Nu ben ik in de war.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze houdt van mij en ze gedraagt zich zo. In de huidige wereld had ze als ze niet van me zou houden niet van me gehouden. In de nieuwe wereld houdt ze in alle gevallen van me. Dat lijkt me beter.
Best een hoop nog die ik niet had gezien. Blijven toch een aantal prachtige bijzitten, ook degene die ik al vaker heb gezien.quote:
Lieve schat, als ze zegt dat ze van je houdt omdat ze graag iets goeds krijgt is dat onoprecht en houdt ze dus juist niet echt van je hoe ze zich ook mag gedragen. Dat is een van de problemen die je in jouw nieuwe wereld mogelijk veel krijgt, valse motivaties.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze houdt van mij en ze gedraagt zich zo. In de huidige wereld had ze als ze niet van me zou houden niet van me gehouden. In de nieuwe wereld houdt ze in alle gevallen van me. Dat lijkt me beter.
Ik ben gelukkig, zij krijgt goede dingen omdat ze iets goeds doet. Moet het mij dan echt iets uitmaken waarom ze doet wat ze doet?quote:
Ah I see, maar nee Leiden op een vrijdag is no go, want ov en werken in het weekend.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrijdag in LeidenWel je eigen OP's nalezen he
Ehm, ja? The fuck.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig, zij krijgt goede dingen omdat ze iets goeds doet. Moet het mij dan echt iets uitmaken waarom ze doet wat ze doet?
Dank jequote:Op maandag 1 oktober 2012 00:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Best een hoop nog die ik niet had gezien. Blijven toch een aantal prachtige bijzitten, ook degene die ik al vaker heb gezien.
Dat lijkt me welquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig, zij krijgt goede dingen omdat ze iets goeds doet. Moet het mij dan echt iets uitmaken waarom ze doet wat ze doet?
Dus het kan je niks schelen hoe zij zich voelt, als ze maar mooi weer speeltquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Nooooo, dan ga maar ik eens opperen om de meet te verzettenquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah I see, maar nee Leiden op een vrijdag is no go, want ov en werken in het weekend.
Ben wel benieuwd naar de chronologie. Kijken of er een lijn van ontwikkeling uit is te halen.quote:
Die ben ik kwijtquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk!
Ik vind de dierportretten wel erg geslaagd. Die Arabische volbloed vind ik vooral mooi.
Jij denkt in termen van gevoelens en emoties, ik denk logisch. Als ze zich gedraagt op manier X, dan maakt de motivatie daarvoor niet uit, zolang ik het verschil niet zie.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Lieve schat, als ze zegt dat ze van je houdt omdat ze graag iets goeds krijgt is dat onoprecht en houdt ze dus juist niet echt van je hoe ze zich ook mag gedragen. Dat is een van de problemen die je in jouw nieuwe wereld mogelijk veel krijgt, valse motivaties.
Ik denk niet dat je dat moet willen.
Wel apart dat je niet snapt wat ik duidelijk wil maken, dacht dat je het voorbeeld wel zou kunnen begrijpen maar blijkbaar snap jij niet dat zoiets zeggen niet hetzelfde is als zoiets vanuit het diepst van je hart echt voelen. In jouw wereld houdt ze in maar 1 geval van je, als ze oprecht is. In het andere geval word je voor de gek gehouden en houdt ze dus niet van je, ondanks haar woorden. Dat moet je toch niet willen lijkt me.
De tekeningen op de website zijn van de periode 2009 tot 2012. Enkel de arabier is van 2004.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de chronologie. Kijken of er een lijn van ontwikkeling uit is te halen.
*ondertussen doorkriebelt*
Je denkt helemaal niet logisch.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij denkt in termen van gevoelens en emoties, ik denk logisch. Als ze zich gedraagt op manier X, dan maakt de motivatie daarvoor niet uit, zolang ik het verschil niet zie.
Daarnaast:
Huidige wereld
A. Ze houdt van me
B. Ze houdt niet van me
Nieuwe wereld
A. Ze houdt van me
B. Ze houdt niet van me
C. Ze houdt niet van me maar gedraagt zich exact zoals A. Ik ben even gelukkig als A.
Ik heb ineens een extra goede optie toegevoegd
Hij oogt wel anders op één of andere manier. Desondanks een prachtexemplaar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:43 schreef Samzz het volgende:
De tekeningen op de website zijn van de periode 2009 tot 2012. Enkel de arabier is van 2004.
Is gejat. Hij hing op de manege achter het glas. Toch heeft iemand hem samen met een levensgroot portret van mijn pony weggehaald.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
Volgens mij welquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je denkt helemaal niet logisch.
Dat klopt. De arabier is op een heel andere manier getekend. Natuurgetrouw, maar onnatuurlijk licht.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij oogt wel anders op één of andere manier. Desondanks een prachtexemplaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |