Ah gadverquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:42 schreef eriksd het volgende:
Wel goed zuipen altijd bij de Amsteltent. Alhoewel ik met de intrede van de herfst weer aan de jagermeistertjes ga.
drink dan meteen dirk3 huismerkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:57 schreef eriksd het volgende:
Qua drank ben ik erg goedkoopBaco, jagermeister, die troep.
Whyquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:57 schreef eriksd het volgende:
Qua drank ben ik erg goedkoopBaco, jagermeister, die troep.
quote:
Haha, ik zou dat best wel overwegen. Wanneer is de volgende JFAS borrel? Kun je mij mooi 'introduceren' daarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:33 schreef eriksd het volgende:
WO Rechtenmeet op de volgende JFAS borrel!
Eerste donderdag van de maandquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha, ik zou dat best wel overwegen. Wanneer is de volgende JFAS borrel? Kun je mij mooi 'introduceren' daar
Dank! Jij ook uiteraard. Ik voel toch wel een beetje gezonde spanning, om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:30 schreef Keyos het volgende:
Alle eerstejaars EUR studenten, heel veel succes met het tentamen vandaag!
Ik heb zelf alle vertrouwen in een goed cijfer, gelijk knallen vanaf tentamen één.
Spanning is hier ook veel een beetje gekomen vandaag, terwijl ik juist gisteren vol met vertrouwen zat dat het toch wel een zekere voldoende ging worden. Maarja we zien het allemaal wel, ik kan in ieder geval niet zeggen dat ik er zeer weinig aan gedaan heb (kan altijd meer natuurlijk).quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:41 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Dank! Jij ook uiteraard. Ik voel toch wel een beetje gezonde spanning, om eerlijk te zijn.
Dit. Rotterdamse prutsersquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:02 schreef eriksd het volgende:
Succes met jullie aanstaande onvoldoendes.
Ik had op de middelbare school een docent die allemaal stipjes op het bord zette op een schaal van 1 tot 10 en dan moesten leerlingen een tiende van hun cijfer op het spel zetten om te raden welk stipje correspondeerde met hun cijferquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:09 schreef eriksd het volgende:
Ik heb een keer tentamens nagekeken voor een docent die mijn baas was. Heerlijk was dat. Hoogste cijfer was een 7.7. Massa onvoldoendes, genieten. Alleen daarom zou ik al docent willen worden. En dan de cijfers lekker oplezen in een volle collegezaal.
Niets is leuker dan leedvermaak op sommige momenten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:09 schreef eriksd het volgende:
Ik heb een keer tentamens nagekeken voor een docent die mijn baas was. Heerlijk was dat. Hoogste cijfer was een 7.7. Massa onvoldoendes, genieten. Alleen daarom zou ik al docent willen worden. En dan de cijfers lekker oplezen in een volle collegezaal.
Het klopt dat jfas groot is, maar dat wil niet zeggen dat iedereen komt. Ga gewoon met een paar mensen die je kent, dan krijg je heus wel een leuke avond.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
porta was dan nog wel grappig, maar jfas lijkt mij iets te massaal.
Valt reuze mee. Het is gewoon een druk café met gratis bier.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
porta was dan nog wel grappig, maar jfas lijkt mij iets te massaal.
Op de middelbare school was er een docent die de proefwerken teruggaf en hij begon bij het laagste behaalde cijfer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:09 schreef eriksd het volgende:
Was bij ons ook vaak het geval. Dan noemden ze de cijfers van laag naar hoog op. Vervolgens werd de 5.5 grens gepasseerd en hoorde je dus overal opluchting. Zo ook 's een klasgenoot. Docent zat al rond de 8 en de betreffende klasgenoot begon te glunderen. 'O, X jij zit hier ook nog tussen. Ja, een 4".quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Op de middelbare school was er een docent die de proefwerken teruggaf en hij begon bij het laagste behaalde cijfer.
Ik ga naar avond colleges he.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:33 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Het klopt dat jfas groot is, maar dat wil niet zeggen dat iedereen komt. Ga gewoon met een paar mensen die je kent, dan krijg je heus wel een leuke avond.
Gratis bier. Ik ben omquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Het is gewoon een druk café met gratis bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |