Zou t zo niet weten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:13 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nee iemand anders. Meeste van jullie kennen hem
Xratedmind moest werken.
Nee ander.;)quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Woohoo ik heb ook eens iets gekaapt
Maar missexpert, ik denk Aldo!
Zoek jongens in de omtrek van 20km vanaf dordrechtquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:16 schreef Giertje het volgende:
gaan we nu een heel lijstje met fokkers af?
BINGO!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
dan blijft bij mij alleen Jofunu nog over
Qua rotterdammers wel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga ervandoor. Later lieve fokkers!
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
sterkte met je pa en fijne avondquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
dunnoquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:17 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Zoek jongens in de omtrek van 20km vanaf dordrecht
Kusje.! Omdat je het goed geraden hebt ;-)quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Sterkte met je papsquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wist niet waar je vandaan kwamquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Kusje.! Omdat je het goed geraden hebt ;-)
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Kusje.! Omdat je het goed geraden hebt ;-)
Jup.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
En JJH, ik weet dat zij in dort woont, en als ze dan zegt 20 km, kan t niet zoveel zijn hé
MissExpert doet Joof, ofzo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
Is het heel erg dat ik het even niet meer snap?
Nee hoor mop, jij mag dat!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ow.. Bummer..quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Meestal zijn mensen die bij de organisatie werken uitgesloten van deelname.
Ja hey!quote:
Nee hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
We worden oudquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze hebben "gechillt"
Damn, I'm getting to old for this crap.
Hans, ik ben nog altijd ouder dan jijquote:
Dat zou ik ook zeggenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hans, ik ben nog altijd ouder dan jij
EN het was niets meer dan een hapje eten en wandelen door 't Bieschbos..
Gezellig.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hans, ik ben nog altijd ouder dan jij
EN het was niets meer dan een hapje eten en wandelen door 't Bieschbos..
Dat doe je maar bij Knetjequote:Op maandag 1 oktober 2012 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Gezellig.
Maar ik mag soms dingen graag een beetje oprekken.
ja saaiquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee hoor mop, jij mag dat!
Hoe is je dag geweest
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:26 schreef MissExpert het volgende:
Eigenlijk heeft hij me keihard genomen op de achterbank, maar dat vertelt hij er niet bij.
Dit maakt t dan weer ongeloofwaardigquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:26 schreef MissExpert het volgende:
Eigenlijk heeft hij me keihard genomen op de achterbank, maar dat vertelt hij er niet bij.
je komt net pas kijken groentjequote:Op maandag 1 oktober 2012 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zeg dus niet dat je oud bent hè?
Ik wel, voor mijn leeftijd...
Volgens mij was dát precies wat jullie wilden horen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit maakt t dan weer ongeloofwaardig
Niet subtiel genoegquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:28 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Volgens mij was dát precies wat jullie wilden horen?
Ikke niet hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:29 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Wil je dan nog meer details horen?
Ikke nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We hoeven toch niet alles te weten
Toch ?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Seks in mijn auto, no fucking way dat het gaat lukken, zelfs met mijn lengte niet!
Waarom niet?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
grrmbl.. pauze niet kunnen nemen
Jij neemt normaal iemand in je pauze?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
grrmbl.. pauze niet kunnen nemen
Jij neemt een hele bus mensenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij neemt normaal iemand in je pauze?![]()
Ik wil ook jouw baan!
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij neemt een hele bus mensen
Hoezo je wilt haar baan?
omdat het belachelijk druk is en dan mogen we niet tegelijkertijd pauze.. en na half 8 mag het helemaal niet meer..quote:
Oh, nu je het zegt, forget it, Orgie van 50 personen woohooquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij neemt een hele bus mensen
Hoezo je wilt haar baan?
Ik zou 20 minuten eerder naar huis gaan. Stommertsquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat het belachelijk druk is en dan mogen we niet tegelijkertijd pauze.. en na half 8 mag het helemaal niet meer..
dus een aantal collega's konden pauze nemen.. en ik heb nu nog 20 minuten pauze over
En dan mag je niet eerder weg?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat het belachelijk druk is en dan mogen we niet tegelijkertijd pauze.. en na half 8 mag het helemaal niet meer..
dus een aantal collega's konden pauze nemen.. en ik heb nu nog 20 minuten pauze over
nee want wij moeten blijven werken tot de wachtrij leeg is.. en daar staan er nu nog 6 in.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee want wij moeten blijven werken tot de wachtrij leeg is.. en daar staan er nu nog 6 in.
dus dikke kans dat ik zelfs over moet werken.. wat uiteraard pas vanaf een half uur wordt betaald
dit gebeurde mij nooit toen ik nog rooktequote:
Haal dat idee meteen maar weer uit je hoofdquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit gebeurde mij nooit toen ik nog rookte
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit gebeurde mij nooit toen ik nog rookte
+1quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haal dat idee meteen maar weer uit je hoofd
hihihihiquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haal dat idee meteen maar weer uit je hoofd
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
Oeh een toffe vacature
huuuuuuu sollicitatiebrief schrijven
ENG
Dat is wel tofquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
baliemedewerkster bij een tandartsenpraktijk
niet om de hoekquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel tof
Dan ga ik ineens met plezier naar de tandarts
You go girlquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
baliemedewerkster bij een tandartsenpraktijk
succeesquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
Oeh een toffe vacature
huuuuuuu sollicitatiebrief schrijven
ENG
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:12 schreef Fera het volgende:
Zo, klaar met werken, lekker een half uur gewandeld met het hondje en een heel lief telefoontje gehad. Een vriendin belde, want ze had op facebook gezien dat mijn ex weer een relatie had en ze was helemaal geschrokken en wilde weten hoe het met mij ging. Wat een schat.
dat is wel tofquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:12 schreef Fera het volgende:
Zo, klaar met werken, lekker een half uur gewandeld met het hondje en een heel lief telefoontje gehad. Een vriendin belde, want ze had op facebook gezien dat mijn ex weer een relatie had en ze was helemaal geschrokken en wilde weten hoe het met mij ging. Wat een schat.
quote:
Die timing.quote:
Ja, heel lief. Ik mocht altijd bij hen langskomen, ik hoefde maar te bellen. Ze komt zeker weten op mijn verjaardag, echt super.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel tofvan die vriendin dan uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |