En 1.5 jaar geleden wilde ze me nog verbannen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands wat ben je toch een populaire jonge. Je wint elke maand en je krijgt bijna wekelijks een topictitel naar je vernoemd... Ik zou er bijna jaloers om worden...
Stiekem nu nog, zodat er eindelijk eens iemand anders kan winnenquote:Op zondag 30 september 2012 22:38 schreef Sands het volgende:
[..]
En 1.5 jaar geleden wilde ze me nog verbannen.
Misschien moet ik dan maar niet meer meedoen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Stiekem nu nog, zodat er eindelijk eens iemand anders kan winnen
Ik vind het niet erg om te verliezenquote:Op zondag 30 september 2012 22:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan maar niet meer meedoen.
Ik heb steeds minder tijd om mee te doen, ik had ook niet verwacht dat ik deze maand weer bovenaan zou staan.quote:Op zondag 30 september 2012 22:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om te verliezenZolang ik maandelijks maar boven de 10 punten uitkom vind ik het goed
Wat voor spannende dingen gebeuren er in je leven dat je geen tijd meer hebt voor FMT?quote:Op zondag 30 september 2012 22:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb steeds minder tijd om mee te doen, ik had ook niet verwacht dat ik deze maand weer bovenaan zou staan.
Ik kom meer buiten en oh 3Den.quote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat voor spannende dingen gebeuren er in je leven dat je geen tijd meer hebt voor FMT?
Smeer je je wel goed in, jongen?quote:
aber natürlich. mee gestoeid, maar bak er niks vanquote:
Nee, dus stuur je vrouw maar even langs.quote:Op zondag 30 september 2012 22:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Smeer je je wel goed in, jongen?
Ik heb nu ook een fatsoenlijk Wacom tabletquote:Op zondag 30 september 2012 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
aber natürlich. mee gestoeid, maar bak er niks van
Welke en was die duur? Ik heb nog zo'n ding van een jaar of 5 (minstens) geleden waar ik echt niks mee voor elkaar krijg... snap de verhoudingen niet helemaal...quote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef Sands het volgende:
Ik heb nu ook een fatsoenlijk Wacom tablet
Deze http://www.bol.com/nl/p/w(...)65084#product_imagesquote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Welke en was die duur? Ik heb nog zo'n ding van een jaar of 5 (minstens) geleden waar ik echt niks mee voor elkaar krijg... snap de verhoudingen niet helemaal...
Als ze goed genoeg zijn ga ik er een paar 3D printenquote:Op zondag 30 september 2012 23:07 schreef dyonvbaal het volgende:
lekker prijsje... (al zie ik er rechts naast ook van 500 euro staan... christus...)
Wat doe je met je sculpturen?
Is dat niet nog f*cking duur? Heb je ergens tekeningen van je staan om te beoordelen?quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Als ze goed genoeg zijn ga ik er een paar 3D printen
Valt best meequote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat niet nog f*cking duur? Heb je ergens tekeningen van je staan om te beoordelen?
Had je die niet allang? je paintlijnen waren namelijk altijd al veel te vloeiendquote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Deze http://www.bol.com/nl/p/w(...)65084#product_images
Jammer... ik ga er hoe dan ook vanuit dat ze mooier zijn dan de bal die ik gemaakt had... (kwam nog niet eens tot een ronde bal... maar ik had dan ook geen wacom bord van 180 euroquote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Valt best meehttp://www.shapeways.com/
Die laat ik nog niet zien
Eerst had ik een goedkope Wacom Bamboo...A6 formaat, te klein om iets fatsoenlijks mee te makenquote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Had je die niet allang? je paintlijnen waren namelijk altijd al veel te vloeiend
Heb je die ooit geprobeerd met gimp? ik heb ook laatst zo'n intuos5 ding gehaald, maar in gimp werkt dat gum gedoe niet...
Ah ok, a6 is idd wel erg kleinquote:Op zondag 30 september 2012 23:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Eerst had ik een goedkope Wacom Bamboo...A6 formaat, te klein om iets fatsoenlijks mee te maken
Zulke zooi maakte ik voor schoolquote:Op zondag 30 september 2012 23:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Nu ben ik wel jaloers.. ik wil ook zulk soort dingen kunnen, maar heb het geduld niet om het me zelf te leren... dus ik probeer het een paar weken en kom er dan achter dat ik het niet kan (en te lui ben het wel te leren) en dan stop ik er weer mee...![]()
Het ergste is nog wel dat ik weet dat ik zo ben...
Dat formaat is de mijne dus ook... en dan kun je er wat onder leggen, maar overtrekken kun je niet want de verhoudingen kloppen dan niet ofzo... apart ding... maar ja, misschien toch maar weer eens uit het stof halen (met al dat thuis zitten dat ik doe, moet ik wat te doen hebben...)quote:Op zondag 30 september 2012 23:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Eerst had ik een goedkope Wacom Bamboo...A6 formaat, te klein om iets fatsoenlijks mee te maken
Mediavormgeven heb ik gedaan. Maar daar kreeg je niet echt les in 3D dus dat schoot niet echt op.quote:Op zondag 30 september 2012 23:18 schreef dyonvbaal het volgende:
ziet er grappig uit, wat voor creative opleding doe/deed je?
Moet je dan richting kunstacademie daarvoor?quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Mediavormgeven heb ik gedaan. Maar daar kreeg je niet echt les in 3D dus dat schoot niet echt op.
Ja, HBO niveau en alles. Maar daar ben ik niet slim genoeg voorquote:Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Moet je dan richting kunstacademie daarvoor?
Moet je voor de kunstacademie slim zijn? (klinkt nou heel fout natuurlijk...) Maar ik bedoel, ik dacht dat dat meer richting kunstgeschiedenis ging en dat je je na het eerste jaar wel kon centreren op een bepaalde richting en dus rotzooi zoals die geschiedenis weg kon latenquote:Op zondag 30 september 2012 23:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, HBO niveau en alles. Maar daar ben ik niet slim genoeg voor![]()
Voorbeeld http://www.hku.nl/web/Pra(...)ndeVooropleiding.htmquote:Op zondag 30 september 2012 23:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Moet je voor de kunstacademie slim zijn? (klinkt nou heel fout natuurlijk...) Maar ik bedoel, ik dacht dat dat meer richting kunstgeschiedenis ging en dat je je na het eerste jaar wel kon centreren op een bepaalde richting en dus rotzooi zoals die geschiedenis weg kon laten
heb je ook weleens zo'n toelatingstest geprobeerd? misschien valt het wel meequote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Voorbeeld http://www.hku.nl/web/Pra(...)ndeVooropleiding.htm
Als er wiskunde in zo'n test zit dan haal ik hem niet.quote:Op zondag 30 september 2012 23:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
heb je ook weleens zo'n toelatingstest geprobeerd? misschien valt het wel mee
Je wil kunstenaar worden, geen architect.... ik zou het proberen als ik jou was (en je zelf tenminste denkt over genoeg talent te beschikken voor de kunstopleiding)quote:Op zondag 30 september 2012 23:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Als er wiskunde in zo'n test zit dan haal ik hem niet.
Neuh, ik leer het mezelf wel.quote:Op zondag 30 september 2012 23:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je wil kunstenaar worden, geen architect.... ik zou het proberen als ik jou was (en je zelf tenminste denkt over genoeg talent te beschikken voor de kunstopleiding)
Nee, maar wel creatief/gepassioneerd... op mijn academie (HKU) zitten mensen waar je geen diepzinnig gesprek mee kan voeren, oh en docenten die op blote voeten lopen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Moet je voor de kunstacademie slim zijn?
Staat er ook ergens werk van de HKU studentjes?quote:Op zondag 30 september 2012 23:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, maar wel creatief/gepassioneerd... op mijn academie (HKU) zitten mensen waar je geen diepzinnig gesprek mee kan voeren, oh en docenten die op blote voeten lopen.
Genoeg, voor welke richting?quote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Staat er ook ergens werk van de HKU studentjes?
1e jaars? Ik kan morgen anders wel even voor je navragen op schoolquote:
4de/laatste? jaars, dan weet ik naar welk niveau ik toe moet werken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
1e jaars? Ik kan morgen anders wel even voor je navragen op school.. wat werk bijv. wordt gebruikt voor toelatingen, opdrachten, etc.
Ik zal je morgen wel een berg materiaal via de PM sturen, ok?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:14 schreef Sands het volgende:
[..]
4de/laatste? jaars, dan weet ik naar welk niveau ik toe moet werken.
Is goedquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zal je morgen wel een berg materiaal via de PM sturen, ok?
Maar dat snap ik wel. Het ging mij meer om Sands uitspraak over dat hij niet slim genoeg is. Wat ik daarna zei, hij wil kunstenaar worden, geen architect. Ik snap dat er wel meer bij komt kijken dan het simpel kunnen... Dat je er echt gepassioneerd (en goed) in moet zijn (al zie ik dat bij veel hedendaagse kunstwerken niet terugquote:Op zondag 30 september 2012 23:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, maar wel creatief/gepassioneerd... op mijn academie (HKU) zitten mensen waar je geen diepzinnig gesprek mee kan voeren, oh en docenten die op blote voeten lopen.
Mag of kan je dat niet hier plaatsen? Ik ben ook wel nieuwsgierigquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zal je morgen wel een berg materiaal via de PM sturen, ok?
Ik ben nu ook nieuwsgierig geworden, ben geen kunstenaar maar wel een redelijk e ambachtsman.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mag of kan je dat niet hier plaatsen? Ik ben ook wel nieuwsgierig![]()
Hahah, ik ben geen van beide. Alleen nieuwsgierig :-)quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:12 schreef sorcees het volgende:
[..]
Ik ben nu ook nieuwsgierig geworden, ben geen kunstenaar maar wel een redelijk e ambachtsman.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hahah, ik ben geen van beide. en niet nieuwsgierig :-(
quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hahah, ik ben geen van beide. Alleen nieuwsgierig :-)
Sprokkel maar wat online materiaal bij elkaar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:25 schreef Robby87 het volgende:
Sands, heb je een facebook account? Heb net iemand gesproken die ik uit het propedeusejaar ken, en hij doet de richting 3D Animation and Visual Effects. Hij kan je toevoegen in een groep waar studenten van die en andere richtingen zitten, ook 4e jaars, dan kun je naar hartelust rondkijken
Als je dit niet hebt zal ik wat online materiaal voor je bij elkaar sprokkelen, zeg het maar!
Ik ben ook nieuwsgierig. Ben dan geen kunstenaar of ambachtsman, maar ik kan wél haken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:12 schreef sorcees het volgende:
Ik ben nu ook nieuwsgierig geworden, ben geen kunstenaar maar wel een redelijk e ambachtsman.
Ik heb wel es gebreid, alleen kwam ik niet verder dan sjaalen die dan weer begonnen met 20 steken, ergens halverwege op 25 steken zat en dan weer ergens verder op 18 steken en dan toch weer bij de 20 steken uitkomen...quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben ook nieuwsgierig. Ben dan geen kunstenaar of ambachtsman, maar ik kan wél haken.
Dat is toch een kinderfilm?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:33 schreef Robby87 het volgende:
en wil heel graag Kauwboy zien, maar die was uitverkocht
Dan heb je de kunst van het meerderen en minderen al onder de knie.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb wel es gebreid, alleen kwam ik niet verder dan sjaalen die dan weer begonnen met 20 steken, ergens halverwege op 25 steken zat en dan weer ergens verder op 18 steken en dan toch weer bij de 20 steken uitkomen...
En nu ga je een begin maken met kerstballen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:53 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ooit een paasei gebreid. Not my finest hour.
Want hij werd wat hoekig?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:53 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ooit een paasei gebreid. Not my finest hour.
Ik ben het denk ik alweer verleerdquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:54 schreef wyccie het volgende:
Dan heb je de kunst van het meerderen en minderen al onder de knie.
En dan zeg je iets over mij dat ik er een steekje los moet zitten...quote:
Ik heb maar de helft gelezen... alleen iets over dat je en kinderfilm wil zien die uitverkocht was... en dan leg ik een link met je opmerking over de "kinderspullen" die ik huis heb staan waarbij er een steekje los moet zitten...quote:
Ik heb die spullen nooit als iets voor kinderen bestempeld... maar ik vind het wel triest als een volwassen man dat soort spul thuis heeft staan. Ieder z'n dingquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb maar de helft gelezen... alleen iets over dat je en kinderfilm wil zien die uitverkocht was... en dan leg ik een link met je opmerking over de "kinderspullen" die ik huis heb staan waarbij er een steekje los moet zitten...
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dan zeg je iets over mij dat ik er een steekje los moet zitten...
Ik zei niet dat het alleen voor mannen geldt, uberhaupt, wie maakt die onzin?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef wyccie het volgende:
Een volwassen vrouw mag dat wel?
Of voor wie is het dan bedoeld?
Volwassenen....quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:18 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het alleen voor mannen geldt, uberhaupt, wie maakt die onzin?
Ik wist niet dat jij ook die leipe mocro flavor hebt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef wyccie het volgende:
Ach, wat maakt het toch ook uit?
Respect en zo, je weet wel.
Ik heb zoveel flava dat ik nu misselijk ben.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:22 schreef picodealion het volgende:
Ik wist niet dat jij ook die leipe mocro flavor hebt.
Echt... ik dacht dat die baby'tjes dat zelf maakten...quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef picodealion het volgende:
Fopspenen worden ook door volwassenen gemaakt.
Oh ik dacht door kleine beertjes aan de loopband met een kwastje in hun pootjes.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef picodealion het volgende:
Fopspenen worden ook door volwassenen gemaakt.
Nee die heb ik allemaal gekocht om balwarmers voor me te haken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:23 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh ik dacht door kleine beertjes aan de loopband met een kwastje in hun pootjes.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee die heb ik allemaal gekocht om balwarmers voor me te haken.
Lekker he, als ze zo onder je balzakken met hun kwastjes kietelen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee die heb ik allemaal gekocht om balwarmers voor me te haken.
Lego is cool. Ik heb op zolder ook nog een klein dorpje staan. Met trein natuurlijk, want tjoektjoeke tuuut tuuut!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:12 schreef sorcees het volgende:
Forever young![]()
Ben helemaaal into speelgoed, nu kan ik het betalen en heb ik er de ruimte voor, de kinderen zijn het huis uit en kijken er niet naar om, nu is alles voor mij, en mijn vrouw heeft er ook vrede mee.
Zij kijkt series, ik kijk films, speel met Lego en sport heel veel.
Hopelijk duurt het nog even voordat er kleinkinderen komen.
O ja, er blijft ook nog heel veel tijd over voor elkaar.
Werk je ook nog?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:12 schreef sorcees het volgende:
Forever young![]()
Ben helemaaal into speelgoed, nu kan ik het betalen en heb ik er de ruimte voor, de kinderen zijn het huis uit en kijken er niet naar om, nu is alles voor mij, en mijn vrouw heeft er ook vrede mee.
Zij kijkt series, ik kijk films, speel met Lego en sport heel veel.
Hopelijk duurt het nog even voordat er kleinkinderen komen.
O ja, er blijft ook nog heel veel tijd over voor elkaar.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Lego is cool. Ik heb op zolder ook nog een klein dorpje staan. Met trein natuurlijk, want tjoektjoeke tuuut tuuut!
Haterz gonna hatequote:
Legoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Lego is cool. Ik heb op zolder ook nog een klein dorpje staan. Met trein natuurlijk, want tjoektjoeke tuuut tuuut!
Kan die 5x om een kartonnen doos ja?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lego![]()
Heb samen met mijn oom een complete treinset van Lego gekocht. Treinset kan na (vele) uitbreidingen inmiddels het huis 5x rond![]()
Wel 100xquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kan die 5x om een kartonnen doos ja?
FT?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:28 schreef sorcees het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 2 oktober 2012 12:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Werk je ook nog?
[..]
Ja, FT, op dit moment dus ook.
Bedankt voor de ongevraagde info.quote:
* Do not believe *quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |