Door de eerste post waar je leek te impliceren dat de gemiddelde persoon veel meer succes in de liefde heeft.quote:Op zondag 30 september 2012 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, ik zeg toch steeds 'ik' en 'mijn' en zo?
Jawel, helaas leg ik geen goede contacten. Ik weet niet waarom, misschien omdat ik de verkeerde dingen zegquote:Op zondag 30 september 2012 22:35 schreef Casie het volgende:
[..]
En geen behoefte aan nieuwe vrienden maken?
/jaloersquote:Op zondag 30 september 2012 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer. Ik heb nu 4 goeie vrienden. Ik ken ze allemaal al meer dan 7 a 8 jaar of zo
onbegrijpelijk.quote:Op zondag 30 september 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel, helaas leg ik geen goede contacten. Ik weet niet waarom, misschien omdat ik de verkeerde dingen zeg.
[..]
/jaloers
Ik weet niks van de gemiddelde persoon. Alleen van de situatie van mijzelf en mijn vrienden/vriendinnen. Die doen het allemaal beter.quote:Op zondag 30 september 2012 22:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Door de eerste post waar je leek te impliceren dat de gemiddelde persoon veel meer succes in de liefde heeft.
hoeveel als ik vragen mag?quote:Op zondag 30 september 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
Whoehoehoe, eerste schilderopdracht binnen. Mooi bedrag eraan, ook
.
quote:Op zondag 30 september 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik niet. Ik neuk sowieso niet.
Verhuis naar Enschede, gaan we samen nieuwe vrienden zoekenquote:Op zondag 30 september 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel, helaas leg ik geen goede contacten. Ik weet niet waarom, misschien omdat ik de verkeerde dingen zeg.
[..]
/jaloers
Nicequote:Op zondag 30 september 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
Whoehoehoe, eerste schilderopdracht binnen. Mooi bedrag eraan, ook
.
1 vriend ken ik m'n hele leven. 1 vriend heb ik door die vriend leren kennen en ken ik nu een jaar of 20. En de 2 andere vrienden heb ik een jaar of 8 geleden leren kennen en heb ik gewoon vastgehouden.quote:Op zondag 30 september 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
/jaloers
dat is wel waar.quote:Op zondag 30 september 2012 22:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, op internet vind ik het toch altijd anders dan irl.
Worden wij dan ook vriendjes?quote:Op zondag 30 september 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verhuis naar Enschede, gaan we samen nieuwe vrienden zoeken.
Hier ook, 2 vriendinnen die ik al 8 jaar ken en 1 vijf jaar. Die weten ook echt alles van mij. En verder nog genoeg vriendinnen/vrienden, maar daarvan durf ik niet te zeggen of ik ze allemaal nog over 20 jaar zie. Sommige sporadisch.quote:Op zondag 30 september 2012 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer. Ik heb nu 4 goeie vrienden. Ik ken ze allemaal al meer dan 7 a 8 jaar of zo
Herkenbaar, tot dusver kom ik nog niet iemand tegen waarbij ik de klik voelquote:Op zondag 30 september 2012 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1 vriend ken ik m'n hele leven. 1 vriend heb ik door die vriend leren kennen en ken ik nu een jaar of 20. En de 2 andere vrienden heb ik een jaar of 8 geleden leren kennen en heb ik gewoon vastgehouden.
Vriendchappen opbouwen is een langetermijnplanning.
Je moet toelaten diegenen die goed zijn en de rest dumpen of dood laten bloeden.
En neem maar van mij aan, ik laat 99% van de mensen niet toe, ik wantrouw mensen namelijk ergens.
Ze waren lesbischquote:Op zondag 30 september 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
Oh ja mensen in mijn altijd zo interessante leven stuitte ik op twee leuke meisjes, er was echter iets mis met ze.
Quizvraag van vandaag, wat was er mis met ze?
De gene die het goede antwoord geeft gaat door voor een broodtrommel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |