SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
[ Bericht 1% gewijzigd door StijnDa op 01-10-2012 17:12:48 ]
Na 2 seizoenen had hij al 94 pace (met de oude squads) ook had hij redelijke finishing en goede dribbling maar hij kon totaal niet koppen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik had hem ook met career
88 pace had 'ie ofzo.
Benfica - Barca en Juve - Shakthar is wel interresantquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:45 schreef DutchSL het volgende:
20:45 FC Nordsjaelland ? - ? Chelsea
20:45 Juventus ? - ? Shakhtar Donetsk
20:45 BATE Borisov ? - ? Bayern Munich
20:45 Valencia ? - ? Lille
18:00 Spartak Moscow ? - ? Celtic
20:45 Benfica ? - ? Barcelona
20:45 CFR Cluj ? - ? Manchester U.
20:45 Galatasaray ? - ? Braga
Dit moet op papier zo'n beetje de minst interessante CL avond ooit zijn
Puur zaadquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:45 schreef DutchSL het volgende:
20:45 FC Nordsjaelland ? - ? Chelsea
20:45 Juventus ? - ? Shakhtar Donetsk
20:45 BATE Borisov ? - ? Bayern Munich
20:45 Valencia ? - ? Lille
18:00 Spartak Moscow ? - ? Celtic
20:45 Benfica ? - ? Barcelona
20:45 CFR Cluj ? - ? Manchester U.
20:45 Galatasaray ? - ? Braga
Dit moet op papier zo'n beetje de minst interessante CL avond ooit zijn
Ik wilde hetzelfde voorstellenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:47 schreef Toefjes het volgende:
Stijn wilt vast die foto wel even uit de OP halen
Alsof de OP gelezen wordt. hoe vaak hier niet de vraag hoe je moet handelen..quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:48 schreef BDIL het volgende:
Mag dit in het OP :
waarom zijn spelers ineens duur ?
Schaarste zorgt voor een hoge prijsAan begin van FUT weinig coins -> lagere prijzen, meer pakjes open bij release en meer geld in het spel zelf gepompt -> grotere vraag naar die spelers -> stijging prijs van spelers met een lagere card weight
Dan kunnen we ze negerenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alsof de OP gelezen wordt. hoe vaak hier niet de vraag hoe je moet handelen..
ja, ik ben nu op het werk, en ik werk in Rotterdam. En als Rotterdammers dit soort dingen zien, gaan ze dingen slopen etc.quote:
Ik hou me nog rustigquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, ik ben nu op het werk, en ik werk in Rotterdam. En als Rotterdammers dit soort dingen zien, gaan ze dingen slopen etc.
Je hebt in Rotterdam ook veel van die Ajacieden hoor. Successupportersquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, ik ben nu op het werk, en ik werk in Rotterdam. En als Rotterdammers dit soort dingen zien, gaan ze dingen slopen etc.
Meeclubben vanavond?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb ik van voetbalzone
nu ff lekker thuis home alone potjes spelen en die hard coins krijgen![]()
Mlsquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:59 schreef Ramboetan het volgende:
Aii net de finale verloren in de bronzen cup met mijn eredivisie team. Leuk team, voor hooi met 4* skills en 88 pace :p. Ik speel 433 en ik kon niet vel inbrengen tegen een gast die een engels team had met bliksemsnelle spelers in 4411 formatie. 3-1 verloren.
Ik vind 4321 eigenlijk een fijnere formatie, in fifa 12 vooral, maar nu moet ik dat rw->rf en lw>lf kaarten voor kopen. Is dat het waard?
Wat zijn de leukste competities om bronzen teams te maken.
Wat is diequote:Op maandag 1 oktober 2012 17:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
../\
/\\//\
\//\\/
..\/
Dat is mijn antwoord.
Als hij 99 contract heeft moet je hem wat boven de marktprijs verkopen. Altijd wel iemand die hem koopt dan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:03 schreef Anonymous61 het volgende:
Ik ga denk barzagli verkopen maar hij heeft 99 contract.. doen of? ogbonna,bonucci of chiellini halen?
AguerroooOoOoOooOoOquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:05 schreef Flashbag het volgende:
Welke 2 spelers zijn beste ST in een 4-1-2-1-2 premier league team.
Zit te twijfelen tussen: Tevez, Balotelli, Torres, van Persie
Engelse bronzes zijn best wel overpowered dit jaar, maar MLS bronzes zullen dit jaar ook wel weer goed zijn en Franse bronzes of Ligue 2 bronzes zijn ook goed.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:59 schreef Ramboetan het volgende:
Aii net de finale verloren in de bronzen cup met mijn eredivisie team. Leuk team, voor hooi met 4* skills en 88 pace :p. Ik speel 433 en ik kon niet vel inbrengen tegen een gast die een engels team had met bliksemsnelle spelers in 4411 formatie. 3-1 verloren.
Ik vind 4321 eigenlijk een fijnere formatie, in fifa 12 vooral, maar nu moet ik dat rw->rf en lw>lf kaarten voor kopen. Is dat het waard?
Wat zijn de leukste competities om bronzen teams te maken.
Ik vond kagawa eigenlijk helemaal niet zo goed. Heb nu poldoski op zijn plek.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:06 schreef marcie216 het volgende:
Sparen voor een 4222 team met Balotelli en Kagawa
Die zijn dit jaar ook weer goed ja, met 2 hele goede CBs die vorig jaar nog low rated silvers waren. Verder is Kim Kwang Suk er nog steeds met 93 pace, voor de rest heb ik nog niet echt goed naar K-League bronzes gekeken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:07 schreef DutchSL het volgende:
Beste tegenstander die ik had bij bronzes had een Koreaans team met ziek veel pace.
Een wulpse rondborstige dame.quote:
Kim Kwang Suk had ik gister nog in mijn pack.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zijn dit jaar ook weer goed ja, met 2 hele goede CBs die vorig jaar nog low rated silvers waren. Verder is Kim Kwang Suk er nog steeds met 93 pace, voor de rest heb ik nog niet echt goed naar K-League bronzes gekeken.
Hmm, Kagawa lijkt mij echt een beest, zijn schotquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vond kagawa eigenlijk helemaal niet zo goed. Heb nu poldoski op zijn plek.
Larsson is de nieuwe Oduro (alleen dan een andere competitie) want hij heeft 92 pace en ook heeft hij betere shooting.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:10 schreef DutchSL het volgende:
Ik moest ook een keer tegen een Duitser die liet Larsson invallen, die had denk ik een +10 kaartje want die rende mijn Opara er uit alsof het van Buyten was.
Ook op CM gewoon beesten. Hebben ook een prima schot en kopbal. Heb nog Cabaye erbij staan maar die ga ik vervangen door Fellaini of Touré denk ik.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Sissoko en Diaby zijn zo achterlijk goed als CDM's in een 352.Die lopen echt letterlijk alles dicht.
De nieuwe Konnecke dus, die had ook 60 shooting vorig jaar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Larsson is de nieuwe Oduro (alleen dan een andere competitie) want hij heeft 92 pace en ook heeft hij betere shooting.
Dank je, ik ga rondkijken!quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Engelse bronzes zijn best wel overpowered dit jaar, maar MLS bronzes zullen dit jaar ook wel weer goed zijn en Franse bronzes of Ligue 2 bronzes zijn ook goed.
Maar Larsson heeft 78 shot power en gek genoeg 77 vision. Bijna alle snelle Duitse bronzes zijn nu RM trouwensquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De nieuwe Konnecke dus, die had ook 60 shooting vorig jaar.
Nicequote:
Leuk om Larsson op de bank te hebben als het echt niet looptquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar Larsson heeft 78 shot power en gek genoeg 77 vision. Bijna alle snelle Duitse bronzes zijn nu RM trouwens
Ja, of Slew die nu ineens 1.91 is en 91 pace heeft.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:17 schreef laucas het volgende:
[..]
Leuk om Larsson op de bank te hebben als het echt niet loopt
1.2kquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:23 schreef Covati het volgende:
Yo mensen, kheb mijn italiaanse triestheid flagship weggedaan en ben nu met winst aan het verkopen >:D, maar kan de prijs van montolivo niet vinden, zelfs niet buy now van 75K -_- dus Miss weet een van jullie goede prijs voor die gozer
wutquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:23 schreef Covati het volgende:
Yo mensen, kheb mijn italiaanse triestheid flagship weggedaan en ben nu met winst aan het verkopen >:D, maar kan de prijs van montolivo niet vinden, zelfs niet buy now van 75K -_- dus Miss weet een van jullie goede prijs voor die gozer
hey ik ga alles verkopen ik speel niet echt lekker met mijn serie a heb 4-1-2-1-2quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:23 schreef Proxzor het volgende:
Waarom is 41212 zo duur aaaaaaargh, heb er nu al spijt van dat ik deze gekozen heb
Ooit gehoord van leestekens ?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:27 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
hey ik ga alles verkopen ik speel niet echt lekker met mijn serie a heb 4-1-2-1-2
Iedereen kan temperenquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:28 schreef Ferdii het volgende:
Whehehe heb je zulke dure spelers, ga je er alsnog met 8-2 af tegen mijn amateur duitsers omdat je te dom bent om onderlinge links te regelen
Hoe komen dit soort figuren aan zo'n team?
[ afbeelding ]
Nee, maar dan leest het beter en krijg je waarschijnlijk meer reactiesquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:30 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Ow sorry man, is dit een toets dan?
Nee, wel een forum waar mensen fatsoenlijk Nederlands kunnen typen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:30 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Ow sorry man, is dit een toets dan?
Ik speel altijd ultra aanvallendquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:26 schreef Confetti het volgende:
1e divisie met grote overmacht gewonnen![]()
Je moet echt vuur met vuur bestrijden.
Ik raad iedereen aan om ultra-defensive te spelen of op zijn minst defensive. Je kan het laf noemen maar de balans is gewoon ver te zoeken als je op normal speelt.
wie ga je verkopen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:27 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
hey ik ga alles verkopen ik speel niet echt lekker met mijn serie a heb 4-1-2-1-2
Jij speelt ps3 toch? lama danquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:35 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Heel mijn serie a team en zilveren spelers..
Vorig jaar rond deze tijd was Robben meer dan 300k hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:37 schreef Toefjes het volgende:
Prijs van Robben is wel bizar. Hij is van 90 vorig jaar naar 88 dit jaar gegaan, maar zijn prijs is bjna het niveau van vorig jaar.
Vond ribéry nog meer overpricedquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:37 schreef Toefjes het volgende:
Prijs van Robben is wel bizar. Hij is van 90 vorig jaar naar 88 dit jaar gegaan, maar zijn prijs is bjna het niveau van vorig jaar.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:30 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Goedmiddag! Eindelijk FIFA 13, en de 50k aangetikt, vanochtend in mijn ST pakje Del Bosque en CAM > CM dus dat tikte lekker aan! Nu team verkopen, niet echt tevreden over.. iemand tips voor een lekker team?!
Wanneer is de eerste HH?
Ow, dacht dat hij rond hetzelfde niveau zat. Mijn fout danquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar rond deze tijd was Robben meer dan 300k hoor
Neem maar een bronzen asian team.quote:
Sterkte man.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:41 schreef KrAlex het volgende:
GVD, beste speler in de Turkse voetbal geschiedenis heeft vandaag afscheid genomen van ons door een conflict met de trainer.
Alex heeft via Twitter laten weten dat zijn contract is ontbonden. Dit komt echt hard aan, kan en wil het gewoon niet geloven.
Güle güle, büyük kaptan!
Hassan Sas is beter manquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:41 schreef KrAlex het volgende:
GVD, beste speler in de Turkse voetbal geschiedenis heeft vandaag afscheid genomen van ons door een conflict met de trainer.
Alex heeft via Twitter laten weten dat zijn contract is ontbonden. Dit komt echt hard aan, kan en wil het gewoon niet geloven.
Güle güle, büyük kaptan!
De pleuris gaat uitbreken bij de eerste de beste thuis wedstrijd van Fenerbahce. 50.000 man die het bestuur en technische staff gaat vragen om op te stappen. Want zo behandel je een man niet die 2 weken terug nog een standbeeld kreeg.quote:
Pujol, har harquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
1. Noem dan nog één speler in ieder geval.
2. Dat kunnen wij niet weten.
Dat worden wrede rellen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:44 schreef KrAlex het volgende:
[..]
De pleuris gaat uitbreken bij de eerste de beste thuis wedstrijd van Fenerbahce. 50.000 man die het bestuur en technische staff gaat vragen om op te stappen. Want zo behandel je een man niet die 2 weken terug nog een standbeeld kreeg.
Ik zou ook een vervanger zoeken voor anita als ik jou was, vind hem persoonlijk niet fijn spelen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:50 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/fifa/squads/82003/#
Mensen tips?
Ik zoek een vervanger voor Kagawa, want die vent is te duur
EEN LURKER!quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:50 schreef BananaKingg het volgende:
Hallo ik volg dit forum nu al een paar dagen en heb nu de moeite genomen om een account te maken, hehe. Ik heb zo'n 200K en wil eens een goed solide Goud team(naast mijn zilveren eredivisie team), dat ik niet na 3dagen weer verkoop. Iemand suggesties?
Ik heb het team nog niet gemaakt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:51 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ik zou ook een vervanger zoeken voor anita als ik jou was, vind hem persoonlijk niet fijn spelen.
Anita is juist een baas(je)!quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:51 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ik zou ook een vervanger zoeken voor anita als ik jou was, vind hem persoonlijk niet fijn spelen.
Belgen, evt met Fransen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:50 schreef BananaKingg het volgende:
Hallo ik volg dit forum nu al een paar dagen en heb nu de moeite genomen om een account te maken, hehe. Ik heb zo'n 200K en wil eens een goed solide Goud team(naast mijn zilveren eredivisie team), dat ik niet na 3dagen weer verkoop. Iemand suggesties?
Ze hebben alleen totaal geen RV/LV spelers op een LV na die 77ovr heeftquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:51 schreef Proxzor het volgende:
[..]
EEN LURKER!
Ik zou een italiaans team maken als ik jou was, redelijk goedkoop vergeleken met de kwaliteit spelers die je er in kan zetten
quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:47 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]HAHAHA ZELDEN ZO GELACHEN!!
Hehequote:Op maandag 1 oktober 2012 17:51 schreef Proxzor het volgende:
[..]
EEN LURKER!
Ik zou een italiaans team maken als ik jou was, redelijk goedkoop vergeleken met de kwaliteit spelers die je er in kan zetten
RV LV? WAT ZIJN AL DEZE TERMEN? engels graagquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:53 schreef Covati het volgende:
[..]
Ze hebben alleen totaal geen RV/LV spelers op een LV na die 77ovr heeft
Timmy turner?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:54 schreef BananaKingg het volgende:
[..]
Hehe
Oki dankje ik ga eens kijken
Giovinco? Maggio? Pepe?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:53 schreef Covati het volgende:
[..]
Ze hebben alleen totaal geen RV/LV spelers op een LV na die 77ovr heeft
LOLquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ah ik heb hem net voor 10 gekocht.
Ik heb er even 2 op gezet met 750 en 1000 buy nowquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:53 schreef Vijf_voor het volgende:
Ze bieden bij 1min >750 en mijn bal verkocht voor 1000
Altijd grappig om van die mensen pakkie te geven, je hoort ze gewoon lachen als ze de opstelling zien en dan inmaken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Met bronzes is het echt goed te doen tegen gold teams zonder chem
Benson en Lumu lopen overal door heen en mn middenveld legt de bal maar neer waar ik m wil hebben
Je kan maar tot 834. Soms lukt het niet in 1x en moet je het in kleinere stappen doen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:05 schreef knux het volgende:
Ik ben dus ook op het pad gekomen van de CE om naar de 59th minute te skippen, maar zodra ik naar (bv) pagina 1500 wil springen, krijg ik dat er geen matching results zijn gevonden.
Iemand enig idee?
Gebruik deze methode:
Gewoon dankbaar gebruik van maken haha, zijn fout om rood te pakken!quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:12 schreef Ferdii het volgende:
Sommige tegenstanders
Sta 1-0 voor, krijgt zijn rb een rode kaart. Dat natuurlijk handig uitgebuit en zowat elke aanval over links laten lopen, liep daardoor snel uit en gewonnen met 6-0
Krijg ik een berichtje van die gaapt dat ik een Pussy ben omdat ik ineens vanaf links voorzetten ging geven
Idd, eigen schuld dusquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:14 schreef Tim86 het volgende:
Welke mongool is er dan ook zo stom om daarna niet je formatie aan te passen..
Doe ff plaatje posten dan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:16 schreef HulkHeld het volgende:
Het uitshirt van Wolverhampton is gaaf man!
We zijn bijna naamgenotenquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:18 schreef GieJay het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn beste aankoop tot nu toe, waarde zo'n 35.000
Had hem vandaag nog in een pakje, vond hem niet zo bijzonder.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:16 schreef HulkHeld het volgende:
Het uitshirt van Wolverhampton is gaaf man!
Puushquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja ik vraag me af hoe jullie dat zo snel doen? Gewoon in paint opslaan en dan hier plaatsen?
Top, we hebben een nieuw lid en net de beker gehaaldquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:19 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik doe na het eten ook wel ff mee
Google het.quote:
Hij had toch al bonje met die trainer?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:20 schreef Snorrenbaard het volgende:
Alex contract ontbonden bij Fener, jammer KrAlex...
Die 50 is onzin, bij tweakers alleen al waren het er 50. In mijn vriendenkring ook al 5. Denk eerder 500.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:20 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb bol.com naar aanleiding van het bericht op nu.nl een mail geschreven. Heb ze gemaild dat wanneer ze met het hand over het hart strijken en de laptops leveren dit weer een nieuw bericht in de media op zou leveren, hetgeen goedkope en positieve reclame zou zijn voor bol.com. Het waren er maar 50. Waarvan ongeveer 10 aan fokkers
Puur door de pacequote:Op maandag 1 oktober 2012 18:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom is David Luiz zo schandalig duur?
Die bakt er in het echt niets van en heeft ook hier geen geweldige stats
Cultfiguur op FIFA.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom is David Luiz zo schandalig duur?
Die bakt er in het echt niets van en heeft ook hier geen geweldige stats
Van 78, valt toch wel mee hoe goed dat is?quote:
Als CB is dat best wel erg snelquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Van 78, valt toch wel mee hoe goed dat is?
is ie zo goed weer?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:24 schreef Anonymous61 het volgende:
`Jongens koop Ba en enjoy your goals! OP pff
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:20 schreef Snorrenbaard het volgende:
Alex contract ontbonden bij Fener, jammer KrAlex...
Ow. Op nu.nl staat 50, vandaarquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:22 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Die 50 is onzin, bij tweakers alleen al waren het er 50. In mijn vriendenkring ook al 5. Denk eerder 500.
Sessegnon ipv kagawaquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:50 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/fifa/squads/82003/#
Mensen tips?
Ik zoek een vervanger voor Kagawa, want die vent is te duur
Ik ook idd, echt kutquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:30 schreef KrAlex het volgende:
Is her normaal dat je met CE niet meer naar de 59th minute kan? Als ik boven pagina 800 kom krijg ik al een foutmelding.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:30 schreef Tim86 het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)genlijk-nog-op-hyves
Kennelijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:30 schreef KrAlex het volgende:
Is her normaal dat je met CE niet meer naar de 59th minute kan? Als ik boven pagina 800 kom krijg ik al een foutmelding.
Dat transgender gebeuren!quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:30 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:30 schreef Tim86 het volgende:
Omdat iedereen gouden packs opent met echt geld nu en er daardoor miljoenen op de markt komen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:34 schreef Ramboetan het volgende:
waarom worden bronzen fitness kaarten voor meer dan 500 verkocht en gouden niet eens voor 150?
L2 + dubbel R1quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:33 schreef fetss het volgende:
Hoe "wip" je de bal op als je de bal aangespeeld krijgt met de rug naar de goal?
De derde van die linkquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:30 schreef Tim86 het volgende:
Die profielfotoquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
De derde van die link
http://sidhe-banshee.hyve(...)_1=1&mb=1505357876.1.|6||14339469|||19||69872838|1nCK83JQ||8||1505357876|utkZ|&__state__=2
R1 ingedrukt houden volgens mijquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:33 schreef fetss het volgende:
Hoe "wip" je de bal op als je de bal aangespeeld krijgt met de rug naar de goal?
Fuck youquote:
Ook als ik Kagawa wel kon betalenquote:
Sessegnon natuurlijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ook als ik Kagawa wel kon betalen?
Ik twijfel Dembele of Sessegnon
maar als je dan fitness nodig hebt koop je toch een gouden oor 150 ipv van een bronzen voor 500?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Omdat iedereen gouden packs opent met echt geld nu en er daardoor miljoenen op de markt komen.
Kagawa > Sessegnonquote:
Ik heb in mijn BPL team Wilshere--Milner--Kagawaquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ook als ik Kagawa wel kon betalen?
Ik twijfel Dembele of Sessegnon
Heb je dequote:Op maandag 1 oktober 2012 18:41 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is pas 16 heeft tegen Hajduk Split in de derby een goede 1e indruk gelaten en top clubs willen hem nu alWel een fenomeen in de jeugd
Bij mij gaat hem om 4222 Kagawa CAMquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb in mijn BPL team Wilshere--Milner--Kagawa
Nee, hoezo ?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je deemoticon ontdekt ofzo
Cabralquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie op LM in een NL/Eredivisie silver team?
Gebruik je ineens vet vaakquote:
Koevermansquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie op LM in een NL/Eredivisie silver team?
In stapjes doen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:30 schreef KrAlex het volgende:
En 77 vision maar dat komt omdat hij zijn ogen altijd half open heeftquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:43 schreef DutchSL het volgende:
Sessegnon want 5* weak foot
En Kagawa heeft maar 59 crossingzelfs zijn 38e IF vorig jaar had maar matige crossing.
3 x max vandaagquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
En 77 vision maar dat komt omdat hij zijn ogen altijd half open heeft
Lacist! TL gemacht.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
En 77 vision maar dat komt omdat hij zijn ogen altijd half open heeft
Oke bedankt. Ik wou graag een team met Kagawa door zijn schot. Maar dan pak ik Balotelli + Adebayor in de spits. En rammen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:43 schreef DutchSL het volgende:
Sessegnon want 5* weak foot
En Kagawa heeft maar 59 crossingzelfs zijn 38e IF vorig jaar had maar matige crossing.
Want hij is goed op LM en niet alleen op LWquote:
Alleen geen zeepje laten vallen in de kleedkamer na de wedstrijd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke bedankt. Ik wou graag een team met Kagawa door zijn schot. Maar dan pak ik Balotelli + Adebayor in de spits. En rammen.
Daar heb ik Anita + Vertonghen voor gekochtquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alleen geen zeepje laten vallen in de kleedkamer na de wedstrijd.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Daar heb ik Anita + Vertonghen voor gekocht
Wat schets je?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Daar heb ik Anita + Vertonghen voor gekocht
Dat het homofielen zijnquote:
Ik denk een douchetafereel bij ajax (LOL IK SCHRIJF HET ZONDER KAPITAAL NU GAAN MENSEN HUILIE HUILIE DOEN)quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:49 schreef Reemi het volgende:
Gewonnen van een 5atb team met IF Kos, Luiz, Toure en Emenike in de spits (iedereen 9 chem) met dit team.
[ afbeelding ]
Goaltje Hoesen.
O maar dan kan je toch beter feyenoord spelers kopen? HAR HAR XD.quote:
Goed gedaan brave jongen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:49 schreef Reemi het volgende:
Gewonnen van een 5atb team met IF Kos, Luiz, Yaya Toure en Emenike in de spits (iedereen 9 chem) met dit team.
[ afbeelding ]
Goaltje Hoesen.
Zelden zo'n kutteam gezien. Dudeweiser is er niets bij.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:49 schreef Reemi het volgende:
Gewonnen van een 5atb team met IF Kos, Luiz, Yaya Toure en Emenike in de spits (iedereen 9 chem) met dit team.
[ afbeelding ]
Goaltje Hoesen.
Feyenoord en neequote:Op maandag 1 oktober 2012 18:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
O maar dan kan je toch beter feyenoord spelers kopen? HAR HAR XD.
Bazenteamquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:49 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Goaltje Hoesen.
Prima teampje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zelden zo'n kutteam gezien. Dudeweiser is er niets bij.
Dat zei ik.quote:
Nieuw teamquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:52 schreef forztwente het volgende:
Iemand nog tips voor dit team?: http://www.ea.com/uk/foot(...)off#jHE2IcjGnHwt4:pc
Ik heb nog 30.000 coints. Ik kan voor Castagnios gaan of zal ik een compleet nieuw elftal maken?
haters gaan hatenquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zelden zo'n kutteam gezien. Dudeweiser is er niets bij.
mijn school is de enige die 2 dagen vrij heeftquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sinds wanneer in Leiden in twee dagen ontzet
Demouge schijnt erg goed te zijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:54 schreef marcie216 het volgende:
Crouch of Jones voor een tijdje tot ik Balo kan kopen?
Gewoon balobaas kopenquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:54 schreef marcie216 het volgende:
Als het jaarlijkse pauperfeest in de plaats van mijn school is krijgen we gewoon de laatste twee uren vrij! Dat was echt fantastisch.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mijn school is de enige die 2 dagen vrij heeft![]()
Jones, kijk die stats. Ziekelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:54 schreef marcie216 het volgende:
Ik moest net tegen crouch, kopt er 2 in, en ramt er 2 het kruis inquote:
Moet wachten tot er iemand verkooptquote:
Ik weet niet of mensen de hele dag woorden als lelijk, zielig en sneu naar je hoofd toe slingeren, maar je hoeft ze hier echt niet te gebruiken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:55 schreef Covati het volgende:
Bijna 30K winst op mijn lelijke italianen
Vallen ook wel weer mee hoorquote:
Je kan hem kopen, ik heb net iemand verkochtquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Moet wachten tot er iemand verkoopt
Ik weet niet wat je zoekt in een team of je enkele type spelers een voorkeur geeftquote:
Thanks, even snel doen danquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan hem kopen, ik heb net iemand verkocht
Vooral snelle buitenspelers en sterke centrale verdedigersquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je zoekt in een team of je enkele type spelers een voorkeur geeft
Ga dan even naar je TP ofzo en dan weer watchlistquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:56 schreef StijnDa het volgende:
IdiootIk heb soms dat de 'Make bid' button grijs blijft als ik iets invoer. Ja dan verlies ik de bidwar ja
Ja, maar is soms te laat.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga dan even naar je TP ofzo en dan weer watchlist
Oh nu blijven er nog maar 100 opties overquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:56 schreef forztwente het volgende:
[..]
Vooral snelle buitenspelers en sterke centrale verdedigers
duurt niet langer dan 5 seconden hoorquote:
Die Strength wist ik niet. 86 heading ja.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
78 pace, 91 strength , 187cm en dan nog een goede heading erbij.
Eerst iets invoeren, erachter komen dat de button niet werkt, en als je dan al in de laatste seconden zit omdat je op meerdere spelers bied kan dat gewoon te laat zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
duurt niet langer dan 5 seconden hoor
Had net de Columbus Crew badge uit een pack, beste silver tot nu toequote:Op maandag 1 oktober 2012 18:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Slechte silvers verkopen nu ook makkelijk voor 150 BIN, daardoor maak ik niet zoveel verlies op een 2.5k pack als er niks goeds in zit.
Jones had in FUT10 echt zieke stats en toen was hij silver. 86 pace en 91 heading
Wat verkoop je dan allemaal uit een 2.5k pakje ??quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Slechte silvers verkopen nu ook makkelijk voor 150 BIN, daardoor maak ik niet zoveel verlies op een 2.5k pack als er niks goeds in zit.
Jones had in FUT10 echt zieke stats en toen was hij silver. 86 pace en 91 heading
Dat is oudquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:56 schreef forztwente het volgende:
[..]
Vooral snelle buitenspelers en sterke centrale verdedigers
Goede.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:04 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand evaring met 3atb Eredivisie team?
Bijna alles behalve training kaarten en kits die niks waard zijn. Contracten zet ik er gewoon op voor 150c BIN en shiny voor 200-250.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat verkoop je dan allemaal uit een 2.5k pakje ??
Wow netjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |