Ik had hetzelfde.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:36 schreef Melkunie het volgende:
Van de derde foto gaat mijn OCD wel flink kriebelen zeg, dat speakergaasje...
Of het download toch alle fotos in een spoiler of deze quote zorgt daarvoor. In elk geval laadt deze pagina nog langzaam.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:26 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Zet dit spulletje even in een spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:52 schreef gz_robert het volgende:
Oké nog wat foto's:Nice! En een spoiler heeft idd geen zin. Fotos worden gewoon al geladen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit er klaar voor!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:00 schreef ebayaccountje het volgende:
Ik vind het wel leuk als je er wat meer plaatst
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:00 schreef ebayaccountje het volgende:
Ik vind het wel leuk als je er wat meer plaatst
Precies, kijk bij elke foto al bijna standaard naar de bovenkant van het schermquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:05 schreef Downstar het volgende:
Gooi maar vol..
gelijk een bevestiging dat niet alle G3's z'n productiefout qua scherm hebben
deze G3's sluiten mooi aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:26 schreef gz_robert het volgende:
Nou, nog een paar dan....Hoe heet die benchmark-app?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, en ik dacht dat het niet een heel representatieve app was (makkelijk te beďnvloeden).quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Antutu benchmark volgens mij.
Kan gebeuren. Wellicht met de verkeerde postbode mee geweestquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:28 schreef gz_robert het volgende:
Hier dus iemand die een barst in het scherm had:
[ afbeelding ]
Hmm oke. Mijn SGS met een nightly van CM9 (build van 19 juli) heeft 2940pnt. Das een heel stuk minder.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Antutu benchmark volgens mij.
hoe kom je daar nou weer bij dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:51 schreef Majinster het volgende:
Jammer dat het niet geleverd wordt met android 4.1, maar het is nog steeds een sexy gsm
http://file.ejiayu.com/at(...)eb22emvbaii9ra99.jpgquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou weer bij dan?
Vind dat er al redelijk wat schot in de zaak inzit, na de licentie die telefoons bijna gelijk uitgeleverd, reken maar dat wij snel aan de beurt komenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:50 schreef Landgeld het volgende:
Inderdaad. Na morgen hopelijk wat schot in de zaak.
Hopelijk........ pff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |