abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118413227
Ik ga zaterdag testen. Maar ik geloof niet dat t 2 streepjes zijn. Heb nu een zeurderig gevoel in mn buik en voel me niet zwanger. Al voel ik verder helemaal niks.... Zal nog wel weer een nieuwe poging moeten wagen
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:02:04 #252
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_118413735
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:46 schreef martine1984 het volgende:
Ik ga zaterdag testen. Maar ik geloof niet dat t 2 streepjes zijn. Heb nu een zeurderig gevoel in mn buik en voel me niet zwanger. Al voel ik verder helemaal niks.... Zal nog wel weer een nieuwe poging moeten wagen
Ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar dat was exact mijn gevoel voordat ik positief testte :+ Maar 't kan idd ook menstruatiepijn zijn -O- !
pi_118414135
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:02 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar dat was exact mijn gevoel voordat ik positief testte :+ Maar 't kan idd ook menstruatiepijn zijn -O- !
ik hoop t...
pi_118417284
hellow allemaal,
ik kom me heel voorzichtig vast hier meldden. gisteren samen met mn man besloten dat ik deze maand niet meer met de pil begin en dat we dan volgende maand voor de tweede willen gaan. nu eerst een maandje ontpillen en kijken of mn cyclus opgang komt. heb ook geen idee wanneer deze maand mnd nod zou zijn omdat mnd laatste menstruatie voor het einde v an mn pilstrip er al was (anderhalve week eerder ofzo). dus we wachten deze menstruatie nog bewust even af.

als het de eerste keer raak zou zijn zit er twee jaar tussen onze kinderen (en als het later is zit er dus meer tussen.. we zien wel waar het schip strand ;) of iig wanneer)

ik kom voorlopig dus vast een beetje mee lezen hier.

iedereen succes en ik hoop dat jullie allemaal al door zijn naar z&g voor ik echt hier mee kom doen :)
pi_118417491
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:36 schreef zandsculptuur het volgende:
Wat betekent een dip in je temperatuur eigenlijk? Ik ben een n00b met betrekking tot de kalendermethode ;) .
Dat kan een innestelingsdip zijn, als ik het goed heb. Maar het kan zoveel zijn...

Welkom Hilliebillie!
pi_118417579
Ik had dat ook! En ook bloeding. Dacht dat ik gewoon ongesteld was, en toen steeg mijn temp weer en was ik zwanger. Frummeltje ik duim als een malle!
pi_118419500
Welkom, hilliebille!

Hier een smerige vraag: als je afscheiding op snot lijkt, had dat nou iets te maken met je eisprong? Of herinner ik me het verkeerd?
Home is where the O+ is...
pi_118421342
Hillie billie welkom.

Cwen kan je er draadjes van trekken? Dan zal t de eisprong afscheiding zijn. Dus hup aan de klus!!!!!
  donderdag 25 oktober 2012 @ 17:25:19 #259
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_118424398
Hey girls! Ik ben inmiddels ook weer een aantal dagen terug en bijgelezen :) Weet van gekkigheid alleen niet meer waar te beginnen dus ik volsta even met een:
- Alle nieuwen: Welkom en succes *O*
- Alle wachtenden: heeeeeel veel succes ^O^
- Alle overigen: ook succes natuurlijk :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_118426612
Uurtje terug een heel klein beetje bloed geconstateerd, rechtstreeks van mn baarmoederhals. Nu weer helemaal over, ook geen slijm. Ben er volgens mij weer veel te veel mee bezig. Ik moet t proberen los te laten en gewoon af te wachten.
pi_118427026
Martine, dat klinkt toch best wel hoopvol vind ik. Ik duim!

Ook voor de rest hoor :*
E.
pi_118427378
Het is juist vervelend als het hoopvol klinkt en/of voelt en het dan toch negatief blijkt te zijn :D.
Ik denk en voel net zoals jij Martine... Maar ik zie het maandag wel.
pi_118427623
Ik ben sinds maandag met ovutesten bezig. De eerste werd gelijk een dikke donkere streep. Bingo! Dacht ik. Maar nu zijn ze allemaal zo :D Krijg ik nu 4 eieren?

Nee, serieuze vraag: hebben jullie dat ook wel eens gehad? De eerste werd meteen donker de andere hadden meer tijd nodig om donker te worden. De laatste is pietjes lichter.
pi_118428736
Misschien ben je wel zwanger.
pi_118428918
Haha, dat zou stiekem wel leuk zijn.
Maar ik was helaas ongesteld twee weken geleden. (Al zijn er natuurlijk mensen die gwoon doorbloeden als ze zwanger zijn. Ik ga er maar van uit dat ik die uitzondering niet ben :D)
pi_118431425
Wanneer test je? Allemaal rond hetzelfde tijdstip? Dat kan er namelijk ook mee te maken hebben. Als je 's ochtends (eersre urine) test, schijn je kans te hebben op een vals positieve test. Misschien kan dat?
Daarnnaast duurt de LH piek zo'n 24-48 uur maar er zit nog wel iets van stihging voor en daling na... Als die laatste lichter wordt kan het zijn dat je LH nu afneemt.

Hier heb ik nog niks gevonden op m'n ovutesten - kan ik geen streep van jou krijgen ;).
pi_118432574
Check net mn cyclus mn NOD is pas zaterdag. ik heb me een dag vergist..... Grr nog langer wachten!
pi_118432734
Je mag wel een streep van mij hebben hoor :P

Vandaag was het streepje trouwens bijna weg *O* , ben benieuwd of dit betekent dat mijn cyclus weer begint en wanneer ik weer een ei heb. (Goed moment om me eens te verdiepen in hoe zo'n ovulatietest precies werkt)
pi_118432812
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 20:37 schreef martine1984 het volgende:
Check net mn cyclus mn NOD is pas zaterdag. ik heb me een dag vergist..... Grr nog langer wachten!
Je kan met de meeste testen al vanaf 4 dagen voor nod testen :)
pi_118432914
Je kan zelfs nu al testen ;)
pi_118433750
Ja maar dan moet je toch een gevoelige test hebben? Ik heb nog 1 normale liggen
pi_118434064
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:00 schreef martine1984 het volgende:
Ja maar dan moet je toch een gevoelige test hebben? Ik heb nog 1 normale liggen
Denk dat die wel zal werken hoor, welk merk?
pi_118434667
Van test je zelf. Ik ga zo maar ff er overheen plassen.
pi_118434737
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:14 schreef martine1984 het volgende:
Van test je zelf. Ik ga zo maar ff er overheen plassen.
Spannend! *O*
  donderdag 25 oktober 2012 @ 21:17:24 #275
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_118434814
Thumbs are working here, Martine!
pi_118435641
Nou geen streep te zien..... Laten we maar hopen dat gewoon nog te vroeg was. Al ben ik bang dat we nog een nieuwe ronde moeten proberen
  donderdag 25 oktober 2012 @ 21:50:00 #277
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_118436632
:(
pi_118438401
Ach Martine, vast te vroeg getest!

Welkom Hilliebillie, veel plezier de komende tijd. Ondanks de tegenslag die ik zelf heb gehad, vind ik het werken aan een kindje echt heel erg leuk en gezellig O+

Chanty! :W Hoe was het in het Ausland?
pi_118439079
Balen Martine!
  donderdag 25 oktober 2012 @ 22:51:09 #280
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_118440075
En hilliebillie, welcome back! Ik herken je nog uit de tijd dat ik al lurkte in OUD. Hopelijk hoef je niet lang op zo'n tweede streepke te wachten! :)
pi_118441611
Of was je niet in het buitenland, Chanty? Ik twijfel nu :')
pi_118443211
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 18:51 schreef Wumb het volgende:
Het is juist vervelend als het hoopvol klinkt en/of voelt en het dan toch negatief blijkt te zijn :D.
Ik denk en voel net zoals jij Martine... Maar ik zie het maandag wel.
Dat weet ik, zelf ook bezig geweest om zwanger te raken ;)

Maar negatief dus! :( hopelijk was het inderdaad te vroeg..
E.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:14:55 #283
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_118449729
Het lijkt nog aan de vroege kant inderdaad... Veel vrouwen testen pas positief na hun NOD toch?

Mijn temp is weer met 0.2 gestegen. Wat me wel opvalt is als ik mijn temp vergelijk met die op bijvoorbeeld fertility friend, dat ik best hoog zit continu. Nooit onder de 37 graden in ieder geval. Voor de tempdames: hoeveel schommelen jullie zoal?
pi_118449791
Frummeltje, dit begint wel spannend te worden hè?

Over het testen: afgelopen keer deed ik op donderdag een (KV) test die duidelijk positief was terwijl mijn NOD op zaterdag was. Dus het kan wel maar niet bij iedere vrouw stijgt het hormoon even snel!
E.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:35:58 #285
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_118450204
Jeetje, mijn opmerking over 'boemsen als k'nijnen' heeft wel een hele discussie los gemaakt volgens mij :+.

Hier geldt: er is sowieso al behoorlijk regelmatig seks dus eigenlijk heb ik altijd m'n bunny-oortjes wel op. Ik ben ook niet van het echte klussen, maar er wordt hier wel met een schuin oog gekeken naar eventuele signalen en de tijd rond de eisprong. Maar, het blijft zeker wel leuk :+ . En als we echt te moe zijn oid, dan wordt er gewoon niet gesekst. Ook niet als het volgens de iPhone-app zou 'moeten'. :P

Ik vind vooral: seks moet leuk blijven. En als je het leuk vindt om het drie keer per dag te doen, dan doe je het drie keer per dag. En als dat 1 keer per ...... is, ook goed.

Zo, dat gezegd hebbende (het was een beetje spuitelf-ig, maar ik wilde het toch nog even melden) half-quote ik Chanty maar even:

"Ik ben inmiddels ook weer terug en bijgelezen. Weet van gekkigheid alleen niet meer waar te beginnen dus ik volsta even met een:
- Alle nieuwen: Welkom en succes *O*
- Alle wachtenden: heeeeeel veel succes ^O^
- Alle overigen: ook succes natuurlijk :* "

En verder voor de mensen die het nodig hebben: een dikke knuffel.
pi_118450968
Chanty, welkom terug!

Zand, dat klinkt goed, ik denk dat je cyclus vanzelf start als je HcG helemaal weg is.

Martine, wat balen. Hopelijk idd te vroeg gestest. Die van Kruidvat 2 voor 5 euro schijnen ook gevoelig te zijn, en goedkoop natuurlijk ;). En anders vol goede moed verder.

Frummel, het klinkt spannend... Ik heb me nog niet helemaal in het temperaturen verdiept, dus wat zou een stijging nu zijn? Klinkt in elk geval of er iets gaande is daar!
Ik heb wel eens getemperstuurd maar mijn temp is standaard laag, rond 36,5. Dat vond ik juist weer gek :).

Skippy, seks moet zeker leuk blijven! Het is ook geen vervelend klusje an sich, dat werken aan een baby ;).

Hier gebruik gemaakt van 'het moment' gisteren - of in elk geval, wat zo leek te zijn (en ik had m'n bunny oortjes toch op ;)). Nu afwachten denk ik.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:57:47 #287
52229 Chanty
pi_118452163
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:22 schreef Limone het volgende:
Ach Martine, vast te vroeg getest!

Welkom Hilliebillie, veel plezier de komende tijd. Ondanks de tegenslag die ik zelf heb gehad, vind ik het werken aan een kindje echt heel erg leuk en gezellig O+

Chanty! :W Hoe was het in het Ausland?
Ik was in het buitenland ja (Londen en Balfast). Was erg tof en heeeeeel erg vermoeiend ook :D
Overdag een overload aan informatie en 's avonds een overload aan gezelligheid en drank :P Gelukkig zat ik net in een week dat ik mocht drinken :)

Martine over een paar dagen nog maar een test doen als er nog geen bloed is. Ik duim!
pi_118467657
Tot op heden nog geen tekenen van een ongesteldheid te bekennen. Al heb wel een warm gevoel van onder... Klinkt wel gek als ik t zo op schrijf. Het voelt tintelligen en zweeterig terwijl er geen extra vocht of afscheiding te bekennen is.iemand die dit herkent?
pi_118469733
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:14 schreef Frummeltje86 het volgende:
Het lijkt nog aan de vroege kant inderdaad... Veel vrouwen testen pas positief na hun NOD toch?

Mijn temp is weer met 0.2 gestegen. Wat me wel opvalt is als ik mijn temp vergelijk met die op bijvoorbeeld fertility friend, dat ik best hoog zit continu. Nooit onder de 37 graden in ieder geval. Voor de tempdames: hoeveel schommelen jullie zoal?
Je basistemp is idd vrij hoog. Bij mij zat het altijd rond de 36,2 en steeg naar 36,6 - 36,8 na m'n eisprong. Ziet er iig goed uit voor nu! Heb je al eens vaker zo'n dip gehad?
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:25:29 #290
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_118469845
Ik temp pas sinds kort, dus dat weet ik niet...
pi_118484877
Chanty, wat een leuke steden!

Martine, sorry, ik herken het niet :(

Hier vanmiddag een positieve ovulatitest - mijn lichaam werkt weer! Yay! Vent wil alleen niet klussen :(.
pi_118488346
Pff, gisteravond nog bij het andere topic gemeld dat er geen bijzonderheden zijn.. Word ik vannacht wakker, heb ik ineens bloed! Het was echt helderrood.. Maar nu 2,5 uur later is het ineens weer weg? Ik heb gelijk gegoogled op innestelingsbloed natuurlijk, het zou het kunnen zijn, maar ik wacht het maar af.. bah!
pi_118488376
Bah babbel! Welke dag van je cyclus zit je nu?
Cwen, heb je hem ondertussen nog aan de klus gekregen?

Hier geen gek gevoel meer maar ook geen ongesteldheid. Zal zometeen maar even langs de drogist voor een test. Als er morgen nog geen bloedbad is dan zal ik wel even testen
pi_118488394
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 07:55 schreef martine1984 het volgende:
Bah babbel! Welke dag van je cyclus zit je nu?
Cwen, heb je hem ondertussen nog aan de klus gekregen?

Hier geen gek gevoel meer maar ook geen ongesteldheid. Zal zometeen maar even langs de drogist voor een test. Als er morgen nog geen bloedbad is dan zal ik wel even testen
Spannend!

Mijn cyclus klopt niet helemaal, omdat ik eerst 5 dagen 50mg Clomid heb geslikt en een week later 5 dagen 100gr Clomid.. Volgens het laatste bloedonderzoek op vrijdag 19 oktober heb ik daarvoor een eisprong gehad, maar wanneer dat precies is geweest, weet niemand.. Ik heb voor mezelf steeds 1 november aangehouden als NOD, dat is mijn verjaardag en waarschijnlijk max 2 weken na de eisprong.. Ik voel wel van alles, dus het zou me niet verbazen als dit toch mijn menstruatie blijkt te zijn :{
pi_118488804
Babbel, wat gek! Ik hoop maar dat het niet je menstruatie is :(. Heb je ook kramp of iets?

Martine, spannend! Succes!

Hier na ene overreding met bunny oortjes ;) toch geklust ( tot beider Zeer Grote Tevredenheid hè, ik ben niet het type dat haar vent verkracht voor een baby ;) ).

Ik had alleen nooit verwacht dat ik m'n eisprong zó zou kunnen voelen aankomen! Eerst enkele dagen stikchagerijnig/onzeker/emo incl acne en pijnlijke borsten en nu al 2 dagen ongelofelijk eh... Bunny ;). Tot het punt waar het bijna niet meer leuk is, zeg maar... Ik ben even diep onder de indruk van mijn eigen lichaam :).

Maar goed, mijn NOD ligt op 6 november, dus ik kruip op het wachtbankje :).
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 09:19:47 #296
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_118488835
hmm..
misselijk, pijnlijke tieten en moe :{
anderhalve week na een evt bevruchting, kan dat al zo snel gan? of maak ik me weer eens de kop gek? :P
over een week maar eens testen ( ik heb een 5 wekelijkse cyclus ;) )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_118488847
Volgens mij is het mogelijk... Maar het zijn óók typische klachten voor een cyclus die een beetje aan de rel is. Nog een weekje geduld ben ik bang! :)
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 09:25:16 #298
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_118488881
een cyclus die aan de rel is :?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_118491407
Chanty, wat heerlijk! Heb je ook nog een beetje kunnen shoppen of was daar door de overload van informatie geen tijd meer voor?

Frummel en Martine, ik vind het echt super spannend!

Het zou kunnen zijn, Barreltje! Maar aan de andere kant ben ik, een paar dagen voordat ik ongesteld word vaak misselijk.. Herken je deze symptomen, of is het allemaal nieuw?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:10:47 #300
52229 Chanty
pi_118493651
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 11:50 schreef Limone het volgende:
Chanty, wat heerlijk! Heb je ook nog een beetje kunnen shoppen of was daar door de overload van informatie geen tijd meer voor?

Frummel en Martine, ik vind het echt super spannend!

Het zou kunnen zijn, Barreltje! Maar aan de andere kant ben ik, een paar dagen voordat ik ongesteld word vaak misselijk.. Herken je deze symptomen, of is het allemaal nieuw?
We hadden in Londen twee vrije middagen (een keer viel een bezoek uit), maar ben niet zo'n shopper dus ben met de sightseeing groep meegegaan :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')