ben jij mlig?quote:Op zondag 30 september 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op sex gebied wel, als je er 1 te pakken hebt die daar het geduld voor heeft
Nee mur, daar heb ik geen ervaring mee.
Ja dat vind ik ook wel hoorquote:Op zondag 30 september 2012 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is het raar dat ik zelf ook het liefst 1 stabiele relatie zou willen hebben?
Ik heb altijd al het gevoel gehad dat 1 vrouw voor mij genoeg is. Sowieso snap ik dat vreemdgaan niet.
Je hoeft maar 1x de juiste tegen te komen.
Dat zou ik echt heel ongemakkelijk vinden.quote:
Ik zet het er nog bij notabene!quote:
Jij was toch op de meet bij Myra? Ik zou het niet achter je zoeken hoorquote:Op zondag 30 september 2012 22:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha, was het zo erg?
Nouja ik snap er zelf ook niet veel van... Probeer het al jaren uit te vogelen maar tot nog toe faal ik.
Ik niet, samen ontdekken wat de ander wel of niet fijn vindquote:Op zondag 30 september 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zou ik echt heel ongemakkelijk vinden.
Owquote:Op zondag 30 september 2012 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het. Maar ik heb ook geen zin om het erover te hebben of zo. Ik weet niet precies hoe het zit en hoe het in e toekomst zal gaan en ik ben er best verdrietig over.
Een hoer is best wel een dure grap hoor. Ik begin er niet anquote:Op zondag 30 september 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Iemand had zo'n heel mooi stukje uit een interview met een hoer. Over jongens door hun pa naar een hoer werd gebracht en dat ze die allemaal dingen bijleerde enzo.![]()
Van een hoer kan ik niet nerveus worden, die betaal ik toch.
Dat was ik jaquote:Op zondag 30 september 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zet het er nog bij notabene!
[..]
Jij was toch op de meet bij Myra? Ik zou het niet achter je zoeken hoor![]()
Hij had meer geduld met die hoer dan andersom.quote:
Ik heb er nu al geen zin in.quote:Op zondag 30 september 2012 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik niet, samen ontdekken wat de ander wel of niet fijn vind
Mlig weet er alles van ja.quote:Op zondag 30 september 2012 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een hoer is best wel een dure grap hoor. Ik begin er niet an
Misschien mislukken ze omdat je steeds de verkeerde vent kiest?quote:Op zondag 30 september 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
Ik snap ook nooit zo goed waarom mijn relaties steeds mislukken... Volgens mij ben ik geen kenau of zo... Of een onderdanig vogeltje.
Misschien zou ik dat juist wel moeten zijn?
Nee, wees jezelf aub!quote:Op zondag 30 september 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
Ik snap ook nooit zo goed waarom mijn relaties steeds mislukken... Volgens mij ben ik geen kenau of zo... Of een onderdanig vogeltje.
Ik ben oprecht verbaasdquote:
Dank jequote:Op zondag 30 september 2012 22:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow
Sterkte ermee in ieder geval [ afbeelding ]
Je doet de aanname dat het aan jou ligt dat het mislukt?quote:Op zondag 30 september 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
Met die keuze heb je verder niks te maken en dat doet verder ook helemaal niet ter zake in deze.quote:Op zondag 30 september 2012 22:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien mislukken ze omdat je steeds de verkeerde vent kiest?
Neuken met een kerel die al een vriendin heeft vind ik sowieso geen goeie keus.
Dit. Kan altijd ook aan de ander liggen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je doet de aanname dat het aan jou ligt dat het mislukt?
Je moet je niet gedragen naar iets waar je je ongemakkelijk bij voelt lijkt me.quote:Op zondag 30 september 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
Dat lees je goedquote:Op zondag 30 september 2012 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je doet de aanname dat het aan jou ligt dat het mislukt?
Waarom wou je niet langer bij ze zijn?quote:Op zondag 30 september 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met die keuze heb je verder niks te maken en dat doet verder ook helemaal niet ter zake in deze.
Ik weet niet of ik de verkeerde kies... Ik denk het, ze willen geen van allen langer dan een jaar bij me zijn. Of ik bij hen
.
Dat blijft gissen, ik denk eerder een combinatie van factoren dan een duidelijke schuldige.quote:Op zondag 30 september 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lees je goed. Vier keer op rij kapot, dan doe ik toch iets verkeerd, zou je denken.
Laatbloeiertje?quote:Op zondag 30 september 2012 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, wees jezelf aub!
[..]
Ik ben oprecht verbaasd. Ik kan er over mee praten
, ik was ook al redelijk op leeftijd voordat ik tegen mijn ex aanliep.
Kan altijd zijn dat je er achter komt dat je toch niet zo goed bij elkaar past als dat je in het begin dacht.quote:Op zondag 30 september 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lees je goed. Vier keer op rij kapot, dan doe ik toch iets verkeerd, zou je denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |