Ik ben nu ook nieuwsgierig geworden, ben geen kunstenaar maar wel een redelijk e ambachtsman.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mag of kan je dat niet hier plaatsen? Ik ben ook wel nieuwsgierig![]()
Hahah, ik ben geen van beide. Alleen nieuwsgierig :-)quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:12 schreef sorcees het volgende:
[..]
Ik ben nu ook nieuwsgierig geworden, ben geen kunstenaar maar wel een redelijk e ambachtsman.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hahah, ik ben geen van beide. en niet nieuwsgierig :-(
quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hahah, ik ben geen van beide. Alleen nieuwsgierig :-)
Sprokkel maar wat online materiaal bij elkaar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:25 schreef Robby87 het volgende:
Sands, heb je een facebook account? Heb net iemand gesproken die ik uit het propedeusejaar ken, en hij doet de richting 3D Animation and Visual Effects. Hij kan je toevoegen in een groep waar studenten van die en andere richtingen zitten, ook 4e jaars, dan kun je naar hartelust rondkijken
Als je dit niet hebt zal ik wat online materiaal voor je bij elkaar sprokkelen, zeg het maar!
Ik ben ook nieuwsgierig. Ben dan geen kunstenaar of ambachtsman, maar ik kan wél haken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:12 schreef sorcees het volgende:
Ik ben nu ook nieuwsgierig geworden, ben geen kunstenaar maar wel een redelijk e ambachtsman.
Ik heb wel es gebreid, alleen kwam ik niet verder dan sjaalen die dan weer begonnen met 20 steken, ergens halverwege op 25 steken zat en dan weer ergens verder op 18 steken en dan toch weer bij de 20 steken uitkomen...quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben ook nieuwsgierig. Ben dan geen kunstenaar of ambachtsman, maar ik kan wél haken.
Dat is toch een kinderfilm?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:33 schreef Robby87 het volgende:
en wil heel graag Kauwboy zien, maar die was uitverkocht
Dan heb je de kunst van het meerderen en minderen al onder de knie.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb wel es gebreid, alleen kwam ik niet verder dan sjaalen die dan weer begonnen met 20 steken, ergens halverwege op 25 steken zat en dan weer ergens verder op 18 steken en dan toch weer bij de 20 steken uitkomen...
En nu ga je een begin maken met kerstballen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:53 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ooit een paasei gebreid. Not my finest hour.
Want hij werd wat hoekig?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:53 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ooit een paasei gebreid. Not my finest hour.
Ik ben het denk ik alweer verleerdquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:54 schreef wyccie het volgende:
Dan heb je de kunst van het meerderen en minderen al onder de knie.
En dan zeg je iets over mij dat ik er een steekje los moet zitten...quote:
Ik heb maar de helft gelezen... alleen iets over dat je en kinderfilm wil zien die uitverkocht was... en dan leg ik een link met je opmerking over de "kinderspullen" die ik huis heb staan waarbij er een steekje los moet zitten...quote:
Ik heb die spullen nooit als iets voor kinderen bestempeld... maar ik vind het wel triest als een volwassen man dat soort spul thuis heeft staan. Ieder z'n dingquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb maar de helft gelezen... alleen iets over dat je en kinderfilm wil zien die uitverkocht was... en dan leg ik een link met je opmerking over de "kinderspullen" die ik huis heb staan waarbij er een steekje los moet zitten...
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dan zeg je iets over mij dat ik er een steekje los moet zitten...
Ik zei niet dat het alleen voor mannen geldt, uberhaupt, wie maakt die onzin?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef wyccie het volgende:
Een volwassen vrouw mag dat wel?
Of voor wie is het dan bedoeld?
Volwassenen....quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:18 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het alleen voor mannen geldt, uberhaupt, wie maakt die onzin?
Ik wist niet dat jij ook die leipe mocro flavor hebt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef wyccie het volgende:
Ach, wat maakt het toch ook uit?
Respect en zo, je weet wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |