SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
FUT13 24/7
wat doet die Lavezzi op de spits positie?quote:Op zondag 30 september 2012 21:43 schreef Il-Migliore het volgende:
[ afbeelding ]
Aanmerkingen, suggesties, kritiek, lofbetuigingen?
Dat zullen we wel eventjes zienquote:Op zondag 30 september 2012 21:42 schreef pascal08 het volgende:
Even Proxzor slachten Thor, daarna kom ik.
Ik MOET lavezzi in mijn team hebben, zou die 8 chem zoveel schelen?quote:Op zondag 30 september 2012 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat doet die Lavezzi op de spits positie?
hij haalt nooit 8 chem op ST.quote:Op zondag 30 september 2012 21:44 schreef Il-Migliore het volgende:
[..]
Ik MOET lavezzi in mijn team hebben, zou die 8 chem zoveel schelen?
quote:Op zondag 30 september 2012 21:44 schreef Covati het volgende:
Ik ga even een potje spelen na de hele dag geprobeerd mijn team te onttriesten
Ik weet niet hoe ik die shit moet schrijven dus hou je mond maar
Waarom die DM en die RV?quote:Op zondag 30 september 2012 21:44 schreef Covati het volgende:
Ik ga even een potje spelen na de hele dag geprobeerd mijn team te onttriesten
Ik weet niet hoe ik die shit moet schrijven dus hou je mond maar
geen idee, die website is nog niet helemaal goed denk ik.quote:Op zondag 30 september 2012 21:46 schreef Il-Migliore het volgende:
Zs
[..]
Vond ik ook al raar, hoezo geeft futhead dit aan? Gebruik futhead pas net overigens.
Omdat ik al mijn geld had verspild aan montolivo en nog maar 3,5K had voor 3 spelersquote:
Ja, dat zei ik al. Ik heb het ook steeds.quote:
hier ook ja, irritant is dat..al die processen afgaanquote:
ik zit hier lang genoeg (sinds vandaag) om te weten dat ik die niet ga kopen, vooral nadat ik mijn gratis gouden pakje kreeg van die manager tasks.quote:Op zondag 30 september 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben in een goede bui en zit eraan te denken om Covati maar wat coins te geven maar ben bang dat ik achteraf spijt krijg als ik gezeur zie over gouden pakjes die kut zijn
Lurker!quote:Op zondag 30 september 2012 21:53 schreef Covati het volgende:
[..]
ik zit hier lang genoeg (sinds vandaag) om te weten dat ik die niet ga kopen, vooral nadat ik mijn gratis gouden pakje kreeg van die manager tasks.
dus wees maar niet bang en geef mij wat coins
quote:Op zondag 30 september 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben in een goede bui en zit eraan te denken om Covati maar wat coins te geven maar ben bang dat ik achteraf spijt krijg als ik gezeur zie over gouden pakjes die kut zijn
Lekker. Nu moet je op een eerlijke manier je coins verdienen.quote:Op zondag 30 september 2012 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hier ook ja, irritant is dat..al die processen afgaan
Dat heb jij zeker ook nog nooit gedaan Fus?quote:Op zondag 30 september 2012 21:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Heb je eindelijk wat coins en dan ga je ze weggeven.
Goeie buien zuigenquote:Op zondag 30 september 2012 21:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Heb je eindelijk wat coins en dan ga je ze weggeven.
Oh ja ik heb 5 minuten voor mijn eerste post even naar de voorgaande fifa thread gekeken :0quote:
vorig jaar was dat ook ineens en later was het ineens terugquote:Op zondag 30 september 2012 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hier ook ja, irritant is dat..al die processen afgaan
quote:Op zondag 30 september 2012 21:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lekker. Nu moet je op een eerlijke manier je coins verdienen.
Je moet gewoon je werk doen!quote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef vandermar het volgende:
Projectgroepjesgodverdomme, wat heb ik daar een hekel aan.
*wanneer heb je het nou aaaahaaaaaaf*
Zometeen
*schiet je op?*
Jaaaahaaaa
*ben je al klaar*
Nee, je moet je bek eens houden.
Net alsof ik geen andere dingen te doen heb
Tering, moet meer dingen voor school doenIk ben iedere keer de enige die fiscaal recht maakt en er iets voor doet en dat kost ook tijd
Djoek zequote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef vandermar het volgende:
Zometeen
*schiet je op?*
Jaaaahaaaa
*ben je al klaar*
Tering, moet meer dingen voor school doenIk ben iedere keer de enige die fiscaal recht maakt en er iets voor doet en dat kost ook tijd
Mensen in je projectgroep die alles maar blijven uitstellen zijn idd erg irritant.quote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef vandermar het volgende:
Zometeen
*schiet je op?*
Jaaaahaaaa
*ben je al klaar*
Eten en FIFA zeker?quote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef vandermar het volgende:
Zometeen
*schiet je op?*
Jaaaahaaaa
*ben je al klaar*
En dan ook gewoon hier posten. Noep.quote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef vandermar het volgende:
Zometeen
*schiet je op?*
Jaaaahaaaa
*ben je al klaar*
je moeder zekerquote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef vandermar het volgende:
Zometeen
*schiet je op?*
Jaaaahaaaa
*ben je al klaar*
Sorry voor de sweaty eerste goalquote:Op zondag 30 september 2012 21:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speel echt nooit meer bezopen tegen een FOK!'er.4-1 pakkie gehad van DutchSL met mijn golds tegen z'n silvers.
[..]
Ja, dat zei ik al. Ik heb het ook steeds.
Om de paar weken is er weer zo'n fout bij BOL, iedere keer flipt heel fok en gaan ze allemaal bestellen en iedere keer annuleren ze het.quote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef over_hedge het volgende:
over een week aantal mensen uit dit topic op hun nieuwe laptop op de webapp ? :p
quote:Op zondag 30 september 2012 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Om de paar weken is er weer zo'n fout bij BOL, iedere keer flipt heel fok en gaan ze allemaal bestellen en iedere keer annuleren ze het.
Hoeveel tradeprofit heb jij nu?quote:Op zondag 30 september 2012 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand uit mijn lijst heeft al meer dan 2 miljoen trade profit en hij staat op 30 van de mensen met de meeste trade profitIk heb net het bronze toernooi voor de 2e keer gewonnen, deze keer kreeg ik geen premium bronze pack maar wel 1000 coins.
Sorry voor mijn aandeel van 12%quote:Op zondag 30 september 2012 21:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad en dat heeft me uiteindelijk zo'n 600k gekost.
quote:Op zondag 30 september 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sorry voor mijn aandeel van 12%
332k + 188k.quote:
Ben je eruit getrapt?quote:Op zondag 30 september 2012 22:01 schreef vandermar het volgende:
Wat een huilebalken van projectik maak het altijd, lever prima werk af, altijd optijd af en nog lopen te janken.
Wie was je tipgever?quote:Op zondag 30 september 2012 22:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ah, VDW met winst verkocht. Sukkels soms ook.
Nah, dat gaat niet gebeuren omdat ik altijd alles keurig af heb, ook goede kwaliteit. Het maakt niet veel uit of ik eruit gekickt wordt, ik moet een paar vakken halen en dan ben ik pleitequote:
Dat maakte mij famousquote:
Ja, was een leuk potje.quote:Op zondag 30 september 2012 22:04 schreef Proxzor het volgende:
Leuk potje, je bent best goed manDie truukjes enz kan ik allemaal echt niet
Het niveau ligt toch al heel laag.quote:Op zondag 30 september 2012 22:04 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gedaan... ben ik daar wel geschikt voor?
Ja het team deugt nog helemaal niet zo, ben ook niet super blij over babel nog. Maar ik speel vaker met me spaans en engels team...quote:Op zondag 30 september 2012 22:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, was een leuk potje.KJH was goed bezig. Ik zou alleen van Bommel eruit halen.
Ja is goed danquote:Op zondag 30 september 2012 22:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het niveau ligt toch al heel laag.
Dat is z'n normale prijsquote:Op zondag 30 september 2012 22:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
HELLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
[ afbeelding ]
lol, zie ik nu pas, Wat een beestquote:
Haha, 2 Feyenoord keepers en 1 ex-Feyenoord keeper in die lijstquote:Op zondag 30 september 2012 22:06 schreef DutchSL het volgende:
Die keeper van mij is echt idioot, 68 speed.. er zijn maar twee gouden keepers die dat hebben en maar 1 hoger rated zilveren keeper met ook 68 speed.
[ afbeelding ]
Sergio Padt dus (zelfs de keepers zijn overpowered qua pace in de Pro League!). Hij is verder ook gewoon echt goed, zelfs net tegen de goudjes van Lindgren
Ik denk dat hij de beste Nederlandse zilver keeper is, al heb ik die anderen niet geprobeerd.
.
Proto doet het hier ook erg goed! Een aanraderquote:Op zondag 30 september 2012 22:06 schreef DutchSL het volgende:
Die keeper van mij is echt idioot, 68 speed.. er zijn maar twee gouden keepers die dat hebben en maar 1 hoger rated zilveren keeper met ook 68 speed.
[ afbeelding ]
Sergio Padt dus (zelfs de keepers zijn overpowered qua pace in de Pro League!). Hij is verder ook gewoon echt goed, zelfs net tegen de goudjes van Lindgren
Ik denk dat hij de beste Nederlandse zilver keeper is, al heb ik die anderen niet geprobeerd.
.
Uiteindelijk gaat Proto ook wel in mijn huidige zilver team plaats nemen en ga ik iets met Donk & Padt bouwen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Proto doet het hier ook erg goed! Een aanrader
Wat voor team?quote:Op zondag 30 september 2012 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
Ik hoef maar 10 formatiekaartjes te kopen.
Virtuele Profquote:Op zondag 30 september 2012 22:10 schreef Proxzor het volgende:
Moet ik ergens nog iets maken voor clubs ofzo?
http://futhead.com/fifa/squads/65301/quote:
epic moustache manquote:Op zondag 30 september 2012 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://futhead.com/fifa/squads/65301/
Ja ik weet het, Rimando. Maar ik wil hem uitproberen, bevalt ie niet, gooi ik het team wel om. Ik wilde per se Ortega, Quintero en Vargas in 1 team.
Oh, het zijn er maar 8 en een positiekaartje.quote:Op zondag 30 september 2012 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
Ik hoef maar 10 formatiekaartjes te kopen.
Met die 3 kan je denk ik wel een betere hybrid maken. Vooral die spits is gewoon best wel slecht.quote:Op zondag 30 september 2012 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja ik weet het, Rimando. Maar ik wil hem uitproberen, bevalt ie niet, gooi ik het team wel om. Ik wilde per se Ortega, Quintero en Vargas in 1 team.
Tsja, Kljestan.quote:
Die spits lijkt me juist een koning. Strength, snelheid, skills.quote:Op zondag 30 september 2012 22:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Met die 3 kan je denk ik wel een betere hybrid maken. Vooral die spits is gewoon best wel slecht.
Let maar niet op die mongolen, ze kunnen niet tegen nieuwe mensen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:09 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Was hem aan het zoekenLag ergens in een hoek getieft..
Hahaha, me internet flikkerde eruit, maar laat maar als headsetje niet werkt is het ook kut. En ik denk dat je geen bal aan mij hebt...quote:Op zondag 30 september 2012 22:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Let maar niet op die mongolen, ze kunnen niet tegen nieuwe mensen.
Woon je niet gewoon naast het vliegveld?quote:Op zondag 30 september 2012 22:15 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Hahaha, me internet flikkerde eruit, maar laat maar als headsetje niet werkt is het ook kut. En ik denk dat je geen bal aan mij hebt...
Nee, hij werkt bij de Mac.quote:Op zondag 30 september 2012 22:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Woon je niet gewoon naast het vliegveld?
Jawel joh, kom gewoon terug! We hebben je nodig ...quote:Op zondag 30 september 2012 22:15 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Hahaha, me internet flikkerde eruit, maar laat maar als headsetje niet werkt is het ook kut. En ik denk dat je geen bal aan mij hebt...
Nee me headset ging uit toen het kabeltje verkeerd zat, troep. Koop wel weer een keer een goedequote:Op zondag 30 september 2012 22:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Woon je niet gewoon naast het vliegveld?
quote:Op zondag 30 september 2012 22:15 schreef Hoogstaande het volgende:
http://futhead.com/fifa/squads/74271/#squad-player
Dit wil ik gaan maken, en dan Obertan eventueel wisselen voor Biabiany of Hamouma voor tijdens gouden toernoois
hoeveel totaal?quote:Op zondag 30 september 2012 22:15 schreef Hoogstaande het volgende:
http://futhead.com/fifa/squads/74271/#squad-player
Dit wil ik gaan maken, en dan Obertan eventueel wisselen voor Biabiany of Hamouma voor tijdens gouden toernoois
Ik niet.quote:Op zondag 30 september 2012 22:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, hij werkt bij de Mac.
....of was dat Rijst?
quote:Op zondag 30 september 2012 22:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, hij werkt bij de Mac.
....of was dat Rijst?
Jep.quote:Op zondag 30 september 2012 22:16 schreef Compliment het volgende:
Is het echt zo dat ieder afstandsschot door een willekeurige speler het net in vliegt?
quote:Op zondag 30 september 2012 22:16 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/1348/#.UGioYq7YJhg
Wat een enorme downgrade voor Bogarde Russell, geen goede back meer om Olave aan chem te helpen dus.
Met 70k moet dat sowieso te doen zijnquote:
Ricketts heeft een nog grotere downgrade, maar tot nu toe is Stoor de speler met de grootste downgrade die ik heb gevonden. Van 65/66 naar 54quote:Op zondag 30 september 2012 22:16 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/1348/#.UGioYq7YJhg
Wat een enorme downgrade voor Bogarde Russell, geen goede back meer om Olave aan chem te helpen dus.
hhmm dan heb ik nog over voor neuer of casillas met dat teamquote:Op zondag 30 september 2012 22:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Met 70k moet dat sowieso te doen zijn
50 zou mooi zijn
Het is te hopen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
Komt er nog zo'n optie in FIFA dat je tegen gelijkwaardige tegenstanders komt, behalve de toernooitjes?
EAquote:Op zondag 30 september 2012 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
Komt er nog zo'n optie in FIFA dat je tegen gelijkwaardige tegenstanders komt, behalve de toernooitjes?
Dat zou echt jammer zijn, want dat zijn 1 van mijn favoriete teams om te maken..quote:Op zondag 30 september 2012 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Anders hebben Gold/Silver hybrids gewoon weinig nut.
Op dit moment in season merk ik als ik met mijn betere gold team speel, ik ook betere gold tegenstanders krijg. Lijkt er toch op dat ze er iets aan hebben gedaan, maar weet nog niet hoe dat met brons zit. Sowieso is het lastig dat je voor de wedstrijd niet kan zien wat de stats zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
Je zal jezelf niet missen, dus je kunt rustig slapen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:24 schreef Covati het volgende:
Ik moet slapen van mijn zorgzame moeder, hoeveel triestheden zal ik missen terwijl ik slaap :0
ik heb lekker vrij ;p heb uitval moest toch laat beginnen xdquote:Op zondag 30 september 2012 22:24 schreef Covati het volgende:
Ik moet slapen van mijn zorgzame moeder, hoeveel triestheden zal ik missen terwijl ik slaap :0
Jij bent een van de triestheden die niemand mist.quote:Op zondag 30 september 2012 22:24 schreef Covati het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
quote:Op zondag 30 september 2012 22:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij bent een van de triestheden die niemand mist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 22:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij bent een van de triestheden die niemand mist.Dit soort motiverende teksten willen we hebben, nu kan ik met een gerust hart slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FUT13 24/7
Wou je net 239k geven..quote:Op zondag 30 september 2012 22:24 schreef Covati het volgende:
EA: leuker kunnen we het niet maken, wel moeilijker.quote:Op zondag 30 september 2012 22:28 schreef detennismaster het volgende:
Waarom staan de auctions niet op tijdvolgorde in de watchlist?
quote:
Wat ik net al zei:quote:Op zondag 30 september 2012 22:28 schreef detennismaster het volgende:
Waarom staan de auctions niet op tijdvolgorde in de watchlist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterft sowieso in 1 klap van de nieuwelingenquote:Op zondag 30 september 2012 22:29 schreef Tim86 het volgende:
Wiens mongoloïde broertje is die Covati dan? Weer een van SB zijn vriendjes zeker?
[..]
Sterft?quote:Op zondag 30 september 2012 22:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sterft sowieso in 1 klap van de nieuwelingen
stikken is toch ook een manier van sterven?quote:
Soms wel, maar niet alleen maar. Ik ben in 20 seasons potjes met mijn silver en bronze team niet 1 team tegengekomen dat niet volledig gold wasquote:Op zondag 30 september 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het juist leuk om tegen betere teams te komen, heerlijk om met een half goud team van een goud team te winnen met een bronzen bank. Niets leuker dan dat soort kneusjes aan te pakken. Die bakken er meestal ook niet zoveel van.
Is dat een soort dialect achtig iets ofzo?quote:
Hohoho voor dat soort dingen hou ik mijn ogen nog wel even open 0.0quote:Op zondag 30 september 2012 22:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wou je net 239k geven..
Tot morgen!
Ik speel alleen met goud de seasonquote:Op zondag 30 september 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Soms wel, maar niet alleen maar. Ik ben in 20 seasons potjes met mijn silver en bronze team niet 1 team tegengekomen dat niet volledig gold was
Ja nu ben je al te laat.quote:Op zondag 30 september 2012 22:32 schreef Covati het volgende:
[..]
Hohoho voor dat soort dingen hou ik mijn ogen nog wel even open 0.0
Heeft de kerstman een vlucht te vroeg geboekt?quote:Op zondag 30 september 2012 22:32 schreef Covati het volgende:
[..]
Hohoho voor dat soort dingen hou ik mijn ogen nog wel even open 0.0
Nee, Klaas Vaak wel, die gaat nu even wat met hem doen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heeft de kerstman een vlucht te vroeg geboekt?
Het stikt van de nieuwelingen..quote:Op zondag 30 september 2012 22:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is dat een soort dialect achtig iets ofzo?
Gewoon een normaal woord?
'Het sterft van de nieuwelingen'
Sterfen wordt hier ook gewoon in die context gebruikt lolquote:
'sterft' heb ik ook nooit van gehoord.quote:
sterfen ja xd xdquote:Op zondag 30 september 2012 22:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sterfen wordt hier ook gewoon in die context gebruikt lol
o rlyquote:Op zondag 30 september 2012 22:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zie er 10. Prijs wel wat gestegen, maar nog geen 300kquote:Op zondag 30 september 2012 22:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ibra is trouwens ziek duur.
5 op de markt ofzo, 300k geloof ik.
quote:Op zondag 30 september 2012 22:34 schreef Covati het volgende:
[..]
Dat bepaalt GJE wel hè hij is hier mijn handelspartner
Sterfen?quote:Op zondag 30 september 2012 22:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Uurtje geleden waren er zo'n 7 of 8 en er waren op een paar zo'n 250k geboden geloof ikquote:Op zondag 30 september 2012 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie er 10. Prijs wel wat gestegen, maar nog geen 300k
Die triestheid hou jij altijd hoor, zo simpel gaat dat niet weg.quote:Op zondag 30 september 2012 22:35 schreef Covati het volgende:
In ieder geval ik ga pitten kijken of die triestheid ervanaf geslapen kan worden
liever mbo eigenlijk. Studeren voor vrachtwagenchauffeurquote:Op zondag 30 september 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
Wie willen hier volgend jaar hbo doen?
Dat is echt dramatisch.quote:Op zondag 30 september 2012 22:37 schreef wieisboos het volgende:
Net weer een poging gedaan SV te kijken. Kan er echt niet tegen, wat een stel idioten met Jan Mulder en Vermeulen voorop
Pizza's, frikandellen en patat van 1 zaak kan nooit goed zijnquote:Op zondag 30 september 2012 22:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die mag hier ook wel langs komen:
[ afbeelding ]
Dat raad ik je wel aan, hbo heb je het slechte van alle werelden in eenquote:Op zondag 30 september 2012 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
liever mbo eigenlijk. Studeren voor vrachtwagenchauffeur
hboquote:Op zondag 30 september 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
Wie willen hier volgend jaar hbo doen?
Als ze een pass van achter krijgen he?quote:Op zondag 30 september 2012 22:38 schreef over_hedge het volgende:
Wat is dat voor debiels in deze fifa dat je spelers zo vaak over de bal heen springen
In all seriousness, ik wil iets met economie gaan studeren op een universiteit, weet alleen niet wat en waarquote:Op zondag 30 september 2012 22:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat raad ik je wel aan, hbo heb je het slechte van alle werelden in een
Jaquote:Op zondag 30 september 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ze een pass van achter krijgen he?
quote:Op zondag 30 september 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is ook goedquote:Op zondag 30 september 2012 22:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
In all seriousness, ik wil iets met economie gaan studeren op een universiteit, weet alleen niet wat en waar
Ja en dan ook nog er achteraan moeten rennen terwijl ze ook gewoon in een keer kunnen aannemenquote:Op zondag 30 september 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
groningenquote:Op zondag 30 september 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is ook goedkom groningen, gaan we elke dag frituren bij mij
Ik had nog een Mayuka ingekocht voor 10k, die is nu 45kquote:Op zondag 30 september 2012 22:40 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook weer vanaf![]()
Voor 8k ofzo ingekocht aan het begin.
edit; weet niet of pic het doet. Bassong 442 voor 25k verkocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed, waar woon je precies? Buiten het centrum? Noorderplantsoen?quote:Op zondag 30 september 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is ook goedkom groningen, gaan we elke dag frituren bij mij
Vooral leuk met bronzes, gegarandeerd balverliesquote:
Bedrijfskunde aan de VU.quote:Op zondag 30 september 2012 22:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
In all seriousness, ik wil iets met economie gaan studeren op een universiteit, weet alleen niet wat en waar
Ik droomde laatst dat ik in Groningen was, en het leek op New Yorkquote:
Ahahahahahaquote:Op zondag 30 september 2012 22:41 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat ik in Groningen was, en het leek op New York
Volgend jaar pas, moet ook nog kamer zoeken dan héquote:Op zondag 30 september 2012 22:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Is goed, waar woon je precies? Buiten het centrum? Noorderplantsoen?
quote:Op zondag 30 september 2012 22:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik had nog een Mayuka ingekocht voor 10k, die is nu 45kWaarom kan je er niet bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede investering.
iets met tamperen gok ik.quote:Op zondag 30 september 2012 22:42 schreef StijnDa het volgende:
W
[..]
Waarom kan je er niet bij?![]()
Goede investering.
Tamperdetamperquote:Op zondag 30 september 2012 22:42 schreef StijnDa het volgende:
W
[..]
Waarom kan je er niet bij?![]()
Goede investering.
Ah ja, bij ons in het huis woont er iemand al in Groningen, even een straat door en je bent in het centrum.quote:Op zondag 30 september 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Volgend jaar pas, moet ook nog kamer zoeken dan héwel dicht bij de uni en sportschool
het liefst de sportschool op loopafstand omdat ik geen zin heb om tijden te fietsen
Ja. Naja met gold vaak ook. Geef je een mooie dieptepass. Neemt hij hem niet aan maar springt er overheen waardoor de keeper hem oppaktquote:Op zondag 30 september 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vooral leuk met bronzes, gegarandeerd balverlies
Nice, al mijn vrienden wonen daar ookquote:Op zondag 30 september 2012 22:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ah ja, bij ons in het huis woont er iemand al in Groningen, even een straat door en je bent in het centrum.
quote:Op zondag 30 september 2012 22:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik had nog een Mayuka ingekocht voor 10k, die is nu 45kVan wie had je die tip?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jammer.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ja hahahah leuk he hahahahah ik lag me rot hahhahhahahahahaquote:Op zondag 30 september 2012 22:45 schreef Anonymous61 het volgende:
Hahahhaha man met schnor XD
ik moet poepen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja hahahah leuk he hahahahah ik lag me rot hahhahhahahahaha
ok
grgrgrgr
Ha.quote:Op zondag 30 september 2012 22:45 schreef Anonymous61 het volgende:
Ik heb het geluid altijd uit.quote:Op zondag 30 september 2012 22:47 schreef Ramboetan het volgende:
Vraagje over de geluidseffecten. Als je een bal overspeelt of schiet hoor ik helemaal geen geluid. in andere fifa's was dit wel. alle geluidseffecten staan op 10. is dit bij jullie ook?
Ha XDquote:Op zondag 30 september 2012 22:45 schreef Anonymous61 het volgende:
ja dat heb ik ookquote:Op zondag 30 september 2012 22:47 schreef Ramboetan het volgende:
Vraagje over de geluidseffecten. Als je een bal overspeelt of schiet hoor ik helemaal geen geluid. in andere fifa's was dit wel. alle geluidseffecten staan op 10. is dit bij jullie ook?
Vleugels.quote:
Oh lol sorry mars zuigt behalve mars icecreamquote:Op zondag 30 september 2012 22:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vleugels.
Mars geeft je energie
Ga eens weg.quote:Op zondag 30 september 2012 22:49 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Oh lol sorry mars zuigt behalve mars icecream
quote:
Locadia loopt gewoon 3 op 1, baas boven baas.quote:Op zondag 30 september 2012 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Ronaldo loopt gewoon meer dan 1 op 1 bij RMziek hoor
Oh. Zo. Ja, netjes.quote:Op zondag 30 september 2012 22:52 schreef detennismaster het volgende:
Heeft mij 19K gekost maar hier heb ik gewoon het hele jaar plezier van.![]()
[ afbeelding ]
dat is hetzelfde als 1 op 1 lopen met Heskey en maar 1 wedstrijd gespeeld hebbenquote:Op zondag 30 september 2012 22:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Locadia loopt gewoon 3 op 1, baas boven baas.
quote:Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef Anonymous61 het volgende:
Hoeveel kost Heskey trouwens.. 11k weer net zoals fifa 12?
Nee want nu is het locadia en dan is het heskey ... ben je nou echt zo dom?!quote:Op zondag 30 september 2012 22:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als 1 op 1 lopen met Heskey en maar 1 wedstrijd gespeeld hebben
Had ik al gelijk gehaald, ook veel verdiend aan shiny managers doorverkopenquote:Op zondag 30 september 2012 22:52 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had vandaag pas voor het eerst spelers zonder contracten dus toen ben ik er maar even voorgaan zitten. Wel een klotewerk trouwens.quote:Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Had ik al gelijk gehaald, ook veel verdiend aan shiny managers doorverkopen
Hoe krijg je dat?quote:Op zondag 30 september 2012 22:52 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Tellen ze ook mee als ze niet je actieve manager zijn?quote:
Nee, ik heb gewoon een Manager gekocht die 50% contractbonus heeft.quote:Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Tellen ze ook mee als ze niet je actieve manager zijn?
Pic van je team? Ik haat futhead linkjes.quote:Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
Geen tegenstanders te vinden in het silver toernooi.Eerste twee rondes met 5-2 en 6-1 gewonnen.
Quintero, Ortega, Vargas en Arizala zijn echt belachelijk goed.
quote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een Manager gekocht die 50% contractbonus heeft.
Potje tegen mijn silvers met belachelijk slechte keeper?quote:Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
Geen tegenstanders te vinden in het silver toernooi.Eerste twee rondes met 5-2 en 6-1 gewonnen.
Quintero, Ortega, Vargas en Arizala zijn echt belachelijk goed.
quote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Pic van je team? Ik haat futhead linkjes.
Heb al een potje.quote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Potje tegen mijn silvers met belachelijk slechte keeper?
Rimando met zijn 1.75quote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Heb al een potje.![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
sommige mensen letten echt niet op
Merk dat het langzaam begint te komenquote:Op zondag 30 september 2012 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
4-3-1-2 kaart in een silver pack, jammer genoeg zijn die kaarten nog bijna niks waard.
Ze hebben waarschijnlijk gewoon een minimumlengte voor keepers ingeprogrammeerd, anders is het niet eerlijkquote:Op zondag 30 september 2012 23:08 schreef vandermar het volgende:
Lamprou is in fifa 4 centimeter langer dan irl
Ik hoor van iedereen dat Zanetti dit jaar een baas is.quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef StijnDa het volgende:
Zanetti vs. Cambiasso op LCM? Zanetti's stats zien er wel beter uit dit jaar.
Zanetti is op alle fronten beter dit jaar, behalve schieten.quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef StijnDa het volgende:
Zanetti vs. Cambiasso op LCM? Zanetti's stats zien er wel beter uit dit jaar.
23:13quote:Op zondag 30 september 2012 23:11 schreef Anonymous61 het volgende:
Hoelaat pakketten voor UT edition users?
2de silverteam bouwenquote:Op zondag 30 september 2012 23:11 schreef DutchSL het volgende:
Dilemma: tweede zilver team bouwen of toch maar weer goud proberen? (wat echt dramatisch slecht ging bij eerste poging).
Jaquote:
Elvis voetbalt bij Excelsior hoorquote:Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef Der_Rudi het volgende:
SIF the king please? Zou wel grappig zijn!
Heb mijn tradepile nu vol staan met verschillende opstelling kaartjes, minimaal 1k winst per stukquote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb al diverse 4222 kaarten gekocht voor onder de 1000 en verkocht voor 2000, dat was echt fantastisch.
Slaap er nog een nachtje overquote:Op zondag 30 september 2012 23:22 schreef Anonymous61 het volgende:
ik weet echt niet wat ik moet doen met 200k team en 116k coins verder opbouwen of alles verkopen en squads zoeken..
Verkopen die 4-4-1-1 goed?quote:Op zondag 30 september 2012 23:15 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Heb mijn tradepile nu vol staan met verschillende opstelling kaartjes, minimaal 1k winst per stuk
quote:Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef Der_Rudi het volgende:
SIF the king please? Zou wel grappig zijn!
Sessegnon?quote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef over_hedge het volgende:
Weet iemand nog een goede CAM uit de bpl? Nasri vind ik echt niks.
18K uit mijn hoofd.quote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef DutchSL het volgende:
Lindgren, ik zie wat je betaald hebt voor jouw Kouyate... kijk eens bij mij
quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik hoor van iedereen dat Zanetti dit jaar een baas is.
Ja, verrassend goed inderdaadquote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zanetti is op alle fronten beter dit jaar, behalve schieten.
Ook bizar hoge dribbling/ball control..86+ ofzo.
mmm, kende hem niet. Even opgezocht. Stats zien er goed uit en kost niet zoveel. Ik ga hem eens proberen!quote:
Yep.. en ik mistte er eentje voor 15k alleen maar omdat de bid knop plots disabled was en ik er niets aan kon doenquote:
Mijn Kandji/Cardenas nog steeds 9quote:Op zondag 30 september 2012 23:30 schreef Lindgren. het volgende:
Hé, hebben ze die RF - RW dinges gefixt? Ben Arfa krijgt ineens maar 8 chem.
quote:Op zondag 30 september 2012 23:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn Kandji/Cardenas nog steeds 9
quote:Op zondag 30 september 2012 23:30 schreef Lindgren. het volgende:
Hé, hebben ze die RF - RW dinges gefixt? Ben Arfa krijgt ineens maar 8 chem.
nvm. Verkeerd gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |