kiiiiiiijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:15 schreef Mandéra het volgende:
Gewoon rooten die handel: http://www.gizchina.com/2012/10/03/jiayu-g3-has-been-rooted/
Wat is het nadeel van rooten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:15 schreef Mandéra het volgende:
Gewoon rooten die handel: http://www.gizchina.com/2012/10/03/jiayu-g3-has-been-rooted/
Ja, bedankt joh.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:23 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Rooting_%28Android_OS%29
uiteraard kan je dat doen, met een applicatie als SETCPU (en de juiste android rom)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:37 schreef FastFox91 het volgende:
Als je kan overclocken, kan je dan ook downclocken? Als je 'm op 50% zet, levert dat dan merkbaar verschil op voor de batterijduur?
Heb je alle kritiek gelezenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:35 schreef gz_robert het volgende:
Hier een eerste review, met toch aardig wat kritiek... Begin eigenlijk al een beetje spijt te krijgen nu... Maar misschien valt het allemaal wel mee (hopelijk)...
http://www.microsofttrans(...)qfans.cc/pc/344.html
Wifi doet het, scherm doet het, benchmarks zijn prima. In vergelijking met een telefoon van 150 euro hier zal je niks te zeuren hebben over de kwaliteit. Er zijn vaak bij de eerste batch van issues. Dat is bij Samsung, Asus en ook andere Chinese merken zoals Ainol, Pipo etc vaak het geval.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:41 schreef rene90 het volgende:
zulke fouten zouden niet kunnen toch...
Stomme vraag misschien (ben nou eenmaal een iphone gewend) maar kan ik het "rooten" van je toestel vergelijken als een JailBreak op de iphone?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
kiiiiiiijk! daar zat ik op te wachten..
in iedergeval dan zeker dat je volledige market krijgt, en eventueel een overclockrom kan draaien later
Eken is echt 1 van de merken die ik zou vermijden als het op tablets aan komtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:26 schreef gz_robert het volgende:
Tablets kan ik over meepraten. Een tijd geleden kocht ik een mooie Chinese tablet (Eken A90), maar jammer genoeg waren de draadjes van de batterij niet aan de printplaat vastgesoldeerd... Wat ook niet gek was omdat de draadjes zelfs te kort waren. Heb toen zelf maar de batterij verplaatst, met superlijm weer vastgezet en de soldeerbout ter hand genomen... Heb nu een prima werkende tablet, maar ik weet vanaf nu dus dat ik nooit meer Chinese producten moet kopen als ze net nieuw zijn...
Ainol tablets zijn boven gemiddeld goed. Alleen de eerste batch heeft vaak problemen (zoals aangegeven).quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:28 schreef Xetran het volgende:
Ik had juist dan weer een budget tablet voor 100 euro die extreem goed gebouwd was. Echt niks op aan te merken en hij was netjes in een retail doos en in het plastic gehuld. dus goede dingen bestaan ook
Nee en ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:35 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien (ben nou eenmaal een iphone gewend) maar kan ik het "rooten" van je toestel vergelijken als een JailBreak op de iphone?
Niets voor jou dus zo te horen.quote:
Klinkt goed. Ik ga dit zeker proberen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
uiteraard kan je dat doen, met een applicatie als SETCPU (en de juiste android rom)
kun je zelfs profielen aan maken..
dat wanneer het scherm uit gaat de telefoon nog maar op 50% van zijn CPU kracht draait..of wanneer het bijv. onder een bepaald % batterij is..
zo heb ik dat ook met mijn wildfire, die is geroot loopt wanneer ik hem gebruik z'n 50% sneller dan normaal..500 vs 750 ofzo
daarnaast draai ik een profile, dat hij bij screen off naar 350 mhz gaat ofzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door gz_robert op 03-10-2012 16:29:59 ]
Houd dit wel in je achterhoofd:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:50 schreef gz_robert het volgende:
Hmm, ik heb even dit forum doorgekeken (er stromen al veel reviews en eerste ervaringen binnen) en het is duidelijk dat het productieproces nog voor verbetering vatbaar is, zeg maar. Ik zie aardig wat klachten, foto's van G3's met een barst in het scherm (out of the box), schermen die los zitten (gewoon niet goed gelijmd), lelijke naden... Maar ik zie ook veel positieve berichten en ben zeer aangenaam verrast over de kwaliteit van de camera (zie ).
Hier een paar foto's:
Vooralsnog zie ik weinig problemen en inderdaad de foto's en reviews zien er veelbelovend uitquote:Let op mensen. Bij andere Chinese merken is vaak de eerste batch niet helemaal 100% super. Wegens krappe marges leveren ze de eerste ''test'' batch gewoon uit.
Bij de G2 waren er ook problemen met het scherm bij de eerste batch (stof, dode pixel), achteraf betrof dit maar een aantal toestellen van de eerste batch.
Ook bij tablets (bijvoorbeeld Ainol), werden bij de eerste batch van de ELF II fout gesoldeerde units uitgeleverd. Op het forum liep het storm. Als je nu kijkt valt het allemaal reuze mee.
Alles wel een beetje in perspectief blijven bekijken. Er zijn 5.000 units uitgeleverd van een eerste productie batch, hoeveel hebben dit probleem 100?, 150?. Lijkt veel (en is het ook) maar zoals gezegd het is en blijft een eerste batch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet dit spulletje even in een spoiler?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:23 schreef gz_robert het volgende:
Hier nog wat pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel in een spoiler a.u.b Mobiel wordt ik hier niet blij vanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:27 schreef nodig het volgende:
Prachtige foto's, zowel van de jiayu zelf als shots van de camera van de jiayuBlijf ze posten
Ik had hetzelfde.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:36 schreef Melkunie het volgende:
Van de derde foto gaat mijn OCD wel flink kriebelen zeg, dat speakergaasje...
Of het download toch alle fotos in een spoiler of deze quote zorgt daarvoor. In elk geval laadt deze pagina nog langzaam.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:26 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Zet dit spulletje even in een spoiler?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:52 schreef gz_robert het volgende:
Oké nog wat foto's:Nice! En een spoiler heeft idd geen zin. Fotos worden gewoon al geladen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit er klaar voor!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:00 schreef ebayaccountje het volgende:
Ik vind het wel leuk als je er wat meer plaatst
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:00 schreef ebayaccountje het volgende:
Ik vind het wel leuk als je er wat meer plaatst
Precies, kijk bij elke foto al bijna standaard naar de bovenkant van het schermquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:05 schreef Downstar het volgende:
Gooi maar vol..
gelijk een bevestiging dat niet alle G3's z'n productiefout qua scherm hebben
deze G3's sluiten mooi aan
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:26 schreef gz_robert het volgende:
Nou, nog een paar dan....Hoe heet die benchmark-app?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, en ik dacht dat het niet een heel representatieve app was (makkelijk te beïnvloeden).quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Antutu benchmark volgens mij.
Kan gebeuren. Wellicht met de verkeerde postbode mee geweestquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:28 schreef gz_robert het volgende:
Hier dus iemand die een barst in het scherm had:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |