quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:43 schreef snellejelle het volgende:
Is Swaen niet dezelfde als Astrid van een vorig seizoen?
Oh niet eens!quote:
Ted Dansen van Cheers vind ik hem wel wat van weghebben.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Martin lijkt ook zo op iemand, maar ja op wie? Acteur? Stripfiguur? Die smalle bakkes en dat bekkie
Liever naast Willem zeker?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:46 schreef Cardozo het volgende:
Moet er niet aan denken om überhaupt naast een van die drie vrouwen wakker te worden. De rest van je leven.
Ik ook, best mooie vrouwquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer, deze blondine vond ik echt leuk
Verdorie, ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ted Dansen van Cheers vind ik hem wel wat van weghebben.
Huhw, van wie dan? gedetineerden?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Och alle mensen die naar huis moeten krijgen toch wel allemaal nog een postzak brieven, en dat weten ze ook al voordat ze beginnen aan dit avontuur
Ja, schrijf op José!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Och alle mensen die naar huis moeten krijgen toch wel allemaal nog een postzak brieven, en dat weten ze ook al voordat ze beginnen aan dit avontuur
Leesvoer:quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:43 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ah ok! Bizar wel..
pondje = natuurlijk pontje in mijn post
Boer Marcelquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ted Dansen van Cheers vind ik hem wel wat van weghebben.
Ik denk het welquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:46 schreef Mani89 het volgende:
Ze kiezen gewoon allemaal de lelijkste. Straks mag Yoni ook nog blijven (haha nee joh).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |