En 1.5 jaar geleden wilde ze me nog verbannen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands wat ben je toch een populaire jonge. Je wint elke maand en je krijgt bijna wekelijks een topictitel naar je vernoemd... Ik zou er bijna jaloers om worden...
Stiekem nu nog, zodat er eindelijk eens iemand anders kan winnenquote:Op zondag 30 september 2012 22:38 schreef Sands het volgende:
[..]
En 1.5 jaar geleden wilde ze me nog verbannen.
Misschien moet ik dan maar niet meer meedoen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Stiekem nu nog, zodat er eindelijk eens iemand anders kan winnen
Ik vind het niet erg om te verliezenquote:Op zondag 30 september 2012 22:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan maar niet meer meedoen.
Ik heb steeds minder tijd om mee te doen, ik had ook niet verwacht dat ik deze maand weer bovenaan zou staan.quote:Op zondag 30 september 2012 22:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om te verliezenZolang ik maandelijks maar boven de 10 punten uitkom vind ik het goed
Wat voor spannende dingen gebeuren er in je leven dat je geen tijd meer hebt voor FMT?quote:Op zondag 30 september 2012 22:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb steeds minder tijd om mee te doen, ik had ook niet verwacht dat ik deze maand weer bovenaan zou staan.
Ik kom meer buiten en oh 3Den.quote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat voor spannende dingen gebeuren er in je leven dat je geen tijd meer hebt voor FMT?
Smeer je je wel goed in, jongen?quote:
aber natürlich. mee gestoeid, maar bak er niks vanquote:
Nee, dus stuur je vrouw maar even langs.quote:Op zondag 30 september 2012 22:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Smeer je je wel goed in, jongen?
Ik heb nu ook een fatsoenlijk Wacom tabletquote:Op zondag 30 september 2012 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
aber natürlich. mee gestoeid, maar bak er niks van
Welke en was die duur? Ik heb nog zo'n ding van een jaar of 5 (minstens) geleden waar ik echt niks mee voor elkaar krijg... snap de verhoudingen niet helemaal...quote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef Sands het volgende:
Ik heb nu ook een fatsoenlijk Wacom tablet
Deze http://www.bol.com/nl/p/w(...)65084#product_imagesquote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Welke en was die duur? Ik heb nog zo'n ding van een jaar of 5 (minstens) geleden waar ik echt niks mee voor elkaar krijg... snap de verhoudingen niet helemaal...
Als ze goed genoeg zijn ga ik er een paar 3D printenquote:Op zondag 30 september 2012 23:07 schreef dyonvbaal het volgende:
lekker prijsje... (al zie ik er rechts naast ook van 500 euro staan... christus...)
Wat doe je met je sculpturen?
Is dat niet nog f*cking duur? Heb je ergens tekeningen van je staan om te beoordelen?quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Als ze goed genoeg zijn ga ik er een paar 3D printen
Valt best meequote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat niet nog f*cking duur? Heb je ergens tekeningen van je staan om te beoordelen?
Had je die niet allang? je paintlijnen waren namelijk altijd al veel te vloeiendquote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Deze http://www.bol.com/nl/p/w(...)65084#product_images
Jammer... ik ga er hoe dan ook vanuit dat ze mooier zijn dan de bal die ik gemaakt had... (kwam nog niet eens tot een ronde bal... maar ik had dan ook geen wacom bord van 180 euroquote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Valt best meehttp://www.shapeways.com/
Die laat ik nog niet zien
Eerst had ik een goedkope Wacom Bamboo...A6 formaat, te klein om iets fatsoenlijks mee te makenquote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Had je die niet allang? je paintlijnen waren namelijk altijd al veel te vloeiend
Heb je die ooit geprobeerd met gimp? ik heb ook laatst zo'n intuos5 ding gehaald, maar in gimp werkt dat gum gedoe niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |