Mwah, geloof eigenlijk wel dat ze geld gestuurd hebben hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:07 schreef iFok. het volgende:
En ze blijven nog steeds trollen, en dat als mods.
Naja als ik het allemaal zo lees op fok zit het vol met mensen die universiteit hebben gedaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:08 schreef Solomon het volgende:
[..]
Mwah, geloof eigenlijk wel dat ze geld gestuurd hebben hoor.
Oke dankje zometeen maar even ouwehoerenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Heb in dm gekeken en
59 en achter je postcode getal komt RK
behalve TS danquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Naja als ik het allemaal zo lees op fok zit het vol met mensen die universiteit hebben gedaan
dus dan moet 20 euro niks zijn
Nee, maar 20 euro geloof ik wel
als zee 50 zeiden geloofde ik het al niet meer
"Hoi ik ben omgevallenflat, is er nog post voor mij van stevenmac26?"quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oke dankje zometeen maar even ouwehoeren
Nee hij heeft turkse en marokkaanse vrienden die het gaan doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:58 schreef DeHangui het volgende:
En trouwens meneer Flat, je hebt dus nu de huisnummers van jouw en Gino gegeven. En vervolgens ga je ons lopen bedreigen, terwijl we nu wel je adres hebben?
Ben ik nu zo slim, of jij zo ontzettend dom?
[ afbeelding ]
Dus als ik het goed begrijp, moet die dunne (met veel te grote pet, te grote bril en veeeeel te grote oren) mij en steven komen "klappen"
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hij heeft turkse en marokkaanse vrienden die het gaan doen
Hoax.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:07 schreef eentwee het volgende:
Wel jammer dat de fiets geen 8000¤ waard is, dan kon hij die vrienden over laten komen uit Marokko en Turkije.
Ach, als zijn vriendjes er net zo uitzien, zou ik meer pijn hebben van het lachen, dan van de klappen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:58 schreef DeHangui het volgende:
En trouwens meneer Flat, je hebt dus nu de huisnummers van jouw en Gino gegeven. En vervolgens ga je ons lopen bedreigen, terwijl we nu wel je adres hebben?
Ben ik nu zo slim, of jij zo ontzettend dom?
[ afbeelding ]
Dus als ik het goed begrijp, moet die dunne (met veel te grote pet, te grote bril en veeeeel te grote oren) mij en steven komen "klappen"
IK kom uit finlandquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:05 schreef DeHangui het volgende:
[..]
[..]
Hoax.
En hij zegt dat hij zelf buitenlander is? Hij is zo wit als een melkfles. Hij WOU misschien dat hij het was, maar daar hebben we al genoeg van in Nederland
Finnenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
IK kom uit finland
Daar zijn ze wit
wat is er nou mis mee?quote:
Wat drink jij danquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat is er nou mis mee?
ik zie mensen op geenstijl ook er grappig mee doen maar ik merk niks ervan
alleen dat we veel drinken?
ik drink bier afentoe en wijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:52 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Wat drink jij dan
Flashback naar: hallo ik ben 14 wat is dit
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik drink bier afentoe en wijn
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik drink bier afentoe en wijn
Lekker zoet, moet ik je nageven, maar voor de echte beleving: Heinekenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee bavaria is enigste lekkerste
ik drink alleen bavaria blikjesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:55 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Lekker zoet, moet ik je nageven, maar voor de echte beleving: Heineken
BLIK BIER?!?!?!?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik drink alleen bavaria blikjes
en soms een flesje heineken is ook lekker ja
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als je een flesje drinkt zeurt iedereen dat het slecht is
bij blik zien ze het niet eens meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |