Een nakendrondlopendag!quote:
Ook nietquote:
Nee, ik heb gewoon kleren aan. En ik ruik naar schoonmaakmiddel.quote:
Zonde wel. Gemiste kans.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon kleren aan. En ik ruik naar schoonmaakmiddel.
Hoezo? Geen van jullie heeft er ook maar enig profijt van dat ik naakt rondloopquote:
Maak dat onze hormonen maar eens wijs.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:03 schreef Samzz het volgende:
Hoezo? Geen van jullie heeft er ook maar enig profijt van dat ik naakt rondloop.
Denk gewoon dat ik hangtieten heb, weg zijn die hormonenquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak dat onze hormonen maar eens wijs.
Dan hoeft ze enkel te zeggen dat ze naakt rondloopt.. al zegt ze dat ze een 20 jaar geleden naakt rondliep.. dan zijn ze nog tevredenquote:
Mijn hormonen laten zich niet zomaar wat wijs maken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:06 schreef Samzz het volgende:
Denk gewoon dat ik hangtieten heb, weg zijn die hormonen.
Onder hun kleding zijn alle vrouwen naakt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan hoeft ze enkel te zeggen dat ze naakt rondloopt.. al zegt ze dat ze een 20 jaar geleden naakt rondliep.. dan zijn ze nog tevreden
Ik ben 25 jaar geleden naakt ter wereld gekomenquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan hoeft ze enkel te zeggen dat ze naakt rondloopt.. al zegt ze dat ze een 20 jaar geleden naakt rondliep.. dan zijn ze nog tevreden
En mannen zijn best goed in het uitkleden met de ogen, dus probleem opgelost. Hoeven wij daar niets meer over te lezen hierquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Onder hun kleding zijn alle vrouwen naakt.
Verpest mijn gedachten nou niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Geen van jullie heeft er ook maar enig profijt van dat ik naakt rondloop.
Had je er niets over moeten zeggen, waren ze ook niet verpestquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verpest mijn gedachten nou niet.
Dat is zonde.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn hormonen laten zich niet zomaar wat wijs maken.
Je maakt jezelf veel te drukquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
En zometeen nog rijles ook.
Wat een ontiegelijke choleradag is dit toch
Gaat wel lukken meid.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
En zometeen nog rijles ook.
Wat een ontiegelijke choleradag is dit toch
Ach...quote:
Soms haat ik mijn leven gewoon even. Het gaat vanzelf wel weer over denk ik zometeen. Nu ben ik gewoon vet gestressed tot die docent terugmeilt denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |