Waarom zou je überhaubt nadenken over hoe een FOK!ster die je niet kent er naakt uit ziet?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verpest mijn gedachten nou niet.
Omdat ik van degene die ik al ken al wee hoe ze er naakt uitzien.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:11 schreef Samzz het volgende:
Waarom zou je überhaubt nadenken over hoe een FOK!ster die je niet kent er naakt uit ziet?
En dan is het niet leuk of opwindend meer?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ik van degene die ik al ken al wee hoe ze er naakt uitzien.
Zeker wel, maar het is een beetje als postzegels verzamelen. Op een gegeven moment wil je steeds meer.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:15 schreef Samzz het volgende:
En dan is het niet leuk of opwindend meer?
jij kent weinig foksters?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ik van degene die ik al ken al wee hoe ze er naakt uitzien.
Ah, op die manierquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker wel, maar het is een beetje als postzegels verzamelen. Op een gegeven moment wil je steeds meer.
Ik heb je gezien.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaubt nadenken over hoe een FOK!ster die je niet kent er naakt uit ziet?
Niet iedereen die ik heb gezien ken ik ookquote:
Dat idd. Daar denk ik enkel irl overquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
ik denk namelijk helemaal niet na over hoe de FOK!ers er naakt uit zien.
Dat is waar. Maar ik dacht dat het ging om het zien. Ik weet hoe je er uit ziet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet iedereen die ik heb gezien ken ik ook.
Nou ja, ik zei 'kent'quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik dacht dat het ging om het zien. Ik weet hoe je er uit ziet.
Uhuhquote:
Kennen is inderdaad een 2de. Kan ook leuk zijn, om het zachtjes uit te drukken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik zei 'kent'. Maar ik kan me wel voorstellen dat je benieuwd bent hoe iemand die je gezien hebt er naakt uit ziet.
[..]
Uhuh.
Ik had twee laptops besteld voor 92 euro, maar de prijs moest eigenlijk 1092 zijnquote:
Oh, was te verwachten dan jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had twee laptops besteld voor 92 euro, maar de prijs moest eigenlijk 1092 zijn
Lekkerquote:
Ik bij zowat iedereen wel een keerquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik bij zowat iedereen wel een keer
Nouja niet de oude opaatjes ofzo, maar als ze interessant zijn schiet meestal die gedachten wel even op.
Ben alleen niet visueel ingesteld, dus meer dan "dit zou wel eens boeiend kunnen zijn" of "hmm, denk dat deze matig is" wordt het ook niet![]()
Dat doe ik ookquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:31 schreef Cue_ het volgende:
Het ergste is dat ik wel bedenk hoe groot of juist klein hun lul zou zijn![]()
En dat is de redenquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:31 schreef Cue_ het volgende:
Het ergste is dat ik wel bedenk hoe groot of juist klein hun lul zou zijn![]()
Pushup bh's!quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:34 schreef Samzz het volgende:
Bij veel vrouwen hoef je niet eens meer te fantaseren, de broeken, jurkjes en rokjes zitten zo strak dat je alles al ziet zitten bij wijze van spreken.
Dat je alles zo goed als ziet zitten alleen dan op andere plaatsen, ook goedquote:
En groter dan werkelijkheid!quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
Dat je alles zo goed als ziet zitten alleen dan op andere plaatsen, ook goed.
Dit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
Nja, groter is ook niet per se beter.
Ik heb leren liplezen door een meid hier op het werk. Helaas werkt ze hier niet meer. De zomer zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:34 schreef Samzz het volgende:
Bij veel vrouwen hoef je niet eens meer te fantaseren, de broeken, jurkjes en rokjes zitten zo strak dat je alles al ziet zitten bij wijze van spreken.
Ligt eraan. Een gewone push-up vind ik niet zo verkeerd, maar zo'n maximizer die je nu vaak ziet is wel echt je reinste bedrogquote:
...als die een vonkje op de broek kreeg, zou ze direct door kunnen naar brandwondencentrum beverwijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb leren liplezen door een meid hier op het werk. Helaas werkt ze hier niet meer. De zomer zal nooit meer hetzelfde zijn.
Charmantquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb leren liplezen door een meid hier op het werk. Helaas werkt ze hier niet meer. De zomer zal nooit meer hetzelfde zijn.
Men als je dat voelt dan vraag ik me af waar je borsten nog in moeten passenquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:37 schreef Samzz het volgende:
maar zo'n maximizer die je nu vaak ziet is wel echt je reinste bedrog.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:37 schreef Murdera het volgende:
Ik draag gewoon hele strakke broeken. Niemand die over mij gaat fantaseren hoe groot hij is.
want dan is er nog niets te zien?quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:37 schreef Murdera het volgende:
Ik draag gewoon hele strakke broeken. Niemand die over mij gaat fantaseren hoe groot hij is.
Daarom bestaan ze ook enkel voor cup AA, A, B en C, dacht ik. Alhoewel, ik heb er een tijd terug ook eens eentje aangepast, m'n tieten zaten in m'n nekquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Men als je dat voelt dan vraag ik me af waar je borsten nog in moeten passen
Voor C ook? Men! .. nouja afhankelijk van de omtrek natuurlijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom bestaan ze ook enkel voor cup AA, B en C, dacht ik. Alhoewel, ik heb er een tijd terug ook eens eentje aangepast, m'n tieten zaten in m'n nek.
Het was ook helemaal niet mooi.
quote:
quote:
Nou ja, 110C is niet zo grootquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor C ook? Men! .. nouja afhankelijk van de omtrek natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |