quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Pertinent!Dan maar met de rechterhand. Besides, geen seks is geen heet bad voor Miss dit weekend!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hier! Missb!
Hoe is het met mijn Sloveense zonnestraaltje?
PC kunnen ze tegenwoordig allemaal digitaal doen. Ik snap dat jij daar weinig in te zeggen hebt, maar het kan wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat is? Want ik krijg gewoon hardcopies van alle platformen. Soms ook digitaal, het is net wat de uitgever wil. Dus ik heb weinig te zeggen in dezen
Voor de rest: fanboys
Wordt ie eerst naar Zwitserland gestuurd en krijg je hem over twee weken met een boetebriefje eropquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Reken dan maar 2 dagen extra met PostNL
Zaterdag, geen wolken 29 gradenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]Doe nou eens kappen met dat 'hier!'
Weinig zon hier atm, zoals ik al zei, stresssss
Ik wil meequote:
Alles kan, ook consoles kunnen dat, maar uitgevers doen dat niet altijd. Dus daarom sta ik vaak bij het postkantoor/businesspoint, zodat iemand het kan reviewen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
PC kunnen ze tegenwoordig allemaal digitaal doen. Ik snap dat jij daar weinig in te zeggen hebt, maar het kan wel.
Niks geen fanboi, gewoon een hateboiTis niet dat ik verliefd ben op pc-gaming, ik heb gewoon een bloedhekel aan consoles. Voornamelijk door het gebrek aan tb/muis.
quote:
Jupquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles kan, ook consoles kunnen dat, maar uitgevers doen dat niet altijd. Dus daarom sta ik vaak bij het postkantoor/businesspoint, zodat iemand het kan reviewen.
Tja, haters gaan haten, dat moet je zelf weten
Net een nieuwe game-pc besteld. Ouwe was kapoet en had geld over van vakantie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jup
Gelukkig komt PC-gaming weer helemaal terug lijkt het(en ik blijf hangen in grafische hoogstandjes als Terarria en FTL
)
Dat heb ik nou nooit, hèquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Net een nieuwe game-pc besteld. Ouwe was kapoet en had geld over van vakantie.
Ik heb OOK nog geld voor bier.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De oude, toffe Q. had daar bier voor gekocht.
Het is nooit weggeweest, maar het valt nu op omdat grafisch de currentgen consoles sterk achterlopen. het maakt me geen reet uit verder, als de games in kwestie maar leuk zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jup
Gelukkig komt PC-gaming weer helemaal terug lijkt het(en ik blijf hangen in grafische hoogstandjes als Terarria en FTL
)
Ik kreeg ook nog een of andere jaarlijkse uitkering van de baas waar ik nog geen rekening mee had gehouden. Vnl daar van trouwens.quote:
Waarna hij het in een plastic bekertje schenkt.quote:
Wat ook (eindelijk) afgedekt is, is dat ze massaal gekocht worden ipv gekopieerd. Dus er komt meer geld in.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is nooit weggeweest, maar het valt nu op omdat grafisch de currentgen consoles sterk achterlopen. het maakt me geen reet uit verder, als de games in kwestie maar leuk zijn
Het heeft meer met de multiplatformen te maken. Engines die op dit moment gemaakt worden zijn ook voor next gen. Het een kan niet zonder de ander.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat ook (eindelijk) afgedekt is, is dat ze massaal gekocht worden ipv gekopieerd. Dus er komt meer geld in.
Waar ga je volgend jaar naartoe?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kreeg ook nog een of andere jaarlijkse uitkering van de baas waar ik nog geen rekening mee had gehouden. Vnl daar van trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |