Onbegrijpelijk die mensen die dat zeggen inderdaadquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:46 schreef satecl het volgende:
Ballen oppompen zonder drukmeter een prestatie noemen waar 40 jaar ervaring voor nodig is
Die man maakt al 46 zijn ballen hard voor de jongens. Klasse.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Herkenning van het gevoel van zo'n clubhuis en de mensen die zich ervoor hard maken.
quote:
En Zeefuik heeft anorexiaquote:
Maar hij gaat wel de wijken in.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:52 schreef Bastiefcg het volgende:
Munsterman, de grootste penis van het noordelijk halfrond.
samen met Toetoet!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar hij gaat wel de wijken in.
Kampioenschap, is één - Maar: Ze gaan de wijken in.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar hij gaat wel de wijken in.
Eh, ja.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ben net zo dun als de buurvrouw van mij die 98 jaar oud is
Heb je ook net zulke grote doorligplekken?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ben net zo dun als de buurvrouw van mij die 98 jaar oud is
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik hou van vrouwen met een randje vet
nee, maar ik weet wel dat Verhoek vies dik isquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je ook net zulke grote doorligplekken?
Schijnt dat hij net zoals als Guidetti de hele week fastfood zit te eten, wordt daar veel gesignaleerd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, maar ik weet wel dat Verhoek vies dik is
Zijn vader heeft toch een groentenwinkel ofzo?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schijnt dat hij net zoals als Guidetti de hele week fastfood zit te eten, wordt daar veel gesignaleerd.
Verhoek zet zich af tegen zijn vader en eet expres rommel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn vader heeft toch een groentenwinkel ofzo?
Oké en nu?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:57 schreef Jivis het volgende:
René is erg weinig aan het woord geweest...
Inzinkingtjequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:57 schreef Jivis het volgende:
René is erg weinig aan het woord geweest...
Ah, je bent een amateur psycholoog.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:58 schreef Jivis het volgende:
[..]
VOLGENDE WEEK ZIT HIJ ZIEK THUIS MARK MY WORDS
quote:
overactingquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah, je bent een amateur psycholoog.
Wel een beetje overactingquote:
Ach laat gaan johquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:01 schreef Type-R het volgende:
Godverdomme wat was dit een matige uitzending zeg.
Kan gebeuren, niet moeilijk doen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:01 schreef Type-R het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:01 schreef Type-R het volgende:
6-, eigenlijk een 9.5 maar omdat jij er bij bent een 6-.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:01 schreef Type-R het volgende:
Wat een vakman is het ook hequote:Op maandag 1 oktober 2012 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Genee ging even in de hoogste versnelling de laatste minuten om de onderwerpen er nog doorheen te krijgen
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Genee ging even in de hoogste versnelling de laatste minuten om de onderwerpen er nog doorheen te krijgen
10+ ter compensatie aan het onrecht wat televisiering heet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:03 schreef j0rdiiii het volgende:
10.
Voetbal International heeft standaard een 10.
Dat zeker.quote:
hoiquote:
Prachtige imitatie idd!! Beh weh weh!quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:04 schreef Jivis het volgende:
Peter R. de Vries momentje komt wel terug in DWDD.
Hoe oud mag dat vrouwtje wezen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ik ook wel een keer opduiken.
Lekker broekie uit en op de bank beetje voetballen kijken. Om de beurt naar de bakker. Prachtig toch, niks meer aan doen. Lekker man, Ja tochquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Zo matig was het ook weer niet. Gewoon leuk showtje, niet meer, niet minder. Laat gaan ouwe reus, laat gaan.
Nou, hij is al ouder dan 50 hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ik ook wel een keer opduiken.
ja die doet het niet hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:27 schreef j0rdiiii het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)655-08f1693a4806.mp4
Viel mee, hij was wel weer wat ordinairquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:25 schreef Stevenzenl het volgende:
Terugkijkable? en was Hans niet te erg aan het acteren?
Topper!quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:27 schreef j0rdiiii het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)655-08f1693a4806.mp4
ja moeten ze geen half uur lullen over Hans zijn mental coach.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Irriteerde me daar kapot aan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja moeten ze geen half uur lullen over Hans zijn mental coach.
Hij kan wel een vervelende kwal zijn, maar hij heeft FC Twente van een ondergang verlost en Twente naar een hoger niveau gebracht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor wie het gemist hebben, Wilfred Genee en Bertje van der Veer over de Televizierringnominaties 2012, bij PowNews
Ik heb er ook geen moeite mee dat hij vaak voor de camera staat; het ging om een uitspraak die hij gedaan had waarvan hij later ontkende dat hij deze gedaan had. Toen hij er mee geconfronteerd werd had hij het allemaal niet zo bedoeld.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hij kan wel een vervelende kwal zijn, maar hij heeft FC Twente van een ondergang verlost en Twente naar een hoger niveau gebracht.
En dan heb ik er geen moeite mee dat hij vaak voor de camera staat. Dat is wel zijn verdienste
Ik vond m wel lekker wegkijkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:37 schreef mrazura het volgende:
Waardeloze uitzending waar ik hans echt vervelend vond. Jammer.
mail het door naar vi zou ik zeggenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:08 schreef Kopsterk het volgende:
Vroeger ergerde Johan zich regelmatig aan Hans, die zich zo als een 'dorpsidioot' gedroeg en nu Hans zegt dat hij zich rustiger zal gedragen, loopt Johan de halve uitzending te zeiken dat hij vooral zichzelf weer moet zijn. Hans probeerde er deze uitzending het beste het beste van te maken, maar Johan en Wilfred vonden het nodig om constant te blijven zeuren om die mental coach. Voor het eerst dat ik me flink heb geërgerd aan Wilfred en vooral Johan. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zat te wachten op die hele mental-coach-discussie van pak 'm beet 20 minuten en dat filmpje waarbij Hans zijn jasje weggooit, dat inmiddels ook al tot in den treure is herhaald. Als ze die tijd nou eens steken in het bespreken van het buitenlandse voetbal; dat wordt er altijd veel te snel doorheen gejaagd, terwijl er dit weekend ook weer geweldige wedstrijden waren in het buitenland. Ik hoor ze aan die tafel regelmatig zeggen dat het niveau van de eredivisie zo bedroevend is. Praat dan wat meer over de buitenlandse wedstrijden zou ik zeggen, al heeft Johan volgens mij nauwelijks verstand van het buitenlandse voetbal. Over Ajax-Twente hadden ze het ook wel wat langer mogen hebben overigens.
Tot zover mijn kritiek op VI.
Het was stiekem toch weer een vermakelijke uitzending.
Ook mee eens, ik haakte bijna af, na een half uur ging het nog over die mental coach.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:35 schreef Kopsterk het volgende:
Iets inhoudelijker dan de uitzending van gisteren mag toch wel? Als Aad de Mos of Wim Kieft er zitten, gaat het bijvoorbeeld al een stuk meer over voetbal, zonder dat het ten koste gaat van de vermakelijke momenten. Hans heeft naar mijn mening best interessante dingen te vertellen, maar Wilfred en Johan lijken als Hans erbij zit, Hans' mentale gesteldheid belangrijker te vinden. Dat René weinig te melden had kwam volgens mij eerder omdat het zo lang over Hans' mental coach ging (waar René niet echt in geïnteresseerd was) en niet andersom.
Ja die heeft dat toch ook ? Of gehad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:33 schreef Caland het volgende:
Als ze nou iemand daarover belachelijk hadden kunnen maken, dan was het die labiele Van der Gijp wel.
Eens met je gedeelte over het afzeiken van Hans, maar niet dat hij interessante dingen over voetbal te melden heeft. Die man heeft een of ander romantisch beeld van voetbal en spelers dat totaal niet strookt met de werkelijkheid. Johan is daar trouwens het andere uiterste van.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:35 schreef Kopsterk het volgende:
Iets inhoudelijker dan de uitzending van gisteren mag toch wel? Als Aad de Mos of Wim Kieft er zitten, gaat het bijvoorbeeld al een stuk meer over voetbal, zonder dat het ten koste gaat van de vermakelijke momenten. Hans heeft naar mijn mening best interessante dingen te vertellen, maar Wilfred en Johan lijken als Hans erbij zit, Hans' mentale gesteldheid belangrijker te vinden. Dat René weinig te melden had kwam volgens mij eerder omdat het zo lang over Hans' mental coach ging (waar René niet echt in geïnteresseerd was) en niet andersom.
Mee eens. En dan zullen ze er misschien ook achterkomen dat het niveau in de zogenaamde topcompetities (of in ieder geval de competities die zij als beter dan de eredivisie beschouwen) vaak helemaal niet zo hoog is. Er wordt iedere maandag weer kostelijk gelachen om fouten in wedstrijden van middenmoot en lager in de eredivisie, maar soortgelijke wedstrijden in bijvoorbeeld Spanje en Duitsland zijn vaak net zo goed bagger.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:08 schreef Kopsterk het volgende:
Vroeger ergerde Johan zich regelmatig aan Hans, die zich zo als een 'dorpsidioot' gedroeg en nu Hans zegt dat hij zich rustiger zal gedragen, loopt Johan de halve uitzending te zeiken dat hij vooral zichzelf weer moet zijn. Hans probeerde er deze uitzending het beste van te maken, maar Johan en Wilfred vonden het nodig om constant te blijven zeuren om die mental coach. Voor het eerst dat ik me flink heb geërgerd aan Wilfred en vooral Johan. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zat te wachten op die hele mental-coach-discussie van pak 'm beet 20 minuten en dat filmpje waarbij Hans zijn jasje weggooit, dat inmiddels ook al tot in den treure is herhaald. Als ze die tijd nou eens steken in het bespreken van het buitenlandse voetbal; dat wordt er altijd veel te snel doorheen gejaagd, terwijl er dit weekend ook weer geweldige wedstrijden waren in het buitenland. Ik hoor ze aan die tafel regelmatig zeggen dat het niveau van de eredivisie zo bedroevend is. Praat dan wat meer over de buitenlandse wedstrijden zou ik zeggen, al heeft Johan volgens mij nauwelijks verstand van het buitenlandse voetbal. Over Ajax-Twente hadden ze het ook wel wat langer mogen hebben overigens.
Prima vermaakt gister, al moet ik wel eerlijk bekennen dat het deels half was terwijl ik aan het werk was.quote:
Daarom was ie ook zo stil.. Vind ik ook zo jammer aan Gijp, als hij een keer gelijk krijgt denktie weken dat hij god is, maar confronteer hem met zijn depressies en hij slaat helemaal dicht. Ik vind je pas een echte kerel als je je gebreken erkent er om kan lachen ipv hoeveel nachtclubs je in je leven gezien heb...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja die heeft dat toch ook ? Of gehad.
Ik had vooral het idee dat Johan een geforceerd toneelstukje zat te spelen, misschien omdat hij bang is dat Nico Dijkshoorn dingen in zijn column gaat opschrijven over dat Derksen misschien iets te aardig is voor zijn reguliere gasten, zoals Jack van Gelder voor zijn gasten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:08 schreef Kopsterk het volgende:
Vroeger ergerde Johan zich regelmatig aan Hans, die zich zo als een 'dorpsidioot' gedroeg en nu Hans zegt dat hij zich rustiger zal gedragen, loopt Johan de halve uitzending te zeiken dat hij vooral zichzelf weer moet zijn. Hans probeerde er deze uitzending het beste van te maken, maar Johan en Wilfred vonden het nodig om constant te blijven zeuren om die mental coach. Voor het eerst dat ik me flink heb geërgerd aan Wilfred en vooral Johan. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zat te wachten op die hele mental-coach-discussie van pak 'm beet 20 minuten en dat filmpje waarbij Hans zijn jasje weggooit, dat inmiddels ook al tot in den treure is herhaald. Als ze die tijd nou eens steken in het bespreken van het buitenlandse voetbal; dat wordt er altijd veel te snel doorheen gejaagd, terwijl er dit weekend ook weer geweldige wedstrijden waren in het buitenland. Ik hoor ze aan die tafel regelmatig zeggen dat het niveau van de eredivisie zo bedroevend is. Praat dan wat meer over de buitenlandse wedstrijden zou ik zeggen, al heeft Johan volgens mij nauwelijks verstand van het buitenlandse voetbal. Over Ajax-Twente hadden ze het ook wel wat langer mogen hebben overigens.
Nee, vandaar dat ie hem jarenlang liep af te zeiken dat hij eens normaal moest gaan doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Derksen is gewoon gek op Hansie de dorpsidioot, is dat zo moeilijk te begrijpen?
Toch niet door dat geweldige item de Barlul van de week?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:05 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik, een fan van het eerste uur van VI(Voetbal Inside) vind het niveau echt kelderen hoor.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een van de bekendste citaten van JD over Hans is: "Als je je op je vijftigste nog als een idioot gedraagt moet je professionele hulp gaan zoeken."
Nu heeft Hans professionele hulp gezocht, is het weer niet goed.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een van de bekendste citaten van JD over Hans is: "Als je je op je vijftigste nog als een idioot gedraagt moet je professionele hulp gaan zoeken."
Dat KNVB item is wel leuk hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:22 schreef Lesnar het volgende:
Item barlul moet weg, evenals dat KNVB item. Daarnaast iets minder zaniken, klein beetje meer voetbal. Maar ja, als Hansie komt wordt het al gauw ordinair.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:31 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xsy4lg]afbeelding ]
Voetbal International - Kavala bestaat niet meer[/url]
Bedankt ouwe reuzen! AAD is echt een baas. Hij had het net weer bij Sport1 over zijn nieuwe begrip 'Playstation-voetbal'.quote:Op zondag 30 september 2012 02:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit ook goed?
[ afbeelding ]
Toegift:
[ afbeelding ]
Die had je naar Wilfried moeten sturenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
dat amateurvoetbal van vorig jaar werd na een tijdje vervelend en ik ben blij dat dat weg is, maar die barlul was al vanaf de eerste keer heel vervelend.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:22 schreef Lesnar het volgende:
Item barlul moet weg, evenals dat KNVB item. Daarnaast iets minder zaniken, klein beetje meer voetbal. Maar ja, als Hansie komt wordt het al gauw ordinair.
Nederland Voetballand is weer terug. Ik vind het prachtige items maar daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
dat amateurvoetbal van vorig jaar werd na een tijdje vervelend en ik ben blij dat dat weg is, maar die barlul was al vanaf de eerste keer heel vervelend.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:02 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nederland Voetballand is weer terug. Ik vind het prachtige items maar daar zijn de meningen over verdeeld.
Ik geef mezelf een 9,5 vandaag. Niets mis mee man, prima. Lekker op het bankje krantje liggen lezen, laat gaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik voel me wel redelijk fris, ja ik denk dat ik mezelf een 8 geef vandaag.
Zo zie je er anders niet uit, hahahahahaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik voel me wel redelijk fris, ja ik denk dat ik mezelf een 8 geef vandaag.
En jij wordt nooit zo oud als je eruit ziet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:52 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Zo zie je er anders niet uit, hahahahaha
Ik gaf mezelf ook een 9,5 tot ik jou zag, nu is het een 6-.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik geef mezelf een 9,5 vandaag. Niets mis mee man, prima. Lekker op het bankje krantje liggen lezen, laat gaan.
Boyata is beter dan Wiggerhof en Guitierrez beter dan Jansen. Goede wissels.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:44 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Steve wil weer op zijn bek gaan blijkbaar
Vreemd dat hij die spelers dan niet opstelde tegen Ajax, als ze toch zo goed zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:47 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Boyata is beter dan Wiggerhof en Guitierrez beter dan Jansen. Goede wissels.
ik vind het niet vreemd hoor . Mcclaren is geen beste trainer namelijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vreemd dat hij die spelers dan niet opstelde tegen Ajax, als ze toch zo goed zijn.
Waar gehakt wordt vallen gabbers.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vreemd dat hij die spelers dan niet opstelde tegen Ajax, als ze toch zo goed zijn.
Als je tegen Schalke in de 1/16 finale van de EL een B-ploeg opstelt, dan deug je sowieso niet. Dat nemen ze hem in Tukkerland nog steeds kwalijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:50 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
ik vind het niet vreemd hoor . Mcclaren is geen beste trainer namelijk
Tijdens de wedstrijd voorspelden we al zijn clichés, maar jezus, er gaat niets boven de enige echte clichébrakende machine.quote:McClaren: "Helsingborg heeft het ons moeilijk gemaakt"
Voetbal • Geplaatst door Niels (DerMeister) op 04-10-2012 @ 23:24
FC Twente ging donderdagavond in het kader van de Europa League op bezoek bij Helsingborg. De Tukkers kwamen voor rust met 2-0 achter, maar repareerde de schade na rust; 2-2.
"In de rust heb ik gezegd dat we vergeten zijn hoe we moeten verdedigen", aldus trainer Steve McClaren via de clubsite van FC Twente. "De spelers vergaten dat het allemaal daar begint. Helsingborg begon goed en was scherp. Ze hebben het ons in de eerste helft enorm moeilijk gemaakt, wij speelden absoluut onder ons niveau."
Na rust knokte Twente zich terug en leek een overwinning zelfs nog haalbaar te zijn. "Gezien deze kansen hadden we vijf, zes of zelfs zeven goals kunnen maken. Het team heeft karakter getoond en heeft zich in de tweede helft terug gevochten", liet McClaren weten.
Er is er weer eentje op zijn pik getrapt!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:11 schreef Ties02 het volgende:
Ja leuk
Deze teksten hoor je werkelijk bij elke coach hoor, alleen bij Steve klinkt het nog dommer in het engels ja..
Dat is toch ongelofelijk man! Naar wat voor een aangelegenheid ga jij dan, waar je per se je broekje aan moet hebben?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik kan helaas alleen het eerste half uurtje zien, dus mijn broekie blijft lekker aan. Maar wanneer ik de rest meepak op RTL XL gaat het broekje zeker uit.
Ik hoop dat ik in die aangelegenheid naast mijn jasje ook mijn broekje kan laten zakken. Maar, laat gaan joh. Is toch prima?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch ongelofelijk man! Naar wat voor een aangelegenheid ga jij dan, waar je per se je broekje aan moet hebben?
Wist je dat Hans Kraaij Jr. ooit zonder broek aan het verkeer stond te regelen in Antwerpen?
Als je haar maar goed zit, en dat zal voor jou geen probleem zijn Wilfred!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik in die aangelegenheid naast mijn jasje ook mijn broekje kan laten zakken. Maar, laat gaan joh. Is toch prima?
Ja, dat wist ik. Alleen Hansie kon dat he.
Haha, ik heb nog beelden van toen jij 50 kilo te zwaar was. Ze liggen thuis, dus als het een keer fout gaat tussen ons..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je haar maar goed zit, en dat zal voor jou geen probleem zijn Wilfred!
Een schaal bitterballen was in die tijd taboe, zoals je weet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik heb nog beelden van toen jij 50 kilo te zwaar was. Ze liggen thuis, dus als het een keer fout gaat tussen ons..
Ik kan me tijden herinneren dat jij hele platen wegwerkte, maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een schaal bitterballen was in die tijd taboe, zoals je weet.
Ja, kunnen we door gaan met het onderwerp?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:01 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik kan me tijden herinneren dat jij hele platen wegwerkte, maar dat geheel terzijde.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan ik VI straks op de site van RTL kijken?
Dwddquote:
quote:
quote:
ohquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cleverbot werkt voor geen meter, die kent Boskamp niet eens.
User: Will Johan Boskamp give a 'koek' to Rene van der Gijp?
Cleverbot: But you are already saved.
User: That doesn't answer the question. So will he?
Cleverbot: You didn't ask a question.
User: I did you fucking shit machine.
Cleverbot: Then repeat it please.
Cleverbot: Yes, I will do so.
User: I'm not asking about you, I'm want to know about Johan Boskamp. Or are you 'The Boss'?
Cleverbot: Theoretically. is that something you seek to take away from me?
User: Get to the point.
Cleverbot: What is the point?
User: This site sucks fucking balls you know that?
Cleverbot: I'm the madman at the wheel.
User: Maybe I should talk dutch?
Cleverbot: I think you should.
User: Geeft Boskamp Gijpie een koek?
Cleverbot: Wrong. That is spelled T-H-A-T.
User: Wtf is deze.
Cleverbot: I do not know.
User: Ken je Boskamp uberhaupt?
Cleverbot: Ja.
User: Wat weet je over hem?
Cleverbot: You speak spanish?
User: Nee. Nederlands.
User: Ja wat/.
Cleverbot: It is so.
User: Je loopt met je eigen domheid te koop.
Cleverbot: Nee.
User: Johan Boskamp.
Cleverbot: Johan?
User: Johan derksen?
Cleverbot: How did you know?
User: Is Wilfred een ijdeltuit?
Cleverbot: What did you ask?
User: Of Sjenee ijdel is?
Cleverbot: Yes, it is.
User: Het is een mens.
User: Welles.
Cleverbot: Aha ok...
Bedankt voor de info.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
User: I'm not asking about you, I'm want to know about Johan Boskamp. Or are you 'The Boss'?
Dit had het topic nodig. Bedankt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vrijwillig?quote:
sinds wanneerquote:
Kus m'n kloten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit had het topic nodig. Bedankt.
In Laseroms kunnen 2 van Bommelsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:37 schreef Doublepain het volgende:
VROEGAH toen iedereen zwaar aan de doping zat
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |