1 | http://www.youtube.com/watch?v=1tvxa2BvaJo&&hd=1&autoplay=1&fs=1 |
Idd, ik heb de iPod Classic Video. Echt 10x mooier dan die van tegenwoordig!quote:Op zondag 30 september 2012 23:07 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Over glossy gesproken
Glossy displays![]()
Mate displays![]()
Een glossy scerm schoonmaken![]()
Een mate scherm schoonmakenGODVERDOMME IK KRIJG DIE VLEK ER NIET AF
Ja ik mis dat wel hoor...quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat plastic vind ik ook een stuk 'leuker' ogen dan het strakke, saaie, zakelijke aluminium. Dat gaat al meteen de professionele richting uit. Maar dat is denk ik hoe Apple ook een beetje is geëvolueerd, van 'klein', hip eigenzinnig bedrijf naar een grote, machtige trendsetter.
Deze promo van de iMac G5 geeft de speelsheid van Apple toentertijd wel goed weer, vind ik.
Die speelsheid mis ik ook wel, inderdaad. Toen streken ze echt nog tegen de haren van de meerderheid in met hun niet goed ondersteunde PowerPC- en OS X-platform, en dat glossy witte design waar alle anderen zwart of beige plastic gebruikten.quote:Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Idd, ik heb de iPod Classic Video. Echt 10x mooier dan die van tegenwoordig!
[ afbeelding ]
[..]
Ja ik mis dat wel hoor...
Lukt nietquote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef J.Appleseed het volgende:
Plastic is niet kitsch. Plastic is 'leuk'!
En hier is de link naar de video:
[ code verwijderd ]
Zoek dan in YouTube naar "iMac G5 commercial" en dan zoeken tot je een filmpje met de Black Eyed Peas hebt gevonden.quote:
Ff doen haha.quote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zoek dan in YouTube naar "iMac G5 commercial" en dan zoeken tot je een filmpje met de Black Eyed Peas hebt gevonden.
Die ken je toch wel, hè?
Oh, dat is vervelend. Eens zien of ik 'm op mijn mobiel kan vinden dan.quote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ff doen haha.
Maar er stond dat de video niet geschikt was voor mobile apparaten
Ikke dezequote:Op zondag 30 september 2012 23:18 schreef JoelBaka het volgende:
Deze iMac vind ik ook nog steeds super leuk
[ afbeelding ]
Ik vind de aluminium 21'5 mooiquote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh, dat is vervelend. Eens zien of ik 'm op mijn mobiel kan vinden dan.
[..]
Ikke dezeMijn allereerste iMac ook.
[ afbeelding ]
Die vind ik dus een stuk minder mooi dan de eerste aluminium iMac.quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik vind de aluminium 21'5 mooi![]()
De nieuwste ja..
Als ik daaraan denk haha.quote:Op zondag 30 september 2012 23:22 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Die vind ik dus een stuk minder mooi dan de eerste aluminium iMac.
Ik kan 't filmpje op mijn telefoon ook niet vinden, trouwens. Moet je 'm maar eens op je Mac kijken.
Dit was 'mijn' eerstequote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh, dat is vervelend. Eens zien of ik 'm op mijn mobiel kan vinden dan.
[..]
Ikke dezeMijn allereerste iMac ook.
[ afbeelding ]
Bij mij ook geen geluiquote:Op zondag 30 september 2012 23:25 schreef J.Appleseed het volgende:
Deze commercials vind ik trouwens ook zo leuk
Die iMacs heb ik echt leuke herinneringen aan. In de IKEA vroeger hadden ze die als dummycomputers in de showroom staan, en toen vond ik die dingen al helemaal geweldig. Ik had nog geen flauw idee dat 't een Apple was maar ik wilde 'm dolgraag hebben. Grappig, eigenlijk
HTML5 in YouTube geeft bij mij trouwens geen geluid. Flash daarentegen wel
Mijn eerste Mac was een PowerMac G4 uit 1999. Ik heb 'm nog steeds en hij werkt ook nog. Wat een geweldig ding is datquote:Op zondag 30 september 2012 23:24 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Dit was 'mijn' eerste
[ afbeelding ]
En de eerste echte huiscomputer waarop ik de wondere werelden van het internet ondekte:
[ afbeelding ]
En mijn eerste eigen mac:
[ afbeelding ]
Die heeft juist het leukste liedje!quote:Op zondag 30 september 2012 23:30 schreef AppleOcean het volgende:
Alleen de eerste geeft geen geluid, die andere 2 wel...
quote:Op zondag 30 september 2012 23:31 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Die heeft juist het leukste liedje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |