SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Rickazio op 30-09-2012 23:03:32 ]♔ KoningenUitGroningen ♔
Die van Eredivisie Live bedoel ik.quote:
Nu wel weerquote:Op zondag 30 september 2012 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat How Black is Jack filmpje uit de OP doet het niet meer.
Wat?! Naam!!??quote:
Goed karakterquote:
Nogal jaquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef Muto het volgende:
Alleen zou Ajax dan ook zelf moeten kappen met het Joduh geroep.
Zo werden Ajacieden al genoemd en zal altijd zo blijven.quote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef Muto het volgende:
Alleen zou Ajax dan ook zelf moeten kappen met het Joduh geroep.
quote:Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het over Joden gaat is het eenorm erg. Zoals altijd
Bevoorrecht omdat ze iets overkomen isquote:Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het over Joden gaat is het eenorm erg. Zoals altijd
Maar het grappige is dat de Ajacieden zelf geen ene fuck om die liederen geven. Alleen de CIDI en de media vinden het ontzettend geil om jaar in jaar uit daarover te beginnen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zo werden Ajacieden al genoemd en zal altijd zo blijven.
Precies, Amsterdam was op het toppunt sowieso niet echt pro-joden.quote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef Caland het volgende:
Kan het onterechte joden-gedweep in Amsterdam dan ook eens aangepakt worden? Godverdomme nota bene één van de eerste clubs die in de oorlog de joden eruit flikkerden.
doe niet zo kansloos.quote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Joden gaat niemand uitbannen!
quote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Joden gaat niemand uitbannen!
Pelle is de neef van Luca Toni.quote:
Imo is er niets mis 'wie niet springt is (g)een jood' of wat we zelf vooral zingen als 'Ajax godenzonen superjoden...'quote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef Caland het volgende:
Kan het onterechte joden-gedweep in Amsterdam dan ook eens aangepakt worden? Godverdomme nota bene één van de eerste clubs die in de oorlog de joden eruit flikkerden.
En ditquote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar het grappige is dat de Ajacieden zelf geen ene fuck om die liederen geven. Alleen de CIDI en de media vinden het ontzettend geil om jaar in jaar uit daarover te beginnen.
HIj heeft gelijk, dit was een doelloze dribbel welke perongeluk binnen viel. Echt een speler met oogkleppen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Derksen heeft morgen veel uit te leggen over Altidore
De echte joden binnen Ajax schamen zich dood voor die onterechte identificering van de eigen supporters. Daar wordt de grens overschreden.quote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Imo is er niets mis 'wie niet springt is (g)een jood' of wat we zelf vooral zingen als 'Ajax godenzonen superjoden...'
Maar als er 'Hamas hamas ...' Wordt gezongen lijkt me duidelijk dat dan een onzichtbare grens wordt overschreden
Al denk ik dat 95% het niet bedoeld zoals het lijkt. Net zoals Bommen op Rotterdam waarschijnlijk niet letterlijk moet worden opgevat.quote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Imo is er niets mis 'wie niet springt is (g)een jood' of wat we zelf vooral zingen als 'Ajax godenzonen superjoden...'
Maar als er 'Hamas hamas ...' Wordt gezongen lijkt me duidelijk dat dan een onzichtbare grens wordt overschreden
hak op de tak. daar houd tom van.quote:Op zondag 30 september 2012 23:06 schreef mrstylo het volgende:
Ze moeten echt een programma boekje maken. Wat is dit.
Gelijk?quote:Op zondag 30 september 2012 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HIj heeft gelijk, dit was een doelloze dribbel welke perongeluk binnen viel. Echt een speler met oogkleppen.
Precies ditquote:Op zondag 30 september 2012 23:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Al denk ik dat 95% het niet bedoeld zoals het lijkt. Net zoals Bommen op Rotterdam waarschijnlijk niet letterlijk moet worden opgevat.
De echte joden in Israël vinden het geweldigquote:Op zondag 30 september 2012 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
De echte joden binnen Ajax schamen zich dood voor die onterechte identificering van de eigen supporters. Daar wordt de grens overschreden.
Dat zijn geen echte joden, maar kutextremisten.quote:Op zondag 30 september 2012 23:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De echte joden in Israël vinden het geweldig
Bron?quote:Op zondag 30 september 2012 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
De echte joden binnen Ajax schamen zich dood voor die onterechte identificering van de eigen supporters. Daar wordt de grens overschreden.
quote:Op zondag 30 september 2012 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte joden, maar kutextremisten.
Van Praag en die kerel met die lesbische dochter hebben meermalen aangegeven zich er dood aan te ergeren. Geen zin om dat op te zoeken.quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Bron?
Tevens is het een geuzennaam, maar heeft het in principe niets met de joodse religie te maken.
nounouquote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Praag en die kerel met die lesbische dochter hebben meermalen aangegeven zich er dood aan te ergeren. Geen zin om dat op te zoeken.
Oh, daar huil ik niet over. Wat mij betreft kunnen al die spreekkoren gewoon.quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]ok
Niet huilen, joden zal altijd blijven binnen Ajax.
Dit, wat mij betreft gaan we er lekker mee door.quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]ok
Niet huilen, joden zal altijd blijven binnen Ajax.
Alleen al dat het uberhaupt een geuzennaam is maakt het al te triest voor woorden natuurlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 23:11 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ken meerdere joden die het prima vinden, ook als joden het niks vinden blijft het onze geuzennaam!
JODEN
Heerlijk toen er 2? jaar geleden zoveel gezeik over was. Hele wedstrijd lang alleen maar JODEN liederen gescandeerd!quote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dit, wat mij betreft gaan we er lekker mee door.
Trouwens ook 10000000000x beter dan het achterlijke 'boeren' van 15 andere clubs.
De kakkies wordt ook steeds meer geaccepteerd merk ikquote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen al dat het uberhaupt een geuzennaam is maakt het al te triest voor woorden natuurlijk.
Rijkaard een koeliequote:
Zozo wat een rebelliequote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heerlijk toen er 2? jaar geleden zoveel gezeik over was. Hele wedstrijd lang alleen maar JODEN liederen gescandeerd!
Zal nooit als geuzennaam aangenomen worden.quote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
De kakkies wordt ook steeds meer geaccepteerd merk ik
Iedereen een israelische vlag meequote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heerlijk toen er 2? jaar geleden zoveel gezeik over was. Hele wedstrijd lang alleen maar JODEN liederen gescandeerd!
Er zijn er 17 35 (we hebben natuurlijk ook eerste divisie gespeeld) die NAC homo's noemen. Daar is werkelijk niet één origineel in. Hoor je ook niemand overigens trouwens, dat is wel normaalquote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dit, wat mij betreft gaan we er lekker mee door.
Trouwens ook 10000000000x beter dan het achterlijke 'boeren' van 15 andere clubs.
het is een koelie, ik ken zijn broertje persoonlijkquote:Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Rijkaard een koelie?
Ook dat, hoe hypocrietquote:Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Er zijn er 17 35 (we hebben natuurlijk ook eerste divisie gespeeld) die NAC homo's noemen. Daar is werkelijk niet één origineel in. Hoor je ook niemand overigens trouwens, dat is wel normaal.
quote:Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal nooit als geuzennaam aangenomen worden.
Ah, je begrijpt de betekenis van het woord geuzennaam niet.quote:
Je snapt het niet hè?quote:
Zo kansloos zijn ze helaas alleen in Amsterdam.quote:Op zondag 30 september 2012 23:18 schreef kurk_droog het volgende:
Jullie moeten 'kakkerlakken' gewoon accepteren, niks nieuws in de wereld, alleen een bevestiging zou het zijn.
Zelfde club: Lurling is overal een 'kankerhomo' en z'n moeder is een 'kankerhoer'. Scheidsrechters vinden het prima, het publiek vindt het normaal, de media hoor je er niet over.quote:
kankerhomo en een kakkerlakquote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zelfde club: Lurling is overal een 'kankerhomo' en z'n moeder is een 'kankerhoer'. Scheidsrechters vinden het prima, het publiek vindt het normaal, de media hoor je er niet over.
(Dat je Lurling wel of geen vervelende jongen vindt doet natuurlijk niet ter zake, noem 'm dan 'een vervelende jongen'. Veel leuker ook).
Je bent niet erg intelligent, merk ik in dit topic. Type meeloper, iemand die zelf niet nadenkt. Ach, dan kan ik het van jou hebben, je bent immers al reddeloos verloren.quote:
wat is deze nou weerquote:Op zondag 30 september 2012 23:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij hebt het over voetbal. Voetbal is wel het minst interessante van alles. Teletekst reller.
Maar het enige punt ook is dat er een paar mensen zijn die zich vervelen en daarom maar gaan zeiken over de (eigenlijk onschuldige) spreekkoren. Verder geeft niemand een neuk.quote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zelfde club: Lurling is overal een 'kankerhomo' en z'n moeder is een 'kankerhoer'. Scheidsrechters vinden het prima, het publiek vindt het normaal, de media hoor je er niet over.
(Dat je Lurling wel of geen vervelende jongen vindt doet natuurlijk niet ter zake, noem 'm dan 'een vervelende jongen'. Veel leuker ook).
Daar volstaat "Ajaxquote:Op zondag 30 september 2012 23:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
waarom niks over dat kut cluppie van jou?
Sinds wanneer ben jij eigenlijk moderator hoor?quote:Op zondag 30 september 2012 23:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Hee beste internethooligans
Stop even met alle domme gebrabbel wat jullie doen, het is wel weer leuk geweest
En dat De Jong in de spits hoort, toch?quote:Op zondag 30 september 2012 23:31 schreef j0rdiiii het volgende:
uitkomst lijkt me dat eriksen gewoon de beste is
Maandjequote:Op zondag 30 september 2012 23:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij eigenlijk moderator hoor?
Niet meer, het beest Babel is nu de betere optie. Ook voor het team, nu moet de Boer alleen nog Boerrigter eruit halen en dan gaan ze knallen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat De Jong in de spits hoort, toch?
Kijk ons synchroon-modden.quote:Op zondag 30 september 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
En bij deze stopt het gelul dus nu echt
Ja was even poepen en mobiel dus het ging verder niet hardquote:
Wel ontopic blijven a.u.b. wat vond jij van Pierre als gast vandaag?quote:Op zondag 30 september 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja was even poepen en mobiel dus het ging verder niet hard
Niet gekeken man sorry, was even film aan het kijken en ik vind studio voetbal niks aanquote:Op zondag 30 september 2012 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel ontopic blijven a.u.b. wat vond jij van Pierre als gast vandaag?
skeer je weg uit deze topicjen danquote:Op zondag 30 september 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet gekeken man sorry, was even film aan het kijken en ik vind studio voetbal niks aan
Als jullie je gedragen dan blijf ik weg jaquote:Op zondag 30 september 2012 23:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
skeer je weg uit deze topicjen dan
We zijn al in een ander topic, je kunt gaan.quote:Op zondag 30 september 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als jullie je gedragen dan blijf ik weg ja
Waarom was je niet bij de wedstrijd gister?quote:Op zondag 30 september 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als jullie je gedragen dan blijf ik weg ja
Heb geen seizoenskaart meer manquote:Op zondag 30 september 2012 23:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Waarom was je niet bij de wedstrijd gister?
ey hoe pak je dan uitwedstrijden? Ik ga altijd met Ajax life, maar dan kom ik al nooit in aanmerking voor een uitwedstrijd omdat alle uitwedstrijden in 10 minuten zijn uitverkocht door seizoenskaarthoudersquote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb geen seizoenskaart meer man
Pak alleen de cl wedstrijden en uitwedstrijden
En paar leuke wedstrijden
Connectiesquote:Op zondag 30 september 2012 23:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ey hoe pak je dan uitwedstrijden? Ik ga altijd met Ajax life, maar dan kom ik al nooit in aanmerking voor een uitwedstrijd omdat alle uitwedstrijden in 10 minuten zijn uitverkocht door seizoenskaarthouders
Of.heb je nog voorrangsuitkaart?
Even jaartje rust manquote:Op zondag 30 september 2012 23:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Erge boy. Maar waarom heb je geen scc meer dan? qua tijd kwam t niet uit?
quote:Op zondag 30 september 2012 15:22 schreef Evertjan het volgende:
waar zou Sjek zitten? last minute reisje naar de zon voor een lekker gezond kleurtje
En wat blijkt: ik had gelijk!quote:Op zondag 30 september 2012 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Reisje naar Brazilië, om een locatie te boeken naast het hotel van Louis.
Ja, daarom vroeg ik het me af.quote:
Gezellig plaatjequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:13 schreef Caland het volgende:
Ten Cate, Van Halst, Waterkneus, Sjek, Mulder.
[ afbeelding ]
Hij lacht wel terwijl hij dood neervalt, zo erg is het dus niet om te sterven.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:13 schreef Caland het volgende:
Ten Cate, Van Halst, Waterkneus, Sjek, Mulder.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:22 schreef Specularium het volgende:
Keiharde overtreding, nooit eerder gezien op de Nederlandse velden.
Volgens mij niet.quote:
Dat is bijna elke week..quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:24 schreef alors het volgende:
Over arbitraal falen van dit weekend kunnen ze wel een hele uitzending kletsen
Overtreding van Esteban op van W. was ook rood, maar moest die ook gegeven worden?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:25 schreef CrushedTinBox het volgende:
Waterkneus geeft toe dat het rood was maar vindt toch dat de scheids hem niet moest geven
en hij heeft spraakles gehad van Fred Ruttenquote:
Was een prima spits.quote:
Die heeft van nature een bruine kleur. Dat kun je van Sjek niet zeggen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ten cate moet eens van de snelbruiner afblijven.
Hij gaat met Sjek mee, dan krijgen ze kwantumkorting.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ten cate moet eens van de snelbruiner afblijven.
Dat slaan ze overquote:
Hier gaat het internet dalijk omhoogquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:35 schreef Paul het volgende:
Vitesse kampioen lijkt me echt lagge een jaartje
Vitesse in de CL. Wat een drama moet dat worden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:35 schreef Paul het volgende:
Vitesse kampioen lijkt me echt lagge een jaartje
Dan gaan ze Torres, Carrol, Hulk en Messi halenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:36 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Vitesse in de CL. Wat een drama moet dat worden.
(Alhoewel... Slechter dan Ajax kan denk ik niet.)
Gevalletje duo penotti dus.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Henk is een halfje, NL vader, Suri moeder.
Dat krijg je als je Vertonghen gaat verhuren die dna tegen je scoortquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op 1 doelpunt na geen kampioen worden, wat een sukkol
foutje toen die tegen Sparta iets te aanvallend ging spelen waardoor de score op 5 bleef stekenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op 1 doelpunt na geen kampioen worden, wat een sukkol
Toch apart dat Theo dit op tv van Sjek moet horen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh, Sjek heeft Theo Bos al opgegeven. Weten de dokters dit al?
Zou Sjek huilen als het een Ajacied was?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch apart dat Theo dit op tv van Sjek moet horen.
Tja maar Sjek kan het weten, hij zal toch vaak genoeg geinformeerd zijn na zijn 1000ste zonnebank bezoek.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch apart dat Theo dit op tv van Sjek moet horen.
quote:
Eriksenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van wie was die andere mongolen schwalbe die OVERDUIDELIJK was zaterdag?
Precies.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Robben zich in de WK-finale had laten vallen, dan zouden we het ook prima vinden.
Zaterdag.quote:
Dat Vitesse is van mij sjaaltjequote:
Werd geraakt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook Vd Sar heeft zich óoit is laten vallen in 1998. Iedereen vond hem toen een held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |