abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117541541
quote:
kiiiiiiijk :D! daar zat ik op te wachten..

in iedergeval dan zeker dat je volledige market krijgt, en eventueel een overclockrom kan draaien later :P
pi_117541638
quote:
Wat is het nadeel van rooten?
pi_117541668
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:20 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Wat is het nadeel van rooten?
Geen.
Geen referral hier.
pi_117541698
..Wat is rooten?
pi_117541751
Eigen apps installeren, apps downloaden en installeren, andere thema's installeren, noem maar op. :D
pi_117541798
Apps downloaden kan ook zonder root.

Voor de gemiddelde gebruiker heeft een root weinig toegevoegde waarde.
Geen referral hier.
pi_117542134
Root levert je verschillende extra functionaliteiten op.

Doormiddel van root kun je bepaalde systeem instellingen wijzigigen,
je kunt custom roms gaan draaien, waarbij je bijvoorbeeld je processor ook nog kan overclocken
( het verhogen van de snelheid, oftewel je telefoon word nog sneller :P, nadeel batterij sneller leeg :P..
maja er zit een beste accu in dus das wss niet echt een probleem voor mensen die een snellere telefoon willen :P)

Mooie functionaliteit die ook mogelijk is doormiddel van root, is backup mogelijkheden
zo is het mogelijk om je GEHELE telefoon(rom) te backuppen.. ipv alleen wat media zoals foto's en mp3 shit :)

door middel van root is het vaak ook mogelijk om standaard apps die standaard (zonder root dus:P) niet te verwijderen zijn toch te kunnen verwijderen enzo ;)

en zo zijn er nog wel wat functionaliteiten ;)

nadeel van root, tja gezien qua beveiligingsaspect niet de veiligste methode..
( je kan bij onprofessioneel gedrag, bijvoorbeeld systeemdata verwijderen enzo..)
pi_117542205
Als je kan overclocken, kan je dan ook downclocken? Als je 'm op 50% zet, levert dat dan merkbaar verschil op voor de batterijduur?
pi_117542456
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:37 schreef FastFox91 het volgende:
Als je kan overclocken, kan je dan ook downclocken? Als je 'm op 50% zet, levert dat dan merkbaar verschil op voor de batterijduur?
uiteraard kan je dat doen, met een applicatie als SETCPU (en de juiste android rom)
kun je zelfs profielen aan maken..

dat wanneer het scherm uit gaat de telefoon nog maar op 50% van zijn CPU kracht draait..of wanneer het bijv. onder een bepaald % batterij is..
zo heb ik dat ook met mijn wildfire, die is geroot loopt wanneer ik hem gebruik z'n 50% sneller dan normaal..500 vs 750 ofzo

daarnaast draai ik een profile, dat hij bij screen off naar 350 mhz gaat ofzo..
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:07:28 #162
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117543196
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:35 schreef gz_robert het volgende:
Hier een eerste review, met toch aardig wat kritiek... Begin eigenlijk al een beetje spijt te krijgen nu... Maar misschien valt het allemaal wel mee (hopelijk)...

http://www.microsofttrans(...)qfans.cc/pc/344.html
Heb je alle kritiek gelezen :')? 3/4 slaat gewoon nergens op en is zeer makkelijk te verhelpen.
Bedoel zeuren over een screenprotector van 5 yuan :')?!

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:41 schreef rene90 het volgende:
zulke fouten zouden niet kunnen toch...
Wifi doet het, scherm doet het, benchmarks zijn prima. In vergelijking met een telefoon van 150 euro hier zal je niks te zeuren hebben over de kwaliteit. Er zijn vaak bij de eerste batch van issues. Dat is bij Samsung, Asus en ook andere Chinese merken zoals Ainol, Pipo etc vaak het geval.

Denk dat het allemaal wel mee valt.

Let op mensen. Bij andere Chinese merken is vaak de eerste batch niet helemaal 100% super. Wegens krappe marges leveren ze de eerste ''test'' batch gewoon uit.
Bij de G2 waren er ook problemen met het scherm bij de eerste batch (stof, dode pixel), achteraf betrof dit maar een aantal toestellen van de eerste batch.
Ook bij tablets (bijvoorbeeld Ainol), werden bij de eerste batch van de ELF II fout gesoldeerde units uitgeleverd. Op het forum liep het storm. Als je nu kijkt valt het allemaal reuze mee.

Alles wel een beetje in perspectief blijven bekijken. Er zijn 5.000 units uitgeleverd van een eerste productie batch, hoeveel hebben dit probleem 100?, 150?. Lijkt veel (en is het ook) maar zoals gezegd het is en blijft een eerste batch!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117543855
Tablets kan ik over meepraten. Een tijd geleden kocht ik een mooie Chinese tablet (Eken A90), maar jammer genoeg waren de draadjes van de batterij niet aan de printplaat vastgesoldeerd... Wat ook niet gek was omdat de draadjes zelfs te kort waren. Heb toen zelf maar de batterij verplaatst, met superlijm weer vastgezet en de soldeerbout ter hand genomen... Heb nu een prima werkende tablet, maar ik weet vanaf nu dus dat ik nooit meer Chinese producten moet kopen als ze net nieuw zijn...
pi_117543922
Ik had juist dan weer een budget tablet voor 100 euro die extreem goed gebouwd was. Echt niks op aan te merken en hij was netjes in een retail doos en in het plastic gehuld. dus goede dingen bestaan ook :P
pi_117544178
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:17 schreef Downstar het volgende:

[..]

kiiiiiiijk :D! daar zat ik op te wachten..

in iedergeval dan zeker dat je volledige market krijgt, en eventueel een overclockrom kan draaien later :P
Stomme vraag misschien (ben nou eenmaal een iphone gewend) maar kan ik het "rooten" van je toestel vergelijken als een JailBreak op de iphone?

EDIT: had de posts hierboven nog niet allemaal gelezen ;)
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:37:25 #166
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117544244
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:26 schreef gz_robert het volgende:
Tablets kan ik over meepraten. Een tijd geleden kocht ik een mooie Chinese tablet (Eken A90), maar jammer genoeg waren de draadjes van de batterij niet aan de printplaat vastgesoldeerd... Wat ook niet gek was omdat de draadjes zelfs te kort waren. Heb toen zelf maar de batterij verplaatst, met superlijm weer vastgezet en de soldeerbout ter hand genomen... Heb nu een prima werkende tablet, maar ik weet vanaf nu dus dat ik nooit meer Chinese producten moet kopen als ze net nieuw zijn...
Eken is echt 1 van de merken die ik zou vermijden als het op tablets aan komt :P!
quote:
7s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:28 schreef Xetran het volgende:
Ik had juist dan weer een budget tablet voor 100 euro die extreem goed gebouwd was. Echt niks op aan te merken en hij was netjes in een retail doos en in het plastic gehuld. dus goede dingen bestaan ook :P
Ainol tablets zijn boven gemiddeld goed. Alleen de eerste batch heeft vaak problemen (zoals aangegeven).
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:35 schreef dj_ko het volgende:

[..]

Stomme vraag misschien (ben nou eenmaal een iphone gewend) maar kan ik het "rooten" van je toestel vergelijken als een JailBreak op de iphone?
Nee en ja.
Apps kan je altijd installeren (ook zonder root), maar qua aanpassingen van het systeem (meer icoontjes op je homescreen, etc komt het wel deels overeen.

Zie het als administrator rechten krijgen en kunnen spelen in de bios en het systeem van je PC.
pi_117545300
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:44 schreef emmyemmy het volgende:

[..]

Ja, bedankt joh.
Niets voor jou dus zo te horen. ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:46 schreef Downstar het volgende:

[..]

uiteraard kan je dat doen, met een applicatie als SETCPU (en de juiste android rom)
kun je zelfs profielen aan maken..

dat wanneer het scherm uit gaat de telefoon nog maar op 50% van zijn CPU kracht draait..of wanneer het bijv. onder een bepaald % batterij is..
zo heb ik dat ook met mijn wildfire, die is geroot loopt wanneer ik hem gebruik z'n 50% sneller dan normaal..500 vs 750 ofzo

daarnaast draai ik een profile, dat hij bij screen off naar 350 mhz gaat ofzo..
Klinkt goed. Ik ga dit zeker proberen.
pi_117549499
Hmm, ik heb even dit forum doorgekeken (er stromen al veel reviews en eerste ervaringen binnen) en het is duidelijk dat het productieproces nog voor verbetering vatbaar is, zeg maar. Ik zie aardig wat klachten, foto's van G3's met een barst in het scherm (out of the box), schermen die los zitten (gewoon niet goed gelijmd), lelijke naden... Maar ik zie ook veel positieve berichten en ben zeer aangenaam verrast over de kwaliteit van de camera (zie ).

Hier een paar foto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door gz_robert op 03-10-2012 16:29:59 ]
  woensdag 3 oktober 2012 @ 15:57:04 #169
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117549737
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:50 schreef gz_robert het volgende:
Hmm, ik heb even dit forum doorgekeken (er stromen al veel reviews en eerste ervaringen binnen) en het is duidelijk dat het productieproces nog voor verbetering vatbaar is, zeg maar. Ik zie aardig wat klachten, foto's van G3's met een barst in het scherm (out of the box), schermen die los zitten (gewoon niet goed gelijmd), lelijke naden... Maar ik zie ook veel positieve berichten en ben zeer aangenaam verrast over de kwaliteit van de camera (zie ).

Hier een paar foto's:

Houd dit wel in je achterhoofd:
quote:
Let op mensen. Bij andere Chinese merken is vaak de eerste batch niet helemaal 100% super. Wegens krappe marges leveren ze de eerste ''test'' batch gewoon uit.
Bij de G2 waren er ook problemen met het scherm bij de eerste batch (stof, dode pixel), achteraf betrof dit maar een aantal toestellen van de eerste batch.
Ook bij tablets (bijvoorbeeld Ainol), werden bij de eerste batch van de ELF II fout gesoldeerde units uitgeleverd. Op het forum liep het storm. Als je nu kijkt valt het allemaal reuze mee.

Alles wel een beetje in perspectief blijven bekijken. Er zijn 5.000 units uitgeleverd van een eerste productie batch, hoeveel hebben dit probleem 100?, 150?. Lijkt veel (en is het ook) maar zoals gezegd het is en blijft een eerste batch!
Vooralsnog zie ik weinig problemen en inderdaad de foto's en reviews zien er veelbelovend uit :D!
pi_117549834
Oh hier nog die pagina met foto's die met de camera van de G3 zijn gemaakt. Ziet er heel goed uit!

http://bbs.ejiayu.com/for(...)&tid=254038&ctid=362
pi_117550129
Het komt allemaal vast wel goed met dat ding :-)
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:15:13 #172
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117550357
Hopen dat de 2e batch beter is en dat wij geen phones uit de eerste batch krijgen.
pi_117550485
Foto's zien er erg goed uit.

Zolang er geen problemen zijn met het scherm dat boven niet flush is met de behuizing, wordt dit een top telefoon.
Geen referral hier.
pi_117550530
ach hij zal vast wel beter zijn dan mijn Samsung GT-E1180 XD
pi_117550621
nvm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')