Hij ging toch weer over een maand?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar ga je volgend jaar naartoe?
Weet het nog niet, Japan staat hoog op de verlanglijst maar dat is teringduur, misschien Vietnam dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar ga je volgend jaar naartoe?
Geen idee.quote:
Define teringduur.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Weet het nog niet, Japan staat hoog op de verlanglijst maar dat is teringduur, misschien Vietnam dan.
Ik vond m'n eerste reis al teringteringteringduur en dat was een van de goedkoopstequote:
Ik ging er gisteren doorheen met de trein. Einde verhaal.quote:
Mijn benen zijn lekgeprikt door die kutmuggen op Machu Picchu. Krab me de pleuris.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt een enorme muggenbult, het is net alsof ik twee ellebogen op één arm heb
Japan. Vietnam. Same diff.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Weet het nog niet, Japan staat hoog op de verlanglijst maar dat is teringduur, misschien Vietnam dan.
Dan moet je een nieuwere versie van Monopoly kopen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is makkelijk, dat kun je voor fl0,25 kopen. Niemand wil het hebben.
Tof! Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ging er gisteren doorheen met de trein. Einde verhaal.
Het raampje kon niet openquote:
Waarschijnlijk zijn de groepsreizen idioot duur, maar an sich valt het best mee.quote:
De oostkust was iig wel tof, maar wij zijn dan ook achtbanengek. Westkust ken ik alleen LA en dat viel me enorm tegen. Dus dit jaar met de E3 echt geen dag langer gebleven dan nodig wasquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:26 schreef Ripley het volgende:
Japan lijkt me geweldig, maar zo duur inderdaad.
Wij zijn aan het kijken voor januari, maar ik ben er nog niet uit. Bali is een optie, Indie ook en brox wil graag westkust Amerika doen. Maar ik vind Amerikanen zo stom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |