Ik zit dus met hetzelfde probleem wat betreft werk. Ik zie het niet zitten om salades etc te maken als ik 's ochtends voor 7 uur de deur uit moet. Mijn ervaring met crackers is dat ik er echt onwijs veel van moet eten wil het een beetje vullen. Hoeveel crackers eet jij per dag?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Als ik thuis ben eet ik salades maar op mijn werk gaat dat gewoon niet en als ontbijt ook niet! Dus eet ik crackers en dan kies ik in de supermarkt de crackers uit met de miste koolhydraten en de meeste eiwitten. Daarnaast eet ik veel kwark, dat vult als een tierelier.
Wanneer ik wel brood eet omdat ik daar een keer zin in heb of omdat ik in de stad lunch dan zorg ik dat ik savonds een maaltijd eet zonder koolhydraten.
En daarom zijn wij dat flink aan het verminderenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ook, maar de hoeveelheden KH die we eten zijn schrikbarend.
Gaat voor mij helaas niet op. Ik liep 35KM per week en kwam gewoon aan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
somt dit het niet op...?
gewoon volkoren blijven eten en hardlopen, niets aan het handje
Nou het idee is al je heel veel crackers eet dat je dan alsnog teveel koolhydraten eet. Ik eet als ik vrij ben 2 crackers 'sochtends en 2 s middags. maar als ik aan het werk ben eet ik tussen 3 en 4 uur nog 2 crackers.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zit dus met hetzelfde probleem wat betreft werk. Ik zie het niet zitten om salades etc te maken als ik 's ochtends voor 7 uur de deur uit moet. Mijn ervaring met crackers is dat ik er echt onwijs veel van moet eten wil het een beetje vullen. Hoeveel crackers eet jij per dag?
Ik eet nu 4 volkoren boterhammen per dag, 1 als ontbijt en 3 als lunch.
Drink 1,5l volle melk per dag en die 2 kilo zit er snel genoeg aan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ben nu bezig met het schrijven van een lifestyle plan voor mezelf.
Maar er ligt even een stop op omdat ik eerst nog 2 kg moet aankomen voordat ik er mee kan beginnen. En dat wil nog niet echt.
Nou normaal gesproken heb ik absoluut geen moeite met aankomen maar het lukt me dit keer gewoon niet.. Zit echt vol in de koolhydraten en goede vetten maar helaas.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Drink 1,5l volle melk per dag en die 2 kilo zit er snel genoeg aan.
Dan blijf ik bij mijn reactie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou normaal gesproken heb ik absoluut geen moeite met aankomen maar het lukt me dit keer gewoon niet.. Zit echt vol in de koolhydraten en goede vetten maar helaas.
Haha denk het niet want denkt dat melk er meteen weer uit komt haha. Vind dat echt te vies voor woordenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan blijf ik bij mijn reactie.Met volle melk pak je veel kcals.
uitzondering op de regen Swets denk ik... maar als je de media mag geloven kan je niets meer eten zonder dik te worden, er enge ziekten van te krijgen etc.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gaat voor mij helaas niet op. Ik liep 35KM per week en kwam gewoon aan.
Groente, fruit, eieren, vlees, vis, zuivelproducten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan eten? Salade zekerBrood ftw!
Klinkt als een iliotibiaal frictie syndroom oftewel eenrunnersknee. (voor zover ik de info vanuit 1 post op internet heb danquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen wel eens blessure gehad aan de zeikant van de knie?
Als je je knie hebt heb je aan de buitenkant zegmaar zon hard knobbeltje bod zitten... Als je dan heel iets naar onder en naar binnen in je been gaat... Daar heb ik dus al tijden last van....
Ik besef met dat het niet echt de knie is en het er nogal knullig staat, maar kan het niet anders omschrijven.
Begint altijd pas als ik ongeveer een kwartier aan het lopen ben, maar word dan ook vrij snel steeds erger tot ik na een half uur weer verplicht moet stoppen omdat het niet meer gaat van de pijn.
Heb al tot 2 keer toe 6 weken niet gelopen om het vervolgens weer te proberen... maar dus elke keer weer last van...
Als ik op sportschool ter afsluiting van fitness een kwartier op de stepmachine ga.. heb ik minder last.
Die zijn lekkerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou het idee is al je heel veel crackers eet dat je dan alsnog teveel koolhydraten eet. Ik eet als ik vrij ben 2 crackers 'sochtends en 2 s middags. maar als ik aan het werk ben eet ik tussen 3 en 4 uur nog 2 crackers.
Ik eet deze crackers: [ afbeelding ]
Ow ja, maar daar moet je gewoon schijt aan hebbenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
uitzondering op de regen Swets denk ik... maar als je de media mag geloven kan je niets meer eten zonderdik te worden, er enge ziekten van te krijgen etc.
Haaa kijk daar heb ik wat aan... even kijken wat er over op wiki staat! THnx!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Klinkt als een iliotibiaal frictie syndroom oftewel eenrunnersknee. (voor zover ik de info vanuit 1 post op internet heb dan)
Noten is idd wel een goeie voor op het werk ook. Seffes een keer goeie ongezouten en ongebrande pinda's scoren. Of walnotenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:05 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Groente, fruit, eieren, vlees, vis, zuivelproducten.
Ben zelf rond de 3 plakken brood aan het eten per dag (en dat is veel). Voor de rest veel fruit, groente, vlees, (vis niet zoveel tho), noten.
Ik denk maar dat zou ik uit moeten proberen dat ik dan alsnog heel veel trek heb. Een paar jaar geleden leefde ik praktisch op knäckebröd (o.a. deze Wasa dingen, zijn lekker!) maar 4-6 op 1 dag was echt niet genoeg. Zeker tijdens de projectperiode waar ik nu in zit, heb ik een vrij actieve werkdag met veel staan en lopen. Ik merk dan direct dat ik meer trek heb. Ben daarom ook van 3 naar 4 boterhammen op een dag overgegaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou het idee is al je heel veel crackers eet dat je dan alsnog teveel koolhydraten eet. Ik eet als ik vrij ben 2 crackers 'sochtends en 2 s middags. maar als ik aan het werk ben eet ik tussen 3 en 4 uur nog 2 crackers.
Ik eet deze crackers: [ afbeelding ]
Ga eens een boek lezen over Paleo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
uitzondering op de regen Swets denk ik... maar als je de media mag geloven kan je niets meer eten zonderdik te worden, er enge ziekten van te krijgen etc.
Dan moet je alsnog op je macro's letten, daar valt en staat het bij. Als je IF gaat doen maar je consumeert een gigantische hoeveelheid KH dan zal dat net zo slecht/goed zijn als het verspreid over de dag eten.quote:
Lees dit dan ook over Paleo: http://weblogs.nrc.nl/wet(...)4/10/het-paleodieet/quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ga eens een boek lezen over Paleo.
http://www.volkskrant.nl/(...)t-wij-dik-zijn.dhtml
http://melchiormeijer.wor(...)aubes-in-volkskrant/
En toevallig stond in de RW van deze maand een soortgelijk artikel (al heb ik die nog steeds niet gelezen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |