SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
FUT13 24/7
wat doet die Lavezzi op de spits positie?quote:Op zondag 30 september 2012 21:43 schreef Il-Migliore het volgende:
[ afbeelding ]
Aanmerkingen, suggesties, kritiek, lofbetuigingen?
Dat zullen we wel eventjes zienquote:Op zondag 30 september 2012 21:42 schreef pascal08 het volgende:
Even Proxzor slachten Thor, daarna kom ik.
Ik MOET lavezzi in mijn team hebben, zou die 8 chem zoveel schelen?quote:Op zondag 30 september 2012 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat doet die Lavezzi op de spits positie?
hij haalt nooit 8 chem op ST.quote:Op zondag 30 september 2012 21:44 schreef Il-Migliore het volgende:
[..]
Ik MOET lavezzi in mijn team hebben, zou die 8 chem zoveel schelen?
quote:Op zondag 30 september 2012 21:44 schreef Covati het volgende:
Ik ga even een potje spelen na de hele dag geprobeerd mijn team te onttriesten
Ik weet niet hoe ik die shit moet schrijven dus hou je mond maar
Waarom die DM en die RV?quote:Op zondag 30 september 2012 21:44 schreef Covati het volgende:
Ik ga even een potje spelen na de hele dag geprobeerd mijn team te onttriesten
Ik weet niet hoe ik die shit moet schrijven dus hou je mond maar
geen idee, die website is nog niet helemaal goed denk ik.quote:Op zondag 30 september 2012 21:46 schreef Il-Migliore het volgende:
Zs
[..]
Vond ik ook al raar, hoezo geeft futhead dit aan? Gebruik futhead pas net overigens.
Omdat ik al mijn geld had verspild aan montolivo en nog maar 3,5K had voor 3 spelersquote:
Ja, dat zei ik al. Ik heb het ook steeds.quote:
hier ook ja, irritant is dat..al die processen afgaanquote:
ik zit hier lang genoeg (sinds vandaag) om te weten dat ik die niet ga kopen, vooral nadat ik mijn gratis gouden pakje kreeg van die manager tasks.quote:Op zondag 30 september 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben in een goede bui en zit eraan te denken om Covati maar wat coins te geven maar ben bang dat ik achteraf spijt krijg als ik gezeur zie over gouden pakjes die kut zijn
Lurker!quote:Op zondag 30 september 2012 21:53 schreef Covati het volgende:
[..]
ik zit hier lang genoeg (sinds vandaag) om te weten dat ik die niet ga kopen, vooral nadat ik mijn gratis gouden pakje kreeg van die manager tasks.
dus wees maar niet bang en geef mij wat coins
quote:Op zondag 30 september 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben in een goede bui en zit eraan te denken om Covati maar wat coins te geven maar ben bang dat ik achteraf spijt krijg als ik gezeur zie over gouden pakjes die kut zijn
Lekker. Nu moet je op een eerlijke manier je coins verdienen.quote:Op zondag 30 september 2012 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hier ook ja, irritant is dat..al die processen afgaan
Dat heb jij zeker ook nog nooit gedaan Fus?quote:Op zondag 30 september 2012 21:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Heb je eindelijk wat coins en dan ga je ze weggeven.
Goeie buien zuigenquote:Op zondag 30 september 2012 21:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Heb je eindelijk wat coins en dan ga je ze weggeven.
Oh ja ik heb 5 minuten voor mijn eerste post even naar de voorgaande fifa thread gekeken :0quote:
vorig jaar was dat ook ineens en later was het ineens terugquote:Op zondag 30 september 2012 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hier ook ja, irritant is dat..al die processen afgaan
quote:Op zondag 30 september 2012 21:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lekker. Nu moet je op een eerlijke manier je coins verdienen.
Je moet gewoon je werk doen!quote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef vandermar het volgende:
Projectgroepjesgodverdomme, wat heb ik daar een hekel aan.
*wanneer heb je het nou aaaahaaaaaaf*
Zometeen
*schiet je op?*
Jaaaahaaaa
*ben je al klaar*
Nee, je moet je bek eens houden.
Net alsof ik geen andere dingen te doen heb
Tering, moet meer dingen voor school doenIk ben iedere keer de enige die fiscaal recht maakt en er iets voor doet en dat kost ook tijd
Djoek zequote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef vandermar het volgende:
Zometeen
*schiet je op?*
Jaaaahaaaa
*ben je al klaar*
Tering, moet meer dingen voor school doenIk ben iedere keer de enige die fiscaal recht maakt en er iets voor doet en dat kost ook tijd
Mensen in je projectgroep die alles maar blijven uitstellen zijn idd erg irritant.quote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef vandermar het volgende:
Zometeen
*schiet je op?*
Jaaaahaaaa
*ben je al klaar*
Eten en FIFA zeker?quote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef vandermar het volgende:
Zometeen
*schiet je op?*
Jaaaahaaaa
*ben je al klaar*
En dan ook gewoon hier posten. Noep.quote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef vandermar het volgende:
Zometeen
*schiet je op?*
Jaaaahaaaa
*ben je al klaar*
je moeder zekerquote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef vandermar het volgende:
Zometeen
*schiet je op?*
Jaaaahaaaa
*ben je al klaar*
Sorry voor de sweaty eerste goalquote:Op zondag 30 september 2012 21:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speel echt nooit meer bezopen tegen een FOK!'er.4-1 pakkie gehad van DutchSL met mijn golds tegen z'n silvers.
[..]
Ja, dat zei ik al. Ik heb het ook steeds.
Om de paar weken is er weer zo'n fout bij BOL, iedere keer flipt heel fok en gaan ze allemaal bestellen en iedere keer annuleren ze het.quote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef over_hedge het volgende:
over een week aantal mensen uit dit topic op hun nieuwe laptop op de webapp ? :p
quote:Op zondag 30 september 2012 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Om de paar weken is er weer zo'n fout bij BOL, iedere keer flipt heel fok en gaan ze allemaal bestellen en iedere keer annuleren ze het.
Hoeveel tradeprofit heb jij nu?quote:Op zondag 30 september 2012 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand uit mijn lijst heeft al meer dan 2 miljoen trade profit en hij staat op 30 van de mensen met de meeste trade profitIk heb net het bronze toernooi voor de 2e keer gewonnen, deze keer kreeg ik geen premium bronze pack maar wel 1000 coins.
Sorry voor mijn aandeel van 12%quote:Op zondag 30 september 2012 21:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad en dat heeft me uiteindelijk zo'n 600k gekost.
quote:Op zondag 30 september 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sorry voor mijn aandeel van 12%
332k + 188k.quote:
Ben je eruit getrapt?quote:Op zondag 30 september 2012 22:01 schreef vandermar het volgende:
Wat een huilebalken van projectik maak het altijd, lever prima werk af, altijd optijd af en nog lopen te janken.
Wie was je tipgever?quote:Op zondag 30 september 2012 22:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ah, VDW met winst verkocht. Sukkels soms ook.
Nah, dat gaat niet gebeuren omdat ik altijd alles keurig af heb, ook goede kwaliteit. Het maakt niet veel uit of ik eruit gekickt wordt, ik moet een paar vakken halen en dan ben ik pleitequote:
Dat maakte mij famousquote:
Ja, was een leuk potje.quote:Op zondag 30 september 2012 22:04 schreef Proxzor het volgende:
Leuk potje, je bent best goed manDie truukjes enz kan ik allemaal echt niet
Het niveau ligt toch al heel laag.quote:Op zondag 30 september 2012 22:04 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gedaan... ben ik daar wel geschikt voor?
Ja het team deugt nog helemaal niet zo, ben ook niet super blij over babel nog. Maar ik speel vaker met me spaans en engels team...quote:Op zondag 30 september 2012 22:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, was een leuk potje.KJH was goed bezig. Ik zou alleen van Bommel eruit halen.
Ja is goed danquote:Op zondag 30 september 2012 22:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het niveau ligt toch al heel laag.
Dat is z'n normale prijsquote:Op zondag 30 september 2012 22:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
HELLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
[ afbeelding ]
lol, zie ik nu pas, Wat een beestquote:
Haha, 2 Feyenoord keepers en 1 ex-Feyenoord keeper in die lijstquote:Op zondag 30 september 2012 22:06 schreef DutchSL het volgende:
Die keeper van mij is echt idioot, 68 speed.. er zijn maar twee gouden keepers die dat hebben en maar 1 hoger rated zilveren keeper met ook 68 speed.
[ afbeelding ]
Sergio Padt dus (zelfs de keepers zijn overpowered qua pace in de Pro League!). Hij is verder ook gewoon echt goed, zelfs net tegen de goudjes van Lindgren
Ik denk dat hij de beste Nederlandse zilver keeper is, al heb ik die anderen niet geprobeerd.
.
Proto doet het hier ook erg goed! Een aanraderquote:Op zondag 30 september 2012 22:06 schreef DutchSL het volgende:
Die keeper van mij is echt idioot, 68 speed.. er zijn maar twee gouden keepers die dat hebben en maar 1 hoger rated zilveren keeper met ook 68 speed.
[ afbeelding ]
Sergio Padt dus (zelfs de keepers zijn overpowered qua pace in de Pro League!). Hij is verder ook gewoon echt goed, zelfs net tegen de goudjes van Lindgren
Ik denk dat hij de beste Nederlandse zilver keeper is, al heb ik die anderen niet geprobeerd.
.
Uiteindelijk gaat Proto ook wel in mijn huidige zilver team plaats nemen en ga ik iets met Donk & Padt bouwen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Proto doet het hier ook erg goed! Een aanrader
Wat voor team?quote:Op zondag 30 september 2012 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
Ik hoef maar 10 formatiekaartjes te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |