Jij ook al. Join the club.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Beetje ziekjes maar verder wel. Hoop niet dat ik ziek word want ga volgende week op vakantie
Met jou dan?
Ja beetje rustig aan doen dan maar. Ja met Silk naar Griekenlandquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij ook al. Join the club.Tof, waar ga je naartoe?
Samen me Silk?
Hier gaat het ook wel, ook ziekjes dus. Of in ieder geval niet fit. En vandaag ook migraine erbij alles, jakkie. Maar verder mag ik heus niet klagen.
Kopje thee erbij.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja beetje rustig aan doen dan maar. Ja met Silk naar Griekenland
Dankuquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kopje thee erbij.
Leuk, veel plezier! Geniet ervan.
Die moet zich niet aanstellen. Dat je het daar over hebt betekent toch niet dat je meteen volgende week wil trouwen en baby's makenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja denk het, lijkt soms best een beetje op Furdi.
En precies.
[..]
Right back at ya.
[..]
Baby's!Hoewel ik het daar niet meer over mag hebben, want dan denkt Furdi dat ik baby's wil. Net als over trouwen en jurken.
Hahahahaquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:09 schreef Omdatappel het volgende:
Eeeeeen rondjes om de tafel it is.
Again.
Kan inderdaad. Kan ook met een week gebeurd zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:17 schreef Woelrat het volgende:
Nou, je denkt vrijen pats-boem kind, maar ik begreep laatst pas dat daar toch echt jaren overheen kunnen gaan.
Ja, maar ik dacht dat de kans veel groter was.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Kan ook met een week gebeurd zijn.
Verschilt per persoonquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:18 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat de kans veel groter was.
misgunnerquote:
WASSSS WILST TU DUUUUNquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |