou eens een keuze man
TBH.quote:borken
(adj.) - Coined by the infamous Evan Trask in one of his wilder moments of inspiration. Generally taken to mean something which is not only broken, but completely wrecked in a comical fashion. Can also be applied figuratively to a person who is acting strangely (see: Jordan Burch)
Pff, vind je het gek dat die lui amper werken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:58 schreef Ame_thyst het volgende:
http://kotaku.com/5948142(...)ice-notchs-office-is
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:14 schreef Timwonnacott het volgende:
http://www.zalando.nl/des(...)f01d-503.html?size=M
Wie zou dat nou kopen. Dat staat toch echt helemaal niemand..
Ik moet je eerlijk zeggen, ik ken mensen die dat zonder problemen kunnen dragen. Denk mensen als van der Gijp.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:37 schreef Timwonnacott het volgende:
http://www.zalando.nl/des(...)f01j-602.html?size=M
Ook zo'n mooie
Wat was het dan? Dnb was robert, dus jij bent geen robertquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:45 schreef Timwonnacott het volgende:
ach ik vind het spuglelijkEn ik heet geen Tim.. of Wouter..
Zombie drops of npc villages en dan gewoon een farmpje maken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:51 schreef maurisioo het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin. Pigs kunnen nu alleen nog maar gebreed worden met carrots. Hoe kom ik daar aan.
Droppen zombies carrots? Maar village wordt 'm niet aangezien ik in een sneeuw biome zit met large biomes.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zombie drops of npc villages en dan gewoon een farmpje maken.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wat was het dan? Dnb was robert, dus jij bent geen robert
1 | http://www.youtube.com/watch?v=5UjFPsiuAM0&t=0m59s |
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:16 schreef Flodder450 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_dubs_gesproken.html
Band of brothersquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:45 schreef -Datdus- het volgende:
Wat zijn jullie boeken waarvan je zegt "die moet je echt lezon"?
Mag datquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:08 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ga jij nou wat actiever worden hier of wat?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:59 schreef drumstickNL het volgende:
Werd net gebeld;
"hallo, met *mompel*; ik bel even om je vertellen dat je het niet geworden bent."
"wat? wat niet geworden?"
"uhh.. van je sollicitatie"
"welke sollicitatie?!"
Blijkt dus dat mijn pa me heeft aangemeld voor een of ander kut baantje bij een zakelijke kennis.
quote:
JA GODVERDOMME WAT?!quote:
waarom zeg je dat nouquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:17 schreef MineraalWater het volgende:
Ja ik moest bobber zeggen van mau.
Install worldguard svp ?quote:
we're badass!quote:
http://www.cucirca.com/quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:15 schreef maurisioo het volgende:
en ik wilde net aan seizoen 4 beginnen van 24
TOPquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:12 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie het eerst een note erbij heeft krijgt een koekje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |