quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:22 schreef xFriendx het volgende:
Mooie heupen, billen, tieten, vrouwenlichaam, boh!
Gelukkig wel een goed vooruitzicht deze weekquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow klote
Daar zit je dan lekker mee
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tieten en heupen zijn nu geweest. Volgende tt wordt iets met billen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Ja serieus, en ik stond er toch al niet opquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Serieus?
Moet ik je van de lijst halen?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:24 schreef SiIk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zag hetquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja serieus, en ik stond er toch al niet op
Maar had Kaneel beloofd dat ik zou kijken.
Ja, vind ik ook wel. Maar Leiden is best weer een endje rijden, + druk weekend en zondag ook nog een meet in Zutphen wat weer precies de andere kant op een end is. Gaat dus even niet lukkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, zag het
Jammer dat je niet komt
Anders DM je hem even, ik weet niet of ie nu online isquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook wel. Maar Leiden is best weer een endje rijden, + druk weekend en zondag ook nog een meet in Zutphen wat weer precies de andere kant op een end is. Gaat dus even niet lukken
Is het jouw taak om dat aan te geven?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe kan ik het beste bij mijn leidinggevende aangeven dat een collega niet functioneert?
Hij spytoolt welquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders DM je hem even, ik weet niet of ie nu online is
Als je dat wil aangeven zou ik gewoon een gesprek aanvragen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe kan ik het beste bij mijn leidinggevende aangeven dat een collega niet functioneert?
Aangeven dat je het een beetje vreemd vind dat wanneer je vraagt of je collega koffie wil halen hij uit de wc-pot begint te drinken en als hij naar de wc-moet hij urineert in de koffiekan. That should do the trick.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
Je riep?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, dan hoef je alleen maar "onze sexy beast" te noemen, dan komt ie wel
Nee, maar die collega functioneert totaal niet en ik en de rest van mijn collega hebben daar enorm last van. Daarom wil ik proberen mijn leidinggevende zo ver te krijgen dat hij er nu echt iets aan gaat doen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is het jouw taak om dat aan te geven?
Dat is wel een idee. Ik vrees alleen niet dat het veel zal helpen. En het is nogal wat om zo over een collega te praten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:27 schreef Sammers het volgende:
[..]
Als je dat wil aangeven zou ik gewoon een gesprek aanvragen.
navond.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, dan hoef je alleen maar "onze sexy beast" te noemen, dan komt ie wel
Heb je binnenkort geen evaluatie (of jaargesprek) waar je het naar voren kunt brengen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een idee. Ik vrees alleen niet dat het veel zal helpen. En het is nogal wat om zo over een collega te praten.
Kun je niet eerst met de collega zelf praten ipv meteen te gaan snitchenquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, maar die collega functioneert totaal niet en ik en de rest van mijn collega hebben daar enorm last van. Daarom wil ik proberen mijn leidinggevende zo ver te krijgen dat hij er nu echt iets aan gaat doen.
Nee, die zijn pas volgend jaar weer. Bovendien heeft mijn leidinggevende na eerdere opmerkingen over zijn functioneren niets gedaan. Het is nu tijd dat er echt iets gaat gebeuren ik ben het zat.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:31 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heb je binnenkort geen evaluatie (of jaargesprek) waar je het naar voren kunt brengen?
Het is dus een bekend probleem? Wat is er dan precies?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, die zijn pas volgend jaar weer. Bovendien heeft mijn leidinggevende na eerdere opmerkingen over zijn functioneren niets gedaan. Het is nu tijd dat er echt iets gaat gebeuren ik ben het zat.
Nee, nog niet. Ga ik geen tijd voor hebben denk ik, vrij drukke week nu.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
BaasHoe staat het ermee?
Al GW2 gehaald?
Had ik maar geweten dat je interesse had, dan had ik er meer gehaald bij de tijdelijke 30 euro actie.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ga ik geen tijd voor hebben denk ik, vrij drukke week nu.
Shit, is die actie al voorbij?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had ik maar geweten dat je interesse had, dan had ik er meer gehaald bij de tijdelijke 30 euro actie.
Heb er 4 gehaald, 2 voor vrienden en 2 voor anderen.
Jep was al een tijd geleden, kwam er toevallig op de laatste dag langsquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Shit, is die actie al voorbij?
Helpt niet. Als je hem iets uitlegt dan lijkt het wel of hij niet luistert en als je daar iets over zegt tegen hem heeft dat geen effect. Als je zegt je kan dit beter zo doen geen reactie of een vaag excuus.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je niet eerst met de collega zelf praten ipv meteen te gaan snitchen
Ja zo lang hij er werkt al eigenlijk. Hij is langzaam, hij luistert niet naar uitleg.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:34 schreef Sammers het volgende:
[..]
Het is dus een bekend probleem? Wat is er dan precies?
Kaart het aan bij de baas van je leidinggevende. En zorg dat je niet alleen staat en voldoende 'bewijs' hebt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, die zijn pas volgend jaar weer. Bovendien heeft mijn leidinggevende na eerdere opmerkingen over zijn functioneren niets gedaan. Het is nu tijd dat er echt iets gaat gebeuren ik ben het zat.
Wel raar dat een leidinggevende daar niks aan doet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helpt niet. Als je hem iets uitlegt dan lijkt het wel of hij niet luistert en als je daar iets over zegt tegen hem heeft dat geen effect. Als je zegt je kan dit beter zo doen geen reactie of een vaag excuus.
[..]
Ja zo lang hij er werkt al eigenlijk. Hij is langzaam, hij luistert niet naar uitleg.
Volgende keer weerquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Awww. geen Silk.
Mijn hartje helemaal gebroken.
En raar dat ze hem aangenomen hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:39 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wel raar dat een leidinggevende daar niks aan doet.
Lijkt er tegenwoordig wel steeds meer op, dat ze niks durven te doen. Misschien kennen ze elkaar goed?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:39 schreef Sammers het volgende:
[..]
Mazzelaarquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jep was al een tijd geleden, kwam er toevallig op de laatste dag langs
Alleen sta ik zeker niet. Bewijs is wat lastiger. Hoe kan ik aantonen dat hij gemiddeld 2 keer zo lang over iets doet? Een controle van een big-bag koffie bv. Ik kan moeilijk gaan timen met een stopwatchquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kaart het aan bij de baas van je leidinggevende. En zorg dat je niet alleen staat en voldoende 'bewijs' hebt.
Is het niet een optie gelijktijdig met wat andere gelijkgestemde collega's naar je chef te stappen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen sta ik zeker niet. Bewijs is wat lastiger. Hoe kan ik aantonen dat hij gemiddeld 2 keer zo lang over iets doet? Een controle van een big-bag koffie bv. Ik kan moeilijk gaan timen met een stopwatch
Nouja, ik kan me wel voorstellen dat hij is aangenomen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En raar dat ze hem aangenomen hebben.
Damnquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mn vrienden ja, ik had hem zelf voor 55 eur.
Ja, mijn leidinggevende wil het niet zien of kan het zien. Of hij doet er gewoon niets aan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:39 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hij heeft nog een tijdelijk contract dus ik hoop dat het niet verlengd wordtquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En raar dat ze hem aangenomen hebben.
Wat denk je zelf dat het is?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, mijn leidinggevende wil het niet zien of kan het zien. Of hij doet er gewoon niets aan.
[..]
Hij heeft nog een tijdelijk contract dus ik hoop dat het niet verlengd wordt
Niet willen zien en er niets aan willen doen.quote:
Wanneer loopt zijn contract af?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet willen zien en er niets aan willen doen.
Dat is wel een idee dat ga ik morgen proberen of iemand ander ook mijn wil ondersteunen in dat gesprekquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is het niet een optie gelijktijdig met wat andere gelijkgestemde collega's naar je chef te stappen?
Ergens in maart of april volgend jaar.quote:
Denk je niet dat dan aan jou (of je collega's) wordt gevraagd hoe hij functioneert?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ergens in maart of april volgend jaar.
Blijven aankaarten, en zoals ik al zei naar de baas boven je baas gaan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ergens in maart of april volgend jaar.
Nee, dat is nog nooit gebeurd. Anders had die collega er al niet meer gewerktquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:46 schreef Sammers het volgende:
[..]
Denk je niet dat dan aan jou (of je collega's) wordt gevraagd hoe hij functioneert?
Dat zou een optie kunnen zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Blijven aankaarten, en zoals ik al zei naar de baas boven je baas gaan.
En je collega's denken hier ook zo over?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, dat is nog nooit gebeurd. Anders had die collega er al niet meer gewerkt
[..]
Dat zou een optie kunnen zijn.
Dat zou het niet alleen kunnen zijn, dat is je enige optie als je eigen leidinggevende er niets aan doet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, dat is nog nooit gebeurd. Anders had die collega er al niet meer gewerkt
[..]
Dat zou een optie kunnen zijn.
Ja, als een collega die nooit haar mond open doet over andere zelfs klaagt gaat er iets niet goed.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:50 schreef Sammers het volgende:
[..]
En je collega's denken hier ook zo over?
Als ik hem passeer gooi ik mijn eigen glazen in door de werksfeer te verzieken. Bovendien als die leidinggevende er ook niets aan doet dan ben ik de pineutquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zou het niet alleen kunnen zijn, dat is je enige optie als je eigen leidinggevende er niets aan doet.
Tsja, ik weet niet wat ik zelf zou doen, maar ik denk dat je zelf ook wel naar je leidinggevende wilt gaan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, als een collega die nooit haar mond open doet over andere zelfs klaagt gaat er iets niet goed.
Ja, en ik heb ook al een oplossing althans voor een deel van het probleem. De werkzaamheden die hij nu doet kan hij gewoon niet aan. Dus lijkt het mij het beste dat hij dat niet meer doet maar alleen andere werkzaamheden die hij wel kan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Tsja, ik weet niet wat ik zelf zou doen, maar ik denk dat je zelf ook wel naar je leidinggevende wilt gaan?
Succesquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en ik heb ook al een oplossing althans voor een deel van het probleem. De werkzaamheden die hij nu doet kan hij gewoon niet aan. Dus lijkt het mij het beste dat hij dat niet meer doet maar alleen andere werkzaamheden die hij wel kan.
Dank jequote:
gemenerdquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aangeven dat je het een beetje vreemd vind dat wanneer je vraagt of je collega koffie wil halen hij uit de wc-pot begint te drinken en als hij naar de wc-moet hij urineert in de koffiekan. That should do the trick.
Goedquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dametje hoe gaat het met je mooie voetjes?
Oh sorry hoorquote:
Dat ben ik ookquote:
Weet ik niet, maar ik moet er toch voor zorgen dat die Loubjes goed voor je voetjes zorgen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Waarom zou het niet goed gaan
?
Dat komt wel goedquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik moet er toch voor zorgen dat die Loubjes goed voor je voetjes zorgen.
En andersom.
Mooiquote:
Kan dat sowieso nog dan?quote:
Hey WTquote:
Jaja, nogsteeds! Ik moet alleen even een "probleempje" oplossen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Hey WTMorgen nog zin in een goudgele rakker?
Daar was ik al bang voor,quote:
O jee probleempjes?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jaja, nogsteeds! Ik moet alleen even een "probleempje" oplossen.
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:14 schreef xFriendx het volgende:
Die laatste 'E' had ook gewoon een 'L' moeten zijn
Jij zei zomaar gemene dingen tegen mijquote:
Mooie mannenbillen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:16 schreef xFriendx het volgende:
Even doorposten, dan kunnen we naar de billen TT
Ja dat was wel een beetje gemeenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:15 schreef Evie het volgende:
[..]
O jee probleempjes?
[..]
Ik voel me niet aangesproken
[..]
Jij zei zomaar gemene dingen tegen mij
Waar?quote:
Ik heb---laat ik het positief brengen---minder dan 10 cent op mijn beltegoed. Maar ik weet het wachtwoord van mijn bankding niet meer. Of tenminste, ik weet hem wel maar hij accepteert hem niet.quote:
Die hoef ik niet te zienquote:
Zeker en die van mij zijn mooiquote:
Huh wat?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat was wel een beetje gemeensorry
Roy zou best met jou overweg kunnen en jij met Roy toch?
Goed idee, maar ik kijk liever naar de billen van een jonge dame. Ik ben niet zo narcistischquote:
Gister zei ik tegen evie dat jullie niet bij elkaar pastenquote:
www.google.com in dat geval.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed idee, maar ik kijk liever naar de billen van een jonge dame. Ik ben niet zo narcistisch
Te moeilijkquote:
Als vrienden wel ja.. verder denk ik het nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat was wel een beetje gemeensorry
Roy zou best met jou overweg kunnen en jij met Roy toch?
Mannenbillenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk het wel, onder billen kan je zowel mannen- als vrouwenbillen scharen.
Misschien, maar ik zie wel. Omme en nabij een ruim uur met de trein. Dat is goed te doen. Alleen zit er hoe dan ook een stuk autorijden bij dus easy on the drinks en zo. Als ik heen ga laat ik dat uiteraard wel weten hier.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik bedenk me ineens, ik heb friend nog nooit gemeet!
Friend, is de Leiden meet niks voor jou?
Zou erg tof zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien, maar ik zie wel. Omme en nabij een ruim uur met de trein. Dat is goed te doen. Alleen zit er hoe dan ook een stuk autorijden bij dus easy on the drinks en zo. Als ik heen ga laat ik dat uiteraard wel weten hier.
Geen idee of wij bij elkaar zouden passen, maar ik durf niet bij evie in de buurt te komen dus dat maakt het nogal moeilijk allemaalquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gister zei ik tegen evie dat jullie niet bij elkaar pasten
Zie Post van Royquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Als vrienden wel ja.. verder denk ik het niet
Maar dat was niet wat je zei dat gemeen is
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee of wij bij elkaar zouden passen, maar ik durf niet bij evie in de buurt te komen dus dat maakt het nogal moeilijk allemaal
Daar hebben ze lat-relaties voor uitgevonden!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:30 schreef Royco1 het volgende:
Geen idee of wij bij elkaar zouden passen, maar ik durf niet bij evie in de buurt te komen dus dat maakt het nogal moeilijk allemaal
Beterschap.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
Straks douchen en lekker in bed liggen, ik heb het echt ontzettend koud.
Toppie!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien, maar ik zie wel. Omme en nabij een ruim uur met de trein. Dat is goed te doen. Alleen zit er hoe dan ook een stuk autorijden bij dus easy on the drinks en zo. Als ik heen ga laat ik dat uiteraard wel weten hier.
Ben je een beetje laat mee Heloefquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:32 schreef heloef het volgende:
Serieus, ik heb stoppels wat is dit voor een onzin.
Wat? Affakkelen!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:32 schreef heloef het volgende:
Ongetwijfeld zou ze graag een lat op me stuk slaan jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben ze lat-relaties voor uitgevonden!
Begin van het einde loefjequote:Op maandag 1 oktober 2012 19:32 schreef heloef het volgende:
"Komt wel goed, ik ben gewoon een laatbloeier"quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben je een beetje laat mee Heloef
Normaal kon ik scheren en was het glad op de plekken waar het haar zat op mijn gezicht.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
"Komt wel goed, ik ben gewoon een laatbloeier"
Ahh ik ook van jouquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan is ze ongetwijfeld ook goed in vloerkleden uitkloppen enzo. Probeer de voordelen vooral te zien.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:33 schreef Royco1 het volgende:
Ongetwijfeld zou ze graag een lat op me stuk slaan ja
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is ze ongetwijfeld ook goed in vloerkleden uitkloppen enzo. Probeer de voordelen vooral te zien.
Is niet nodig toch? Je probeert toch niks?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zou ze graag een lat op me stuk slaan ja
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is ze ongetwijfeld ook goed in vloerkleden uitkloppen enzo. Probeer de voordelen vooral te zien.
Hey als je er ouder uitziet krijg je misschien meer aanspraak van de vrouwtjesquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Normaal kon ik scheren en was het glad op de plekken waar het haar zat op mijn gezicht.
Mijn gladde gezicht wat doe je.
Roy is bang jou te ontmoeten. Jij durfde op jouw beurt mij niet te ontmoeten toen je de kans had. Zo zie je maar, altijd baas-boven-baas.quote:
Het groeit enkel onder mijn kin, dus ik heb nu geen mannelijk gezicht daardoor of zoiets.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey als je er ouder uitziet krijg je misschien meer aanspraak van de vrouwtjes
Is misschien heel geen kwestie van durvenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Roy is bang jou te ontmoeten. Jij durfde op jouw beurt mij niet te ontmoeten toen je de kans had. Zo zie je maar, altijd baas-boven-baas.
Komt nog wel je bent nog jongquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Het groeit enkel onder mijn kin, dus ik heb nu geen mannelijk gezicht daardoor of zoiets.
Geen seconde.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:40 schreef Evie het volgende:
Is misschien heel geen kwestie van durvenMisschien een kwestie van willen
![]()
Did it ever cross your mind?
Nee hoor, zoals je gemerkt hebt ben ik heel braafquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Is niet nodig toch? Je probeert toch niks?
[..]Ik ben goed in jou uitkloppen ja
niet het einde verklappen hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik heb geen boek meer om te lezen.
Ze gaan allemaal dood.quote:
Ook de hondquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
en komen terug als zombies!
Welterustenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga even plat, voel me moe ineens
Uiteraardquote:
Ik heb net gedoucht en lig nu lekker in bed. Ik wilde lezen, geen boeken meerquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga even plat, voel me moe ineens
Dat vind ik altijd zo zielig in films he.quote:
Ja ik ook. Maar dat heb ik ook in het echte leven.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo zielig in films he.
Dat al die mensen eraan gaan boeit me niks, maar zodra ze een hond ofzo pakken dan krijg ik toch we een brok in mijn keel
Ja dan ook, maar ik ben nog geen zombies tegen gekomen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar dat heb ik ook in het echte leven.
Ik ook, ik kies er niet voor niks voor om dieren te helpen in mijn vrije tijd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan ook, maar ik ben nog geen zombies tegen gekomen.
Ik geef denk ik gewoon meer om dieren dan om mensen
GTST?quote:
Wat jij met voetbal hebt, heb ik met GTSTquote:
Dus Roy moet ook meekijkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:07 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wat jij met voetbal hebt, heb ik met GTST
Wanneer wel?quote:
Jij gaat ook rellen als je favo karakter dood gaat?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:07 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wat jij met voetbal hebt, heb ik met GTST
GTST kijken op zondagochtendquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Om te kotsen zo slecht, die soap.
Ik heb dan betere dingen te doen. Zoals het afvoerputje schoonmaken.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:07 schreef heloef het volgende:
Het staat hier ook op GTST.
Sinds mijn moeder thuis is verergert haar wijfgehalte.
Nee, zo erg is het ook weer niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij gaat ook rellen als je favo karakter dood gaat?
GTST op 1quote:
Ik heb ook betere dingen te doen, zoals Roy vervelen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dan betere dingen te doen. Zoals het afvoerputje schoonmaken.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:10 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik heb ook betere dingen te doen, zoals Roy vervelen.
Ieder zijn meug. Ik slaap liever denk ik.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:10 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik heb ook betere dingen te doen, zoals Roy vervelen.
Ieder z'n ding he. Ik slaap ook graag, maar ik slaap tegenwoordig niet meer door. En als ik dan wakker wordt 's nachts, kan ik niet meer in slaap komen..quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieder zijn meug. Ik slaap liever denk ik.
Pff het valt wel op zoquote:
Ach het is je gegundquote:
Wat?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach het is je gegund![]()
![]()
en Royco ook natuurlijk.
Welk spel? Voetbal? wedstrijd naspelenquote:
Volgens mij heb ik onder een steen gezeten, watquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach het is je gegund![]()
![]()
en Royco ook natuurlijk.
Wat jij en Roy hebbenquote:
Mw3quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welk spel? Voetbal? wedstrijd naspelen
Relatie?quote:
Is het niet zo dan?quote:
Ninja Gaiden Sigma 2.quote:
Te vroegquote:
Mits ik het bruidsmeisje zelf mag uitzoekenquote:
Van mij mag jequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mits ik het bruidsmeisje zelf mag uitzoeken
Dat is mooiquote:
The Avengers.quote:
Valt wel mee. Ik heb 'm nog niet gezien.quote:
Ga kijken danquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik heb 'm nog niet gezien.
quote:
Heb em op Blu Ray. Leuke film. Twee uur gaan zo voorbij.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik heb 'm nog niet gezien.
Thijs welquote:
Ik hoor juist slechte verhalen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Heb em op Blu Ray. Leuke film. Twee uur gaan zo voorbij.
Dan kan die film lenen en kijken. Of samen kijkenquote:
Goed of slecht, het gaat erom wat je er zelf van vindt. Niet iedereen kan Nolan's Batman trilogie waarderen.quote:
De logica ontgaat mij geheel. Maar goed.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan die film lenen en kijken. Of samen kijken
Dat zijn idioten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed of slecht, het gaat erom wat je er zelf van vindt. Niet iedereen kan Nolan's Batman trilogie waarderen.
Je kunt bij thijs gaan kijken en dan daarna neukenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
De logica ontgaat mij geheel. Maar goed.
Dat is een optie inderdaad.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt bij thijs gaan kijken en dan daarna neuken
Maar dat bedoelde je welquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een optie inderdaad.maar dat hoeft niet uiteraard
Yeah... Nee.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt bij thijs gaan kijken en dan daarna neuken
True. Ik wacht in spanning op de trilogy-box.quote:
Hallee!quote:
Terecht welquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True. Ik wacht in spanning op de trilogy-box.
Dat denk jijquote:
Enlighten me.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat je nu Mur bedoeld
Ik heb wortelen met clownsvlees opquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:36 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Mowaa, ik hou er niet zo van om er als wortel/clown uit te zien.
Hoe was de jouwe?
Als in op jezelf wonen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb wortelen met clownsvlees op![]()
Goed hoor, vanaf morgen naar een andere lokatie, zelf de boel regelen
ooooh zoquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat doe ik al. Ik doelde op werken
Ik dacht het niet, ik hooptequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry, ik heb een goed maar selectief geheugen. Tijdje terug dacht je dat ik Mur was
Neequote:
Daar wil je niet over nadenken. Maar je denkt er dus wel over na?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neeze wilde die film toch zien
of ze dat andere wilt daar wil ik niet over nadenken.
Kusje op je stekenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat ja. Die steken voel ik soms nog
Sta al wel ingeschreven bij de woningbouwdinges, Altijd handigquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komt vanzelf hoor. Heerlijk, die vrijheid. Helaas mag het ook wat kosten
Niet over wat samzz doet of wilt doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef Sammers het volgende:
[..]
Daar wil je niet over nadenken. Maar je denkt er dus wel over na?
Eindhoven? Hier duurt dat niet zo langquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:42 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Sta al wel ingeschreven bij de woningbouwdinges, Altijd handig
Duurt alleen nog wel een jaar of 5 eerdat ik kans heb op een appartementje/huis.
Bloed is lekkerquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
*veegt het bloed van Samzz lippen af*.
Sorry, ze waren nogal diep in mijn lijf
Ik sta hier ook ingeschreven in de buurt, maar zal toch nog even duren.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eindhoven? Hier duurt dat niet zo lang.
Je kan ook een man zoeken die al een woning heeft
Nee, wel vlakbij Eindhoven. Valkenswaardquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eindhoven? Hier duurt dat niet zo lang.
Je kan ook een man zoeken die al een woning heeft
Je mag wel een litertje aftappenquote:
Ah, geen studie in een andere stad?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik sta hier ook ingeschreven in de buurt, maar zal toch nog even duren.
Hier is het een jaar of 6quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik sta hier ook ingeschreven in de buurt, maar zal toch nog even duren.
Wehehe beetje make-up, pruik en een stuk gordijn om je lijf, kun je zo door voor omaquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nee, wel vlakbij Eindhoven. Valkenswaard
Dr worden wel veel app. gebouwd maar die zijn alleen
voor bejaarden
Studie? Daar had ik het niet overquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag wel een litertje aftappen
[..]
Ah, geen studie in een andere stad?
Snel oud worden danquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nee, wel vlakbij Eindhoven. Valkenswaard
Dr worden wel veel app. gebouwd maar die zijn alleen
voor bejaarden
Nee, dit werkt echt heel erg goed voor m'n zelfbeeld hoor!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe beetje make-up, pruik en een stuk gordijn om je lijf, kun je zo door voor oma.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Grapje lieverd, je ziet er leuk uitquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:47 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nee, dit werkt echt heel erg goed voor m'n zelfbeeld hoor!
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:48 schreef Evie het volgende:
[..]Ja in die tijd ruikt de kut ook echt lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja in die tijd ruikt de kut ook echt lekker
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja in die tijd ruikt de kut ook echt lekker
Ohnee met je hoofd bij een kut gaan is echt gestoordquote:
Nee, dank je. Zoveel hoef ik niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag wel een litertje aftappen
[..]
Ah, geen studie in een andere stad?
Een liter aftappen is ook niet heel gezondquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen voorraadje aanleggen voor tussendoortje?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:48 schreef Evie het volgende:
[..]Verkeerde conclusie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Doen ze bij de bloedbank ook.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een liter aftappen is ook niet heel gezond
Nee joh, ik zit er niet om verlegenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen voorraadje aanleggen als tussendoortje?
Nee maar een halve liter max.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit er niet om verlegen.
Jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Lik jij ook aan wondjes die je op hebt gelopen?
Ja, wondjesquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wacht even, we hebben het over bloed uit wondjes toch? Niet uit die scheur van jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |