quote:
Ruzzle heet het. Ik ben er een klein beetje aan verslaafd.quote:
Gedachten zijn nooit schadelijk. Uitspreken van gedachten is soms schadelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gedachten kunnen mensen schaden die ze denken. Onechte acties zijn dus ook prima?
Nee, omdat ik ze eten geefquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:14 schreef Samzz het volgende:
@Roy, dat doen ze echt niet omdat ze van je houden.
Gedachten kunnen wel schaden...quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Gedachten zijn nooit schadelijk. Uitspreken van gedachten is soms schadelijk.
Als alles gaat om het doen van goede acties, en je doet een goede onechte actie, maakt het dan uit dat de actie onecht is? Eigenlijk is de actie dan gewoon echt en leidt tot een goed resultaat.
Hoe kan jij als opper zelfdestructief persoon nou zeggen dat gedachten nooit schadelijk zijn?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Gedachten zijn nooit schadelijk. Uitspreken van gedachten is soms schadelijk.
Als alles gaat om het doen van goede acties, en je doet een goede onechte actie, maakt het dan uit dat de actie onecht is? Eigenlijk is de actie dan gewoon echt en leidt tot een goed resultaat.
Ja inderdaad even wat vrolijkers: seks!quote:
Ja doe datquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jochie toch.![]()
Zal ik hem maar negeren dan?
Voor mij is daar niks vrolijks aan op t momentquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja inderdaad even wat vrolijkers: seks!
Oh wacht.
Pas als je er andere mensen bij betrekt.quote:
Mijn gedachten zijn niet schadelijk voor anderen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe kan jij als opper zelfdestructief persoon nou zeggen dat gedachten nooit schadelijk zijn?
En een onechte actie is niet oprecht, en onoprechtheid is dus wel goed? Want je krijgt ondanks de onoprechtheid alsnog iets goeds terug dus boeiend dat je nep bezig bent of liegt ofzo, als je maar wat goeds terugkrijgt.
Uiteraard. Sjaak kijkt ook blij als hij mee mag naar het paard.quote:
Goed plan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja inderdaad even wat vrolijkers: seks!
Oh wacht.
Sjaak vind ik wel een ongangbare hondennaamquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Sjaak kijkt ook blij als hij mee mag naar het paard.
Okay.quote:
Je bent waarschijnlijk niet de enige hier.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor mij is daar niks vrolijks aan op t moment
Oeh...quote:
Zo heette hij alquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sjaak vind ik wel een ongangbare hondennaamHoe kwam je daar op?
Ja en ik doe iets goeds door jou het gezeik van Benzin te besparen, maar toch iets slechts omdat Benzin nu geen aandacht meer gaat krijgen...quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Okay.![]()
Oh en nog iets om over na te denken, nu doe ik iets 'goeds', namelijk faxje aandacht geven en iets doen wat hij van me vraagt. Maar doe ik niet iets 'slechts' door benzin te gaan negeren? En wat moet ik nu terug krijgen hiervoor, iets goeds of iets slechts?
Ik heb alleen maar goede ideeën.quote:
Twi zit onder het bureauquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie Twi weinig posten.... heeft hij het ergens druk mee?
Zelfmoord.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en ik doe iets goeds door jou het gezeik van Benzin te besparen, maar toch iets slechts omdat Benzin nu geen aandacht meer gaat krijgen...
Wat nu?
Gedachten kunnen schadelijk zijn voor degene die ze denkt, punt. Anderen staan hierbuiten maar de persoon zelf is ook belangrijk en dus kunnen gedachten prima schadelijk zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Pas als je er andere mensen bij betrekt.
[..]
Mijn gedachten zijn niet schadelijk voor anderen.
Onoprechtheid is niet goed, maar als je goede acties doet dan is dat goed. Het resultaat is goed, zelfs al was de motivatie dat niet. Zodra diegene iets slechts doet wordt hij/zij afgerekend.
Ja wist ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk niet de enige hier.
Daarom zei ik het ook.
Dillemmmaaaaa.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en ik doe iets goeds door jou het gezeik van Benzin te besparen, maar toch iets slechts omdat Benzin nu geen aandacht meer gaat krijgen...
Wat nu?
Denk aan de nabestaanden en zij die het lijk moeten opruimen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zelfmoord moet je pas doen als je echt heel graag dood wilt
Ik ga straks lekker een warme douche nemen en dat zout afspoelen, en dan direct m'n warme bedje inquote:
Er is wel een oplossing en deze is heel makkelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dillemmmaaaaa.![]()
Ik denk dat die wereld waarin we gelukkig niet leven nu ontploft zou zijn bij gebrek aan een echte oplossing hiervoor.
Schadelijk voor degene die ze denkt, maar dan is het niet schadelijk voor anderen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gedachten kunnen schadelijk zijn voor degene die ze denkt, punt. Anderen staan hierbuiten maar de persoon zelf is ook belangrijk en dus kunnen gedachten prima schadelijk zijn.
En erg simpel maar jouw utopie kan dus zorgen voor een onoprechte wereld waarin mensen liever nep en oneerlijk zijn om goede dingen te krijgen dan oprecht omdat ze dan misschien afgerekend kunnen worden. Een grote schijnwereld dus. Dan veel liever de huidige wereld.
Als het leven onleefbaar isquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Denk aan de nabestaanden en zij die het lijk moeten opruimen.
Ik heb een 1 persoonsbedquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker een warme douche nemen en dat zout afspoelen, en dan direct m'n warme bedje in
Lekker een 2 persoonsdeken voor mezelf(Maar toch ook een beetje
)
Hoe kan je een beloning krijgen en afgerekend worden voor hetzelfde iets? Dat zou betekenen dat de wereld niet zo zwart-wit is en er een groot grijs gebied bestaat waar benzin geen rekening mee houdt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is wel een oplossing en deze is heel makkelijk.
Die tweede deken kan wel weg met het oog op onze slaapknuffeldate.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een 1 persoonsbed. Wel twee dekens
.
Geef beide personen aandacht. Makkelijk zat.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe kan je een beloning krijgen en afgerekend worden voor hetzelfde iets? Dat zou betekenen dat de wereld niet zo zwart-wit is en er een groot grijs gebied bestaat waar benzin geen rekening mee houdt.Dat zal toch niet zo zijn mag ik hopen?!?
Blij te lezen dat ik toch niet de enige ben die aan een éénpersoonsbed genoeg heeftquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Ja dat zei ik de hele tijd al, maar feit is dat gedachten dus wél schadelijk kunnen zijn. Period.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Schadelijk voor degene die ze denkt, maar dan is het niet schadelijk voor anderen.
Mar als ze goede dingen willen krijgen moeten ze dus steeds goede dingen doen. Of ze doen dat omdat ze het graag willen, of omdat ze nep en oneerlijk zijn. Maar het resultaat is goed, want mensen doen goede dingen voor anderen. De motivatie maakt niet uit, want het gedrag is hetzelfde. Die nep- en oneerlijkheid zit alleen in het hoofd van die mensen zelf en schaadt anderen niet.
Verbitterde maagd gespot.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:25 schreef debeterebob het volgende:
Serieus waarom zeiken mensen over benzin; hij voegt meer toe dan al die vrouwen hier met hun blaatpraat.
Oquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die tweede deken kan wel weg met het oog op onze slaapknuffeldate.
Onoes tijd en ruimte gaan botsen en we gaan d'r allemaal aanquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dillemmmaaaaa.![]()
Ik denk dat die wereld waarin we gelukkig niet leven nu ontploft zou zijn bij gebrek aan een echte oplossing hiervoor.
Mooi, lig je al?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:27 schreef Samzz het volgende:
O
Goed idee, ja. Ik gebruik die tweede deken sowieso niet. Ik ben extreem warmbloedig.
Ik wil al jaren een tweepersoons, maar dat kan niet want bedstee.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Blij te lezen dat ik toch niet de enige ben die aan een éénpersoonsbed genoeg heeft
Bedstee is wel leukquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil al jaren een tweepersoons, maar dat kan niet want bedstee.
Ergens in december toch pas?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Onoes tijd en ruimte gaan botsen en we gaan d'r allemaal aan
Maar dan voldoe ik niet aan wat faxie van mij vroeg, dus doe ik het slechte wat hem betreft.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geef beide personen aandacht. Makkelijk zat.
En laat die jongen nu maar met rust, he.
Een deken delen is toch veel knusser?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Dat je al jaren anders wil valt me dan weer tegenquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lief dat je dat hoopt
Ik vind dat je daar wel wat voor verdient
Ja, al een tijdje. Pfff, warm. Ik denk dat ik m'n dekbed weg doe en alleen onder het overtrek slaap.quote:
Niggaquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:25 schreef debeterebob het volgende:
Serieus waarom zeiken mensen over benzin; hij voegt meer toe dan al die vrouwen hier met hun blaatpraat.
Ik maak daar onderscheid tussen, maar als het eindigt in exact hetzelfde goede gedrag, maakt de motivatie dan echt uit voor het resultaat?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Fijn om te weten dat jij geen onderscheidt maakt tussen oprechte en onoprechte acties, lijkt me heerlijk zo simpel te kunnen denken.
Nou, draai je om, dan kan ik je rug kriebelen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:29 schreef Samzz het volgende:
Ja, al een tijdje. Pfff, warm. Ik denk dat ik m'n dekbed weg doe en alleen onder het overtrek slaap.
Boerderij ofzo?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is ook ultiem gaaf (zelf gebouwd) en hij ligt heerlijk. Alleen geen mogelijkheid tot uitbreiden.quote:
Dilemmaquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar dan voldoe ik niet aan wat faxie van mij vroeg, dus doe ik het slechte wat hem betreft.
Rug kriebelenquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, draai je om, dan kan ik je rug kriebelen.
Ja natuurlijk maakt dat uit, anders leef je in een onoprechte wereld dus eigenlijk alsnog in een oneerlijke wereld. Alleen dan in een andere zin van het woord dan je op oog had.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik maak daar onderscheid tussen, maar als het eindigt in exact hetzelfde goede gedrag, maakt de motivatie dan echt uit voor het resultaat?
As we speak.quote:
De wereld moet eerlijker? Dat voegt wat toe? Niet dat gelul over schoenen of kleren dat wel doet maar toch.quote:
Nope, vertel...quote:
Eerlijkheid is ook maar een zeer rekbaar en subjetief begripquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
De wereld moet eerlijker? Dat voegt wat toe? Niet dat gelul over schoenen of kleren dat wel doet maar toch.
Ehhhh, watwaarwanneer?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet volgende week dan?
Niet quoten, haal 'm zo weer weg.quote:
Dat ook nog.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eerlijkheid is ook maar een zeer rekbaar en subjetief begrip
Ze houdt van mij en ze gedraagt zich zo. In de huidige wereld had ze als ze niet van me zou houden niet van me gehouden. In de nieuwe wereld houdt ze in alle gevallen van me. Dat lijkt me beter.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Bijvoorbeeld, een meisje zegt dat ze van je houdt. Optie 1: ze liegt omdat jij daar blij van wordt en zij zo iets goeds terug krijgt. Optie 2: ze vertelt de waarheid.
Maakt het jou dan echt niet uit met welke van de twee opties jij te maken hebt?
Dat laatste kan allicht tot smaakverbetering leiden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
De wereld moet eerlijker? Dat voegt wat toe? Niet dat gelul over schoenen of kleren dat wel doet maar toch.
Ja? Wil je echt voorgelogen worden?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze houdt van mij en ze gedraagt zich zo. In de huidige wereld had ze als ze niet van me zou houden niet van me gehouden. In de nieuwe wereld houdt ze in alle gevallen van me. Dat lijkt me beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |