Ik ben verhuisd van Ierland en heb nog geen huis kunnen vinden hier in Nederland, dus logeer bij mn ouders.quote:
ik ben 27quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:39 schreef Murdera het volgende:
Hoe oud ben je Peurac?
Ik ben wat aan het zoeken, maar voor een beetje iets chills 1000 excl. neerleggen gaat hem voor mij nog niet worden.
De TT doet vermoeden dat je er niet bij bent.. nu zie ik je wel.. wat is er gaande meneer?quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jij kapoentje was
En ja, vroeg ik me ook al af
Ga jij 13 oktober mee stappen in het immer bruisende (quote:
Ik denk het niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij 13 oktober mee stappen in het immer bruisende () Rotterdam? Aww toe, als verjaardagscadeautje voor mij
Ik nog niet. Ben wel benieuwd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:18 schreef PeuRac het volgende:
Heeft iemand Anger Management al eens gezien? Die serie van Charlie Sheen?
Hmmmm that sucksquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een toets gemist door domheid, op mij en studeren rust echt een soort vloek lijkt het.
Jammer hoorquote:
Dat is wel heel erg dom eigenlijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nu niet het hele vak verneukt heb door niet extra mijn agenda te checken
Had je de datum verkeerd of was je het hele tentamen vergeten?quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nu niet het hele vak verneukt heb door niet extra mijn agenda te checken
Heb op de middelbare school een keer gehad dat ik heel niet mee had gekregen dat er een tentamen aan zat te komen. Dus op maandagochtend haalde iedereen die tentamenblokken tevoorschijn en ik en een vriendin wisten van niets. Wel toevallig dat wij twee weer niks doorhaddenquote:
De tijd. Het was geen tentamen maar een tussentoets van 30%, dus ik weet niet of het nog opgelost kan worden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je de datum verkeerd of was je het hele tentamen vergeten?
pyjamadagquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:47 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik heb mijn kamer ietwat opgeruimd, het is weer genoeg voor vandaag.
Een nakendrondlopendag!quote:
Ook nietquote:
Nee, ik heb gewoon kleren aan. En ik ruik naar schoonmaakmiddel.quote:
Zonde wel. Gemiste kans.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon kleren aan. En ik ruik naar schoonmaakmiddel.
Hoezo? Geen van jullie heeft er ook maar enig profijt van dat ik naakt rondloopquote:
Maak dat onze hormonen maar eens wijs.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:03 schreef Samzz het volgende:
Hoezo? Geen van jullie heeft er ook maar enig profijt van dat ik naakt rondloop.
Denk gewoon dat ik hangtieten heb, weg zijn die hormonenquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak dat onze hormonen maar eens wijs.
Dan hoeft ze enkel te zeggen dat ze naakt rondloopt.. al zegt ze dat ze een 20 jaar geleden naakt rondliep.. dan zijn ze nog tevredenquote:
Mijn hormonen laten zich niet zomaar wat wijs maken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:06 schreef Samzz het volgende:
Denk gewoon dat ik hangtieten heb, weg zijn die hormonen.
Onder hun kleding zijn alle vrouwen naakt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan hoeft ze enkel te zeggen dat ze naakt rondloopt.. al zegt ze dat ze een 20 jaar geleden naakt rondliep.. dan zijn ze nog tevreden
Ik ben 25 jaar geleden naakt ter wereld gekomenquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan hoeft ze enkel te zeggen dat ze naakt rondloopt.. al zegt ze dat ze een 20 jaar geleden naakt rondliep.. dan zijn ze nog tevreden
En mannen zijn best goed in het uitkleden met de ogen, dus probleem opgelost. Hoeven wij daar niets meer over te lezen hierquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Onder hun kleding zijn alle vrouwen naakt.
Verpest mijn gedachten nou niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Geen van jullie heeft er ook maar enig profijt van dat ik naakt rondloop.
Had je er niets over moeten zeggen, waren ze ook niet verpestquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verpest mijn gedachten nou niet.
Dat is zonde.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn hormonen laten zich niet zomaar wat wijs maken.
Je maakt jezelf veel te drukquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
En zometeen nog rijles ook.
Wat een ontiegelijke choleradag is dit toch
Gaat wel lukken meid.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
En zometeen nog rijles ook.
Wat een ontiegelijke choleradag is dit toch
Ach...quote:
Soms haat ik mijn leven gewoon even. Het gaat vanzelf wel weer over denk ik zometeen. Nu ben ik gewoon vet gestressed tot die docent terugmeilt denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |