Dan teken je iets of knutsel je op een andere manier je hoesje in elkaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:52 schreef Rafeiro het volgende:
Stel, zeer hypothetisch, je hebt geen printer, is het dan ook acceptabel om enkel een CD op te sturen en dan de schuld te geven aan een defecte printer op de stoomboot (en de cover evt. digitaal ergens achter te laten)?
Het is immers redelijk onwaarschijnlijk om dan zo'n dialoog te krijgen:
"Hoi, mag ik even wat printen"
- "Wat dan?"
"Een CD hoesje"
- "Maar die gebruik je toch nooit"
Nee, maar, ehm, dit is, ehm, voor iemand die ik niet ken via internet "
- "Wat?!"
"Nou, ehm, iemand op internet had verzonnen om muziek op te sturen naar willekeurige mensen op internet"
- "Oh natuurlijk, dat doe ik al jaaaaaren."
Begrijp me niet verkeerd, mensen in mijn omgeving weten donders goed dat ik veel op internet doe, dus héél raar zouden ze niet eens opkijken, maar zelf zou ik het toch wel ietwat gênant vinden om het zo te moeten vragen
en ik heb dus echt geen printer
Heeft u mij ooit iets zien tekenen dan wel knutselenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan teken je iets of knutsel je op een andere manier je hoesje in elkaar
Ik weet dat TCM een hele mooie getekende hoes had maar gimmegore heeft daar nooit een foto van gestuurd.
het gaat om het idee misschien kun je ergens een mooi plaatje vinden en er dan met lettertjes uit de krant een dreigbrief bij in doen... gebruik je fantasiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heeft u mij ooit iets zien tekenen dan wel knutselen
Mijn neefje van 5 doet dat nog mooier
Dan print je het toch bij de buurman of een vriend uit? Je hoeft niet eerlijk te zijn waarvoor het is. Zeg dat je een CD voor een goede vriend hebt gemaakt, of als cadeautje...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:52 schreef Rafeiro het volgende:
Stel, zeer hypothetisch, je hebt geen printer, is het dan ook acceptabel om enkel een CD op te sturen en dan de schuld te geven aan een defecte printer op de stoomboot (en de cover evt. digitaal ergens achter te laten)?
Het is immers redelijk onwaarschijnlijk om dan zo'n dialoog te krijgen:
"Hoi, mag ik even wat printen"
- "Wat dan?"
"Een CD hoesje"
- "Maar die gebruik je toch nooit"
Nee, maar, ehm, dit is, ehm, voor iemand die ik niet ken via internet "
- "Wat?!"
"Nou, ehm, iemand op internet had verzonnen om muziek op te sturen naar willekeurige mensen op internet"
- "Oh natuurlijk, dat doe ik al jaaaaaren."
Begrijp me niet verkeerd, mensen in mijn omgeving weten donders goed dat ik veel op internet doe, dus héél raar zouden ze niet eens opkijken, maar zelf zou ik het toch wel ietwat gênant vinden om het zo te moeten vragen
en ik heb dus echt geen printer
Eerlijkheid duurt het langstquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:29 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Dan print je het toch bij de buurman of een vriend uit? Je hoeft niet eerlijk te zijn waarvoor het is. Zeg dat je een CD voor een goede vriend hebt gemaakt, of als cadeautje...
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:22 schreef kciR het volgende:
Leuk idee, waaraan ik graag mee doe
Mijn voornaamste voorkeur ligt toch wel in de pop/rock/indie/alternative (hoe je het noemen wil) hoek vanaf de 00's (maar sta open voor andere decennia). Verder maak ik graag uitstapjes naar post-rock (tegenwoordig wel wat minder), een tikkeltje hiphop en wat elektronische muziek.
Maar de eerst genoemde is toch wel de hoofdmoot en dan met name bandjes met een mannelijke zanger met een unieke stem.
Kijk maar in mijn last.fm (linkje staat naast de quote knop in deze post) voor een volledig overzicht.
Ik hoop dat iemand iets moois voor mij kan samenstellen en ik hetzelfde voor een ander voor elkaar krijg
Die van mij is best wel nauwkeurig, ik kan mijn wensen nog aanpassen... dit bericht is natuurlijk niet alleen naar mij bedoeld...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:26 schreef robdriessen het volgende:
Je verlanglijstje mag natuurlijk de Sint een bepaalde richting uitsturen, maar maak het niet TE nauwkeurig. Ook al weet ik dat alle Sinterklazen hier genoeg muzikale creativiteit hebben om je grenzen op te rekken
Nee hoor, algemeen voor iedereen. Maar aan alles is een mouw te passen, dus mocht een Sint te veel moeite blijken te hebben met een verlanglijstje, dan ben ik beschikbaar als mediator. Mijn tarieven zijn schappelijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:39 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Die van mij is best wel nauwkeurig, ik kan mijn wensen nog aanpassen... dit bericht is natuurlijk niet alleen naar mij bedoeld...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:18 schreef Trashcanman het volgende:
Ik doe uiteraard ook weer mee. Beschrijving van muzieksmaak post ik tzt nog wel.
Edit: fuck it. ik ga geen lang lulverhaal typen, ik wil gewoon graag opgefokte teringherrie in mijn schoen vinden.
Tracklist:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:18 schreef Trashcanman het volgende:
Ik doe uiteraard ook weer mee. Beschrijving van muzieksmaak post ik tzt nog wel.
Edit: fuck it. ik ga geen lang lulverhaal typen, ik wil gewoon graag opgefokte teringherrie in mijn schoen vinden.
Je vergeet rudolf eb.er - schlechte musikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tracklist:
01: Een kettingzaag
02: Een pneumatische boor
03: Een vliegtuigmotor
04: Een bus vol schoolkinderen op weg naar de Efteling
....
Ik kan me nog een ouwe Kopspijkers aflevering herinneren waar artiesten langskwamen die 'experimentele geluidsprojecten' maakten. Die legden de draaischijf van de platenspeler helemaal vol met knackebrod, naald er op en dan het geluid opnemen..... Interessant....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je vergeet rudolf eb.er - schlechte musik
Ik heb hem wel eens laten horen op 49
Field recordingquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tracklist:
01: Een kettingzaag
02: Een pneumatische boor
03: Een vliegtuigmotor
04: Een bus vol schoolkinderen op weg naar de Efteling
....
Vrije interpretatie is volledig vrijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:48 schreef Rafeiro het volgende:
Maar de ene teringherrie is de andere niet.
Mieke Telkamp is bijvoorbeeld ook teringherrie, al verwacht ik niet dat dat bedoeld werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |