Zou t zo niet weten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:13 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nee iemand anders. Meeste van jullie kennen hem
Xratedmind moest werken.
Nee ander.;)quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Woohoo ik heb ook eens iets gekaapt
Maar missexpert, ik denk Aldo!
Zoek jongens in de omtrek van 20km vanaf dordrechtquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:16 schreef Giertje het volgende:
gaan we nu een heel lijstje met fokkers af?
BINGO!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
dan blijft bij mij alleen Jofunu nog over
Qua rotterdammers wel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga ervandoor. Later lieve fokkers!
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
sterkte met je pa en fijne avondquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
dunnoquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:17 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Zoek jongens in de omtrek van 20km vanaf dordrecht
Kusje.! Omdat je het goed geraden hebt ;-)quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Sterkte met je papsquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wist niet waar je vandaan kwamquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Kusje.! Omdat je het goed geraden hebt ;-)
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Kusje.! Omdat je het goed geraden hebt ;-)
Jup.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
En JJH, ik weet dat zij in dort woont, en als ze dan zegt 20 km, kan t niet zoveel zijn hé
MissExpert doet Joof, ofzo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
Is het heel erg dat ik het even niet meer snap?
Nee hoor mop, jij mag dat!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ow.. Bummer..quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Meestal zijn mensen die bij de organisatie werken uitgesloten van deelname.
Ja hey!quote:
Nee hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
We worden oudquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze hebben "gechillt"
Damn, I'm getting to old for this crap.
Hans, ik ben nog altijd ouder dan jijquote:
Dat zou ik ook zeggenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hans, ik ben nog altijd ouder dan jij
EN het was niets meer dan een hapje eten en wandelen door 't Bieschbos..
Gezellig.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hans, ik ben nog altijd ouder dan jij
EN het was niets meer dan een hapje eten en wandelen door 't Bieschbos..
Dat doe je maar bij Knetjequote:Op maandag 1 oktober 2012 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Gezellig.
Maar ik mag soms dingen graag een beetje oprekken.
ja saaiquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee hoor mop, jij mag dat!
Hoe is je dag geweest
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:26 schreef MissExpert het volgende:
Eigenlijk heeft hij me keihard genomen op de achterbank, maar dat vertelt hij er niet bij.
Dit maakt t dan weer ongeloofwaardigquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:26 schreef MissExpert het volgende:
Eigenlijk heeft hij me keihard genomen op de achterbank, maar dat vertelt hij er niet bij.
je komt net pas kijken groentjequote:Op maandag 1 oktober 2012 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zeg dus niet dat je oud bent hè?
Ik wel, voor mijn leeftijd...
Volgens mij was dát precies wat jullie wilden horen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit maakt t dan weer ongeloofwaardig
Niet subtiel genoegquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:28 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Volgens mij was dát precies wat jullie wilden horen?
Ikke niet hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:29 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Wil je dan nog meer details horen?
Ikke nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We hoeven toch niet alles te weten
Toch ?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Seks in mijn auto, no fucking way dat het gaat lukken, zelfs met mijn lengte niet!
Waarom niet?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
grrmbl.. pauze niet kunnen nemen
Jij neemt normaal iemand in je pauze?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
grrmbl.. pauze niet kunnen nemen
Jij neemt een hele bus mensenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij neemt normaal iemand in je pauze?![]()
Ik wil ook jouw baan!
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij neemt een hele bus mensen
Hoezo je wilt haar baan?
omdat het belachelijk druk is en dan mogen we niet tegelijkertijd pauze.. en na half 8 mag het helemaal niet meer..quote:
Oh, nu je het zegt, forget it, Orgie van 50 personen woohooquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij neemt een hele bus mensen
Hoezo je wilt haar baan?
Ik zou 20 minuten eerder naar huis gaan. Stommertsquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat het belachelijk druk is en dan mogen we niet tegelijkertijd pauze.. en na half 8 mag het helemaal niet meer..
dus een aantal collega's konden pauze nemen.. en ik heb nu nog 20 minuten pauze over
En dan mag je niet eerder weg?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat het belachelijk druk is en dan mogen we niet tegelijkertijd pauze.. en na half 8 mag het helemaal niet meer..
dus een aantal collega's konden pauze nemen.. en ik heb nu nog 20 minuten pauze over
nee want wij moeten blijven werken tot de wachtrij leeg is.. en daar staan er nu nog 6 in.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee want wij moeten blijven werken tot de wachtrij leeg is.. en daar staan er nu nog 6 in.
dus dikke kans dat ik zelfs over moet werken.. wat uiteraard pas vanaf een half uur wordt betaald
dit gebeurde mij nooit toen ik nog rooktequote:
Haal dat idee meteen maar weer uit je hoofdquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit gebeurde mij nooit toen ik nog rookte
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit gebeurde mij nooit toen ik nog rookte
+1quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haal dat idee meteen maar weer uit je hoofd
hihihihiquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haal dat idee meteen maar weer uit je hoofd
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
Oeh een toffe vacature
huuuuuuu sollicitatiebrief schrijven
ENG
Dat is wel tofquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
baliemedewerkster bij een tandartsenpraktijk
niet om de hoekquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel tof
Dan ga ik ineens met plezier naar de tandarts
You go girlquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
baliemedewerkster bij een tandartsenpraktijk
succeesquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
Oeh een toffe vacature
huuuuuuu sollicitatiebrief schrijven
ENG
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:12 schreef Fera het volgende:
Zo, klaar met werken, lekker een half uur gewandeld met het hondje en een heel lief telefoontje gehad. Een vriendin belde, want ze had op facebook gezien dat mijn ex weer een relatie had en ze was helemaal geschrokken en wilde weten hoe het met mij ging. Wat een schat.
dat is wel tofquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:12 schreef Fera het volgende:
Zo, klaar met werken, lekker een half uur gewandeld met het hondje en een heel lief telefoontje gehad. Een vriendin belde, want ze had op facebook gezien dat mijn ex weer een relatie had en ze was helemaal geschrokken en wilde weten hoe het met mij ging. Wat een schat.
quote:
Die timing.quote:
Ja, heel lief. Ik mocht altijd bij hen langskomen, ik hoefde maar te bellen. Ze komt zeker weten op mijn verjaardag, echt super.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel tofvan die vriendin dan uiteraard
lekker met melk en suiker gaarnequote:
coolquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, heel lief. Ik mocht altijd bij hen langskomen, ik hoefde maar te bellen. Ze komt zeker weten op mijn verjaardag, echt super.
Vier je het toch bij je ouders in huis, je weet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
cool
ik moet echt gaan selecteren wie ik uitnodig 50 man hier in huis past niet
whut heeft ie nu al een ander?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:12 schreef Fera het volgende:
Project X @ Giertje's placequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
cool
ik moet echt gaan selecteren wie ik uitnodig 50 man hier in huis past niet
quote:
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat tot de macht een heel groot getal.
Ja, vorige week zaterdag eerste date en gister relatie, bij schoonouders geweest. Hij laat er geen gras over groeien in ieder geval.quote:
dat doe ik ze niet aan en de honden van mijn ouders ook nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vier je het toch bij je ouders in huis, je weet.
Achquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, vorige week zaterdag eerste date en gister relatie, bij schoonouders geweest. Hij laat er geen gras over groeien in ieder geval.
quote:
Goed idee, ik lust wel een bakkie.quote:
opzich wel tof al was het alleen maar om mijn buren terug te pakken van hun straatfeestenquote:
Wat een dudequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat doe ik ze niet aan en de honden van mijn ouders ook niet
denk dat ik gewoon mijn vrienden waar ik het meeste mee omga hier laat komen tot 12en en dan de stad in voor de rest van de meuk
Ja, my thoughts exactly.quote:
Samen even langs starbucks?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Goed idee, ik lust wel een bakkie.
Je mag wel bij me thuis komen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Goed idee, ik lust wel een bakkie.
Jaaaaaa, ik wil zo'n apple crumble ding. Vorige keer toen ik bij Starbucks was, hadden ze die niet.quote:
Gewone koffie heb ik thuis ook wel, dank je.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Project X feestje bij jou thuis.
Is ok.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Project X feestje bij jou thuis.
Beetje wel ja, ding overstroomde omdat de klep niet goed dicht zat en ik had water met melk en suiker. Niet echt lekker. Nu wel goeie koffie.quote:
Dat zal er vast grappig uit gezien hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje wel ja, ding overstroomde omdat de klep niet goed dicht zat en ik had water met melk en suiker. Niet echt lekker. Nu wel goeie koffie.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje wel ja, ding overstroomde omdat de klep niet goed dicht zat en ik had water met melk en suiker. Niet echt lekker. Nu wel goeie koffie.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heb je koffie nodig...
Jawel schat. Woon dordrechtquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet toch nie waar je woont schat.
Rough night.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar na zo'n nacht als gisternacht wel ja.
Dit soort mensen.quote:
Dan moet het wel echt zijn!quote:
Heb je een lekker koekjequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Neem er een koekje bij dames, geez.. Haphap
Ik eet je koekjes wel opquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben aan de lijn
geen koekjes voor mij
de weegschaal was zo niet lief na de gevulde speculaas dus nu weer ff tijdje knallen
Ik mag 30 speculaas eten en kom geen gram aan, voel me een magere skeletquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben aan de lijn
geen koekjes voor mij
de weegschaal was zo niet lief na de gevulde speculaas dus nu weer ff tijdje knallen
Af en toe moet je wel een beetje genieten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben aan de lijn
geen koekjes voor mij
Dat is niet erg handigquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh fuck.. Ik wil m'n lenzen uit doen, maar m'n bril ligt nog bij m'n ouders![]()
![]()
Nope.. Dat IS m'n reservebrilquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is niet erg handig![]()
Geen reserve bril ?
Oh god sommige mensen kunnen alles etenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik mag 30 speculaas eten en kom geen gram aan, voel me een magere skelet
bij hem valt niet te faken jongenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zal Cryo fijn vinden om te horen
quote:
Nee, inhouden doe ik niet, ik moet ze morgen ook nog in.. Dus als extra optie heb ik ff naar ouders scheuren en ophalen..quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Faal
Dat wordt staren of voordat je je bed in duikt je lenzen uit doen.
Of inhouden
Schatje, dan wordt Kaneel boos.. Dat wil ik hem niet aandoenquote:
Nu heb ik zin om Nederlandstalige muziek te luisteren.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
Geef mij je hand, geef mij ze allebeiiii, en vertel me even dat je niet kunt leven zonder meaiaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ZONDER MEIJ
Kom maar hierquote:
Dan zou ik dat doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, inhouden doe ik niet, ik moet ze morgen ook nog in.. Dus als extra optie heb ik ff naar ouders scheuren en ophalen..
Ok dan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
Geef mij je hand, geef mij ze allebeiiii, en vertel me even dat je niet kunt leven zonder meaiaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ZONDER MEIJ
Ik hielp MissExpert alleen even. Beter lezen jij.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Schatje, dan wordt Kaneel boos.. Dat wil ik hem niet aandoen
Geen idee, ik zou naar de dokter gaan was ik jou.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om Nederlandstalige muziek te luisteren.
WAAROM?!
Ik ga niet naar dokters.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou naar de dokter gaan was ik jou.
Doe jij eens, das makkelijker. Jij kan zo naar 'm toelopenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vraag jij even aan Cry of het mag dan
Nee.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe jij eens, das makkelijker. Jij kan zo naar 'm toelopen
Waarom zou ik boos worden?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Schatje, dan wordt Kaneel boos.. Dat wil ik hem niet aandoen
hij zit bovenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe jij eens, das makkelijker. Jij kan zo naar 'm toelopen
ohja en datquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh hai
Lola heeft zin, ik ook. Win-win situatie, dus eh?
Hoi. Koekjes.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
nieuwe lading koffiekoekjes! heeft lief gehaald omdat ze in mn teen hadden gesneden
Dat hoef je ook niet te zeggen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Hé, ik heb niet gezegd waarin we zin hadden
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het zou me verbazen als Cryo zegt van "doe je ding.."
Ik ookquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
kom maar bij mij op mn nieuwe schapenvachtje zitten!
Schapenvachtjes.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
kom maar bij mij op mn nieuwe schapenvachtje zitten!
Dat bedoel ik. "Koekjes maken".quote:
Deeg eten.quote:
Ik heb er ook 1quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Schapenvachtjes.Ik heb schapentoffels.
Precies.quote:
Eensquote:
Net zou fout als vals meezingen met Dromen Zijn Bedrog?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nomzzzzzzzzzzzz
oh das zooo fout he
Idd. En slagroom als ze die maakte, mocht ik die dingen van de mixer altijd aflikken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit deed ik altijd als mijn mama iets bakte.
Jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Net zou fout als vals meezingen met Dromen Zijn Bedrog?
likkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd. En slagroom als ze die maakte, mocht ik die dingen van de mixer altijd aflikken.
Ooooooh, nohmzquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd. En slagroom als ze die maakte, mocht ik die dingen van de mixer altijd aflikken.
Maar deeg is lekker.quote:
ik ookquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar deeg is lekker.Ik vind het deeg lekkerder als het koekje.
de mixers aflikkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit deed ik altijd als mijn mama iets bakte.
Voor ieder probleem is een oplossing:quote:
I just said that..quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor ieder probleem is een oplossing:
[ afbeelding ]
Nee die vind ik dan niet lekkerquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Nohmzquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet gezien, maar voor herhaling vatbaar, toch?quote:
Dat sowieso. Als ze appeltaart ging bakken. Het hele huis rook er naar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als moeder ging koken, was dat dikke pret.
Die kan ik niet etenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Avond fiets.quote:
true..quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet gezien, maar voor herhaling vatbaar, toch?
Ja.quote:
Nou kan wel maar ik krijg onwijze migraine van chocolade en dat sla ik liever overquote:
O ja, dat klopt. Wat voor ijs vind je wel lekker?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou kan wel maar ik krijg onwijze migraine van chocolade en dat sla ik liever over
Getverjakkes! Da's geen fun. En wie eet nu jouw sjokoladetoetjes ?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou kan wel maar ik krijg onwijze migraine van chocolade en dat sla ik liever over
Ik ben grootgebracht met Marco Borsato, mijn moeder is groot fan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nou ik dan ook hoor, kan er wel van genieten
Oh op die fiets, nee dan moet je het niet doen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oooh papa ik lijk steeds meer op jou!!!!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owjee, als het maar niet besmettelijk is.
Strawberry Cheesecake.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oooh papa ik lijk steeds meer op jou!!!!
@Fera ik ben gek op strawberry cheescake en caramelijs en kaneelijs
ik ben ook fanquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben grootgebracht met Marco Borsato, mijn moeder is groot fan.
nu wil ik nougatquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
Walnotenijs.. met extra nougatnootjes en slagroom
Geen wonder dat ik zo dik ben
Ik hou teveel van te slecht voedsel
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik ben ook fanheb al zijn cd's
![]()
en fiets mijn sjokotoetjes eet mijn lief wel op en anders kopen we t niet
Echt? Me jelly.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lang niet gehoord.
Moesten we bij muziek zingen.
Ik moest altijd blokfluit spelen. Altijd. Ik was zo slecht.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
Bij muziek mocht ik altijd drummen, hoefde ik niet te zingen.Damn ik was blij
jan klaasen was trompetter in het leger van de prins!!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lang niet gehoord.
Moesten we bij muziek zingen.
We zongen best toffe liedjes, alleen vergeet altijd al die titels.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
jan klaasen was trompetter in het leger van de prins!!
hij marcheerde van den helder tot den briel, en hij had geen geld en hij was geen held maar trompetter was hij wel in hart en ziel
neee gm87 das niet de goede toonhoogte!
muzieklestrauma
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest altijd blokfluit spelen. Altijd. Ik was zo slecht.
Op de basisschool gingen we een CD maken, maar ik mocht niet meezingen vanwege mijn bromstem. Dus ik en nog een paar anderen liepen ons een beetje te vervelen en gingen met elkaar lopen kutten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
hij marcheerde van den helder tot den briel, en hij had geen geld en hij was geen held maar trompetter was hij wel in hart en ziel
muzieklestrauma
Oeh jij ninja!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
hij marcheerde van den helder tot den briel, en hij had geen geld en hij was geen held en hij hield niet vh krijgsgeweld maar trompetter was hij wel in hart en ziel
muzieklestrauma
Er stonden echt een triljoen instrumenten, maar onze muziekleraar wilde ons alleen horen fluiten. Stomme vent. En dan midden in de klas overhoringen, waar iedereen bij was. Ik heb menig keer moeten janken van zenuwen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was helemaal blij toen ik mocht drummen toen de rest een rap moesten opnemen
ik was zoo kwaad dat ik een onvoldoende kreeg! heb ook in de les gezegd: ik zit gvd al sinds mn 10 in het koor en heb iedere kerst de soloquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kon echt niks in die klas. Laagste cijfer in de klas zelfs bij drummen.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Er stonden echt een triljoen instrumenten, maar onze muziekleraar wilde ons alleen horen fluiten. Stomme vent. En dan midden in de klas overhoringen, waar iedereen bij was. Ik heb menig keer moeten janken van zenuwen.
You go girl!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik was zoo kwaad dat ik een onvoldoende kreeg! heb ook in de les gezegd: ik zit gvd al sinds mn 10 in het koor en heb iedere kerst de solo
was geen goede actie op n christelijke school
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Ahw
Wij moesten ook vaak keyboard spelen, dat was dan wel weer tof.
En 1x dikke rock gespeeld met de leraar, hij zat in een rockbandWat een held
Ahhhquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik was zoo kwaad dat ik een onvoldoende kreeg! heb ook in de les gezegd: ik zit gvd al sinds mn 10 in het koor en heb iedere kerst de solo
was geen goede actie op n christelijke school
2 jaar inderdaad, ik vond het wel jammer. Was een tof vak en een toffe docent.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]Ik heb maar één jaar, misschien twee jaar muziek gehad. Daarna kotste ik het echt uit.
je loog tegen mij alsof ik een kind was,ik geloof dat je dacht dat ik helemaal blind was en schat dacht je dat je mij aankon!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even snel drukwerk erin.
En afwassen.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan Borsato zijn Nederlandstalige nummers
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan Borsato zijn nummers
Meh ik niet echtquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh dat niet want opposites/flinke namen vind ik ook wel tof
en gers pardoel ook nog wel
Stap maar achterin bij mij, achterin de busquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh dat niet want opposites/flinke namen vind ik ook wel tof
en gers pardoel ook nog wel
Heb je daar al mee gehosseld?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stap maar achterin bij mij, achterin de bus
Dan vind ik het wat andersquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gers pardoel is meer voor de jongensdie kleinste kan zo leuk meezingen
Vervelend? Ik was onzichtbaar.quote:
het of de?quote:
Jouw mama is tofquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik ben opgeroeid met queen! ging mama poetsen en dan stond ik met n doek op mn hoofd met mn billen te schudden op de muziek
en bij pap in de auto was t jan smit en bzn en hazes
Kaneelquote:
Met de stofzuiger: I WANT TO BREAK FREEEE.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik ben opgeroeid met queen! ging mama poetsen en dan stond ik met n doek op mn hoofd met mn billen te schudden op de muziek
http://www.lsbu.ac.uk/water/molecule.htmlquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe je de grootte van een watermolecuul berekent?
Wat een heldin, jouw moederquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ook.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Met de stofzuiger: I WANT TO BREAK FREEEE.
Loef, broeder.quote:
Ik werd alleen aangesproken als ze spullen van me wilde lenen, die ik niet terug kreeg.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
Iedere keer een kop als een biet als ik werd aangesproken.
[..]
Ik vind je lief.
[..]
Loef, broeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |