Hoe kan je een beloning krijgen en afgerekend worden voor hetzelfde iets? Dat zou betekenen dat de wereld niet zo zwart-wit is en er een groot grijs gebied bestaat waar benzin geen rekening mee houdt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is wel een oplossing en deze is heel makkelijk.
Die tweede deken kan wel weg met het oog op onze slaapknuffeldate.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een 1 persoonsbed. Wel twee dekens
.
Geef beide personen aandacht. Makkelijk zat.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe kan je een beloning krijgen en afgerekend worden voor hetzelfde iets? Dat zou betekenen dat de wereld niet zo zwart-wit is en er een groot grijs gebied bestaat waar benzin geen rekening mee houdt.Dat zal toch niet zo zijn mag ik hopen?!?
Blij te lezen dat ik toch niet de enige ben die aan een éénpersoonsbed genoeg heeftquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Ja dat zei ik de hele tijd al, maar feit is dat gedachten dus wél schadelijk kunnen zijn. Period.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Schadelijk voor degene die ze denkt, maar dan is het niet schadelijk voor anderen.
Mar als ze goede dingen willen krijgen moeten ze dus steeds goede dingen doen. Of ze doen dat omdat ze het graag willen, of omdat ze nep en oneerlijk zijn. Maar het resultaat is goed, want mensen doen goede dingen voor anderen. De motivatie maakt niet uit, want het gedrag is hetzelfde. Die nep- en oneerlijkheid zit alleen in het hoofd van die mensen zelf en schaadt anderen niet.
Verbitterde maagd gespot.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:25 schreef debeterebob het volgende:
Serieus waarom zeiken mensen over benzin; hij voegt meer toe dan al die vrouwen hier met hun blaatpraat.
Oquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die tweede deken kan wel weg met het oog op onze slaapknuffeldate.
Onoes tijd en ruimte gaan botsen en we gaan d'r allemaal aanquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dillemmmaaaaa.![]()
Ik denk dat die wereld waarin we gelukkig niet leven nu ontploft zou zijn bij gebrek aan een echte oplossing hiervoor.
Mooi, lig je al?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:27 schreef Samzz het volgende:
O
Goed idee, ja. Ik gebruik die tweede deken sowieso niet. Ik ben extreem warmbloedig.
Ik wil al jaren een tweepersoons, maar dat kan niet want bedstee.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Blij te lezen dat ik toch niet de enige ben die aan een éénpersoonsbed genoeg heeft
Bedstee is wel leukquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil al jaren een tweepersoons, maar dat kan niet want bedstee.
Ergens in december toch pas?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Onoes tijd en ruimte gaan botsen en we gaan d'r allemaal aan
Maar dan voldoe ik niet aan wat faxie van mij vroeg, dus doe ik het slechte wat hem betreft.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geef beide personen aandacht. Makkelijk zat.
En laat die jongen nu maar met rust, he.
Een deken delen is toch veel knusser?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Dat je al jaren anders wil valt me dan weer tegenquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lief dat je dat hoopt
Ik vind dat je daar wel wat voor verdient
Ja, al een tijdje. Pfff, warm. Ik denk dat ik m'n dekbed weg doe en alleen onder het overtrek slaap.quote:
Niggaquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:25 schreef debeterebob het volgende:
Serieus waarom zeiken mensen over benzin; hij voegt meer toe dan al die vrouwen hier met hun blaatpraat.
Ik maak daar onderscheid tussen, maar als het eindigt in exact hetzelfde goede gedrag, maakt de motivatie dan echt uit voor het resultaat?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Fijn om te weten dat jij geen onderscheidt maakt tussen oprechte en onoprechte acties, lijkt me heerlijk zo simpel te kunnen denken.
Nou, draai je om, dan kan ik je rug kriebelen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:29 schreef Samzz het volgende:
Ja, al een tijdje. Pfff, warm. Ik denk dat ik m'n dekbed weg doe en alleen onder het overtrek slaap.
Boerderij ofzo?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is ook ultiem gaaf (zelf gebouwd) en hij ligt heerlijk. Alleen geen mogelijkheid tot uitbreiden.quote:
Dilemmaquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar dan voldoe ik niet aan wat faxie van mij vroeg, dus doe ik het slechte wat hem betreft.
Rug kriebelenquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, draai je om, dan kan ik je rug kriebelen.
Ja natuurlijk maakt dat uit, anders leef je in een onoprechte wereld dus eigenlijk alsnog in een oneerlijke wereld. Alleen dan in een andere zin van het woord dan je op oog had.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik maak daar onderscheid tussen, maar als het eindigt in exact hetzelfde goede gedrag, maakt de motivatie dan echt uit voor het resultaat?
As we speak.quote:
De wereld moet eerlijker? Dat voegt wat toe? Niet dat gelul over schoenen of kleren dat wel doet maar toch.quote:
Nope, vertel...quote:
Eerlijkheid is ook maar een zeer rekbaar en subjetief begripquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
De wereld moet eerlijker? Dat voegt wat toe? Niet dat gelul over schoenen of kleren dat wel doet maar toch.
Ehhhh, watwaarwanneer?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet volgende week dan?
Niet quoten, haal 'm zo weer weg.quote:
Dat ook nog.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eerlijkheid is ook maar een zeer rekbaar en subjetief begrip
Ze houdt van mij en ze gedraagt zich zo. In de huidige wereld had ze als ze niet van me zou houden niet van me gehouden. In de nieuwe wereld houdt ze in alle gevallen van me. Dat lijkt me beter.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Bijvoorbeeld, een meisje zegt dat ze van je houdt. Optie 1: ze liegt omdat jij daar blij van wordt en zij zo iets goeds terug krijgt. Optie 2: ze vertelt de waarheid.
Maakt het jou dan echt niet uit met welke van de twee opties jij te maken hebt?
Dat laatste kan allicht tot smaakverbetering leiden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
De wereld moet eerlijker? Dat voegt wat toe? Niet dat gelul over schoenen of kleren dat wel doet maar toch.
Ja? Wil je echt voorgelogen worden?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze houdt van mij en ze gedraagt zich zo. In de huidige wereld had ze als ze niet van me zou houden niet van me gehouden. In de nieuwe wereld houdt ze in alle gevallen van me. Dat lijkt me beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |