Hoe komt het dat je die kwijt bentquote:Op zondag 30 september 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het bestaat echt.
Ik heb vrienden gehad die me echt aanvoelde, wisten wat ik dacht etc. Nu niet meer, dat mis ik ook oa.
Daarmee zorg je er ook voor dat ergernissen onuitgesproken blijven en daarmee door kunnen etteren in een relatie. Dus op de korte termijn mis je een confrontatie, op de lange termijn kost het je je relatie.quote:Op zondag 30 september 2012 22:30 schreef Samzz het volgende:
*knip* en ik ga confrontaties liever uit de weg. Sowieso praat ik ook niet graag over mijn problemen, dat los ik zelf wel op. Verder lul ik over alles.
Jup. Helaas.quote:Op zondag 30 september 2012 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarmee zorg je er ook voor dat ergernissen onuitgesproken blijven en daarmee door kunnen etteren in een relatie. Dus op de korte termijn mis je een confrontatie, op de lange termijn kost het je je relatie.
quote:Op zondag 30 september 2012 22:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe heb je het zover laten komen dat je meerdere vrienden verloor?
Ik ben er in mijn hele leven maar 1 kwijtgeraakt door een geschil.
Ze lieten mij vallen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je die kwijt bent?
En wat wil je daar aan gaan doen?quote:
Dan waren het geen vrienden maar goeie kennissen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ze lieten mij vallen.. Ik weet niet waarom... sowieso ging het laatste jaar beroerd waardoor ik een einde aan de vriendschap maakte, hij kwam van 1 kant.
Wacht de seks werd beter nadat het uitging?quote:Op zondag 30 september 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Anders ik wel, daar heb ik van geleerd. We hadden ook leuke dingen hoor. Alleen de sex was minder. Dat werd pas goed nadat ik het had uitgemaakt in 2011
.
Ik merk wel dat mensen erg kunnen veranderen, dus vindt het niet gek dat vrienden verwateren.quote:Op zondag 30 september 2012 22:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe heb je het zover laten komen dat je meerdere vrienden verloor?
Ik ben er in mijn hele leven maar 1 kwijtgeraakt door een geschil.
Ah... Dat is klotequote:Op zondag 30 september 2012 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ze lieten mij vallen.. Ik weet niet waarom... sowieso ging het laatste jaar beroerd waardoor ik een einde aan de vriendschap maakte, hij kwam van 1 kant.
Geen meer. Sowieso op school weinig vriendschappen opgebouwd en die heb ik nu niet meer. Dat komt ook wel doordat ik veel thuis bleefquote:Op zondag 30 september 2012 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan waren het geen vrienden maar goeie kennissen.
Hoeveel -echte- vrienden heb je nu nog?
Ja want frustratie eruit neuken.quote:Op zondag 30 september 2012 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht de seks werd beter nadat het uitging?
Mensen kunnen veranderen, maar de kern blijft normaalgesproken hetzelfde. Het is die kern die ik beoordeel als het om vriendschappen gaat, de rest is maar een schil.quote:Op zondag 30 september 2012 22:34 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik merk wel dat mensen erg kunnen veranderen, dus vindt het niet gek dat vrienden verwateren.
Ik snap niks van relaties maar je neukt toch niet meer met haar nadat het uit is?quote:Op zondag 30 september 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja want frustratie eruit neuken.
Ja, dat vond ik ook niet zo leukquote:Op zondag 30 september 2012 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht de seks werd beter nadat het uitging?
Met internet kun je nu toch iets mee of is het al te verwaterd?quote:Op zondag 30 september 2012 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah... Dat is klote.
Ik ben een deel van mijn vrienden verloren doordat we allemaal een andere kant op gingen, een aantal zitten in het buitenland, aan de andere kant van het land of weet ik het. Eentje is dood en een paar spreek ik nog wel regelmatig.
Mijn beste vriend en vriendin zie ik ook bijna niet, die wonen zo ver weg, maar we kletsen wel regelmatig bij via msn of telefoon.
Dan gaat mijn ooit toekomstige vriendin een flinke kluif aan me hebbenquote:Op zondag 30 september 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja want frustratie eruit neuken.
En geen behoefte aan nieuwe vrienden maken?quote:Op zondag 30 september 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen meer. Sowieso op school weinig vriendschappen opgebouwd en die heb ik nu niet meer. Dat komt ook wel doordat ik veel thuis bleef.
Jammer. Ik heb nu 4 goeie vrienden. Ik ken ze allemaal al meer dan 7 a 8 jaar of zoquote:Op zondag 30 september 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen meer. Sowieso op school weinig vriendschappen opgebouwd en die heb ik nu niet meer. Dat komt ook wel doordat ik veel thuis bleef.
Momenteel als in 'nu, vanavond' of momenteel als in 'het komende halfjaar'?quote:
Is al verwaterdquote:Op zondag 30 september 2012 22:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook niet zo leuk.
[..]
Met internet kun je nu toch iets mee of is het al te verwaterd?
Wel als je al 3 maanden in de relatie droog stond omdat mevrouw niet wildequote:Op zondag 30 september 2012 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap niks van relaties maar je neukt toch niet meer met haar nadat het uit is?
Nu vanavond. Wat er het komende half jaar gaat gebeuren weet ik nietquote:Op zondag 30 september 2012 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Momenteel als in 'nu, vanavond' of momenteel als in 'het komende halfjaar'?
Ik niet. Ik neuk sowieso niet.quote:Op zondag 30 september 2012 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap niks van relaties maar je neukt toch niet meer met haar nadat het uit is?
Hehehehehehe.quote:Op zondag 30 september 2012 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan gaat mijn ooit toekomstige vriendin een flinke kluif aan me hebben
Ik heb het gevoel dat ik relaties nog minder begrijp nu.quote:Op zondag 30 september 2012 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel als je al 3 maanden in de relatie droog stond omdat mevrouw niet wilde.
Ik moest haar soms echt de deur wijzen omdat ze zo vaak wilde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |