abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:57:38 #276
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117524573
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Als ik thuis ben eet ik salades maar op mijn werk gaat dat gewoon niet en als ontbijt ook niet! Dus eet ik crackers en dan kies ik in de supermarkt de crackers uit met de miste koolhydraten en de meeste eiwitten. Daarnaast eet ik veel kwark, dat vult als een tierelier.
Wanneer ik wel brood eet omdat ik daar een keer zin in heb of omdat ik in de stad lunch dan zorg ik dat ik savonds een maaltijd eet zonder koolhydraten.
Ik zit dus met hetzelfde probleem wat betreft werk. Ik zie het niet zitten om salades etc te maken als ik 's ochtends voor 7 uur de deur uit moet. Mijn ervaring met crackers is dat ik er echt onwijs veel van moet eten wil het een beetje vullen. Hoeveel crackers eet jij per dag?

Ik eet nu 4 volkoren boterhammen per dag, 1 als ontbijt en 3 als lunch.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_117524649
Ik ben nu bezig met het schrijven van een lifestyle plan voor mezelf.
Maar er ligt even een stop op omdat ik eerst nog 2 kg moet aankomen voordat ik er mee kan beginnen. En dat wil nog niet echt. :(
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:58:41 #278
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117524679
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:40 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ook, maar de hoeveelheden KH die we eten zijn schrikbarend.
En daarom zijn wij dat flink aan het verminderen :9.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:00:09 #279
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117524778
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:57 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

somt dit het niet op...?
gewoon volkoren blijven eten en hardlopen, niets aan het handje
Gaat voor mij helaas niet op. Ik liep 35KM per week en kwam gewoon aan.
pi_117524805
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:57 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik zit dus met hetzelfde probleem wat betreft werk. Ik zie het niet zitten om salades etc te maken als ik 's ochtends voor 7 uur de deur uit moet. Mijn ervaring met crackers is dat ik er echt onwijs veel van moet eten wil het een beetje vullen. Hoeveel crackers eet jij per dag?

Ik eet nu 4 volkoren boterhammen per dag, 1 als ontbijt en 3 als lunch.
Nou het idee is al je heel veel crackers eet dat je dan alsnog teveel koolhydraten eet. Ik eet als ik vrij ben 2 crackers 'sochtends en 2 s middags. maar als ik aan het werk ben eet ik tussen 3 en 4 uur nog 2 crackers.
Ik eet deze crackers:
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:01:06 #281
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117524842
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ben nu bezig met het schrijven van een lifestyle plan voor mezelf.
Maar er ligt even een stop op omdat ik eerst nog 2 kg moet aankomen voordat ik er mee kan beginnen. En dat wil nog niet echt. :(
Drink 1,5l volle melk per dag en die 2 kilo zit er snel genoeg aan.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_117524898
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Drink 1,5l volle melk per dag en die 2 kilo zit er snel genoeg aan.
Nou normaal gesproken heb ik absoluut geen moeite met aankomen maar het lukt me dit keer gewoon niet.. Zit echt vol in de koolhydraten en goede vetten maar helaas.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:02:46 #283
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117524960
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Nou normaal gesproken heb ik absoluut geen moeite met aankomen maar het lukt me dit keer gewoon niet.. Zit echt vol in de koolhydraten en goede vetten maar helaas.
Dan blijf ik bij mijn reactie. ;) Met volle melk pak je veel kcals.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_117525027
Mensen wel eens blessure gehad aan de zeikant van de knie?

Als je je knie hebt heb je aan de buitenkant zegmaar zon hard knobbeltje bod zitten... Als je dan heel iets naar onder en naar binnen in je been gaat... Daar heb ik dus al tijden last van....

Ik besef met dat het niet echt de knie is en het er nogal knullig staat, maar kan het niet anders omschrijven.

Begint altijd pas als ik ongeveer een kwartier aan het lopen ben, maar word dan ook vrij snel steeds erger tot ik na een half uur weer verplicht moet stoppen omdat het niet meer gaat van de pijn.

Heb al tot 2 keer toe 6 weken niet gelopen om het vervolgens weer te proberen... maar dus elke keer weer last van...

Als ik op sportschool ter afsluiting van fitness een kwartier op de stepmachine ga.. heb ik minder last.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_117525064
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:02 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dan blijf ik bij mijn reactie. ;) Met volle melk pak je veel kcals.
Haha denk het niet want denkt dat melk er meteen weer uit komt haha. Vind dat echt te vies voor woorden :D
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:04:39 #286
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117525065
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gaat voor mij helaas niet op. Ik liep 35KM per week en kwam gewoon aan.
uitzondering op de regen Swets denk ik... maar als je de media mag geloven kan je niets meer eten zonder dik te worden, er enge ziekten van te krijgen etc.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:05:29 #287
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_117525121
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:46 schreef alors het volgende:

[..]

Ja wat moet ik dan eten? Salade zeker :r Brood ftw!
Groente, fruit, eieren, vlees, vis, zuivelproducten.

Ben zelf rond de 3 plakken brood aan het eten per dag (en dat is veel). Voor de rest veel fruit, groente, vlees, (vis niet zoveel tho), noten.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_117525153
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen wel eens blessure gehad aan de zeikant van de knie?

Als je je knie hebt heb je aan de buitenkant zegmaar zon hard knobbeltje bod zitten... Als je dan heel iets naar onder en naar binnen in je been gaat... Daar heb ik dus al tijden last van....

Ik besef met dat het niet echt de knie is en het er nogal knullig staat, maar kan het niet anders omschrijven.

Begint altijd pas als ik ongeveer een kwartier aan het lopen ben, maar word dan ook vrij snel steeds erger tot ik na een half uur weer verplicht moet stoppen omdat het niet meer gaat van de pijn.

Heb al tot 2 keer toe 6 weken niet gelopen om het vervolgens weer te proberen... maar dus elke keer weer last van...

Als ik op sportschool ter afsluiting van fitness een kwartier op de stepmachine ga.. heb ik minder last.
Klinkt als een iliotibiaal frictie syndroom oftewel eenrunnersknee. (voor zover ik de info vanuit 1 post op internet heb dan :P )
pi_117525160
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Nou het idee is al je heel veel crackers eet dat je dan alsnog teveel koolhydraten eet. Ik eet als ik vrij ben 2 crackers 'sochtends en 2 s middags. maar als ik aan het werk ben eet ik tussen 3 en 4 uur nog 2 crackers.
Ik eet deze crackers: [ afbeelding ]
Die zijn lekker :Y Ik eet die op mijn vrije dagen als ontbijt, 2 of 3 stuks. Dan eet ik wel wat later, ergens tussen 9 en 10 maar heb dan echt pas om een uur of 12.30-13.00 weer trek ^O^
Op mijn werkdagen flans ik altijd een snelle smoothie in elkaar met magere yoghurt, banaan en kiwi of rood fruit :9 Dan ontbijt ik namelijk om 7 uur en gaan die crackers er nog niet echt lekker in. Verder hou ik ook een (redelijk) low-carb regime aan, ongeveer 40% carb, 30% eiwit en 30% vet. Werkt perfect voor mij, en nu ben ik zelfs een beetje aan het afvallen er van (en van het lopen natuurlijk) :D *O*
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:09:06 #290
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117525361
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

uitzondering op de regen Swets denk ik... maar als je de media mag geloven kan je niets meer eten zonderdik te worden, er enge ziekten van te krijgen etc.
Ow ja, maar daar moet je gewoon schijt aan hebben ;)
pi_117525366
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Klinkt als een iliotibiaal frictie syndroom oftewel eenrunnersknee. (voor zover ik de info vanuit 1 post op internet heb dan :P )
Haaa kijk daar heb ik wat aan... even kijken wat er over op wiki staat! THnx!
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:09:44 #292
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117525401
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:05 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Groente, fruit, eieren, vlees, vis, zuivelproducten.

Ben zelf rond de 3 plakken brood aan het eten per dag (en dat is veel). Voor de rest veel fruit, groente, vlees, (vis niet zoveel tho), noten.
Noten is idd wel een goeie voor op het werk ook. Seffes een keer goeie ongezouten en ongebrande pinda's scoren. Of walnoten
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:10:57 #293
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117525476
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik eet deze crackers: [ afbeelding ]
Ik denk maar dat zou ik uit moeten proberen dat ik dan alsnog heel veel trek heb. Een paar jaar geleden leefde ik praktisch op knäckebröd (o.a. deze Wasa dingen, zijn lekker!) maar 4-6 op 1 dag was echt niet genoeg. Zeker tijdens de projectperiode waar ik nu in zit, heb ik een vrij actieve werkdag met veel staan en lopen. Ik merk dan direct dat ik meer trek heb. Ben daarom ook van 3 naar 4 boterhammen op een dag overgegaan.

Ik kan natuurlijk wel proberen om m'n brood te vervangen door crackers en standaard een bak kwark op m'n werk te zetten. 4-6 crackers + 250 gram kwark over de dag en dan 's avonds gewoon warm eten pakt misschien wel goed uit voor me.
Ga ik binnenkort proberen!
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:11:12 #294
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_117525499
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

uitzondering op de regen Swets denk ik... maar als je de media mag geloven kan je niets meer eten zonderdik te worden, er enge ziekten van te krijgen etc.
Ga eens een boek lezen over Paleo.

http://www.volkskrant.nl/(...)t-wij-dik-zijn.dhtml
http://melchiormeijer.wor(...)aubes-in-volkskrant/

En toevallig stond in de RW van deze maand een soortgelijk artikel (al heb ik die nog steeds niet gelezen).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:11:56 #295
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117525552
If is voor sommigen ook een optie.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:14:21 #296
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_117525716
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:11 schreef Daywalk3r het volgende:
If is voor sommigen ook een optie.
Dan moet je alsnog op je macro's letten, daar valt en staat het bij. Als je IF gaat doen maar je consumeert een gigantische hoeveelheid KH dan zal dat net zo slecht/goed zijn als het verspreid over de dag eten.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:14:26 #297
123170 alors
zlata1234
pi_117525720
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:11 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ga eens een boek lezen over Paleo.

http://www.volkskrant.nl/(...)t-wij-dik-zijn.dhtml
http://melchiormeijer.wor(...)aubes-in-volkskrant/

En toevallig stond in de RW van deze maand een soortgelijk artikel (al heb ik die nog steeds niet gelezen).
Lees dit dan ook over Paleo: http://weblogs.nrc.nl/wet(...)4/10/het-paleodieet/

Mijn eetstijl is hier volgens mij helemaal sodom en gomorra _O- ik ontbijt alleen al met 3 stukken brood, met chocoladevlokken nog wel!
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:16:13 #298
11102 knep
Mountainfreak
pi_117525836
Vanavond weer een klein rondje gelopen, 4,2 km in 18:48.
Doel is over 1,5 maand de dubbele afstand met hetzelfde gemiddelde te lopen.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:17:22 #299
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117525901
ik probeer zo gezond mogelijk te eten en ik kan voor een deel met Slacker mee gaan dat KH de grootste boosdoeners zijn.
Ik eet dan ook KH met mate maar om nu alles wat ik eet op een goudschaaltje te eten :N
Voor mij is de stelregel nog steeds moderatie
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_117526055
Zo maar eens richting bed, dit keer echt vroeg. Lopen voor ik naar de uni ga, want zal wel weer rondom schemerdonker thuis zijn. Welterusten alvast, wat je ook eet.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')