Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden en poepbroeders
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftSPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILER
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
klinkt wel wat pedo deze tt
Mijn TT was "Impotente Mender"
topicviews stijgt omhoog door fok!pedos
Is koken soms niet genoeg he. Kopen wij een mega keuken is het nog niet goed heee
Engels schijtsimpel
Altijd vrijstellingen deze baas
Lekker beetje Braveheart tijdens de les kijken op de laptop als een alphamannetje deze
goeie TC
Waarom en wanneer begonnen we eigenlijk met het centreren van websites? En waarom maken we tegenwoordig met html 5 niet gebruik van heel het scherm?
DE TERING DIE TREKKERS ZIJN LEKKER JA
TC HEEFT GOEDKEURING JONGENS
quote:
Omgedoopt tot Topic Trekker
Bekt lekker
Meh, de standaard tuin- en parktrekkertjes vind ik saai, maar het grote machtige spul met honderden pk's is wel verrekte boeiend, ja.