SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
heb jij een breintumor ofzo, waar zie jij hunten ?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tering teringjochga dat hunten eens in pub of nb doen
met je volquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:28 schreef leeell het volgende:
[..]
heb jij een breintumor ofzo, waar zie jij hunten ?
Nooooo, welke zijn het dan? Hoe lang geleden gekocht? Inruilen en in een ander filiaal nieuwe kopen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neeeee, ik ging kijken of ik ze kon vindenNu zijn ze 30 euro goedkoper
dat is geen hunten gekquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
met je vol![]()
Breintumor in jouw brein, oh wacht die mis jij
neequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:30 schreef leeell het volgende:
[..]
dat is geen hunten gek
en oeh harde steek, als je niet normaal kan doen vanwege misplaatste wrok zoek je zelf maar een andere SC.
wat moet dit voorstellen dan ?quote:
Paar maanden terug al helaasquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nooooo, welke zijn het dan? Hoe lang geleden gekocht? Inruilen en in een ander filiaal nieuwe kopen?
Ik ben een vrouw op FOK!.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:26 schreef Faaluser het volgende:
Ik heb iemand uit m'n vriendengroep herkent op Fok!
Mensen die foto's van zichzelf op Fok! zetten.
Vrouwen op Fok!
Moment, ik kom er even bijliggen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw op FOK!.
Nu voel ik me aangesproken en ga ik in foetushouding in een hoekje urenlang wenen.
ibleeell , is dat vreemd arabisch ?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je kan toch lezen oh heilige geest
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Paar maanden terug al helaas
http://www.invito.com/pro(...)/?size=&actie=&mood=
Die
Nou, inderdaadquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]!
Oef, dat verschil is wel heel erg, ja.
Als het nou van 150 naar 120 is, valt het minder op. In mijn hoofd tenminste.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Moment, ik kom er even bijliggen.
Ja, soms. Oeh, welke kleur? En gewoon granny squares?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:32 schreef Bloempje. het volgende:
Appeltje doe jij nog wel eens haken?Ik heb 1/3 deken af
Ik ben zo trots joh
jajaquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:33 schreef Faaluser het volgende:
Maar Leeell, ik dacht dat wij vrienden waren.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Visualisatie.!
[..]
Ja, soms. Oeh, welke kleur? En gewoon granny squares?
Ik heb een kussensloop gehaakt, want ik had die nog niet en had een lastige Ikea maat qua kussens.
Later alsnog twee slopen bijgekocht bij V&D, na lang zoeken. Lui.
Tussen wie wat.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:32 schreef Woelrat het volgende:
wat is er nu nou weer ineens gebeurd tussen jullie
Echt naar is dat. Ik voel je pijn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, inderdaadAls ze 30 euro waren geweest, dan had ik ze niet 3 keer gepast in 3 verschillende winkels voordat ik ze gekocht had
.
Even fappen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:35 schreef Bloempje. het volgende:
En dat lijkt me best knus, samen in de foetushouding.
ja baby, rustig maarquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:35 schreef Faaluser het volgende:
[..]
jaja als in 'Ja, wij zijn vrienden.'
jaja als in 'rot een eind op
Soort van lepeltje lepeltje, maar dan iets vager.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:35 schreef Bloempje. het volgende:
En dat lijkt me best knus, samen in de foetushouding.
Even opzoeken wat dat ook alweer is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Hihi.
Granny stripes, want dan kon ik gewoon in een keer doorgaan ipv al die vierkantjes aan elkaar zetten. Nu heb ik alleen de draadjes straks.
Ooit worden ze vast goedkoperquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tussen wie wat.
[..]
Echt naar is dat. Ik voel je pijn.
Ik heb ook al een paar maanden een paar supermooie schoenen op het oog bij Manfield. Grijze halflaarsjes met 10 cm hak en een cute strikje.120 euro.
Niemand koopt ze, dus ik wacht en ik wacht.
Ja inderdaad, meer opgerold. Lekker warm.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Soort van lepeltje lepeltje, maar dan iets vager.
[..]
Even opzoeken wat dat ook alweer is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor zover hij af is dan.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Eerst weer sparen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ooit worden ze vast goedkoperOf koop je ze alsnog zo duur, doe ik vaak
. Jaren geroepen dat ik nevernooitniet uggs zou kopen. Want lelijk. Lelijk vind ik ze nog steeds, maar nadat ik die van zusjeKlip vorig jaar een keer aandeed en zo gelukkig was met mijn warme voetjes, moest mijn pinpas er toch ook aan geloven. Na maanden twijfelen.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:38 schreef Bloempje. het volgende:
Kijk, deken:Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor zover hij af is dan.Mijn konijn zou 'm meteen opeten, dus voorlopig begin ik maar niet aan zo'n project.
Omdat peer.
Hahaha, ik vind ze toch wel erg fijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Eerst weer sparen.
Oja, ik protesteer ook nog steeds tegen UGGs. Doe wel gewoon thuis pantoffels aan.
[..]
Tof!Mijn konijn zou 'm meteen opeten, dus voorlopig begin ik maar niet aan zo'n project.
Warm kan ik me nog wel voorstellen, inderdaad. Een meisje uit mijn klas heeft ze al-tijd aan. Echt altijd, wtf. Bij alles. Lelluk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahaha, ik vind ze toch wel erg fijnZo warm en zacht
Maar niet zo mooi nee
Maar soms vind ik ze nog wel leuk staan ergens bij. Alleen niet bij zomerjurkjes zonder legging of wat dan ook
Doe dan gewoon leuke slippers aan ofzo.
Leuk beestje welquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Warm kan ik me nog wel voorstellen, inderdaad. Een meisje uit mijn klas heeft ze al-tijd aan. Echt altijd, wtf. Bij alles. Lelluk.
En ja, killerkonijn, echt. Hij terroriseert de boel hier behoorlijk. Hij rent nu rondjes om de tafel, met bijbehorende geluiden waarvan ik eerst niet wist dat konijnen die konden maken. Spastisch beest.
Ja denk het, lijkt soms best een beetje op Furdi.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Leuk beestje welheeft ie ADHD?
![]()
En dat snap ik ook niet neestomme wijven, doe eens iets anders aan zeg. Dat je ze kunt betalen betekent niet dat je dat de hele dag hoeft te laten zien.
Right back at ya.quote:
Baby's!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:58 schreef Bloempje. het volgende:
Boh, dochter van vrienden van mijn ouders is na 5 jaar proberen en dingen enzo eindelijk zwanger, vet leuk. Ik heb nu al zin om op kraamvisite te gaan
Ik houd van baby's knuffelen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |