Ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar dat was exact mijn gevoel voordat ik positief testtequote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:46 schreef martine1984 het volgende:
Ik ga zaterdag testen. Maar ik geloof niet dat t 2 streepjes zijn. Heb nu een zeurderig gevoel in mn buik en voel me niet zwanger. Al voel ik verder helemaal niks.... Zal nog wel weer een nieuwe poging moeten wagen
ik hoop t...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:02 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar dat was exact mijn gevoel voordat ik positief testteMaar 't kan idd ook menstruatiepijn zijn
!
Dat kan een innestelingsdip zijn, als ik het goed heb. Maar het kan zoveel zijn...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:36 schreef zandsculptuur het volgende:
Wat betekent een dip in je temperatuur eigenlijk? Ik ben een n00b met betrekking tot de kalendermethode.
Je kan met de meeste testen al vanaf 4 dagen voor nod testenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:37 schreef martine1984 het volgende:
Check net mn cyclus mn NOD is pas zaterdag. ik heb me een dag vergist..... Grr nog langer wachten!
Denk dat die wel zal werken hoor, welk merk?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:00 schreef martine1984 het volgende:
Ja maar dan moet je toch een gevoelige test hebben? Ik heb nog 1 normale liggen
Spannend!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:14 schreef martine1984 het volgende:
Van test je zelf. Ik ga zo maar ff er overheen plassen.
Dat weet ik, zelf ook bezig geweest om zwanger te rakenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:51 schreef Wumb het volgende:
Het is juist vervelend als het hoopvol klinkt en/of voelt en het dan toch negatief blijkt te zijn.
Ik denk en voel net zoals jij Martine... Maar ik zie het maandag wel.
Ik was in het buitenland ja (Londen en Balfast). Was erg tof en heeeeeel erg vermoeiend ookquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:22 schreef Limone het volgende:
Ach Martine, vast te vroeg getest!
Welkom Hilliebillie, veel plezier de komende tijd. Ondanks de tegenslag die ik zelf heb gehad, vind ik het werken aan een kindje echt heel erg leuk en gezellig![]()
Chanty!Hoe was het in het Ausland?
Je basistemp is idd vrij hoog. Bij mij zat het altijd rond de 36,2 en steeg naar 36,6 - 36,8 na m'n eisprong. Ziet er iig goed uit voor nu! Heb je al eens vaker zo'n dip gehad?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:14 schreef Frummeltje86 het volgende:
Het lijkt nog aan de vroege kant inderdaad... Veel vrouwen testen pas positief na hun NOD toch?
Mijn temp is weer met 0.2 gestegen. Wat me wel opvalt is als ik mijn temp vergelijk met die op bijvoorbeeld fertility friend, dat ik best hoog zit continu. Nooit onder de 37 graden in ieder geval. Voor de tempdames: hoeveel schommelen jullie zoal?
Spannend!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 07:55 schreef martine1984 het volgende:
Bah babbel! Welke dag van je cyclus zit je nu?
Cwen, heb je hem ondertussen nog aan de klus gekregen?
Hier geen gek gevoel meer maar ook geen ongesteldheid. Zal zometeen maar even langs de drogist voor een test. Als er morgen nog geen bloedbad is dan zal ik wel even testen
We hadden in Londen twee vrije middagen (een keer viel een bezoek uit), maar ben niet zo'n shopper dus ben met de sightseeing groep meegegaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:50 schreef Limone het volgende:
Chanty, wat heerlijk! Heb je ook nog een beetje kunnen shoppen of was daar door de overload van informatie geen tijd meer voor?
Frummel en Martine, ik vind het echt super spannend!
Het zou kunnen zijn, Barreltje! Maar aan de andere kant ben ik, een paar dagen voordat ik ongesteld word vaak misselijk.. Herken je deze symptomen, of is het allemaal nieuw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |