Hij heeft wel smaak danquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is gejat. Hij hing op de manege achter het glas. Toch heeft iemand hem samen met een levensgroot portret van mijn pony weggehaald.
Kan mij voorstellen dat je baalt dat 'ie weg is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:45 schreef Samzz het volgende:
Dat klopt. De arabier is op een heel andere manier getekend. Natuurgetrouw, maar onnatuurlijk licht.
Ik zou mezelf altijd afvragen of de gevoelens oprecht zijn of gemaakt. Dan ben ik niet gelukkig.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij denkt in termen van gevoelens en emoties, ik denk logisch. Als ze zich gedraagt op manier X, dan maakt de motivatie daarvoor niet uit, zolang ik het verschil niet zie.
Daarnaast:
Huidige wereld
A. Ze houdt van me
B. Ze houdt niet van me
Nieuwe wereld
A. Ze houdt van me
B. Ze houdt niet van me
C. Ze houdt niet van me maar gedraagt zich exact zoals A. Ik ben even gelukkig als A.
Ik heb ineens een extra goede optie toegevoegd
Ik denk logisch na.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
benzin studeer je filosofie ofzo ±P
Als dat zo was had 'ie Samzz zelf gejat. Heb je én Samzz én degene die die kunstwerkjes kan maken.quote:
Denken over gevoelens is per definitie niet logisch.quote:
Heel erg vreemd dat jij een relatie zou willen met iemand die jou eigenlijk niet moet.quote:
Ja, heel erg... Die van m'n pony net zo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen dat je baalt dat 'ie weg is.
Jammere acties....quote:
Ja... Sommige mensen kunnen niet van de spullen van een ander afblijven.quote:
Daar zit wat inquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat zo was had 'ie Samzz zelf gejat. Heb je én Samzz én degene die die kunstwerkjes kan maken.
Dat maakt alleen uit voor je gevoel. Zo lang je geen onderscheid kan maken maakt het niet uit. Een koe die geel is of een koe waarvan je enkel denkt dat ie geel isquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou mezelf altijd afvragen of de gevoelens oprecht zijn of gemaakt. Dan ben ik niet gelukkig.
Opportunisme is een mooi iets.quote:
Gelukkig zijn is ook een gevoel. Houden van is ook een gevoel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat maakt alleen uit voor je gevoel. Zo lang je geen onderscheid kan maken maakt het niet uit. Een koe die geel is of een koe waarvan je enkel denkt dat ie geel iser is alleen een gevoelsmatig verschil
Jawel. Want ik wil niet dat iemand niet oprecht van me houdt maar doet alsof.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat maakt alleen uit voor je gevoel. Zo lang je geen onderscheid kan maken maakt het niet uit. Een koe die geel is of een koe waarvan je enkel denkt dat ie geel iser is alleen een gevoelsmatig verschil
Trustenquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:50 schreef Faxie het volgende:
Ik duik onder de douche, en dan m'n bedje in
Doei schatjes
Nja, emotioneel wil ik liever dat het echt is, maar aan de andere kant, zo lang het echt lijkt is er geen verschil. Zo lang waarneming hetzelfde is als in de echte situatie is er geen verschil, alleen in haar hoofd, niet in het mijne.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel erg vreemd dat jij een relatie zou willen met iemand die jou eigenlijk niet moet.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:50 schreef Faxie het volgende:
Ik duik onder de douche, en dan m'n bedje in
Doei schatjes
Hoe lang denk je dat zo'n relatie standhoudt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, emotioneel wil ik liever dat het echt is, maar aan de andere kant, zo lang het echt lijkt is er geen verschil. Zo lang waarneming hetzelfde is als in de echte situatie is er geen verschil, alleen in haar hoofd, niet in het mijne.
Conclusie, alleen jij en mensen die denken zoals jij gaan gelukkig zijn in jouw wereld.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, emotioneel wil ik liever dat het echt is, maar aan de andere kant, zo lang het echt lijkt is er geen verschil. Zo lang waarneming hetzelfde is als in de echte situatie is er geen verschil, alleen in haar hoofd, niet in het mijne.
Blijf het vreemd vinden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:51 schreef benzin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |