abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117461940
quote:
Amsterdam-Zuidoost zoekt nieuwe stadsdeelvoorzitter. De eisen: Surinaamse afkomst, en niet te honkvast, want over anderhalf jaar worden functie en stadsdeel opgeheven.

Wie wordt de nieuwe stadsdeelvoorzitter van Zuidoost? Welke ervaren bestuurder heeft zin om voor maximaal anderhalf jaar plaats te nemen op misschien wel de moeilijkste stoel in de hoofdstad?

Een commissie onder leiding van Hans Ouwerkerk gaat de komende weken namens de PvdA op zoek naar een geschikte kandidaat binnen de eigen gelederen, maar de partijcoryfee gaf meteen bij het startschot al te kennen dat er waarschijnlijk met een lantaarntje zal moeten worden gezocht naar een opvolger van voormalig stadsdeelvoorzitter Marcel La Rose.

La Rose kwam al snel na zijn verrassende aanstelling in 2010 als stadsdeelvoorzitter in botsing met een deel van zijn fractie, dat merkte dat de belangen van de Surinaamse achterban anders dan voorheen niet vanzelfsprekend behartigd werden. De onvrede daarover zorgde in toenemende mate voor hoogspanning tussen bestuurder en fractie. Na een reeks van botsingen gooide La Rose deze zomer de handdoek in de ring. Hij kondigde aan op te stappen, waarna de fractie van de PvdA alsnog een motie van wantrouwen indiende, als demonstratief gebaar naar de achterban dat de boodschap begrepen was.

Dat is de eerste lastige opdracht voor zijn opvolger: de nieuwe stadsdeelvoorzitter zal zich van meet af aan moeten voegen naar de verlangens van de fractie, of er volgt opnieuw een wandeling door een mijnenveld. Hoe lastig dat kan zijn, merkte waarnemend stadsdeelvoorzitter Muriël Dalgliesh prompt tijdens het Kwakoe Festival. Hoewel alle seinen op rood stonden, besloot zij het noodlijdende festival financieel bij te springen. Het leverde haar de dankbaarheid van haar achterban op, maar de reputatie van het dagelijks bestuur liep wel degelijk een deuk op.

Naast het wensenlijstje van de fractie ligt er ook nog een vertrouwelijke brief van de coalitiepartners VVD en GroenLinks op tafel, waaruit blijkt dat de fractie van de PvdA zeker wil zijn van invloed op de nieuwe stadsdeelvoorzitter en dat de coalitiegenoten eisen dat die invloed niet te groot is. Zeker is dat de nieuwe man of vrouw een Surinaamse achtergrond heeft, en de lijn zal voortzetten van Hannah Bel liot, Elvira Sweet en Marcel La Rose.

Lees meer in Het Parool.
http://www.parool.nl/paro(...)naamse-afkomst.dhtml

Toch vrij apart dat dezelfde PvdA die het woord 'allochtoon' in A'dam wil verbannen even ijskoud stelt dat een nieuwe voorzitter wel eventjes een Surinamer moet zijn.... :D

En nog grappiger is dat ze plop aangeklaagd worden (terecht) wegens discriminatie

[ Bericht 11% gewijzigd door Die_Hofstadtgruppe op 01-10-2012 13:33:40 ]
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117462063
TS, als je je elders gesloten topic kopieert en doodleuk in NWS heropent, kopieer dan niet de halve pagina mee in de OP....
pi_117462076
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

http://www.parool.nl/paro(...)naamse-afkomst.dhtml

Toch vrij apart dat dezelfde PvdA die het woord 'allochtoon' in A'dam wil verbannen even ijskoud stelt dat een nieuwe voorzitter wel eventjes een Surinamer moet zijn.... :D

En nog grappiger is dat ze plop aangeklaagd worden (terecht) wegens discriminatie

[ afbeelding ]
We zijn allemaal gelijk. De één wat meer dan de ander. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 13:32:58 #4
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_117462132
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:31 schreef Elfletterig het volgende:
TS, als je je elders gesloten topic kopieert en doodleuk in NWS heropent, kopieer dan niet de halve pagina mee in de OP....
Konden ze in POL het niet hebben dat het gesloten moest worden? Mag je daar maar 1 kant op lullen?
Wat een bevestiging weer hoe het er daar aan toe gaat.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 13:33:52 #5
341203 3-voud
pi_117462153
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:31 schreef Ferdo het volgende:

[..]

We zijn allemaal gelijk. De één wat meer dan de ander. :')
Discriminatie mag alleen als het in het voordeel van de allochtoon is en van de mens komt die zichzelf humaan superieur vind. Ergo: zichzelf ermee op de schouder kan kloppen.
pi_117462181
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:32 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Konden ze in POL het niet hebben dat het gesloten moest worden? Mag je daar maar 1 kant op lullen?
POL is sowieso niet te volgen, met al die centrale topics waar al het nieuws dan weer wél en dan weer niet in moet.

Wat dit onderwerp betreft: kwalijke zaak om al op voorhand eisen te stellen aan de afkomst van een kandidaat. Je moet gewoon de beste persoon op die plek zetten.
pi_117462251
Nu begin ik wel te vrezen over wat voor mensen de PvdA als minister gaat aanstellen :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 1 oktober 2012 @ 13:38:09 #8
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_117462263
....jammer dat deze partij toch weer zo idioot hoog heeft kunnen eindigen in de verkiezingen, want met dit soort zaken (quota voor vrouwen, allochtonen) zijn ze echt heel verkeerd bezig.

Je hoort iemand aan te nemen op basis van kwaliteiten. Meer niet. Niet op basis van geslacht. Niet op basis van geloof of afkomst of kleur. Heel simpel. Iedere kleuter begrijpt dat tegenwoordig, maar helaas ziet de PVDA dat anders.
pi_117462298
Brrrrrrrrrrrr.
  maandag 1 oktober 2012 @ 13:39:33 #10
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_117462314
quote:
2s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:37 schreef bijdehand het volgende:
Nu begin ik wel te vrezen over wat voor mensen de PvdA als minister gaat aanstellen :{
Zou wel mooi zijn als ze nu even de VVD links/rechts laten liggen, en toch voor een linkse/centrum coalitie gaan, om vervolgens Aboutaleb MP maken :P
pi_117462328
Het is sowieso vrij bizar aangezien het bestuur daar vooral uitblinkte in extreem falen, cliëntelisme, ronduit crimineel gedrag usw
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117462336
quote:
99s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:39 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Zou wel mooi zijn als ze nu even de VVD links/rechts laten liggen, en toch voor een linkse/centrum coalitie gaan, om vervolgens Aboutaleb MP maken :P
Nouja, dat zou wel mooi zijn als je niet zo van Nederland houdt ja.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 1 oktober 2012 @ 13:43:16 #13
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_117462437
Volgens de linkse kerk is discriminatie nou eenmaal onderscheid-makend gedrag dat door blanken/christelijken wordt gedaan tegen mensen die niet blank/christelijk zijn. Hetzelfde gedraag door niet-blanken/niet-christelijken heet "opkomen voor behoud van de eigen culturele waarden".
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_117462443
quote:
99s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:38 schreef Yi-Long het volgende:
....jammer dat deze partij toch weer zo idioot hoog heeft kunnen eindigen in de verkiezingen, want met dit soort zaken (quota voor vrouwen, allochtonen) zijn ze echt heel verkeerd bezig.

Je hoort iemand aan te nemen op basis van kwaliteiten. Meer niet. Niet op basis van geslacht. Niet op basis van geloof of afkomst of kleur. Heel simpel. Iedere kleuter begrijpt dat tegenwoordig, maar helaas ziet de PVDA dat anders.
Hoewel ik PvdA heb gestemd, vind ik het ook een kwalijke zaak. Vooral omdat de selectiecriteria nogal selectief zijn. Aandacht voor vrouwen en allochtonen is er, maar de regionale spreiding van de gekozen kamerleden is dramatisch.
pi_117462795
quote:
2s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:37 schreef bijdehand het volgende:
Wilden ze al niet een vrouwenquotum? _O-
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_117463201
quote:
99s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:39 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Oeh, ik stem voor, dan kan er eindelijk een normale burgemeester in R'dam komen *O*
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  maandag 1 oktober 2012 @ 14:10:27 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_117463307
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:07 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Oeh, ik stem voor, dan kan er eindelijk een normale burgemeester in R'dam komen *O*
Ja!? Gaat het momenteel zo slecht met Rotterdam!?
pi_117463335
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:55 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Wilden ze al niet een vrouwenquotum? _O-
Ja :D
pi_117463383
quote:
99s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:10 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ja!? Gaat het momenteel zo slecht met Rotterdam!?
Nee joh, het gaat geweldig in Rotterdam, Aboutaleb is de meest geliefde burgemeester ooit.. Hij mag het anders wel in Amsterdam proberen, zolang die in Rotterdam maar zsm weg is
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_117463444
PvdA :r

Jullie mogen mensen niet op afkomst discrimineren maar wij wel :r :r :r
pi_117464452
Waarom eigenlijk specifiek een Surinamer :?
Conscience do cost.
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 14:51:14 #22
341203 3-voud
pi_117464662
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:47 schreef Bombshell het volgende:
Waar komt ons enorme schuldgevoel tegenover al die buitenlanders toch vandaan.
Sociaal doen en jezelf erna op de borst ervoor kloppen heeft een minderheid nodig. Een bankdirecteur helpen staat zo knullig.

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 01-10-2012 19:09:17 ]
  maandag 1 oktober 2012 @ 14:58:03 #23
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_117464896
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:51 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Sociaal doen en jezelf erna op de borst ervoor kloppen heeft een minderheid nodig. Een bankdirecteur helpen staat zo knullig.
Die falende bankdirecteur krijgt natuurlijk al alle miljardenhulp die hij nodig heeft van onze huidige regeringsleiders.

Maar oh wee als er een bijstandsmoeder niet rond kan komen. Dan gaan we zeuren dat ze misschien niet aan kinderen had moeten beginnen, of dat ze dan maar haar kabel-TV op moet zeggen.
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 14:59:09 #24
341203 3-voud
pi_117464923
quote:
99s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:58 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Die falende bankdirecteur krijgt natuurlijk al alle miljardenhulp die hij nodig heeft van onze huidige regeringsleiders.

Maar oh wee als er een bijstandsmoeder niet rond kan komen. Dan gaan we zeuren dat ze misschien niet aan kinderen had moeten beginnen, of dat ze dan maar haar kabel-TV op moet zeggen.
Terecht. Die bankdirecteur kan zijn kinderen wel onderhouden en de Ziggo-rekening betalen. :)
pi_117465008
Dit valt op geen enkele manier goed te praten en is zeer fout van de PvdA. Wmb wordt er een rechtzaak van gemaakt, net zoals dat zou moeten of gedaan wordt wanneer de discriminatie andersom is.

We leven in een beschaafd land waar discriminatie uit den boze is. Wil de PvdA met discriminatie doorgaan, dan raad ik hen aan een enkeltje Saoedi-Arabie te kopen, want daar wordt discriminatie wel normaal bevonden.
pi_117465215
quote:
99s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:58 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Die bijstandsmoeder had ook wel beter na kunnen denken natuurlijk, uitzonderingen daargelaten. Maar goed, beetje andere discussie.
pi_117465262
quote:
15s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:01 schreef Zienswijze het volgende:
Dit valt op geen enkele manier goed te praten en is zeer fout van de PvdA. Wmb wordt er een rechtzaak van gemaakt, net zoals dat zou moeten of gedaan wordt wanneer de discriminatie andersom is.

We leven in een beschaafd land waar discriminatie uit den boze is. Wil de PvdA met discriminatie doorgaan, dan raad ik hen aan een enkeltje Saoedi-Arabie te kopen, want daar wordt discriminatie wel normaal bevonden.
Alleen de blanke mens schaamte zich voor racisme. Dat zie je veel minder bij andere rassen.
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:11:18 #28
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117465358
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:08 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Alleen de blanke mens schaamte zich voor racisme. Dat zie je veel minder bij andere rassen.
Schamen, dat is niet het juiste woord. Alleen de blanke mens wordt ervan beschuldigd voornamelijk.

Ik zie eigenlijk geen probleem dat ze per se een surinamer willen, wat kan mij dat schelen. Maar het kromme is idd dat als je meldt dat je het liefst een blanke wil dat je een probleem hebt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_117465449
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Schamen, dat is niet het juiste woord. Alleen de blanke mens wordt ervan beschuldigd voornamelijk.

Ik zie eigenlijk geen probleem dat ze per se een surinamer willen, wat kan mij dat schelen. Maar het kromme is idd dat als je meldt dat je het liefst een blanke wil dat je een probleem hebt.
Nee beiden zijn fout. We moeten naar kwaliteiten en niet naar afkomst kijken.
pi_117465726
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:08 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Mwa, dat is niet waar, dat verschilt per tijdsperiode. Nog niet zo lang geleden hadden westerse landen een gitzwarte vorm van discriminatie. Daarover is men zich gaan schamen, waardoor we in de situatie nu zitten. Andere samenlevingen hebben ook een inktzwart verleden (islamitische landen) en de meeste landen gaan gewoon door, hetzij in verminderde vorm. Weer andere beschavingen waren in het verleden toleranter dan het westen, maar lopen nu enigzins achter in non-discriminatie.

Maar laten we het non-discriminatieprincipe in stand houden en niet afglijden naar een situatie waar discriminatie wel door de vingers gezien wordt. We leven in een globaliserende wereld met steeds meer interactie tussen volkereren, zowel binnen het land alswel buiten het land. Laten we er met z'n allen het beste van maken. Discriminatie richting alle kleuren bestreden worden.
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:33:50 #31
168739 Red_85
'echt wel'
pi_117466283
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het was gezellig hoor

[ afbeelding ]

Lekker die zwarte vlag erbij, was dat niet een soort oorlogsvlag?

http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Standard
Hoe misselijk is dit dan? Bizar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_117466672
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:31 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Gewoon van de pot gerukt dit.
Met name die jihad vlag. Maakt wel duidelijk hoe ze werkelijk denken en onze openheid misbruiken.
Onbegrijpelijk dat dit toegestaan wordt.
Het kan nog gekker: hij de Amerikaanse ambassade stond tijdje terug een oude (blanke) man met zo'n palestina sjaal om en sp buttons met een boord om zijn nek met 'us bombs children' of zoiets. En hij droeg dan zelf die zwarte jihadvlag heel hoog... alleen hij stond met zn rug naar de amerikaanse ambassade. :D zo stond hij dus richting de Franse met zn bord.

Volgens mij was ie niet helemaal 100 procent met zn jihadvlag. Extreems links en islamisten... Het blijft een wonderlijke vriendschap.
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:50:27 #33
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_117466848
Is dit een dependance van Stormfront of zo tegenwoordig ?

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 01-10-2012 16:15:06 ]
pi_117466930
Niks nieuws onder de zon. In 2010 wilden GL en de PvdA in Amsterdam hogere functies bij de gemeente al exclusief maken voor niet-westerse allochtonen om zo de boel recht te trekken.

http://www.elsevier.nl/we(...)tonen-reserveren.htm

Ben benieuwd met wat voor ministers en staatssecretarissen deze partij aan komt zetten. Gelukkig hebben ze al een gehandicapte vrouw hoog in hun gelederen, jammer alleen dat ze autochtoon en hetero is anders was het echt een gouden combi :Y
pi_117466953
quote:
5s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:50 schreef gnaeus het volgende:
Nou nou zo erg is de PvdA toch ook weer niet?

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 01-10-2012 16:15:05 ]
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:59:07 #36
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_117467168
quote:
Ja, want gewoon een rustige discussie mbt allochtonen is meteen een nazi-bolwerk :').

Dit is wel een beetje wat er bedoeld wordt hoor :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_117467204
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:52 schreef MrBadGuy het volgende:
Niks nieuws onder de zon. In 2010 wilden GL en de PvdA in Amsterdam hogere functies bij de gemeente al exclusief maken voor niet-westerse allochtonen om zo de boel recht te trekken.
GL is net zo'n discriminerende faalpartij idd. Die wilde in 2010 hogere straffen op geweld tegen o.a. etnische minderheden.
  Moderator maandag 1 oktober 2012 @ 16:03:16 #38
249559 crew  Lavenderr
pi_117467317
quote:
Waar bleef je zo lang?

En wat is jouw mening over deze dames met hun vlag?
pi_117467408
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, want gewoon een rustige discussie mbt allochtonen is meteen een nazi-bolwerk :').

Dit is wel een beetje wat er bedoeld wordt hoor :).
Treffend voorbeeld inderdaad. :')
Conscience do cost.
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:10:33 #40
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_117467637
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:32 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dit was natuurlijk negatief jegens de pvda ....je weet dat dat niet 'mag' he op POL.

Discriminatie geldt ook meestal maar één kant op. Als jij aangifte doet dat je wordt uitgescholden voor kaaskop ofzo dan nemen ze je echt niet serieus.
pi_117467705
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Den Haag afgelopen weekend

[ afbeelding ]

:')
Als ik dit was tegengekomen was ik wel even een gesprekje aangegaan, wat een kansloos protest is dat zeg.

Ontopic: Wat mij betreft worden de mensen die dat functieprofiel hebben aangemaakt uit hun functie ontheven volgens de Nederlandse wet is dit pure discriminatie.
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:13:45 #42
373754 mossad_agent
pi_117467789
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:12 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Als ik dit was tegengekomen was ik wel even een gesprekje aangegaan, wat een kansloos protest is dat zeg.

Ontopic: Wat mij betreft worden de mensen die dat functieprofiel hebben aangemaakt uit hun functie ontheven volgens de Nederlandse wet is dit pure discriminatie.
Dan had je nu nog vastgezeten.... demonstreren mag in dit land. Vragen stellen niet.... zie sharialijers... als je met die lui in discussie wil wordt je door de AIVD direct in je nekvel gegrepen...puur omdat men bang is voor die lui. Ik begin het inmiddels grappig te vinden, die angst bij oom agent bij alles wat maar buitenlands is, je kan ze er op verjaardagen ook zo leuk mee pesten.
pi_117467898
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:10 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Dit was natuurlijk negatief jegens de pvda ....je weet dat dat niet 'mag' he op POL.

Discriminatie geldt ook meestal maar één kant op. Als jij aangifte doet dat je wordt uitgescholden voor kaaskop ofzo dan nemen ze je echt niet serieus.
Hey, daar hebben we de slachtofferrol weer.
pi_117467968
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:13 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Dan had je nu nog vastgezeten.... demonstreren mag in dit land. Vragen stellen niet.... zie sharialijers... als je met die lui in discussie wil wordt je door de AIVD direct in je nekvel gegrepen...puur omdat men bang is voor die lui. Ik begin het inmiddels grappig te vinden, die angst bij oom agent bij alles wat maar buitenlands is, je kan ze er op verjaardagen ook zo leuk mee pesten.
Ik denk dat dat wel los zal lopen, ik ben eigenlijk best benieuwd waarom iemand een bord vastheeft dat de Europese landen uit de moslim landen moet vertrekken terwijl je zelf in Nederland staat te protesteren. Dat is toch wel een discussie waard lijkt mij.
  Moderator maandag 1 oktober 2012 @ 16:24:22 #45
249559 crew  Lavenderr
pi_117468267
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:17 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel los zal lopen, ik ben eigenlijk best benieuwd waarom iemand een bord vastheeft dat de Europese landen uit de moslim landen moet vertrekken terwijl je zelf in Nederland staat te protesteren. Dat is toch wel een discussie waard lijkt mij.
Het is gewoon bizar. Het is een dikke vinger in het gezicht van Nederland.
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:25:04 #46
373754 mossad_agent
pi_117468302
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:17 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Zeker, waarschijnlijk hebben ze het zelf nog niet door... en dat meen ik echt.
Ik betwijfel overigens of een groot gedeelte van die vrouwen überhaupt weet waar ze voor aan het demonstreren zijn, gezien het feit dat een groot gedeelte niet kan lezen (in het Nederlands).

quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hey, daar hebben we de slachtofferrol weer.
Ach Gert, wat weet jij ervan?
pi_117468990
quote:
99s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:38 schreef Yi-Long het volgende:

DIT. WTF, eisen mbt afkomst, what the fuck. PvdA moet zich diep en diep schamen. Dit is discriminatie tov iedereen die niet v Surinaamse afkomst is.
pi_117471230
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:25 schreef mossad_agent het volgende:
Ach Gert, wat weet jij ervan?
Ik heb het er niet zo op, Klaas.
pi_117471439
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Den Haag afgelopen weekend

[ afbeelding ]

:')
Goed ontopic ook. Jij komt altijd met dat soort debiele plaatjes aanzetten.
pi_117471530
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:18 schreef kazing het volgende:
toch grappig "onze landen"

ze zien zichzelf, moslims, dus wel als ras :').
Vreemde conclusie. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')