Hmm oke. Mijn SGS met een nightly van CM9 (build van 19 juli) heeft 2940pnt. Das een heel stuk minder.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Antutu benchmark volgens mij.
hoe kom je daar nou weer bij dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:51 schreef Majinster het volgende:
Jammer dat het niet geleverd wordt met android 4.1, maar het is nog steeds een sexy gsm
http://file.ejiayu.com/at(...)eb22emvbaii9ra99.jpgquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou weer bij dan?
Vind dat er al redelijk wat schot in de zaak inzit, na de licentie die telefoons bijna gelijk uitgeleverd, reken maar dat wij snel aan de beurt komenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:50 schreef Landgeld het volgende:
Inderdaad. Na morgen hopelijk wat schot in de zaak.
Hopelijk........ pff
Volgens mij zijn de meeste foto's (behalve die van de zilverkleurige) juist van zeer recent. Onderstaande foto bijvoorbeeld is van vandaag. Heb er nog een foto bij gezet uit dezelfde serie waar de datum op staat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:06 schreef Downstar het volgende:
Die foto's zijn veelal oud die gepost zijn nu..
Daarnaast, mocht hij er nu niet gelijk opstaan, komt er met 95% zekerheid een update naar JellyBean
Denk dat je beter dit forum 2x per dag kan checken, mocht lightake ze verzonden hebben dan word het hier zo hard geschreeuwdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:26 schreef henkieve het volgende:
zo die g3 maakt prima fotos..het wachten duurt wel erg lang maar ok.. zo een beetje elke dag igg 2 x checken of er een status verandering is bij mijn lightake bestelling..
Ik vind ze toppie, denk dat als bij elke foto ver genoeg inzoomt het vervaagt, heb er niet teveel verstand van maar vind het er prima uitzien, als je echte foto's wil maken moet je een spiegelreflexcamera kopenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:55 schreef gz_robert het volgende:
Ik heb hier:
http://pan.baidu.com/share/link?shareid=67739&uk=571538340
even een zipje gedownload met wat onbewerkte foto's die met de camera van de G3 gemaakt zijn. Als je tot 100% inzoomt dan zie je dat de kwaliteit helaas niet al te best is (totaal geen detail, een slechte sensor dus). Maar ja, dat wist ik ook wel van tevoren en zal voor de meeste mensen hier ook geen punt zijn, denk ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daar betaal je dan 130 euro voorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:37 schreef gz_robert het volgende:
Nee sorry, ben het niet met jullie eens. De camera is echt niet best, best wel slecht eigenlijk. Ik heb een crop gemaakt (100%) en daar zie je dat de foto's totaal geen detail hebben. Het lijkt wel een schilderij, zo slecht. En die crop is nog gemaakt van iets dat redelijk op de voorgrond staat ook... Ook kan 'ie niet overweg met hoge contrasten, waardoor delen van foto's vaak overbelicht zullen zijn. Neem van mij aan, zelfs de goedkoopste HTC of Samsung maakt nog betere foto's en een vergelijking met een Sony of de iPhone ga ik maar helemaal niet aan beginnen... Het komt waarschijnlijk vooral doordat een heel goedkope sensor is gebruikt. Maar zoals ik al zei, het zal voor de meesten geen enkel punt zijn en de foto's zijn goed genoeg om fotootjes via Facebook te delen of zo...
Originele foto:
[ afbeelding ]
Crop:
[ afbeelding ]
Mijn Nikon DSLR maak veel betere foto's inderdaad. Schijttelefoon.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:40 schreef Mandéra het volgende:
[..]
en daar betaal je dan 130 euro voor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis echt niet minder goed dan veel telefoons hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:37 schreef gz_robert het volgende:
Nee sorry, ben het niet met jullie eens. De camera is echt niet best, best wel slecht eigenlijk. Ik heb een crop gemaakt (100%) en daar zie je dat de foto's totaal geen detail hebben. Het lijkt wel een schilderij, zo slecht. En die crop is nog gemaakt van iets dat redelijk op de voorgrond staat ook... Ook kan 'ie niet overweg met hoge contrasten, waardoor delen van foto's vaak overbelicht zullen zijn. Neem van mij aan, zelfs de goedkoopste HTC of Samsung maakt nog betere foto's en een vergelijking met een Sony of de iPhone ga ik maar helemaal niet aan beginnen... Het komt waarschijnlijk vooral doordat een heel goedkope sensor is gebruikt. Maar zoals ik al zei, het zal voor de meesten geen enkel punt zijn en de foto's zijn goed genoeg om fotootjes via Facebook te delen of zo...
Originele foto:
[ afbeelding ]
Crop:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |