Die cards zijn veeeeeeeeeeeeeel geld waard.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:09 schreef Bootje84 het volgende:
ik begon ook al te twijfelen...
ff iets anders.. heb een deal gesloten met iemand. hij levelt mijn inscription naar 600 (vanaf 525) en in ruil moet ik 20* een scroll of wisdom maken en daar een darkmooncard maken voor 1k goud per keer en zijn mats. redelijk goede deal toch ? ik weet dat die cards leuk geld waard zijn, maar dit is easy money ..
Nou, dat dusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:14 schreef GI het volgende:
"Iemand" die je inscription levelt ?
Dus je gaat je account gegevens met iemand delen ?
Nee hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik weer bejaard was en de betekenis was verandert.
Welke bosses heb je allemaal gedaan ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Voel me nog altijd belabberd, maar gelukkig ben ik meegevraagd voor de raid. Omdat de andere warrior niet kwam opdagen. Kan ik er ook even een oogje op werpen vanavond!![]()
Wipefest....
Dit.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:47 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind die rares niet moeilijk, ben wel prot.
Geen down. We deden die 3 stenen honden, maar na twee uur begon ik me nogal rot te voelen. Dus werd ik vervangen. Ze hebben hem uiteindelijk niet gedowned.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:01 schreef Altron het volgende:
[..]
Welke bosses heb je allemaal gedaan ?
Aah ok , jammer..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:12 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Geen down. We deden die 3 stenen honden, maar na twee uur begon ik me nogal rot te voelen. Dus werd ik vervangen. Ze hebben hem uiteindelijk niet gedowned.
Hoe draai je die? En is dat legaal?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:04 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb even snel in een txt bestand een script gemaakt en nu ga ik niet meer afk
Weet ik niet maar ik ga niet weer 3-4 uur in de queue staan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe draai je die? En is dat legaal?
een andere speler levert mij de materialen . niets met account sharingquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:14 schreef GI het volgende:
"Iemand" die je inscription levelt ?
Dus je gaat je account gegevens met iemand delen ?
Ik zou oppassen met dit soort foefjes, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:04 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb even snel in een txt bestand een script gemaakt en nu ga ik niet meer afk
heb je die transmute ook discovered ?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:24 schreef Sjiznit het volgende:
Hehe, 2 dagen achter elkaar geen procs op mijn transmute. De laatste vandaag: boem 4x living steel.
Welke transmute? Voor living steel? Ja. Zijn geen alchemy patterns. Alles moet je ontdekken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
heb je die transmute ook discovered ?
Als je sinds vanilla al niet meer hebt gespeeld... bereid je dan maar voor op een ware cultuurshock.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:49 schreef Airenu het volgende:
Man, oh man.
Ik heb sinds vanilla niet meer gespeeld, maar de laatste paar weken zat ik er toch weer aan te denken om het te gaan spelen![]()
Nu nog wel even wachten tot mijn computer binnenkomt
Zal ik doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als je sinds vanilla al niet meer hebt gespeeld... bereid je dan maar voor op een ware cultuurshock.
Ik ben altijd bang voor bans als ik dat doe. Net ff naar de gym geweest dus sta ook in de queue, maar valt mee, 50 minuten. Nog een kwartier te gaan nu ik heb gegeten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:33 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Weet ik niet maar ik ga niet weer 3-4 uur in de queue staan.
Je draait hem gewoon door het .txt bestand te vernoemen naar vbs, is gewoon een ingebouwde windows functie
Liever een queue dan je account kwijtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben altijd bang voor bans als ik dat doe. Net ff naar de gym geweest dus sta ook in de queue, maar valt mee, 50 minuten. Nog een kwartier te gaan nu ik heb gegeten.
Zei jij dat niet, dat je als anti AFK gewoon tegen een dummy moest gaan slaan. Dan werd je toch niet uitgelogd?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Liever een queue dan je account kwijtIk moet er niet aan denken
Nee, dat zei ik niet. Werkt toch niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zei jij dat niet, dat je als anti AFK gewoon tegen een dummy moest gaan slaan. Dan werd je toch niet uitgelogd?
Dat kun je waarschijnlijk in de bios. Of met een tool van je videokaart. Catalyst Centre, en hoe die van Nvdia ook heet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:11 schreef Burnedgamer het volgende:
Heb ik eindelijk een nieuwe voeding voor mijn pc, blijkt mijn videokaart waarschijnlijk ook nog kapot te zijn. Nu gebruik ik de onboard videokaart, maar daar kan ik kennelijk geen World of Warcraft mee spelen, hij geeft aan dat het niet kan in VGA mode of zo, iemand enig idee hoe ik die VGA mode uitzet?
Poeh, misschien/waarschijnlijk kan die onboard niet anders. (als je videokaart echt kapot is)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:11 schreef Burnedgamer het volgende:
Heb ik eindelijk een nieuwe voeding voor mijn pc, blijkt mijn videokaart waarschijnlijk ook nog kapot te zijn. Nu gebruik ik de onboard videokaart, maar daar kan ik kennelijk geen World of Warcraft mee spelen, hij geeft aan dat het niet kan in VGA mode of zo, iemand enig idee hoe ik die VGA mode uitzet?
Hmm, zal wel teveel gewerkt hebben de afgelopen dagen, geheugen stopt ermee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Nee, dat zei ik niet. Werkt toch niet.
Checkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Liever een queue dan je account kwijtIk moet er niet aan denken
Drivers voor de chip opzoeken. Vga is waar hij op terug valt als hij niks specifieks heeft.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:11 schreef Burnedgamer het volgende:
Wanneer komt die WoW biosfilm eens eindelijk uit btw?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:30 schreef onlogisch het volgende:
Wat blijft die intro toch epic hé. Beste wow movie die ik ooit gezien heb
Na 5 jaar blijft ie me nog steeds boeien
12quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:53 schreef Sapstengel het volgende:
Pff klote gedoe, 12 spirit of harmony nodig voor leatherworking. Heb er 6 op een alt, maar die zijn soulbound natuurlijk.
Dan maar uren mobs grinden.
Natuurlijk wel. In een periode van queue's (en anders ook) kan Blizzard gewoon in de gaten houden welke spelers er allemaal wel online zijn maar die helemaal niks doen. Als iemand 2 uur online is, maar alleen iedere 15minuten op het pijltje naar voren drukt zonder muisbewegingen of wat dan ook. Dan kan je met recht zeggen dat er een anti AFK bot draait. En dus tegen de TOS in bezig is, en dus een ban aan zijn broek mag krijgen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:01 schreef Tito_Makani het volgende:
Ze kunnen je nooit bannen voor een VBS script verder is het onmogelijk om op te sporen omdat het gewoon bij windows hoort en geen third party tool is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |