quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:22 schreef xFriendx het volgende:
Mooie heupen, billen, tieten, vrouwenlichaam, boh!
Gelukkig wel een goed vooruitzicht deze weekquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow klote
Daar zit je dan lekker mee
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tieten en heupen zijn nu geweest. Volgende tt wordt iets met billen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Ja serieus, en ik stond er toch al niet opquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Serieus?
Moet ik je van de lijst halen?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:24 schreef SiIk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zag hetquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja serieus, en ik stond er toch al niet op
Maar had Kaneel beloofd dat ik zou kijken.
Ja, vind ik ook wel. Maar Leiden is best weer een endje rijden, + druk weekend en zondag ook nog een meet in Zutphen wat weer precies de andere kant op een end is. Gaat dus even niet lukkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, zag het
Jammer dat je niet komt
Anders DM je hem even, ik weet niet of ie nu online isquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook wel. Maar Leiden is best weer een endje rijden, + druk weekend en zondag ook nog een meet in Zutphen wat weer precies de andere kant op een end is. Gaat dus even niet lukken
Is het jouw taak om dat aan te geven?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe kan ik het beste bij mijn leidinggevende aangeven dat een collega niet functioneert?
Hij spytoolt welquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders DM je hem even, ik weet niet of ie nu online is
Als je dat wil aangeven zou ik gewoon een gesprek aanvragen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe kan ik het beste bij mijn leidinggevende aangeven dat een collega niet functioneert?
Aangeven dat je het een beetje vreemd vind dat wanneer je vraagt of je collega koffie wil halen hij uit de wc-pot begint te drinken en als hij naar de wc-moet hij urineert in de koffiekan. That should do the trick.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
Je riep?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, dan hoef je alleen maar "onze sexy beast" te noemen, dan komt ie wel
Nee, maar die collega functioneert totaal niet en ik en de rest van mijn collega hebben daar enorm last van. Daarom wil ik proberen mijn leidinggevende zo ver te krijgen dat hij er nu echt iets aan gaat doen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is het jouw taak om dat aan te geven?
Dat is wel een idee. Ik vrees alleen niet dat het veel zal helpen. En het is nogal wat om zo over een collega te praten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:27 schreef Sammers het volgende:
[..]
Als je dat wil aangeven zou ik gewoon een gesprek aanvragen.
navond.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, dan hoef je alleen maar "onze sexy beast" te noemen, dan komt ie wel
Heb je binnenkort geen evaluatie (of jaargesprek) waar je het naar voren kunt brengen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een idee. Ik vrees alleen niet dat het veel zal helpen. En het is nogal wat om zo over een collega te praten.
Kun je niet eerst met de collega zelf praten ipv meteen te gaan snitchenquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, maar die collega functioneert totaal niet en ik en de rest van mijn collega hebben daar enorm last van. Daarom wil ik proberen mijn leidinggevende zo ver te krijgen dat hij er nu echt iets aan gaat doen.
Nee, die zijn pas volgend jaar weer. Bovendien heeft mijn leidinggevende na eerdere opmerkingen over zijn functioneren niets gedaan. Het is nu tijd dat er echt iets gaat gebeuren ik ben het zat.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:31 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heb je binnenkort geen evaluatie (of jaargesprek) waar je het naar voren kunt brengen?
Het is dus een bekend probleem? Wat is er dan precies?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, die zijn pas volgend jaar weer. Bovendien heeft mijn leidinggevende na eerdere opmerkingen over zijn functioneren niets gedaan. Het is nu tijd dat er echt iets gaat gebeuren ik ben het zat.
Nee, nog niet. Ga ik geen tijd voor hebben denk ik, vrij drukke week nu.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
BaasHoe staat het ermee?
Al GW2 gehaald?
Had ik maar geweten dat je interesse had, dan had ik er meer gehaald bij de tijdelijke 30 euro actie.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ga ik geen tijd voor hebben denk ik, vrij drukke week nu.
Shit, is die actie al voorbij?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had ik maar geweten dat je interesse had, dan had ik er meer gehaald bij de tijdelijke 30 euro actie.
Heb er 4 gehaald, 2 voor vrienden en 2 voor anderen.
Jep was al een tijd geleden, kwam er toevallig op de laatste dag langsquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Shit, is die actie al voorbij?
Helpt niet. Als je hem iets uitlegt dan lijkt het wel of hij niet luistert en als je daar iets over zegt tegen hem heeft dat geen effect. Als je zegt je kan dit beter zo doen geen reactie of een vaag excuus.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je niet eerst met de collega zelf praten ipv meteen te gaan snitchen
Ja zo lang hij er werkt al eigenlijk. Hij is langzaam, hij luistert niet naar uitleg.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:34 schreef Sammers het volgende:
[..]
Het is dus een bekend probleem? Wat is er dan precies?
Kaart het aan bij de baas van je leidinggevende. En zorg dat je niet alleen staat en voldoende 'bewijs' hebt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, die zijn pas volgend jaar weer. Bovendien heeft mijn leidinggevende na eerdere opmerkingen over zijn functioneren niets gedaan. Het is nu tijd dat er echt iets gaat gebeuren ik ben het zat.
Wel raar dat een leidinggevende daar niks aan doet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helpt niet. Als je hem iets uitlegt dan lijkt het wel of hij niet luistert en als je daar iets over zegt tegen hem heeft dat geen effect. Als je zegt je kan dit beter zo doen geen reactie of een vaag excuus.
[..]
Ja zo lang hij er werkt al eigenlijk. Hij is langzaam, hij luistert niet naar uitleg.
Volgende keer weerquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Awww. geen Silk.
Mijn hartje helemaal gebroken.
En raar dat ze hem aangenomen hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:39 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wel raar dat een leidinggevende daar niks aan doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |